quote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
Ben vandaag voor t eerst oom geworden, iemand goeie suggesties voor een leuk cadeau? En dan niet van die cliché dingen als een geboortetegeltje ofzo.
Hahaha die kinder dumbbells zijn wel nicequote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor later
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha die kinder dumbbells zijn wel nice
Je hebt ook nog deze:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
Ben vandaag voor t eerst oom geworden, iemand goeie suggesties voor een leuk cadeau? En dan niet van die cliché dingen als een geboortetegeltje ofzo.
Het is een meisje, dan mag hetquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.wodtoys.com/
Ik weet niet zeker of fathank een toekomstige Crossfitter in zijn familie wil hebben
Hoeveel kids heb jij?????quote:Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Een leuk/mooi stukje speelgoed voor babies of een shirtje in de maat die hij/zij nu heeft (een zomershirtje in de maat die hij/zij in de winter heeft is niet handig).
(verder pa/ma naar babybij.nl sturen: een draagdoek >>> kinderwagen). En op de 1e verjaardag een wishbonebike, dat is echt een bazen-/bazinnending.
23.quote:
20 euro voor een kettlebell van een halve pondquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.wodtoys.com/
Ik weet niet zeker of fathank een toekomstige Crossfitter in zijn familie wil hebben
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een wedstrijd. Koekoek. Daar gaat barca
Verkeerde topicquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Is dat inclusief of exclusief Fanta?quote:
Die is ook wel wat oud/traag.quote:
Ratatatatata Koke Gooooaaaalllllll!!!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Post inmiddels gecorrigeerd.quote:
Het is niet alleen maar van dat wijven gelul hier Cor.quote:
Mja, geen geld voor de komende tijd. Ik heb 'm een jaar geleden tweedehands gekocht omdat ik ging samenwonen en voor nu werkt het op zich prima om een serie of film te kijken. Ik moet alleen geen downloads aanslingeren om vandaag nog iets te kunnen kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die is ook wel wat oud/traag.
Koop een 214+ of bouw er zelf een met een UDOO bordje, goede hdd's en FeeNAS OS.
Je 107+ gebruik je dan voor off-site back-up.
Ik ruik businessquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
20 euro voor een kettlebell van een halve pond
Hoe verzinnen ze zoiets?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)17757&type=2&theater
Who's in??
En volume wat zachter zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |