Die vent stond erbij en keek ernaquote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
echt een hele freaky zieke moeder op rtl 5
Het zal je toch maar gebeurenquote:
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme. Klik ik een filmpje aan van neukende katten, heb ik gvd geluid van laptop nog aanstaan. Zit ik daar in de schoolbieb met ineens een harde katten gilThx klokov
Vertel.quote:Op maandag 7 april 2014 20:03 schreef Weissman het volgende:
Heb een gym in Rotterdam gevonden met ruimte voor oly lifts, kettlebells alles![]()
Ik ook toch maar net, 4,62km op het klokje - niet zo bijzonder maar wel net tussen de buien door.quote:Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef Champy het volgende:
Lekker hardlopen door de regen jongens, net ook gedaan. Niet bang zijn om te smelten
En zo onderscheiden de mannen zich van de jongens.quote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook toch maar net, 4,62km op het klokje - niet zo bijzonder maar wel net tussen de buien door.
Admiring throughsettingspower Klokov?
quote:
Zullen we een keer samen crosstrainen?quote:Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En zo onderscheiden de mannen zich van de jongens.
Ja hoor! Gezellig, bij jou --> want daarna wil ik je kat kroelenquote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen crosstrainen?
Vriend, ik heb gewoon mn kettlebells gepakt. Bovendien was het alweer droog toen jij naar buiten gingquote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook toch maar net, 4,62km op het klokje - niet zo bijzonder maar wel net tussen de buien door.
Admiring throughsettingspower Klokov?
Hey JMF, wat is dit vriend. Ben je een feeder? Wat zijn dit voor Sapstengel praktijken?quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vms is terug!!!! Fucking yes*!!! Hey vms!!
quote:Op maandag 7 april 2014 22:34 schreef ZarB het volgende:
Beste Fokkers,
Ik ga het proberen kort te houden. Zojuist ben ik,(fanatiek sporter en ANTI-relatiekilo's wat me tijdens jarenlange relaties gelukt is om dat zo te houden) erachter gekomen dat ik in 7 maanden tijd bijna 5kg ben aangekomen. En dan te bedenken dat de man in kwestie gymboy is blablabla. Maar ondertussen gewoon chips voeren iedere avond he. Niet te vertrouwen.
Ik word een fatty. Wat nu?
FML![]()
![]()
![]()
Ps: ik ben nog steeds anti maar dat straal ik nu niet meer uit.
Ps 2: mijn vriend maakt nu knor-geluiden
Fml fml fml
je hebt een mini frikandelquote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik denk dat er een mini frikandel op komst is. Mondje dicht he!!!!!!
als je maar weet wat je ermee moet doen he....quote:
#instacar #richkidsofinstagram #bmw #bimmerquote:
Baaas. Een toename in GAINZZZ van 30% door deze bazengym.quote:Op maandag 7 april 2014 20:03 schreef Weissman het volgende:
Heb een gym in Rotterdam gevonden met ruimte voor oly lifts, kettlebells alles![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
Yuri_Bulka.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die houden we erin.
If not now, then when.
JMF!!!!!!quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vms is terug!!!! Fucking yes*!!! Hey vms!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |