Aan 't cruizen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier ziet Jeff er niet zo juicy uit als normaal imho.
Jeff kijkt wel erg gay ja. Als een verliefd schoolmeisje wat elk moment zijn piemel in de mond kan gaan nemen.quote:
Powerlifters zijn inderdaad zoveel sympathieker dan bodybuilders.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Xa1pt het volgende:
Wat dat betreft vind ik de powerlifters die ik tot nu toe heb gezien een stuk sympathieker overkomen.
Ik vind Seid en al dat soort gasten ook maar een stel homos inderdaad. Mannelijke attention whores.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Xa1pt het volgende:
Wat dat betreft vind ik de powerlifters die ik tot nu toe heb gezien een stuk sympathieker overkomen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:33 schreef Champy het volgende:
http://www.mcdonalds.com.hk/en/parties/wedding-party.html
Dit. Gewoon zo sterk mogelijk worden zonder een fuck om uiterlijk te geven.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind Seid en al dat soort gasten ook maar een stel homos inderdaad. Mannelijke attention whores.
Powerlifters zijn gewoon alpha as fuck.
Beach boy alert.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Questular het volgende:
Ik zou zn lichaam wel willen hebben....no homo
1,85, 107kg dus bulken is geen probleemquote:Op woensdag 9 april 2014 12:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Beach boy alert.
Serieuze vraag: kun jij bulken of heb je moeite boven onderhoud te eten?
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 107kg dus bulken is geen probleem
lol, een spiegel met mijn afbeelding erin hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:15 schreef fathank het volgende:
Lol naar andere mannen kijken
Enige vent waar ik naar kijk is die knappe vent in de spiegel
Zo Carbonkel, nu jij weer lol.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
ik heb ook een longboard ja, en een normaal skateboard. Sinds maandag ook een extra hipstermotor erbij.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:23 schreef fathank het volgende:
Handlebar moustache is wel moeilijk hipster. Je hebt zeker ook een longboard
[ afbeelding ]
Lol jy tilt cker al die gewichte met je vetrollequote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik gooi de handdoek in de ring: hypothese verworpen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik gooi de handdoek in de ring: hypothese verworpen.
Bellybenchen noem ik hetquote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol jy tilt cker al die gewichte met je vetrolle
nicequote:Op woensdag 9 april 2014 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.facebook.com/bodybuildersagainsttipping
Hahahahah die page![]()
Zoveel rustled jimmies, geweldig.
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1
Die chestbrah foto's steedsdie reacties van boze waiters
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonenquote:Op woensdag 9 april 2014 07:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welkom
voel je alsof je thuis bent jonge
Je stelt me teleur sanderquote:Op woensdag 9 april 2014 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |