SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-04-2014 17:00:31 ]If not now, then when.
Yuri heeft weer last van PMS.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef G.R.S. het volgende:
Goede mascotte
https://www.facebook.com/JyzzOfficial
Had er ook geen zin in eigk.quote:Op maandag 7 april 2014 16:47 schreef Klokov het volgende:
Ik pakte Op niet omdat ik geen zin had om te updaten, Yuri pls
Whehehe, de meeste zijn wel sneu ja, maar deze linker is toch echt meer baas dan de rechter.quote:Op maandag 7 april 2014 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.nsmbl.nl/gewel(...)goedmodellen-nadoen/![]()
20% all day erydayquote:
1 en 3 zijn gewoon beter vriendquote:Op maandag 7 april 2014 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.nsmbl.nl/gewel(...)goedmodellen-nadoen/![]()
Beter 15% toch, beetje Ryan Gosling fysiek.quote:
VMS, je hebt nog gewoon ban vriend. En verander die faggot UI eens.quote:
Als je zulke vieze electro produceert ben je geen faggot Klokov.quote:Op maandag 7 april 2014 18:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
VMS, je hebt nog gewoon ban vriend. En verander die faggot UI eens.
Vrijheid blijheidquote:
Welke? Ik hou echt van Rotterdamquote:Op maandag 7 april 2014 20:03 schreef Weissman het volgende:
Heb een gym in Rotterdam gevonden met ruimte voor oly lifts, kettlebells alles![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je weet dat ik in R'dam Zuid woon hé
quote:
aaahhwww wat cuuute samen trainenquote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
Mooi trouwens, JB op de Crosstrainer, ik squatten in een aangrenzende zaal en ondertussen telkens opnieuw mannen in die doorgang naar JB zien staren
Hey VMS welkom terug!!quote:
dezen* G, dezen*. Maar doe dan.quote:Op maandag 7 april 2014 20:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey VMS welkom terug!!
Ik snap dat je boos bent, dat ik je nog niet heb gegroet. Maar bij deze hoop ik dat alsnog te doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dezen* G, dezen*. Maar doe dan.
[..]Welkom,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie kat...,
vertel er eens wat meer overDeathlift or Die.
Het is een Maine Coon - een kater ( het is dus een mannetje ). Als het een lapjeskat was geweest was het een vrouwtje, lapjeskatten zijn namelijk vrijwel altijd vrouwtjes.quote:Op maandag 7 april 2014 20:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welkom,
mooie kat...,
vertel er eens wat meer over
quote:Op maandag 7 april 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dezen* G, dezen*. Maar doe dan.
[..]AaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ulgh ik wil er zo graag eentje kan wel doodgaan
Wat houdt je tegen dan? Precies. Fuk puppy neem kat.quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaaawulgh ik wil er zo graag eentje kan wel doodgaan
Matige site maar 10/zou trainen als het in de buurt was.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vet man. Ik wil een Siberische kat.quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het is een Maine Coon - een kater ( het is dus een mannetje ). Als het een lapjeskat was geweest was het een vrouwtje, lapjeskatten zijn namelijk vrijwel altijd vrouwtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:46 schreef IrCute het volgende:
Lief dagboekZit je nu alweer op vrouwen te haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Lief dagboekAnd nothing of value was lost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.![]()
Fokkers met hun prijzen van 750 voor een kitten + wachtlijsten van een half jaarquote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan? Precies. Fuk puppy neem kat.
Lief dagboekDamnn,, hahah fucked up bitch zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.![]()
Ik hou niet van katten, maar dat is best wel een bazenkat.quote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
Welke van de GYM users vinden jullie het beste bij deze kat passen?
[ afbeelding ]
Corquote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
Welke van de GYM users vinden jullie het beste bij deze kat passen?
[ afbeelding ]
Gewoon nestje zoeken op Marktplaats.quote:Op maandag 7 april 2014 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Fokkers met hun prijzen van 750 voor een kitten + wachtlijsten van een half jaar
Wat heb je aan een kat als je dood bent ? Ben je dom ofzoquote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lief dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.fml als je zo moet leven. Uitzicht op niets. Het is eigenlijk wel sneu tenzij het dus een bitch is
SPOILER: IrCuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VMSDKROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: No1uknowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JMF met VMS zijn zusjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RaymondK in zijn cutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DimachaerusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cakeman aka WeissmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SetoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Volgens mij is Klokov de enige in deze reeks die nog heilig gelooft in het JMF / VMS' zusje-verhaal.![]()
hey man goed ja, z'n gangetje, zaterdagavond hardstyle feestje geweest, met beveiligers meelopen.quote:
Werd een dude aangehouden die een fles GHB bij zich had, bijna ter grootte van een blikje red bull, die mocht op het politiebureau even 2.000 euro aftikken![]()
![]()
Raar politiebeleid trouwens, onder de 5 pillen was er geen strafrechtelijke vervolging (boete dus), maar werd je wel geregistreerd als drugsgebruiker in politiedossier. Als je 5 of meer pillen had, was het meteen 50 euro per pil, ook voor nummer 1 t/m 4![]()
![]()
5 pillen of meer is de grens waarop ze mogen aannemen dat je dealt waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 20:56 schreef no1uknow het volgende:
Raar politiebeleid trouwens, onder de 5 pillen was er geen strafrechtelijke vervolging (boete dus), maar werd je wel geregistreerd als drugsgebruiker in politiedossier. Als je 5 of meer pillen had, was het meteen 50 euro per pil, ook voor nummer 1 t/m 4Together We Will Live Forever
Ze is gewoon bipolar volgens mij. Heb meer medelijden met dr babydaddy. Het is een lief zacht eitjequote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]fml als je zo moet leven. Uitzicht op niets. Het is eigenlijk wel sneu tenzij het dus een bitch is
quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
SPOILER: IrCuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VMSDKROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: No1uknowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JMF met VMS zijn zusjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RaymondK in zijn cutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DimachaerusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cakeman aka WeissmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PlsSPOILER: SetoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo meisjesachtig ben ik niet. Ik droeg vroeger ook nooit jurkjes of rokjes, dat is iets van de laatste 5 jaar
Identiteitscrisis als kind waarbij andere kinderen mij vroegen of ik een jongen of meisje was
![]()
![]()
Dat was inderdaad de redenatie, bij coke en speed was het vanaf halve gram of meer.quote:Op maandag 7 april 2014 20:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
5 pillen of meer is de grens waarop ze mogen aannemen dat je dealt waarschijnlijk.![]()
Serieus, dat kan je toch gewoon ff checken?quote:Op maandag 7 april 2014 20:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze is gewoon bipolar volgens mij. Heb meer medelijden met dr babydaddy. Het is een lief zacht eitje
[..]
PlsZo meisjesachtig ben ik niet. Ik droeg vroeger ook nooit jurkjes of rokjes, dat is iets van de laatste 5 jaar
Identiteitscrisis als kind waarbij andere kinderen mij vroegen of ik een jongen of meisje was
Ik zat echt vol spanning en enthousiasme te wachten op mij en etha in kattengifs.
maarja![]()
had het kunnen weten![]()
Allebei een anus en urinary tract opening. Nee dit maakt alles duidelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je toch gewoon ff checken?
[ afbeelding ]![]()
Net zoals een man en een vrouw beide een hoofd hebben, gast zie je het verschil niet?quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allebei een anus en urinary tract opening. Nee dit maakt alles duidelijk.
Dus mannen hebben een grotere anus en plasgaatje. inb4 wtf waar is de penis van een kater dan.quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Sorry dat ik me nooit verdiept heb in de rearends van katten brah.quote:Op maandag 7 april 2014 21:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net zoals een man en een vrouw beide een hoofd hebben, gast zie je het verschil niet?![]()
Wou nog gaan hardlopen, dikke storm met lightning hier. Voel je me VMS?Together We Will Live Forever
Mag dit wel ivm adsense enzo ?quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rip klokov daar komt je eerste ban![]()
Gewoon van Google geplukt.quote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mag dit wel ivm adsense enzo ?
Rip klokov daar komt je eerste banTogether We Will Live Forever
Komt hij er toch aan? Ik wilde zo ook nog ff 5km doen maar heb nog niet naar buiten gekeken. Vanmiddag ging het meeste langs ons heen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Klokov het volgende:
Wou nog gaan hardlopen, dikke storm met lightning hier. Voel je me VMS?![]()
Godverdomme. Klik ik een filmpje aan van neukende katten, heb ik gvd geluid van laptop nog aanstaan. Zit ik daar in de schoolbieb met ineens een harde katten gilThx klokov
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme. Klik ik een filmpje aan van neukende katten, heb ik gvd geluid van laptop nog aanstaan. Zit ik daar in de schoolbieb met ineens een harde katten gilThx klokov
Echt voor schut
quote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef IrCute het volgende:
![]()
![]()
verschuttingquote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef IrCute het volgende:
![]()
Niet mijn foto, als ik een foto plaats weet je direct waar ik woon
Ik loop wel eens door de stad terwijl ik bepaalde personen zie, en denk denk ik: "Oh een lean turk, dat zou Lovelotion kunnen zijn", "Die brede neger zou Jahr00n kunnen zijn."quote:Op maandag 7 april 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Niet mijn foto, als ik een foto plaats weet je direct waar ik woon
"Kijk, een oude kale, misschien is dat Cor wel."
srs.![]()
Die heb ik ook vaakquote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik loop wel eens door de stad terwijl ik bepaalde personen zie, en denk denk ik: "Oh een lean turk, dat zou Lovelotion kunnen zijn", "Die brede neger zou Jahr00n kunnen zijn."
srs.Bij mij in de gym lopen twee van die midlife anerbolen mannen rond, denk dan direct aan Cor
Deathlift or Die.![]()
Ik denk vaak "Sap zou wel raken" soms als ik twijfel of Sap zou raken overweeg ik of ik een foto zal makenquote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik loop wel eens door de stad terwijl ik bepaalde personen zie, en denk denk ik: "Oh een lean turk, dat zou Lovelotion kunnen zijn", "Die brede neger zou Jahr00n kunnen zijn."
srs.
Ik had vanavond bij het eten een WTF-moment. Er doet vanuit Oostenrijk een of andere tranny mee aan het ESF met een baard. BRB pics zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had vanavond bij het eten een WTF-moment. Er doet vanuit Oostenrijk een of andere tranny mee aan het ESF met een baard. BRB pics zoeken.wooow, mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zonder baard had je een misstap gemaakt vriendje.Together We Will Live Forever
Die ziet er nu zo uit:quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
Doet mij een beetje denken aan die zanger van tokio hotelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, eng.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Klokov het volgende:
Zonder baard had je een misstap gemaakt vriendje.
Het regent hier nu fucking hard.![]()
Lekker hardlopen door de regen jongens, net ook gedaan. Niet bang zijn om te smeltenOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Die vent stond erbij en keek ernaquote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
echt een hele freaky zieke moeder op rtl 5![]()
![]()
Het zal je toch maar gebeurenquote:ook dat ze dan met z'n 3en hand in hand liepen en die moeder voor ze ging zingen. I can't
![]()
![]()
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef IrCute het volgende:
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Vertel.quote:Op maandag 7 april 2014 20:03 schreef Weissman het volgende:
Heb een gym in Rotterdam gevonden met ruimte voor oly lifts, kettlebells alles![]()
Edit: je reactie nu al gezien. :-)Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Ik ook toch maar net, 4,62km op het klokje - niet zo bijzonder maar wel net tussen de buien door.quote:Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef Champy het volgende:
Lekker hardlopen door de regen jongens, net ook gedaan. Niet bang zijn om te smelten
Admiring throughsettingspower Klokov?![]()
En zo onderscheiden de mannen zich van de jongens.quote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook toch maar net, 4,62km op het klokje - niet zo bijzonder maar wel net tussen de buien door.
Admiring throughsettingspower Klokov?![]()
quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door G.R.S. op 07-04-2014 22:27:06 ]![]()
Zullen we een keer samen crosstrainen?quote:Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En zo onderscheiden de mannen zich van de jongens.![]()
Ja hoor! Gezellig, bij jou --> want daarna wil ik je kat kroelenquote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen crosstrainen?![]()
Vms is terug!!!! Fucking yes*!!! Hey vms!!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Vriend, ik heb gewoon mn kettlebells gepakt. Bovendien was het alweer droog toen jij naar buiten gingquote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook toch maar net, 4,62km op het klokje - niet zo bijzonder maar wel net tussen de buien door.
Admiring throughsettingspower Klokov?
Hey JMF, wat is dit vriend. Ben je een feeder? Wat zijn dit voor Sapstengel praktijken?quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vms is terug!!!! Fucking yes*!!! Hey vms!!quote:Op maandag 7 april 2014 22:34 schreef ZarB het volgende:
Beste Fokkers,
Ik ga het proberen kort te houden. Zojuist ben ik,(fanatiek sporter en ANTI-relatiekilo's wat me tijdens jarenlange relaties gelukt is om dat zo te houden) erachter gekomen dat ik in 7 maanden tijd bijna 5kg ben aangekomen. En dan te bedenken dat de man in kwestie gymboy is blablabla. Maar ondertussen gewoon chips voeren iedere avond he. Niet te vertrouwen.
Ik word een fatty. Wat nu?
FML![]()
![]()
![]()
Ps: ik ben nog steeds anti maar dat straal ik nu niet meer uit.
Ps 2: mijn vriend maakt nu knor-geluiden
Fml fml fmlTogether We Will Live Forever
Ik denk dat er een mini frikandel op komst is. Mondje dicht he!!!!!!You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
je hebt een mini frikandelquote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik denk dat er een mini frikandel op komst is. Mondje dicht he!!!!!!![]()
als je maar weet wat je ermee moet doen he....quote:![]()
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
#instacar #richkidsofinstagram #bmw #bimmerquote:Baaas. Een toename in GAINZZZ van 30% door deze bazengym.quote:Op maandag 7 april 2014 20:03 schreef Weissman het volgende:
Heb een gym in Rotterdam gevonden met ruimte voor oly lifts, kettlebells alles
Yuri_Bulka.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die houden we erin.
If not now, then when.![]()
Zit Russia With Love te kijken. Herman is zelf al niet de hoofdprijs maar als je die moeder er ook bij krijgt dan ren je toch weer de andere kant op
JMF!!!!!!quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vms is terug!!!! Fucking yes*!!! Hey vms!!![]()
plaatsvervangende schaamte overalquote:Op maandag 7 april 2014 23:52 schreef Klokov het volgende:
Zit Russia With Love te kijken. Herman is zelf al niet de hoofdprijs maar als je die moeder er ook bij krijgt dan ren je toch weer de andere kant op
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik had ook #tupacisalive nog erbij als hashtagquote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
#instacar #richkidsofinstagram #bmw #bimmer
#truestory![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat je James Bond aan het kijken was.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte overalTogether We Will Live Forever
1x per maand maar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:32 schreef G.R.S. het volgende:
De bovenburen zijn weer eens bezig met hun maandelijkse vrijpartij
sickeningquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik had ook #tupacisalive nog erbij als hashtag
#truestorylkrquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:32 schreef G.R.S. het volgende:
De bovenburen zijn weer eens bezig met hun maandelijkse vrijpartijIf not now, then when.![]()
1x per maand met de zweep bedoel je
Good to know. Alle eieren? (gekookt, gebakken etc.)quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef G.R.S. het volgende:
Ik vind eieren lekker maar ik word er altijd misselijk van
So just the tip huh? Gehehehe nomsayin'quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef G.R.S. het volgende:
Ik vind eieren lekker maar ik word er altijd misselijk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Blijft mooi.
Respect en zo dat je afgevallen bent, maar kom de fuck op.Are you fucking kidding me? #GRSquote:My total calories are usually within the 1300-1500 range and NEVER over 20 carbs a day.
http://www.reddit.com/r/k(...)ney_comes_to_an_end/
Dat brilliance doe: http://imgur.com/gallery/u5DVL
Dat fucking beard doe.
#CoD2 (etha weet)
Mirin' so hard
Linksonder relevant, rechtsonder relevant voor mi brodo Levolution.
do u even think?
do u even lift? not even ounce
Dump van drie dagen dit. Wou 't gewoon delen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 08-04-2014 01:25:52 ]If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
So just the tip huh? Gehehehe nomsayin'watz met juSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
So just the tip huh? Gehehehe nomsayin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha, leg uit!
![]()
Dat is idd Jeff Seid ja, maar die gozer links a.k.a. Olivier a.k.a. CEO van MuscleMeat.nl is de bo$$.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Is dat die homo van een Jeff Shit niet!?Vond de foto wel grappig.
Hier nog meer: https://www.facebook.com/(...)type=1&stream_ref=10If not now, then when.![]()
Is CEO niet een beetje een groot woord voor 1 eenvoudige website?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is idd Jeff Seid ja, maar die gozer links a.k.a. Olivier a.k.a. CEO van MuscleMeat.nl is de bo$$.Vond de foto wel grappig.
Hier nog meer: https://www.facebook.com/(...)type=1&stream_ref=10![]()
Wat maakt het uit man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Is CEO niet een beetje een groot woord voor 1 eenvoudige website?If not now, then when.![]()
Yuriologie, De leer van Boyka.
Waar iedereen een CEO is
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Morgen ga ik naar de CEO van de lokale chiropractor, daarna na de CEO van de Turkse groenteboer, ow ow. en doe personal trainers zijn zzp`ers ook allemaal CEO.quote:
CEO, Muscle Meat personeel bestaat uit de twee broers Olivier en Rein en Yvette punt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 02:09:52 ]![]()
Yuritopia.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:07 schreef Verbosity het volgende:
Yuriologie, De leer van Boyka.
Waar iedereen een CEO isIf not now, then when.![]()
Danny is du ekte ekte CEO.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
haha, we kunnen certificaten gaan printen dat we fok (users)ceo zijn.
Olivier noemt zichzelf trouwens ook CEO:
Gênantquote:Op dinsdag 8 april 2014 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Danny is du ekte ekte CEO.
Olivier noemt zichzelf trouwens ook CEO: [ afbeelding ]![]()
![]()
zo herkenbaarquote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk vaak "Sap zou wel raken" soms als ik twijfel of Sap zou raken overweeg ik of ik een foto zal maken
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Whahahhahahaquote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk vaak "Sap zou wel raken" soms als ik twijfel of Sap zou raken overweeg ik of ik een foto zal maken![]()
Srrry dat ik niet bij je comeback was... Hebben de.iongens je een beetje goed ontvangen?quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
SPOILER: IrCuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VMSDKROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: No1uknowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JMF met VMS zijn zusjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RaymondK in zijn cutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DimachaerusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cakeman aka WeissmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SetoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
shit heb ik een hele katten talk gemist gisteren
Wat een pittoresk aangezicht zo dat uitzichtquote:lijkt wel een beetje een baantjer aflevering...
hah, dat je je pornhub/gay nog open had staan en je fn+f5 voor beeld op beamer deed?quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
best grappig
ik had dat een keer met gayporn in college
Dat gebeurde panzer ook een keer
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had vanavond bij het eten een WTF-moment. Er doet vanuit Oostenrijk een of andere tranny mee aan het ESF met een baard. BRB pics zoeken.Die he_she was bij life en cooking afgelopen zondag toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms best grappig om 5 minuten te kijken dat Life en cooking, maar toen ging ik zappen toen die kwam.idd.quote:
zo lang en goed gebouwd, en dan zo onzeker dat i dat doet voor een simpel websitje idd.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 08-04-2014 07:59:43 ]![]()
Gewoon bluffen dan kom je net zo ver als je t goed doet.zo heb ik een keer kreeft en een fles champagne buitgemaakt op Mystery Land. Door te roepen dat het voor David Guetta wasquote:. Natuurlijk wel bij t meest bleue barmeisje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
lolquote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk vaak "Sap zou wel raken" soms als ik twijfel of Sap zou raken overweeg ik of ik een foto zal maken
bij mij op yoga komt soms een meisje/vrouw mijn god. Iedereen zou een moord doen voor zulke triceps eerlijk waar. Enorme kipfiletes die d'r aan bingelen. Echt een HUGE BBW
Denk ik ook altijd stiekem filmpje maken voor sap.
Maar het erge is dat ze leniger is dan ik![]()
![]()
![]()
SPOILER: IrCuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VMSDKROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: No1uknowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JMF met VMS zijn zusjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RaymondK in zijn cutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DimachaerusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cakeman aka WeissmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens, die oranje kater is dreamer:SPOILER: SetoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon bluffen dan kom je net zo ver als je t goed doet.zo heb ik een keer kreeft en een fles champagne buitgemaakt op Mystery Land. Door te roepen dat het voor David Guetta was. Natuurlijk wel bij t meest bleue barmeisje
mooi man, gewoon in je party outfit?
Deathlift or Die.![]()
Korte broek tshirt zwarte knikkers als ogenquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]mooi man, gewoon in je party outfit?
Alleen hoef ik niet te bluffenquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon bluffen dan kom je net zo ver als je t goed doet.zo heb ik een keer kreeft en een fles champagne buitgemaakt op Mystery Land. Door te roepen dat het voor David Guetta was. Natuurlijk wel bij t meest bleue barmeisje
Kreeg zelfs persoonlijke begeleiding van het podium naar de wc's
Dit is ook altijd mooi gezicht bij zo'n evenement, het moment dat ze iedereen naar buiten hebben geveegd.![]()
![]()
Ahoy??quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alleen hoef ik niet te bluffenKreeg zelfs persoonlijke begeleiding van het podium naar de wc's
Dit is ook altijd mooi gezicht bij zo'n evenement, het moment dat ze iedereen naar buiten hebben geveegd.
[ afbeelding ]
Die zee van plastic en plakkerige troep. Ze kunnen beter zo'n statiegeld systeem doen, betaal je meer voor een drankje maar je krijgt wat terug als je je bekertje inlevert + munten/geld als je 10 bekertjes inlevert.
Inb4 paupers die een heel festival lang met metershoge bekerstapels lopen![]()
![]()
hallo. ik heb maar 4.5 uur geslapen gisternacht, tot middernacht aan school gewerkt en ik kan nogsteeds niet slapen en het is nu 4 uur 's ochtends, help.![]()
ff een dildo door die grot heen halequote:Op dinsdag 8 april 2014 10:16 schreef IrCute het volgende:
hallo. ik heb maar 4.5 uur geslapen gisternacht, tot middernacht aan school gewerkt en ik kan nogsteeds niet slapen en het is nu 4 uur 's ochtends, help.![]()
huisgenoot en ik willen ff kwijtschelding aanvragen voor waterschapsbelasting, moeten we ook bankafschriften meesturen. zouden zulke omschrijvingen bij overschrijvingen een probleem vormen?quote:lekker pijpen slikken AIVD leest u
mee drugsgeld porno cocaine heroine
handelen mexican drugcartel hells
angels trefwoord hashtag bom boem![]()
ja lekker nog ff druk met verslagen schrijven enzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goed, goed. Beetje TLC kijken met brintapap op schoot. Met jou?![]()
ziggo domequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahoy??
Die zee van plastic en plakkerige troep. Ze kunnen beter zo'n statiegeld systeem doen, betaal je meer voor een drankje maar je krijgt wat terug als je je bekertje inlevert + munten/geld als je 10 bekertjes inlevert.
Inb4 paupers die een heel festival lang met metershoge bekerstapels lopen![]()
maturequote:Op dinsdag 8 april 2014 10:32 schreef no1uknow het volgende:
huisgenoot en ik willen ff kwijtschelding aanvragen voor waterschapsbelasting, moeten we ook bankafschriften meesturen. zouden zulke omschrijvingen bij overschrijvingen een probleem vormen?
[..]
Deathlift or Die.![]()
lol u my gf? jb had net ook dat idiote programma what to wear ofzo opgezetquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goed, goed. Beetje TLC kijken met brintapap op schoot. Met jou?
Deathlift or Die.![]()
waarom laat je dit toe dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol u my gf? jb had net ook dat idiote programma what to wear ofzo opgezet![]()
je moet ze kort houden vriendquote:
gewoon de botte bijl erover als het je niet zint zo pak ik het aan geen gezijk tegen mij weetje![]()
What not to wear is awesome. Superleuke outfits kom je daar tegenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol u my gf? jb had net ook dat idiote programma what to wear ofzo opgezet![]()
![]()
wat een gezeikquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
What not to wear is awesome. Superleuke outfits kom je daar tegen
gewoon een strakke v-tje en skinny jeans en ik heb goede swag aan![]()
wel beetje armani togquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een gezeik
gewoon een strakke v-tje en skinny jeans en ik heb goede swag aanDeathlift or Die.![]()
m'n huisgenoot loopt in z'n boxer met de stofzuiger in z'n hand de badkamer in: 'ik ga ff m'n pubes bijwerken'
/truestory![]()
Ik doe dat altijd gewoon in bad, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef no1uknow het volgende:
m'n huisgenoot loopt in z'n boxer met de stofzuiger in z'n hand de badkamer in: 'ik ga ff m'n pubes bijwerken'
/truestoryOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
als je straks rare slurf geluiden hoort dan is i ook wat anders aan het doen met die stofzuiger...quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef no1uknow het volgende:
/truestory![]()
Waarom zou je daar kwijtschelding voor kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:32 schreef no1uknow het volgende:
huisgenoot en ik willen ff kwijtschelding aanvragen voor waterschapsbelasting, moeten we ook bankafschriften meesturen. zouden zulke omschrijvingen bij overschrijvingen een probleem vormen?
[..]Behulpzaam als een waterkraan.
als je te skeer bent kan datquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je daar kwijtschelding voor kunnen krijgen?Deathlift or Die.![]()
omdat we arm zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je daar kwijtschelding voor kunnen krijgen?![]()
Ik kan volgens mij net zo goed niet gaan werken. Uitkeringkje trekken, nog een paar andere sloebersubsidies binnen trekken, kwijtschelding dit dat voedselbankje. 3 dagen zwart bijbeunen en dan hou je waarschijnlijk nog meer overquote:
Sowieso, ik vraag me ook af waarom ik eigenlijk studeer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij net zo goed niet gaan werken. Uitkeringkje trekken, nog een paar andere sloebersubsidies binnen trekken, kwijtschelding dit dat voedselbankje. 3 dagen zwart bijbeunen en dan hou je waarschijnlijk nog meer over
Wisten jullie al dat ik bij een grote bank werk?Deathlift or Die.![]()
Algemene Bank Nederland toch?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
lol mag je de rame wasse?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso, ik vraag me ook af waarom ik eigenlijk studeer.
Wisten jullie al dat ik bij een grote bank werk?![]()
We moesten een aantal dingen op een rij zetten, ik werk 'gewoon', wel voor minimumloon en niet volledige werkweek (beetje uren hosselen hier en daar), maar m'n huisgenoot krijgt stufi (iets van 250), zorgtoeslag (72), (samen) huurtoeslag (139), dus we voelden ons bijna bezwaard om de kwijtschelding aan te vragen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij net zo goed niet gaan werken. Uitkeringkje trekken, nog een paar andere sloebersubsidies binnen trekken, kwijtschelding dit dat voedselbankje. 3 dagen zwart bijbeunen en dan hou je waarschijnlijk nog meer over![]()
Ik ben trouwens een beetje verkouden en heb af en toe last van een kuchje. Vanavond trainen of niet? Verneuk ik zo niet al mijn gains?Behulpzaam als een waterkraan.
Cor nou weet ik het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso, ik vraag me ook nog af waar ik het voor doe.
Wisten jullie al dat ik bij een grote bank werk?
hij werkt in de Efteling als fotograaf![]()
![]()
lol waar is de Oost-Duitse mentaliteit?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verkouden en heb af en toe last van een kuchje. Vanavond trainen of niet? Verneuk ik zo niet al mijn gains?Deathlift or Die.![]()
Open een topic in LIFquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verkouden en heb af en toe last van een kuchje. Vanavond trainen of niet? Verneuk ik zo niet al mijn gains?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Cor nou weet ik het.
hij werkt in de efteling als fotograaf
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zeker niet pompe dan vriendquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verkouden en heb af en toe last van een kuchje. Vanavond trainen of niet? Verneuk ik zo niet al mijn gains?
door te kuchen en te pompe te gelijk blaas je de spieren uit je lichaam door je adem![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Cor nou weet ik het.
hij werkt in de efteling als fotograaf
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Marokkanen zijn toch al zwart?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Jahr00n het volgende:
sukkels beetje marokane zwart make
over 6 jaar behere wij dit Land!!!!!!!!!!!Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:14 schreef Weissman het volgende:
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR ISTANBUL
https://www.facebook.com/(...)89337&type=2&theaterNijmegen.
quote:
Deathlift or Die.![]()
Ja inderdaad, gewoon spuit erin rammen en gaan. Staatsplanthema 14.25quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol waar is de Oost-Duitse mentaliteit?
Nijmegenquote:. Het is maar goed dat er 20.000 studenten wonen anders was het helemaal een verschrikkelijk bolwerk van aso's en krakers geweest.
Bedankt, kan je nu ook weer je UI ff stilzetten?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Mijn popt whey van de tuinenis leeg. Jaja, ik weets. Koop ik nooit meer.
Nu ga ik van body en fit kopen... Maar nu is de vraag :
Wat is nou het verschil tussen Whey, Isolaat en langzame eiwitten? Ik zit te lezen maar heel duidelijk is het me niet.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Verschil zou hem moeten zitten op de opname, maar ik zou gewoon Whey Perfection nemen. Beste prijs/kwaliteit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef Qwea het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Whey, Isolaat en langzame eiwitten? Ik zit te lezen maar heel duidelijk is het me niet.Deathlift or Die.![]()
Whey wordt snel afgegeven, langzame eiwitten (casseine) langzaam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef Qwea het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Whey, Isolaat en langzame eiwitten? Ik zit te lezen maar heel duidelijk is het me niet.Together We Will Live Forever
Even van DBB geplukt, hopelijk heb je hier iets aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef Qwea het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Whey, Isolaat en langzame eiwitten? Ik zit te lezen maar heel duidelijk is het me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Wheyshekies zijn slecht voor je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef Qwea het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Whey, Isolaat en langzame eiwitten? Ik zit te lezen maar heel duidelijk is het me niet.![]()
Volgens mij is dat allemaal gerommel in de marge. Gewoon whey perfection kopen inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Whey wordt snel afgegeven, langzame eiwitten (casseine) langzaam.
Alleen dan nog de vraag: welke smaak?![]()
Dat die vent ook niet even wat tegen zijn moeder zegt, je ziet dat ze het ongemakkelijk vindt
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Haha ik had tijdens dat stukje echt brokjes kots opgebraakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
recht op haar bekkie daarna
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
kan je nagaan wat er gebeurd als die gaan trouwen, gewoon met zijn allen het bed in, joepiequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha ik had tijdens dat stukje echt brokjes kots opgebraakt.![]()
Waar gaat dit over?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
1 keer gezien, plaatsvervangende schaamte. Gauw afgezet. Dan kijk ik nog liever naar de herhalingen van Flodder en The A-Team.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Die Roze Capricequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
1 keer gezien, plaatsvervangende schaamte. Gauw afgezet. Dan kijk ik nog liever naar de herhalingen van Flodder en The A-Team.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Even van DBB geplukt, hopelijk heb je hier iets aanThnx. Dus isolaat is gewoon puurder. Verklaard idd ook het prijsverschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is idd prijstechnisch gezien goedkoper. En ik neem gewoon smakeloosquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal gerommel in de marge. Gewoon whey perfection kopen inderdaad.
Alleen dan nog de vraag: welke smaak?
Thnx voor de reply's!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
jij kan dat hebben a sahbi, ik moet het hebben van de accessoires.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een gezeik
gewoon een strakke v-tje en skinny jeans en ik heb goede swag aan![]()
Neeee niet doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is idd prijstechnisch gezien goedkoper. En ik neem gewoon smakeloos
Thnx voor de reply's!
Smaakloos is niet smaakloos, het smaakt alsof je een vermalen schoolbordkrijtje drinkt. Echt een vieze kalk/krijt smaak.
Dan kun je nog beter vanille nemen.![]()
Vanille is de enige smaak die voor langere tijd prima te nassen is imho. Zeker met melk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Neeee niet doen.
Smaakloos is niet smaakloos, het smaakt alsof je een vermalen schoolbordkrijtje drinkt. Echt een vieze kalk/krijt smaak.
Dan kun je nog beter vanille nemen.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik vind die vanille ook smerig tbh, maar alles beter dan naturel.
Ik bestel alleen maar white chocolate, die smaakt best neutraal.![]()
gewoon atte die zooi, dan proef je helemaal niks.
enige fatsoenlijke smaak vind ik Mammoth chocolate. Die smaakt nou echt naar chocolademelk
rest is allemaal zo chemisch als de nete kwa smaak![]()
![]()
Ik heb nu van de tuinen vanille. Niet te zuipenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Neeee niet doen.
Dan kun je nog beter vanille nemen.Heb van Douche-eendje een BF proefzakje met cocos en chocolade gehad, vond ik ook niet lekker. Ik flikker het toch in de blender met wat yoghurt en wat frambozen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Oh dan is naturel prima inderdaad. Ik dacht dat je het gewoon met wat water op ging drinken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik flikker het toch in de blender met wat yoghurt en wat frambozen![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dan is naturel prima inderdaad. Ik dacht dat je het gewoon met wat water op ging drinken.3x geprobeert, gaat hem niet worden. Ik moet gewoon de minst chemische en smakeloze hebben
Ik vond dat in die film zo grappig, dat Johnny zijn bierflesje opende aan de deurgreep, en dat als die sukkel dat probeerde die deurgreep eraf flikkerde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Die smakeloze is ook bedoeld om zelf met iets met smaak te mengen: Chocolademelk bv. of aardbeien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]3x geprobeert, gaat hem niet worden. Ik moet gewoon de minst chemische en smakeloze hebben
Verder Whey i.c.m. Casseine >>>>> Whey alleen.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Dus ideaal met yoghurtquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die smakeloze is ook bedoeld om zelf met iets met smaak te mengen: Chocolademelk bv. of aardbeien.
Verder Whey i.c.m. Casseine >>>>> Whey alleen.Mooi. Smakeloos it is.
De OP is voor jou broederquote:Together We Will Live Forever
Pak hem Awesome_Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
lolquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vond dat in die film zo grappig, dat Johnny zijn bierflesje opende aan de deurgreep, en dat als die sukkel dat probeerde die deurgreep eraf flikkerde.
met die wagen werdt alleen maar gereden of volgas of niet. Maar die hele cruizer is er ook gewoon perfect voor. Diep in z'n veren bij volgas. Bocht naar rechts en dan het linker voorwiel met 1meter ruimte boven de wiel en wielkast![]()
Diep gorgelend geluid als i stationair draait.
Sliks er onder zodat i per defenitie met licht gierende banden de bochten maakt
werelds
Forum Opties Forumhop: Hop naar: