SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Amsterdamquote:Op woensdag 9 april 2014 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonen
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 14:08 schreef H1N1 het volgende:
Kan die gym mascotte niet veranderd worden?
Graag gedaanquote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:08 schreef H1N1 het volgende:
Kan die gym mascotte niet veranderd worden?
Waren de HEMA's weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand of hier een boxermerk tussen zit die wat ruimer om de bovenbenen zit en dus minder snel omhoog kruipt?
[ afbeelding ]
Draag zo'n theedoek die negers ook dragen. Of een witte opaslipquote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand of hier een boxermerk tussen zit die wat ruimer om de bovenbenen zit en dus minder snel omhoog kruipt?
[ afbeelding ]
HEMA's kruipen mij om hoog vriend. Do you even legday VMS?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waren de HEMA's weer niet goed genoeg?
quote:
Misschien je ego even opzij zetten en een maatje kleiner kopen - dan zitten ze misschien beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
HEMA's kruipen mij om hoog vriend. Do you even legday VMS?
Echt voor schut vriend, ik heb mijn L boxers weg moeten gooienquote:Op woensdag 9 april 2014 15:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Misschien je ego even opzij zetten en een maatje kleiner kopen - dan zitten ze misschien beter.
Ik moet nog steeds nieuwe kopen man, goddamnit. Deze zitten veel te kut allemaal.quote:
Ik heb ook L - maar ze kruipen me nooit omhoog. Zitten gewoon strak. Ik denk niet dat je ooit boxers gaat vinden die niet omhoog kruipen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Echt voor schut vriend, ik heb mijn L boxers weg moeten gooien
Ga naar The Sting vriend, beter dan de Hema iig. Nog niet perfect maar beter dan de rest.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds nieuwe kopen man, goddamnit. Deze zitten veel te kut allemaal.
Thanks brosef. Wat mag dat allemaal kosten dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga naar The Sting vriend, beter dan de Hema iig. Nog niet perfect maar beter dan de rest.
2 voor 20 G - afzetters.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks brosef. Wat mag dat allemaal kosten dan?
Zou ook kunnen, te duur in ieder geval. Dat zijn van die boxers met zo'n merknaampje op de rand toch? Daar heb ik dan weer slechte ervaring mee.quote:
Strings kopenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
De standaard in de huidige maatschappij is dat mannen smallere benen hebben dan vrouwen
Ja de gemiddelde stalpoot waar mokkels tegenwoordig mee voor de dag durven te komen is echt om je te schamenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
De standaard in de huidige maatschappij is dat mannen smallere benen hebben dan vrouwen
zo zwaar is slecht voor je knieënquote:Op woensdag 9 april 2014 15:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sinds ik 45kg squat draag ik alleen nog maar huispakken zonder onderbroek eronder. Niks past meer, echt kut man.
ben jij dat op die plaatje?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar je eigen interpunctie man.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, allochtoon, typ normaal NL, man
Daar is niks mis mee, anders kunnen jullie het lezen, vanwege de luiheid.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen interpunctie man.
Wat is een G?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
jen selter zou mij wel hoofd mogen geven
quote:
Dat ook inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja de gemiddelde stalpoot waar mokkels tegenwoordig mee voor de dag durven te komen is echt om je te schamen
Nee, dan had ik niet om jullie inzichten hoeven vragenquote:
nee sorry henk hiermee kan ik jou niet helpen vandaagquote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
Weet iemand trouwens waar Stereotomy gebleven is?
Hij doet Crossfit.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
Weet iemand trouwens waar Stereotomy gebleven is?
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Probeer die van de H&M eens bro. Die werken voor mij goed.
check edit.quote:
LOL XDquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik deed net iets IRL wat niet moest en ik deed CTRL-Z (ongedaan maken) in mijn hoofd, maar da ken natuurlijk helemaal nie xD
WAT DEED JE DANquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik deed net iets IRL wat niet moest en ik deed CTRL-Z (ongedaan maken) in mijn hoofd, maar da ken natuurlijk helemaal nie xD
So Betaquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ja ik wou iets van mijn bed afpakken en toen greep ik per ongeluk het beschermlaken mee wat natuurlijk superstrak lagquote:
hahaha lkr lkrquote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Ethanolic het volgende:
anti climax
kan hier echt kanker agro van worden
haha ziektewetje tochquote:Op woensdag 9 april 2014 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahaha lkr lkr
moe jij nie werke fso betje tijd van baas verspille ik had je allang uit raam gegooid siktir git lan
Draag gewoon Bjorn Borg of CR7 underwear? Wat een swagloos persoon ben je als je H&M draagt?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
check edit.
ik draag die dingen voornamelijk met sporten, zitten echt chill
Ik heb ook nieuwe boxers nodig bedenk ik me net.
In t weekend gwn muchachomaloquote:Op woensdag 9 april 2014 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Draag gewoon Bjorn Borg of CR7 underwear? Wat een swagloos persoon ben je als je H&M draagt?
gewoon doen bro, waarom zou je veel doekoe betalen? Als ik ze voor 35% zie liggen neem ik ze allemaal mee en vries ik ze in.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:11 schreef fathank het volgende:
Dalijk jagerburger van de appie proberen. Was het enige met 35% korting cheap fuck die ik er ook rondloop
broer k kan tog geen muchachomalo tijedns pompen dragenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kdacht al bijna dat je pauper was man.
wat zeg jijquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zo'n pauper merk dat. Volkswijk spul.
en dan zeker dat randje met het merk groot erop zo boven je broek uit.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat zeg jij
ik ben model voor die kwaliteitsboxers, samen met drinky
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
en dan zeker dat randje met het merk groot erop zo boven je broek uit.
#swag #benje16enzitjeophetVMBOofzo
Prima burgertje zonder veel moeite te doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gewoon doen bro, waarom zou je veel doekoe betalen? Als ik ze voor 35% zie liggen neem ik ze allemaal mee en vries ik ze in.
Vriend. Dit kun je niet menen?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
vanavond lekker 2 potten B&J![]()
hahah sick kunt
Yuri, this you?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
vanavond lekker 2 potten B&J![]()
hahah sick kunt
Hey Motorbloempjequote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Net met een mooi meisje gepraat op Tinder. Ze vond me echt leuk en ik haar ook. Heb alleen nog niet verteld hoe lang ik ben.
En ze woont in Noorwegen. Maar heb wel haar Skype dus vanavond gaan we cammen.
ze zijn wel stabiel, zitten al jaren op hetzelfde gewicht.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend. Dit kun je niet menen?
Ik kan je het Dieettopic aanraden. Die mensen daar hebben mij van mijn eetverslaving af geholpen.
Net met een mooi meisje gepraat op Tinder. Ze vond me echt leuk en ik haar ook. Heb alleen nog niet verteld hoe lang ik ben.
gewoon twee eierballen van de maxquote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Yuri wat ga je vanavond bestellen?
gwn pot mammoth 2500 vriendquote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
Ben vandaag voor t eerst oom geworden, iemand goeie suggesties voor een leuk cadeau? En dan niet van die cliché dingen als een geboortetegeltje ofzo.
iPadquote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
Ben vandaag voor t eerst oom geworden, iemand goeie suggesties voor een leuk cadeau? En dan niet van die cliché dingen als een geboortetegeltje ofzo.
fleshlightquote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
OV G, opletten he.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je die BMW bij je? Ik de VW CC van paps. kom dragracen G.
Hoezo Weissie, omdat ADO?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
Hahaha die kinder dumbbells zijn wel nicequote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor later
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha die kinder dumbbells zijn wel nice
Je hebt ook nog deze:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
Het is een meisje, dan mag hetquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.wodtoys.com/
Ik weet niet zeker of fathank een toekomstige Crossfitter in zijn familie wil hebben
Hoeveel kids heb jij?????quote:Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Een leuk/mooi stukje speelgoed voor babies of een shirtje in de maat die hij/zij nu heeft (een zomershirtje in de maat die hij/zij in de winter heeft is niet handig).
(verder pa/ma naar babybij.nl sturen: een draagdoek >>> kinderwagen). En op de 1e verjaardag een wishbonebike, dat is echt een bazen-/bazinnending.
23.quote:
20 euro voor een kettlebell van een halve pondquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.wodtoys.com/
Ik weet niet zeker of fathank een toekomstige Crossfitter in zijn familie wil hebben
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een wedstrijd. Koekoek. Daar gaat barca
Verkeerde topicquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Is dat inclusief of exclusief Fanta?quote:
Die is ook wel wat oud/traag.quote:
Ratatatatata Koke Gooooaaaalllllll!!!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Post inmiddels gecorrigeerd.quote:
Het is niet alleen maar van dat wijven gelul hier Cor.quote:
Mja, geen geld voor de komende tijd. Ik heb 'm een jaar geleden tweedehands gekocht omdat ik ging samenwonen en voor nu werkt het op zich prima om een serie of film te kijken. Ik moet alleen geen downloads aanslingeren om vandaag nog iets te kunnen kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die is ook wel wat oud/traag.
Koop een 214+ of bouw er zelf een met een UDOO bordje, goede hdd's en FeeNAS OS.
Je 107+ gebruik je dan voor off-site back-up.
Ik ruik businessquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
20 euro voor een kettlebell van een halve pond
Hoe verzinnen ze zoiets?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)17757&type=2&theater
Who's in??
En volume wat zachter zetten
als jij minimaal een 6.3/10 bent zou ik t wel doenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)17757&type=2&theater
Who's in??
En volume wat zachter zetten
ik geniet nu van een magnum, ook een soort kwarkquote:Op woensdag 9 april 2014 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
trouwens
ik zit nu heerlijk te genieten van mijn magere kwark
lekker lekker
lekker veel honing erin beetje bruine suiker en heerlyk wat ranja
#genieten
ja maar dat is niet magerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geniet nu van een magnum, ook een soort kwark
pff, dan nietquote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als jij minimaal een 6.3/10 bent zou ik t wel doen
cardio, hequote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja maar dat is niet mager
daar word je dik van
Wat vind jij van die Jordi 'kanker' Alba?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ff lkkr milka lu eten natuurlijk ghehe :p
Het kan mij allemaal vrij weinig schelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat vind jij van die Jordi 'kanker' Alba?
ik wens hem een verbrijzeld dijbeen toequote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat vind jij van die Jordi 'kanker' Alba?
Zou hier nu echt een klein moordje voor plegenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
heerlyk dit!!! Genietequote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik wens hem een verbrijzeld dijbeen toe
Vermoord een poesje, dan krijg je van mij een reep.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou hier nu echt een klein moordje voor plegen
Haat cutten
Haat mn leven
#coldnessinmyheartquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
denk gewoon aan die gestoorde 8 pack die je dadelijk hebtquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
gewoon eten en meer cardio doenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
de banaan zit in Sonjaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
ik heb net een banaan gegeten maar volgens sonja zit hier suiker in
klopt dit?
is een banaan dan wel fruit?
Wat voor banaan heb je gehad? Een gele, getinte, zwarte of blanke?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
ik heb net een banaan gegeten maar volgens sonja zit hier suiker in
klopt dit?
is een banaan dan wel fruit?
lol heb 400 kcal teveel gegeten vandaag door deze fuckersquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
een gelequote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat voor banaan heb je gehad? Een gele, getinte, zwarte of blanke?
ooh lekker, heb je er nog meer?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol heb 400 kcal teveel gegeten vandaag door deze fuckers
[ afbeelding ]
hold me![]()
![]()
![]()
Gewoon fructose G, zolang je het gebruikt kan het geen kwaad. Jesse heeft er wel ergens een goed filmpje over, je moet maar ff checken.quote:
Ik ga zometeen nog ff hardlopen. 's avonds laat is echt allerchillst.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon fructose G, zolang je het gebruikt kan het geen kwaad. Jesse heeft er wel ergens een goed filmpje over, je moet maar ff checken.
*aait over hoofdquote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hold me![]()
![]()
![]()
je moet blijven genieten van je levenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga zometeen nog ff hardlopen. 's avonds laat is echt allerchillst.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hold me![]()
![]()
![]()
Yuri is ook zo'n levensgenieterquote:Op woensdag 9 april 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je toen niet even je long chicken door haar gang geslingerd?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yuri is ook zo'n levensgenieter
Heb zelf net 2x quarter pounder en mcflurry kitkat gehaald. Meisje bij de McDonalds moest lachen toen ik de bestelling aan nam, omdat ik haar al voor de 3e keer deze week zag
gelijk mee daten,lolquote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf net 2x quarter pounder en mcflurry kitkat gehaald. Meisje bij de McDonalds moest lachen toen ik de bestelling aan nam, omdat ik haar al voor de 3e keer deze week zag
Sick he Wrm zou je da doenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet blijven genieten van je leven
om 2300 hardlope is geobsseseerd !!!!!! GA NAAR DE PSHYCHIATOR
Hahaha, waarom niet. De rest van mijn voeding is gewoon top notch, dus dit kan er allemaal makkelijk bij.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ff haar regenpijp doorspuitequote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je toen niet even je long chicken door haar gang geslingerd?
Ja even een McFlurry gemaakt nomsayinquote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je toen niet even je long chicken door haar gang geslingerd?
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 april 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, waarom niet. De rest van mijn voeding is gewoon top notch, dus dit kan er allemaal makkelijk bij.
Hehe, die ene chick brah?
daarom, befrienden en met korting eten bij de mac, ja togquote:Op woensdag 9 april 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja even een McFlurry gemaakt nomsayin
[..]
Ja dat heb ik dus ookDan kun je ook wel crap eten af en toe voor een paar honderd kcal.
Haha ja ze is er altijd, wel knap meisje ook.
bij mijn mcd werken alleen vieze dikke wijven met gore witte pus puisten die ze van al dat vette vreten gekregen hebbequote:Op woensdag 9 april 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja even een McFlurry gemaakt nomsayin
[..]
Ja dat heb ik dus ookDan kun je ook wel crap eten af en toe voor een paar honderd kcal.
Haha ja ze is er altijd, wel knap meisje ook.
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bij mijn mcd werken alleen vieze dikke wijven met gore witte pus puisten die ze van al dat vette vreten gekregen hebbe
ik koop daar nooit want ik beeld me altijd in dat ze die puiste in het frituurvet leeg knijpe
daar wordt het vet juist beter van.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bij mijn mcd werken alleen vieze dikke wijven met gore witte pus puisten die ze van al dat vette vreten gekregen hebbe
ik koop daar nooit want ik beeld me altijd in dat ze die puiste in het frituurvet leeg knijpe
Lik gewoon je arm dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef JackieBrown het volgende:
deze feels dus als ik geen chocola binnenkrijg
http://memewhore.tumblr.c(...)-er-fuckni-n-for-get
Goed idee. Goedkoop bulkenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom, befrienden en met korting eten bij de mac, ja tog
Tjik wat jank je je hebt gewoon chocola gehad netquote:Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef JackieBrown het volgende:
deze feels dus als ik geen chocola binnenkrijg
http://memewhore.tumblr.c(...)-er-fuckni-n-for-get
vieze anabole slikkersquote:Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Heb zojuist per ongeluk zowel mijn als JB haar Zma geslikt. Vannacht ben ik Ragnar Lothbrok.
haha, krijg je tietjes vanquote:Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Heb zojuist per ongeluk zowel mijn als JB haar Zma geslikt. Vannacht ben ik Ragnar Lothbrok.
RAsest lik jy jezelf als je melk wilt he??quote:
Gewoon op de kop liggen en in mijn eigen mond komen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
RAsest lik jy jezelf als je melk wilt he??
Of vanille?
Of van die lekkere witte ronde ballen met wafel hazelnootvulling
[ afbeelding ]
Oja rafaellos heetten ze
What was I saying? Ik was ergens boos over
Die van mij kwam ook in gouden verpakkingquote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon op de kop liggen en in mijn eigen mond komen.
Die zijn ziek lekker trouwens.Die in die goude verpakking ook.
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon op de kop liggen en in mijn eigen mond komen.
Die zijn ziek lekker trouwens.Die in die goude verpakking ook.
ik zeg altijd "hey you" en krijg 10/10 keer antwoord terug, alleen daarna laat ik het contact een beetje verwaterenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Zolang je haar pil niet slikt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Denken dat dat het smerigste is bij de McDonalds.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke dromen gehad g, mensen vermoord en allesquote:Op donderdag 10 april 2014 07:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zolang je haar pil niet slikt is er niets aan de hand.
Ik snap natuurlijk dat je omhoog wilt in gewicht, maar uitrusting voor de gym kopen omdat zij dat zelf niet doen?? Lijkt me een beetje ver gaan. Misschien kan je een regeling treffen dat als jij het spul koopt, je een jaar geen abo hoeft te betalen?quote:Op donderdag 10 april 2014 07:53 schreef RaymondK het volgende:
tijdje terug een poging gewaagd om ze die stackable dumbles te laten aanschaffen he. Zodat het rijtje "goedkoop" werd uitgebreid.
Was te duur voor alleen mij en nog 2 of 3 andere![]()
Verder gewoon aan het lijntje gehouden met ja ik ga het voor leggen bij de directie, ja we gaan in de opslag kijken want daar liggen nog 50kg's enz enz.
'k heb inmiddels een aardige lijst met Fitline buffels opgebouwd in m'n facebook, die ga ik ff mailen of ze willen inchippen voor zo'n set, rest leg ik zelf wel bij. Kost 280eu, kom ik ook wel overheen...
Stel dat nog een keer voor, en als dat niet mag dan ga ik m'n conclusies maar trekken denk...![]()
![]()
Eerst was het excuus " ja maar jij bent de enige die die grootste gebruikt" maar dat is gweoon niet waar. Genoeg gasten die d'r i.i.g. met benchen klaar of bijna klaar mee zijn
ja dat kan ik ook nog vragen idd.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap natuurlijk dat je omhoog wilt in gewicht, maar uitrusting voor de gym kopen omdat zij dat zelf niet doen?? Lijkt me een beetje ver gaan. Misschien kan je een regeling treffen dat als jij het spul koopt, je een jaar geen abo hoeft te betalen?
Waar gebruik je die zware dumbbells voor? Presses? Anders stap je toch gewoon over op barbell, als de huidige gewichten te laag zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat kan ik ook nog vragen idd.
wel eens vaker langsgekomen dat men inchipte voor een squatrack hier...
maar je hebt wel gelijk, ik vind het ook knap karig. Bedoel als je het als directie niet wilt omdat je bang bent dat je "een bepaald soort" binnen haalt oke maar zeg dat dan gewoon.
't kutte is dat je verder gewoon alles hebt daar om goed groot te worden, behalve die dumbles die niet ver genoeg gaan...
Verder is het kut als ik weg zou gaan, veel "vrienden" gemaakt daar![]()
![]()
chest (decline ,incline ,gewoon) en dumble overhead shoulder pressquote:Op donderdag 10 april 2014 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar gebruik je die zware dumbbells voor? Presses? Anders stap je toch gewoon over op barbell, als de huidige gewichten te laag zijn.
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
chest (decline ,incline ,gewoon) en dumble overhead shoulder press
chest doe ik nu ook steeds vaker gewoon met oly, maar toch.
deed laatst ook dat iemand er haaks een dumble bij op legde, die je met je vingers vast houd, maar dan krijg je en een verzuurde klauw van heb ik jou daar binnen 10 secondenen je denkt dat je elk momment die 10kg terug kan koppen
![]()
![]()
Kan nog wel wat bedenken met een staalkabeltje en 2 musketon haken. Gewoon een 10kg belletje d'r bij laten hangen, maar het is allemaal geklooi natuurlijk
hahaquote:
Ja fucking achterlijk wie gaat er nou 's avonds laat hardlopenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet blijven genieten van je leven
om 2300 hardlope is geobsseseerd !!!!!! GA NAAR DE PSHYCHIATOR
hee henk hoest op de bouwplaatsquote:Op donderdag 10 april 2014 08:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja fucking achterlijk wie gaat er nou 's avonds laat hardlopen
's Ochtends om 05:30 is veel chiller. Fluitende vogeltjes in 't park.
Ik ben toch geen bouwvakker jongequote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hee henk hoest op de bouwplaats
wist je al dat ik bij een grote bank werk?
Jaja je bent al ontmaskerd.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hee henk hoest op de bouwplaats
wist je al dat ik bij een grote bank werk?
Zo'n wishbonebike ziet er tof uit. Zoiets kan ik zelf ook wel ontwerpen in autocad en een lasersnijpakket van laten maken. Zal waarschijnlijk net zo duur zijn, zo niet duurder zijn maar wel veel toffer.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Een leuk/mooi stukje speelgoed voor babies of een shirtje in de maat die hij/zij nu heeft (een zomershirtje in de maat die hij/zij in de winter heeft is niet handig).
(verder pa/ma naar babybij.nl sturen: een draagdoek >>> kinderwagen). En op de 1e verjaardag een wishbonebike, dat is echt een bazen-/bazinnending.
LOL IMPOSSIBRUquote:Op donderdag 10 april 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Jaja je bent al ontmaskerd.
Ray, kan je niet wat stalen kettingen om je dumbbells binden?
Nigga please, ik mag dan simpel zijn maar aan de lopende band ga je me niet vinden meidquote:Op donderdag 10 april 2014 09:30 schreef JackieBrown het volgende:
Niet weten dat henk procesoperator is
van die anker kettingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Jaja je bent al ontmaskerd.
Ray, kan je niet wat stalen kettingen om je dumbbells binden?
Je bent niet simpel jonge, je hebt gewoon kansen!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Nigga please, ik mag dan simpel zijn maar aan de lopende band ga je me niet vinden meid
Bootsjunge toch?quote:
Zoiets jaquote:
kazaaquote:Op donderdag 10 april 2014 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe komen jullie in deze tijden aan muziekjes en mixjes voor op zegge jullie iPod/mp4 speler?
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:02 schreef Ethanolic het volgende:
hey ff doorgaan over muziek, wie heeft er een sicke mix voor mijn DL work-out vanmiddag? liefst beetje hard
Op Soundcloud kun je een hoop downloaden.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe komen jullie in deze tijden aan muziekjes en mixjes voor op zegge jullie iPod/mp4 speler?
Waar? Bij Telegraaf.nl de reactie modereren?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:30 schreef JackieBrown het volgende:
Niet weten dat henk procesoperator is
Usenet.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
De hamvraag is waar de dumbbells uit no1uknow's oude gym gebleven zijn. Die is gesloten maar de dumbbells gingen t/m 75kg. Stel nou dat je die 40-75kg dumbbells voor niet teveel geld naar je eigen gym kunt slepen, dan ben je meteen klaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
chest (decline ,incline ,gewoon) en dumble overhead shoulder press
chest doe ik nu ook steeds vaker gewoon alleen met oly, maar toch.
deed laatst ook dat iemand er haaks een dumble bij op legde, die je met je vingers vast houd, maar dan krijg je en een verzuurde klauw van heb ik jou daar binnen 10 secondenen je denkt dat je elk momment die losse 10kg terug kan koppen
![]()
![]()
Kan nog wel wat bedenken met een staalkabeltje en 2 musketon haken. Gewoon een 10kg belletje d'r bij laten hangen, maar het is allemaal geklooi natuurlijk
Ik zag laatst een filmpje waarbij ze een 40kg dubmle hadden, in positie lagen en dat een ander daar een 20kg plate op legde lol, en dan benchen zonder dat het er af flikkert![]()
![]()
Sorry hoor, maar zelfs ik met mijn 40+ dumbbell press ik 10x42kg per hand. M.a.w. dumbbells t/m 50 a 60kg zijn geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar gebruik je die zware dumbbells voor? Presses? Anders stap je toch gewoon over op barbell, als de huidige gewichten te laag zijn.
Volgens mij press jij wel meer vriendquote:Op donderdag 10 april 2014 11:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs ik met mijn 40+ dumbbell press 10x42kg per hand. M.a.w. dumbbells t/m 50 a 60kg zijn geen overbodige luxe.
omg jij bent echt fucking breedquote:Op donderdag 10 april 2014 11:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs ik met mijn 40+ dumbbell press 10x42kg per hand. M.a.w. dumbbells t/m 50 a 60kg zijn geen overbodige luxe.
Iets van 12x 200lbs per hand, wat een baas iswas het toch ook he?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij press jij wel meer vriend
[ afbeelding ]
Mijn kinderen hebben er echt enorm veel plezier van gehad. Erg doordacht ding: dat frame kun je ook omdraaien waardoor hij geschikt is voor jongere en wat oudere kinderen, zeker t/m 3 jaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo'n wishbonebike ziet er tof uit. Zoiets kan ik zelf ook wel ontwerpen in autocad en een lasersnijpakket van laten maken. Zal waarschijnlijk net zo duur zijn, zo niet duurder zijn maar wel veel toffer.
hij houdt niet zo van asians toch? wel een beetje op blijven letten hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
Hey Sap
http://9gag.com/gag/aG9onLn?ref=fsidebar
Sorry, heb edit gemaaktquote:Op donderdag 10 april 2014 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hij houdt niet zo van asians toch? wel een beetje op blijven letten hoor
Olijvenimport G.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ DAN
FACILITAIR MANAGER OFZO
Veul te skinny voor Sap.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
Hey SapBeach
http://9gag.com/gag/aG9onLn?ref=fsidebar
Hahaha correct.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hij houdt niet zo van asians toch? wel een beetje op blijven letten hoor
heequote:
Blijf ook gewoon weg daar, is niet goed voor je vertrouwen in de mensheidquote:
Je hebt gelijk, maar ik trap er elke keer weer inquote:Op donderdag 10 april 2014 12:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Blijf ook gewoon weg daar, is niet goed voor je vertrouwen in de mensheid
* Champy mompelt iets met ezels en stenenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik trap er elke keer weer in
gewoon goede tips staan daarquote:
Echt he die user is net een ballon haha*!!quote:Op donderdag 10 april 2014 13:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon goede tips staan daar
die mensen willen gewoon mooie lange spieren hebbn
jij wil vieze opgeblazen mannetje worden
dit is niet hetzelfde
Wauw, wat goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Yuri, geef die man eens 20 euroquote:
Maak je nog wel gains vriend?quote:
Dit.quote:
All time baby. All time.quote:
Juist stimulerend voor m'n gains! Brengt men spiertjes tot rust.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
Je luistert wel verlichte muziek vriend, weet niet of dat wel zo goed voor je gains is
wat houdt dit concreet voor mij in.quote:
Dunno, ik wacht tot mensen wie er verstand van hebben de details bespreken. Maar torrents zou dan wel strafbaar zijn. Of ze je vinden oid is het tweede, indeedquote:Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat houdt dit concreet voor mij in.
ik download alles via torrents
kunnen ze mij tracken en straffen
torents zijn niet strafbaar. Het gaat om downloaden uit illigale bron. Als ik jou een torrent geef zodat je mijn vakantiefilms kan downloaden is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dunno, ik wacht tot mensen wie er verstand van hebben de details bespreken. Maar torrents zou dan wel strafbaar zijn. Of ze je vinden oid is het tweede, indeed
jouw vakantie foto's kan me geen ruk schelen vriendquote:Op donderdag 10 april 2014 14:21 schreef stinkie het volgende:
Dunno, ik wacht tot mensen wie er verstand van hebben de details bespreken. Maar torrents zou dan wel strafbaar zijn. Of ze je vinden oid is het tweede, indeed
ik heb net wel een hele mooi shit gedraaid knulquote:Op donderdag 10 april 2014 14:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jouw vakantie foto's kan me geen ruk schelen vriend
ik wil gewoon de nieuwste shit gratis zien. fuck
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ht-in-nederland.htmlquote:Stichting Brein
Het handhaven van het verbod is niet aan de overheid, maar aan de houders van auteursrecht. Die zijn onder meer vertegenwoordigd in de Stichting Brein, die eerder al zorgde voor de blokkade van torrentsite The Pirate Bay.
In een reactie op zijn website stelt de stichting dat het zijn vizier richt op aanbieders van auteursrechtelijk materiaal en niet op downloadende gebruikers. "Dat beleid blijft onveranderd."
"Uiteraard is het daarbij wel van het grootste belang dat wij blokkering kunnen vorderen van de toegang tot hardnekkig illegale websites", aldus directeur Tim Kuik. Onlangs bepaalde het gerechtshof in Den Haag dat de Pirate Bay-blokkade kon worden opgeheven, omdat die onvoldoende effectief bleek.
Bedankt!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Klokov het volgende:
Ik heb wat belangrijk is even onderstreept voor jullie.
Als je torrentclient uploads ben je sws strafbaarquote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat heb jij bij het JUISTE eind.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow dat noemen ze toch ook wel HET GROENE GOUD??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |