Ja was wel lachen hé! Nog beetje veilig thuisgekomen in Oude Pekela?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Vanavond chills gehad met Etha en JB. Eerste FOK!kers ontmoet.
>shitwassocash.jpg
En vond je het niet eng zo, in het Westen: enemy territory?quote:Op woensdag 9 april 2014 07:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja was wel lachen hé! Nog beetje veilig thuisgekomen in Oude Pekela?
Hij hield zich prima staande hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:26 schreef H1N1 het volgende:
[..]
En vond je het niet eng zo, in het Westen: enemy territory?
fokt op G, moest 10 voor 7 de trein hebben en ben nu in 020quote:Op woensdag 9 april 2014 06:43 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen No1uknow. Wat n heerlijke tijden hè, zo samen opstaan met de vogeltjes.
welkomquote:Op woensdag 9 april 2014 07:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
fokt op G, moest 10 voor 7 de trein hebben en ben nu in 020
Heb je die BMW bij je? Ik de VW CC van paps. kom dragracen G.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
fokt op G, moest 10 voor 7 de trein hebben en ben nu in 020
Waar blijft mijn ontbijt manquote:Op woensdag 9 april 2014 08:21 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag cookie en cream whey genomen uit de variety pack. Genieten!!!
Ik ben zelf hard aan de pina colada whey gegaan. Lekker als drank bij de halve kip lunch.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:21 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag cookie en cream whey genomen uit de variety pack. Genieten!!!
Merk/type?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Xa1pt het volgende:
Trage kut NAS. Doet bijna een dag over het extracten van nog geen 20 gb.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
je bedoelt zonder dat ze wegrent vanwege je bulkiness
Hmm: die zal maar op je wortel gaan zittenquote:
Tegenwoordig moet je een Rose kopen met wielen van Zoran.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah
nee cube agree SL (met trappers)
[ afbeelding ]
elke 500km een lekke band (srs)![]()
elke 3000km vrijloop naar de kenser getrapt
elke 6000km heel nieuw Ultegra set d'r op![]()
beter gewoon op een bakfiets gaan rijden
quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
SPOILER: IrCuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VMSDKROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: No1uknowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JMF met VMS zijn zusjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RaymondK in zijn cutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DimachaerusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cakeman aka WeissmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SetoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
n/aquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Haha seto is echt een manletquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Hier ziet Jeff er niet zo juicy uit als normaal imho.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Aan 't cruizen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier ziet Jeff er niet zo juicy uit als normaal imho.Deathlift or Die.![]()
Jeff kijkt wel erg gay ja. Als een verliefd schoolmeisje wat elk moment zijn piemel in de mond kan gaan nemen.quote:
Maarja het is natuurlijk Jeff Seid, hij is sowieso gay.![]()
Wat dat betreft vind ik de powerlifters die ik tot nu toe heb gezien een stuk sympathieker overkomen.![]()
Powerlifters zijn inderdaad zoveel sympathieker dan bodybuilders.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Xa1pt het volgende:
Wat dat betreft vind ik de powerlifters die ik tot nu toe heb gezien een stuk sympathieker overkomen.
Deathlift or Die.![]()
Ik vind Seid en al dat soort gasten ook maar een stel homos inderdaad. Mannelijke attention whores.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Xa1pt het volgende:
Wat dat betreft vind ik de powerlifters die ik tot nu toe heb gezien een stuk sympathieker overkomen.
Powerlifters zijn gewoon alpha as fuck.![]()
Lol naar andere mannen kijken
Enige vent waar ik naar kijk is die knappe vent in de spiegelBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:33 schreef Champy het volgende:
http://www.mcdonalds.com.hk/en/parties/wedding-party.html
Hey Seto![]()
Dit. Gewoon zo sterk mogelijk worden zonder een fuck om uiterlijk te geven.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind Seid en al dat soort gasten ook maar een stel homos inderdaad. Mannelijke attention whores.
Powerlifters zijn gewoon alpha as fuck.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Jeff Said adoratie bij mannen is hetzelfde als anorexia bij vrouwen.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Beach boy alert.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Questular het volgende:
Ik zou zn lichaam wel willen hebben....no homo
Serieuze vraag: kun jij bulken of heb je moeite boven onderhoud te eten?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
1,85, 107kg dus bulken is geen probleemquote:Op woensdag 9 april 2014 12:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Beach boy alert.
Serieuze vraag: kun jij bulken of heb je moeite boven onderhoud te eten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 107kg dus bulken is geen probleem![]()
![]()
![]()
lol, een spiegel met mijn afbeelding erin hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:15 schreef fathank het volgende:
Lol naar andere mannen kijken
Enige vent waar ik naar kijk is die knappe vent in de spiegel
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Zo Carbonkel, nu jij weer lol.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 107kg dus bulken is geen probleem![]()
ik heb ook een longboard ja, en een normaal skateboard. Sinds maandag ook een extra hipstermotor erbij.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:23 schreef fathank het volgende:
Handlebar moustache is wel moeilijk hipster. Je hebt zeker ook een longboard
[ afbeelding ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Lol jy tilt cker al die gewichte met je vetrollequote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 107kg dus bulken is geen probleemDeathlift or Die.![]()
Ik gooi de handdoek in de ring: hypothese verworpen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik gooi de handdoek in de ring: hypothese verworpen.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
https://www.facebook.com/bodybuildersagainsttipping
Hahahahah die page![]()
Zoveel rustled jimmies, geweldig.
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1
Die chestbrah foto's steedsdie reacties van boze waiters
[ Bericht 21% gewijzigd door Sapstengel op 09-04-2014 13:19:33 ]![]()
Bellybenchen noem ik hetquote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol jy tilt cker al die gewichte met je vetrolle![]()
nicequote:Op woensdag 9 april 2014 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.facebook.com/bodybuildersagainsttipping
Hahahahah die page![]()
Zoveel rustled jimmies, geweldig.
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1
Die chestbrah foto's steedsdie reacties van boze waiters
Deathlift or Die.![]()
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonenquote:Op woensdag 9 april 2014 07:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welkom
voel je alsof je thuis bent jonge![]()
Je stelt me teleur sanderquote:Op woensdag 9 april 2014 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: