SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 08-04-2014 13:26:28 ]
Nee kan alleen jijquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef RaymondK het volgende:
ken iemand ff die gym dingen fixen, ik weet niet hoe dat moet
ah, oh, het is gewoon als een post die eerste post ic icquote:
bwn jij dat op dat plaatjequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:29 schreef RaymondK het volgende:
komende maandag afsproken mee te doen met een insanity les...
Neem m'n eigen emmer wel mee![]()
wat voor routine heb jequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die van die zies/jef pose? Ja. Wat vind je van m'n tat's?
mijn routine? Die is eigenlijk heel simpel, past op 1 a4-tje ( Op de zijkant)quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat voor routine heb je
goede lange spieren
Insanity toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mijn routine? Die is eigenlijk heel simpel, past op 1 a4-tje ( Op de zijkant)
jaquote:
jammer dat je niet serieus bent want ik wil graag zulk solide lichaam bij me zelf ontwikkelen om zo ook eens een keer een meisje te kunnen zoenequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mijn routine? Die is eigenlijk heel simpel, past op 1 a4-tje ( Op de zijkant)
Genoeg pauze nemen tussendoor vriend, je gaat echt helemaal dood, vooral als je niks gewend bent qua conditiequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja
150 herhalingen zonde gewicht![]()
nee moet echt cardio doen gekk, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. En iemand vroeg of ik mee deed maandag. denk na ja laten we het maar eens proberen
lolquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammer dat je niet serieus bent want ik wil graag zulk solide lichaam bij me zelf ontwikkelen om zo ook eens een keer een meisje te kunnen zoene
oh gawd. dit gaat leuk worden....quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Genoeg pauze nemen tussendoor vriend, je gaat echt helemaal dood, vooral als je niks gewend bent qua conditie
ga gewoon weer fietsen op je ultegra fiets jongequote:
zo, dat heb je goed onthoudenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon weer fietsen op je ultegra fiets jonge
binnen een maand ben je ripped tot het maximale
Nice, ik gok op 1-2%. Nog wel een beetje fatty, zou gewoon doorcutten tot 0%. Fucking shredded brah.quote:
gewoon een giant full ultegra afgemonteerd manquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo, dat heb je goed onthouden
was lucky guess zeker
Wat was het merk en type?
Pomp gewoon de grond vriend. De NAM is een leugen, al die aardbevingen zijn gewoon jouw ghetto workouts.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Jahr00n het volgende:
goddddd ik moet nog zoveel doen inclusief pompen maar het regent nu al zo kaolo lang
ik word hier naar van
Als t regent kun je geen pompings beseffen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Jahr00n het volgende:
goddddd ik moet nog zoveel doen inclusief pompen maar het regent nu al zo kaolo lang
ik word hier naar van
hahquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon een giant full ultegra afgemonteerd man
ik ben autistisch en heb een iq van 178 dus onthoud ik dat
Vriend ik dacht dat jij wel wist dat ik een free spirit ben snap niet dat je constant die relatie insinuatie moet maken dacht dat wij echte vrienden warenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welkom terug jonge
Hoe ist met je meissie![]()
Oké heb je je hotdog nog in die gang geslingerd?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend ik dacht dat jij wel wist dat ik een free spirit ben snap niet dat je constant die relatie insinuatie moet maken dacht dat wij echte vrienden waren
maatquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Als t regent kun je geen pompings beseffen?
Pak je tomosquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maat
we wonen niet allemaal in de sportschool
ik moet een klere eind fietsen
Ga gewoon Sapstengel-stylo in je waggie dan vriendje kun je daarna gelijk McDrive pakkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maat
we wonen niet allemaal in de sportschool
ik moet een klere eind fietsen
Ik heb gisteren mijn bifi in haar hangar geworpenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké heb je je hotdog nog in die gang geslingerd?
ben aan het sparen voor een dikke mercedes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga gewoon Sapstengel-stylo in je waggie dan vriendje kun je daarna gelijk McDrive pakken
Das wel een hele beschaafdequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben aan het sparen voor een dikke mercedes.
[ afbeelding ]
deze heb ik op het oog
Wordt slechter. Vermakelijke serie voor tussendoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:37 schreef Xa1pt het volgende:
Ook maar aan Suits begonnen, maar vind het tot nu toe maar een beetje een oppervlakkige serie. Komt er meer aan in het volgende seizoen of blijft het op het niveau van seizoen 1 hangen?
Kom wel Ff langs je woont in ouwe pekela togquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
word ik toch nog steeds nat man
kun jij me niet ophalen met je dikke bolide
Bazenwagen. Ik wil nog een keer een E38 7-serie. Bazenwagens zijn dat. Het liefst eentje met zo'n bazige autotelefoon.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze heb ik op het oog
E38 is inderdaad gewoon MOOI. Ook als bv. loaded 740iL al prima.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazenwagen. Ik wil nog een keer een E38 7-serie. Bazenwagens zijn dat. Het liefst eentje met zo'n bazige autotelefoon.
HEt liefst zo eentje als hieronder. Een Alpina B12 6.0. 430 pk, topsnelheid van 290 km/h. Wel maar slechts 94 van gebouwd, dus de kans is klein![]()
[ afbeelding ]
Smaakvolquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze heb ik op het oog
Wat een kamper/pooierbakquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze heb ik op het oog
Ik wil een 1967 427 COPO Chevellequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazenwagen. Ik wil nog een keer een E38 7-serie. Bazenwagens zijn dat. Het liefst eentje met zo'n bazige autotelefoon.
HEt liefst zo eentje als hieronder. Een Alpina B12 6.0. 430 pk, topsnelheid van 290 km/h. Wel maar slechts 94 van gebouwd, dus de kans is klein![]()
[ afbeelding ]
Meh. Tips voor goeie series? Is True Detective of House of Cards wat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wordt slechter. Vermakelijke serie voor tussendoor.
Beiden zijn erg goed, veel meer diepgangquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Meh. Tips voor goeie series? Is True Detective of House of Cards wat?
Beide geniaal. Ik vond House of Cards net iets beter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Meh. Tips voor goeie series? Is True Detective of House of Cards wat?
Trol mag ik hopen.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beiden zijn erg goed, veel meer diepgang
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beide geniaal. Ik vond House of Cards net iets beter.
Hoe komt t toch dat jij zo goed bent in sarcasme herkennen??quote:
diefquote:
Ah, ik lees het nu inderdaad. Altijd gedacht dat torrents downloaden wel soort illegaal was, geen idee waarom.quote:
E-readers.quote:
Kaolo turken bakquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je Vikings laatste ep gezien? Wordt ook steeds spannender.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je nog een fucking dope serie wilt zien moet je Mad Men eens gaan kijken. Volgende week trouwens het nieuwe seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds me verteld is dat die Don Draper een grote lul heeft kan ik nooit meer zonder dirty associations naar die serie kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je nog een fucking dope serie wilt zien moet je Mad Men eens gaan kijken. Volgende week trouwens het nieuwe seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol een Alpina een turkenbak noemenquote:
Ken die hele serie niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je Vikings laatste ep gezien? Wordt ook steeds spannender.
Haha, what the fuck man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds me verteld is dat die Don Draper een grote lul heeft kan ik nooit meer zonder dirty associations naar die serie kijken.#nohomo
[ afbeelding ]
Lol, dat heb ik al heel lang niet gegeten mi mangos, maar het klinkt goed. Ga zo mijn Yuri a la minute recept maken man. Eerst even kipgehakt halen zo, en natuurlijk de B&J.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
Hey Yuri welke shoarma schotel ga ja vanavond bestellen?
Je moet wat met je zwarte geldquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige Turk die ik ken die een Alpina heeft gehad heeft een drugsverleden
Just sayin
Idd, bij veel auto's past het niet. Bij de Lambo Aventador staat het ook erg dope.quote:
Doe er dan een Range Rover voor. Kun je dat ding ook nog een keer in het water gooien zonder perfecte helling.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alpha as fuck. soon.jpg
[ afbeelding ]
Kwam ook nog een goede sub-reddit tegen: /r/datgap
Ik dacht dat jij die had aangeradenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ken die hele serie niet?Kijk nu even wat mindless shizzle tijdens het eten of tussendoor; "It's Always Sunny in Philadelphia". Ik ga echt kapot van het lachen. Elke ep is gewoon hilarisch.
Dan heb je het ook over een beest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, bij veel auto's past het niet. Bij de Lambo Aventador staat het ook erg dope.
Tegenwoordig wegen die jets niet meer zoveel. Met 2 man en diens deadlift power even het water ingooien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe er dan een Range Rover voor. Kun je dat ding ook nog een keer in het water gooien zonder perfecte helling.
lol nee broquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die had aangeraden
Hnnnng.quote:
De laatste keer 38.120, heb sindsdien nog geen nieuwe poging gewaagd. Binnenkort eens doen. Heb je mijn record verbroken?quote:
Hahahahaha, sick cunnnnt. Congratz man! Ik ga zeker binnenkort jouw record verbreken.quote:
Zwak.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga je geen 20 euries geven trouwens.
Ben je nou een man van je woord of niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga je geen 20 euries geven trouwens.
Eigenbelang gaat soms voor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je nou een man van je woord of niet?
Al kwam je op n fiets zou ik nog meegaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen of jij daar bij in zou stappe als ik voor kwam rijde??
Ik wil m best voor een paar tientje of meer van je overnemen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah
nee cube agree SL (met trappers)
[ afbeelding ]
elke 500km een lekke band (srs)![]()
elke 3000km vrijloop naar de kenser getrapt
elke 6000km heel nieuw Ultegra set d'r op![]()
beter gewoon op een bakfiets gaan rijden
btr blijf je in zuid papi, als je in z-o komt steken mu niggers je bande lekquote:
Is goed, kom naar poort 4 oke?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kom Ff langs de grote bank waar ik werk dan.
Dat is maar 40 kg en dat kun je na een paar dagen/weekje oefenen ook wel.quote:
Ok, ik zie je filmpje graag tegemoedquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is maar 40 kg en dat kun je na een paar dagen/weekje oefenen ook wel.
Yuri durft nog geen foto van zichzelf te posten en jij vraagt om een filmpje?quote:
hij durft nog niet eens een foto van een chick te plaatsen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri durft nog geen foto van zichzelf te posten en jij vraagt om een filmpje?![]()
Gast, dat kun jij ook man.quote:
Waarom zou ik een foto van mijzelf moeten posten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri durft nog geen foto van zichzelf te posten en jij vraagt om een filmpje?![]()
Oefening is moeilijker dan je denkt vriend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, dat kun jij ook man.
[..]
Waarom zou ik een foto van mijzelf moeten posten?
Het enige waar Yuri verstand van heeft is thuisbezorgd.nl en B&J's. Die heeft nog nooit een olympische lift van dichtbij gezien. Gew niet serieus nemen. Obvious troll is obvious enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Oefening is moeilijker dan je denkt vriend.
iedereen heeft al eens een foto gepost van hun buffe lichaam behalve jij vriendquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, dat kun jij ook man.
[..]
Waarom zou ik een foto van mijzelf moeten posten?
Met meer gewicht denk ik wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Oefening is moeilijker dan je denkt vriend.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het enige waar Yuri verstand van heeft is thuisbezorgd.nl en B&J's. Die heeft nog nooit een olympische lift van dichtbij gezien. Gew niet serieus nemen. Obvious troll is obvious enzo.
Yuri is net Dima, maar dan iets dikker.
Ik ben ecto as fuck bro, niet buff, niks. Dus ik hoef geen foto van mijn buffe lichaam te posten, right?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
iedereen heeft al eens een foto gepost van hun buffe lichaam behalve jij vriend
je deadline ligt op morgen
anders mag je niet meer in deze reeks komen
iets?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het enige waar Yuri verstand van heeft is thuisbezorgd.nl en B&J's. Die heeft nog nooit een olympische lift van dichtbij gezien. Gew niet serieus nemen. Obvious troll is obvious enzo.
Yuri is net Dima, maar dan iets dikker.
40 kilo op een barbell is moeilijk zat om op te vangen met 1 hand, je moet echt het balanspunt perfect hebben. Maar prima, probeer jij het maar met meer gewichtquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met meer gewicht denk ik wel.
[..]![]()
[..]
Ik ben ecto as fuck bro, niet buff, niks. Dus ik hoef geen foto van mijn buffe lichaam te posten, right?
dude ben je serieus? 40kgquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
40 kilo op een barbell is moeilijk zat om op te vangen met 1 hand, je moet echt het balanspunt perfect hebben. Maar prima, probeer jij het maar met meer gewicht
Praktisch nut is er nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is dat voor gejank hier over een god ver domme net niet oefening
Wat ia het praktisch nu van een barbell met 1 hand opvangen?
Idd man. Je bent pas baas als je 40kg op je stijve pik kan leggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is dat voor gejank hier over een god ver domme net niet oefening
Wat ia het praktisch nu van een barbell met 1 hand opvangen?
Het erop leggen zal het probleem niet zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd man. Je bent pas baas als je 40kg op je stijve pik kan leggen.
Lol ik leg dr regelmatig een kg of 60 op grgrquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd man. Je bent pas baas als je 40kg op je stijve pik kan leggen.
lol is jouw vriendin zo moddertje lol lo,quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ik leg dr regelmatig een kg of 60 op grgr
Whehheheequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ik leg dr regelmatig een kg of 60 op grgr
1.20quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehhehee
60kg is wel weinig, of is ze 1.65.
weet jij het???? ik hb er nog nooit een aan geraaktquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Een goede tet is ook 750 gram tog
Je moet bij appie keer kipfilet uit het schap trekken en daar ff in knijpen. Dat is goede gevoel vriend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weet jij het???? ik hb er nog nooit een aan geraakt
bedankt v0or de tipquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon een zak met zand, voelt ook een beetje hetzelfde.
Ja maar dan moet je niet aan de onderkant van een 20kg zak voelen dat is hard, dan is het borstkanker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon een zak met zand, voelt ook een beetje hetzelfde.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weet jij het???? ik hb er nog nooit een aan geraakt
Heb ik laatst ook gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bedankt v0or de tip
ik ga morgen bij de intratuin zand halen en twee megagrote waterbalonnne om zo me eigen real doll te maken
oohhh nicequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan
[ afbeelding ]
miscer?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan
[ afbeelding ]
Lolled @ dinglende pikkequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6836/?type=1&theater
![]()
Kon hem niet zo snel vinden op mobiel, maar als je zoekt op malodrax doll moet er wel iets boven komen op Google.quote:
Wat moet je nou met kipgehakt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kipgehakt is in de aanbieding bij de AH bois, eveneens de fucking delicate zigeunerschnitzels.
Ik zag trouwens ook een neger die exact, gewoon exact op Samuel L. Jackson lijkt, met bril en baret alles.Zat nog te twijfelen of ik een foto zou nemen voor reddit.
Bro, ik heb echt een fucking briljante maal gevonden man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moet je nou met kipgehakt?behalve die noodles wat proteinerijker maken
Als ik thuis kom van het trainen heb ik vaak weinig zin om nog helemaal te koken en zo. Dit is ideaal.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een easy en snel recept.
Yuri's Minute Bulking Meal
Koop een bak kipgehakt bij de AH en koop een pakje "Uncle Ben's" rijst (gekruid/saused en al klaar). Bak de kipgehakt, voeg de rijst toe en een beetje water, deksel erop. Vijf min. en je hebt een goed bord vol met voedsel. Eventueel een extra saus door het geheel doen kan ook.
Kipfilet, rijst, diepvriesgroenten en twee geklopte eitjes (met scheutje melk) door de rijst bakken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bro, ik heb echt een fucking briljante maal gevonden man.
[..]
Als ik thuis kom van het trainen heb ik vaak weinig zin om nog helemaal te koken en zo. Dit is ideaal.
Thanks, kan origineel niet meer vinden maar wel een aantal aware me on Malodrax topicsquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kon hem niet zo snel vinden op mobiel, maar als je zoekt op malodrax doll moet er wel iets boven komen op Google.
Idd, die kwam ik ook tegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Thanks, kan origineel niet meer vinden maar wel een aantal aware me on Malodrax topics
Kipgehakt isquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moet je nou met kipgehakt?behalve die noodles wat proteinerijker maken
Damn, die eieren erbij is een goede. Ga dat ook doen zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kipfilet, rijst, diepvriesgroenten en twee geklopte eitjes (met scheutje melk) door de rijst bakken.
Dem nutrients.
pics plsquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Drinky het volgende:
Jongens, srs question. Volgende week sollicitatiegesprek/casting bij een modellen/evenementbureau. Zou ik mijn 4 weken baard scheren of niet?
Denk het wel, anders pas je niet in het profiel vriend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Drinky het volgende:
Jongens, srs question. Volgende week sollicitatiegesprek/casting bij een modellen/evenementbureau. Zou ik mijn 4 weken baard scheren of niet?
zo groot is hij ook weer niet ( that's what she said )quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk het wel, anders pas je niet in het profiel vriend.
gewoon harsen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
je benen ontharen met zo'n epilady is fucking kut.
Ik moet nog 1 been, ik durf niet.
Je moet tijger doen als je pussy bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Kom op hé! En jij wil infanterie doen??quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Heb geen wax wel die strips maar zonder hars erop..dus ga nu DIY wax makenquote:
Dit doet pijhijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je moet tijger doen als je pussy bent.
Hebben ze geen website met modellen online staan om het profiel te kunnen checken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Drinky het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kom op hé! En jij wil infanterie doen??
Ik word liever geraakt door een 5.56 mm..quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kom op hé! En jij wil infanterie doen??
suikerhars maken. Epilady gevallen zijn moeilijk pijnlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb geen wax wel die strips maar zonder hars erop..dus ga nu DIY wax maken.
[..]
Dit doet pijhijn...voordeel is wel dat er op mijn kuiten geen haar meer groeit.
Oksels epileren lijkt me een helquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik word liever geraakt door een 5.56 mm..ipv duizenden kutsteekjes.
Je zit in het verkeerde topic lieverdquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Iedereen waxt zijn chest toch hier?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic lieverd
Dan is t tenminste gelijk over, mits goed gemikt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik word liever geraakt door een 5.56 mm..ipv duizenden kutsteekjes.
Gewoon trimmen anders groeit het in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen waxt zijn chest toch hier?
Precies, in plaats van gemarteld worden..en als je van heel dichtbij schiet werkt het zwerf effect niet naturlich.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan is t tenminste gelijk over, mits goed gemikt.
Nee. Bearmode all day every day.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen waxt zijn chest toch hier?
Vriend Jahr00n heeft liever 10bmi dan 35quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel Hey jahroon
[ afbeelding ]
ja maar hij is toch ook neger?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend Jahr00n heeft liever 10bmi dan 35
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee. Bearmode all day every day.
Komt allemaal door Yuri al die wijvenpraat hier. Met zijn chronische PMS en B&J reviews.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Xa1pt het volgende:
Trage kut NAS. Doet bijna een dag over het extracten van nog geen 20 gb.
Denk dat hij blank is (masterrace)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat hij blank is (masterrace)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.e.d. PresentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik dacht Turk (de goede soort allochtoon)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
en daar hamburgers van makenquote:
nooit kipgehakt op, wel kalkoen. Kebab van gemaakt, was niet te nassenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
Dankzij kipgehakt hoef ik geen kipfilet in de blender te gooien, thanks kipgehakt
orthodoxe moslim?quote:
Je hebt je load even nader geinspecteerd en er een zaadje uit geselecteerd die je in JB stopt? Volgens mij snap ik het niet helemaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist onze hengst die de wereld zal bestijgen uitgezocht
pics van je hondquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist onze hengst die de wereld zal bestijgen uitgezocht
Siberische kat, gappiequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je hebt je load even nader geinspecteerd en er een zaadje uit geselecteerd die je in JB stopt? Volgens mij snap ik het niet helemaal
omgerekend ¤2,50 dus. Geen geldquote:
Hangt helemaal van het bureau af. Maakt voor je casting niet zo heel veel uit eigenlijk. Ze zeggen vanzelf wat de voorwaarden en regels zijn als t zo ver is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Drinky het volgende:
Ik zou voor nul gezichtsbeharing gaan zeg maar. Kunnen ze shape van je gezicht goed zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Hangt helemaal van het bureau af. Maakt voor je casting niet zo heel veel uit eigenlijk. Ze zeggen vanzelf wat de voorwaarden en regels zijn als t zo ver is.
Hoe staat het met jouw beharing Fanta?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou voor nul gezichtsbeharing gaan zeg maar. Kunnen ze shape van je gezicht goed zien.
geen baard. Wel snor laten staan. Dun streepje of een blokje, niet minder.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Hangt helemaal van het bureau af. Maakt voor je casting niet zo heel veel uit eigenlijk. Ze zeggen vanzelf wat de voorwaarden en regels zijn als t zo ver is.
Zolang het verzorgd is, is het prima. Hangt gewoon van de job af etc. Snap alleen niet waarom ze het niet gewoon erbij hebben gezegd wat je wel en niet moet/mag hebben. Beetje raar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou voor nul gezichtsbeharing gaan zeg maar. Kunnen ze shape van je gezicht goed zien.
Strong brows zero moustache.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw beharing Fanta?
HAHAH BVEETJE ZOALS HITLER HAHA?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen baard. Wel snor laten staan. Dun streepje of een blokje, niet minder.
Ik bedoel je benenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Strong brows zero moustache.
Dankzij mama weinig haar.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
dat bewijst dat ie lekker sexy lange spieren heeft
geen idee, maar vorige sollicitatie ook gewoon gedaan met ziek grote Van Dyck ( alleen dan niet bij zo'n bureau maar voor een stagequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Push. het volgende:
[..]
Zolang het verzorgd is, is het prima. Hangt gewoon van de job af etc. Snap alleen niet waarom ze het niet gewoon erbij hebben gezegd wat je wel en niet moet/mag hebben. Beetje raar.
Als het trouwens iets van evenementen is oid maakt het waarschijnlijk geen zak uit, ook niet als je de baan hebt. Zou me niet al te druk makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zolang het verzorgd is, is het prima. Hangt gewoon van de job af etc. Snap alleen niet waarom ze het niet gewoon erbij hebben gezegd wat je wel en niet moet/mag hebben. Beetje raar.
geen idee, maar vorige sollicitatie ook gewoon gedaan met ziek grote Van Dyck ( alleen dan niet bij zo'n bureau maar voor een stage)
Wtfquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
Drinky, denk aan ons als je straks the 'American dream' leeft.
[ afbeelding ]
niet alleen evenementen, je moet ook het "gezicht" zijn van bedrijven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:09 schreef Push. het volgende:
[..]
Als het trouwens iets van evenementen is oid maakt het waarschijnlijk geen zak uit, ook niet als je de baan hebt. Zou me niet al te druk maken
teringquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hangt het helemaal af van het merk. Wel raar dat ze niks hebben vermeld dan, maar zullen ze tijdens je intake wel allemaal vertellen. Succesquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet alleen evenementen, je moet ook het "gezicht" zijn van bedrijven.
Laat je snor staan en ga koffietenten promotenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet alleen evenementen, je moet ook het "gezicht" zijn van bedrijven.
repareer meteen de loopbanen even. Weismann heeft 'm weer geslooptquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef Herqules het volgende:
ben nu in de gym maar ben mijn dumbells vergeten
haha echt dom
ja komt wel goed, gaat om innerlijk ja tog.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef Push. het volgende:
[..]
Dan hangt het helemaal af van het merk. Wel raar dat ze niks hebben vermeld dan, maar zullen ze tijdens je intake wel allemaal vertellen. Succes
plan met de baard was wel weer snor te laten staan. Handlebar moustache is chick en Dj magnet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Klokov het volgende:
Ik ga tukken
[ afbeelding ]
[..]
Laat je snor staan en ga koffietenten promoten
hey weismannquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Weissman het volgende:
Drinky berter laat je die baard staan. Je bent toch geen beta loonslaaf ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas
Sws G gewoon de agent versieren doe ik ook altijd ja togquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja komt wel goed, gaat om innerlijk ja tog.
[..]
plan met de baard was wel weer snor te laten staan. Handlebar moustache is chick en Dj magnet.
gwn zo 1quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja komt wel goed, gaat om innerlijk ja tog.
[..]
plan met de baard was wel weer snor te laten staan. Handlebar moustache is chick en Dj magnet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee man 3 foutquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:33 schreef Weissman het volgende:
Hey drinky alles goed?
Hey Weiss-sticklonic
ben je zelf doe gewoon rustigquote:
niet waarquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Vanavond chills gehad met Etha en JB. Eerste FOK!kers ontmoet.
>shitwassocash.jpg
Goed bezig. Een man zonder gezichtshaar is een vrouw.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen idee, maar vorige sollicitatie ook gewoon gedaan met ziek grote Van Dyck ( alleen dan niet bij zo'n bureau maar voor een stage)
Mischien gewoon bijtrimmen. Facial Hair struggles, ik wil mijn handlebar moustache weer terug
Ja was wel lachen hé! Nog beetje veilig thuisgekomen in Oude Pekela?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Vanavond chills gehad met Etha en JB. Eerste FOK!kers ontmoet.
>shitwassocash.jpg
En vond je het niet eng zo, in het Westen: enemy territory?quote:Op woensdag 9 april 2014 07:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja was wel lachen hé! Nog beetje veilig thuisgekomen in Oude Pekela?
Hij hield zich prima staande hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:26 schreef H1N1 het volgende:
[..]
En vond je het niet eng zo, in het Westen: enemy territory?
fokt op G, moest 10 voor 7 de trein hebben en ben nu in 020quote:Op woensdag 9 april 2014 06:43 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen No1uknow. Wat n heerlijke tijden hè, zo samen opstaan met de vogeltjes.
welkomquote:Op woensdag 9 april 2014 07:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
fokt op G, moest 10 voor 7 de trein hebben en ben nu in 020
Heb je die BMW bij je? Ik de VW CC van paps. kom dragracen G.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
fokt op G, moest 10 voor 7 de trein hebben en ben nu in 020
Waar blijft mijn ontbijt manquote:Op woensdag 9 april 2014 08:21 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag cookie en cream whey genomen uit de variety pack. Genieten!!!
Ik ben zelf hard aan de pina colada whey gegaan. Lekker als drank bij de halve kip lunch.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:21 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag cookie en cream whey genomen uit de variety pack. Genieten!!!
Merk/type?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Xa1pt het volgende:
Trage kut NAS. Doet bijna een dag over het extracten van nog geen 20 gb.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
je bedoelt zonder dat ze wegrent vanwege je bulkiness
Hmm: die zal maar op je wortel gaan zittenquote:
Tegenwoordig moet je een Rose kopen met wielen van Zoran.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah
nee cube agree SL (met trappers)
[ afbeelding ]
elke 500km een lekke band (srs)![]()
elke 3000km vrijloop naar de kenser getrapt
elke 6000km heel nieuw Ultegra set d'r op![]()
beter gewoon op een bakfiets gaan rijden
quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
SPOILER: IrCuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VMSDKROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: No1uknowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JMF met VMS zijn zusjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RaymondK in zijn cutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DimachaerusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cakeman aka WeissmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SetoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
n/aquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Haha seto is echt een manletquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Hier ziet Jeff er niet zo juicy uit als normaal imho.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Aan 't cruizen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier ziet Jeff er niet zo juicy uit als normaal imho.Deathlift or Die.![]()
Jeff kijkt wel erg gay ja. Als een verliefd schoolmeisje wat elk moment zijn piemel in de mond kan gaan nemen.quote:
Maarja het is natuurlijk Jeff Seid, hij is sowieso gay.![]()
Wat dat betreft vind ik de powerlifters die ik tot nu toe heb gezien een stuk sympathieker overkomen.![]()
Powerlifters zijn inderdaad zoveel sympathieker dan bodybuilders.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Xa1pt het volgende:
Wat dat betreft vind ik de powerlifters die ik tot nu toe heb gezien een stuk sympathieker overkomen.
Deathlift or Die.![]()
Ik vind Seid en al dat soort gasten ook maar een stel homos inderdaad. Mannelijke attention whores.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Xa1pt het volgende:
Wat dat betreft vind ik de powerlifters die ik tot nu toe heb gezien een stuk sympathieker overkomen.
Powerlifters zijn gewoon alpha as fuck.![]()
Lol naar andere mannen kijken
Enige vent waar ik naar kijk is die knappe vent in de spiegelBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:33 schreef Champy het volgende:
http://www.mcdonalds.com.hk/en/parties/wedding-party.html
Hey Seto![]()
Dit. Gewoon zo sterk mogelijk worden zonder een fuck om uiterlijk te geven.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind Seid en al dat soort gasten ook maar een stel homos inderdaad. Mannelijke attention whores.
Powerlifters zijn gewoon alpha as fuck.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Jeff Said adoratie bij mannen is hetzelfde als anorexia bij vrouwen.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Beach boy alert.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Questular het volgende:
Ik zou zn lichaam wel willen hebben....no homo
Serieuze vraag: kun jij bulken of heb je moeite boven onderhoud te eten?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
1,85, 107kg dus bulken is geen probleemquote:Op woensdag 9 april 2014 12:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Beach boy alert.
Serieuze vraag: kun jij bulken of heb je moeite boven onderhoud te eten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 107kg dus bulken is geen probleem![]()
![]()
![]()
lol, een spiegel met mijn afbeelding erin hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:15 schreef fathank het volgende:
Lol naar andere mannen kijken
Enige vent waar ik naar kijk is die knappe vent in de spiegel
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Zo Carbonkel, nu jij weer lol.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 107kg dus bulken is geen probleem![]()
ik heb ook een longboard ja, en een normaal skateboard. Sinds maandag ook een extra hipstermotor erbij.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:23 schreef fathank het volgende:
Handlebar moustache is wel moeilijk hipster. Je hebt zeker ook een longboard
[ afbeelding ]I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Lol jy tilt cker al die gewichte met je vetrollequote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 107kg dus bulken is geen probleemDeathlift or Die.![]()
Ik gooi de handdoek in de ring: hypothese verworpen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik gooi de handdoek in de ring: hypothese verworpen.
https://www.facebook.com/bodybuildersagainsttipping
Hahahahah die page![]()
Zoveel rustled jimmies, geweldig.
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1
Die chestbrah foto's steedsdie reacties van boze waiters
[ Bericht 21% gewijzigd door Sapstengel op 09-04-2014 13:19:33 ]![]()
Bellybenchen noem ik hetquote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol jy tilt cker al die gewichte met je vetrolle![]()
nicequote:Op woensdag 9 april 2014 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.facebook.com/bodybuildersagainsttipping
Hahahahah die page![]()
Zoveel rustled jimmies, geweldig.
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1
Die chestbrah foto's steedsdie reacties van boze waiters
Deathlift or Die.![]()
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonenquote:Op woensdag 9 april 2014 07:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welkom
voel je alsof je thuis bent jonge![]()
Je stelt me teleur sanderquote:Op woensdag 9 april 2014 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonen![]()
De wereld op z'n kop, snapjequote:Op woensdag 9 april 2014 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonen
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Forum Opties Forumhop: Hop naar: