plaatsvervangende schaamte overalquote:Op maandag 7 april 2014 23:52 schreef Klokov het volgende:
Zit Russia With Love te kijken. Herman is zelf al niet de hoofdprijs maar als je die moeder er ook bij krijgt dan ren je toch weer de andere kant op
Ik had ook #tupacisalive nog erbij als hashtagquote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
#instacar #richkidsofinstagram #bmw #bimmer
quote:Op maandag 7 april 2014 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat je James Bond aan het kijken was.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte overal
1x per maand maar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:32 schreef G.R.S. het volgende:
De bovenburen zijn weer eens bezig met hun maandelijkse vrijpartij
sickeningquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik had ook #tupacisalive nog erbij als hashtag
#truestory
lkrquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:32 schreef G.R.S. het volgende:
De bovenburen zijn weer eens bezig met hun maandelijkse vrijpartij
Good to know. Alle eieren? (gekookt, gebakken etc.)quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef G.R.S. het volgende:
Ik vind eieren lekker maar ik word er altijd misselijk van
So just the tip huh? Gehehehe nomsayin'quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:47 schreef G.R.S. het volgende:
Ik vind eieren lekker maar ik word er altijd misselijk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Are you fucking kidding me? #GRSquote:My total calories are usually within the 1300-1500 range and NEVER over 20 carbs a day.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
So just the tip huh? Gehehehe nomsayin'watz met juSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
So just the tip huh? Gehehehe nomsayin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha, leg uit!
Dat is idd Jeff Seid ja, maar die gozer links a.k.a. Olivier a.k.a. CEO van MuscleMeat.nl is de bo$$.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Is dat die homo van een Jeff Shit niet!?
Is CEO niet een beetje een groot woord voor 1 eenvoudige website?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is idd Jeff Seid ja, maar die gozer links a.k.a. Olivier a.k.a. CEO van MuscleMeat.nl is de bo$$.Vond de foto wel grappig.
Hier nog meer: https://www.facebook.com/(...)type=1&stream_ref=10
Wat maakt het uit man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Is CEO niet een beetje een groot woord voor 1 eenvoudige website?
Morgen ga ik naar de CEO van de lokale chiropractor, daarna na de CEO van de Turkse groenteboer, ow ow. en doe personal trainers zijn zzp`ers ook allemaal CEO.quote:
Yuritopia.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:07 schreef Verbosity het volgende:
Yuriologie, De leer van Boyka.
Waar iedereen een CEO is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |