Waarom zou je daar kwijtschelding voor kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:32 schreef no1uknow het volgende:
huisgenoot en ik willen ff kwijtschelding aanvragen voor waterschapsbelasting, moeten we ook bankafschriften meesturen. zouden zulke omschrijvingen bij overschrijvingen een probleem vormen?
[..]
als je te skeer bent kan datquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je daar kwijtschelding voor kunnen krijgen?
omdat we arm zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je daar kwijtschelding voor kunnen krijgen?
Ik kan volgens mij net zo goed niet gaan werken. Uitkeringkje trekken, nog een paar andere sloebersubsidies binnen trekken, kwijtschelding dit dat voedselbankje. 3 dagen zwart bijbeunen en dan hou je waarschijnlijk nog meer overquote:
Sowieso, ik vraag me ook af waarom ik eigenlijk studeer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij net zo goed niet gaan werken. Uitkeringkje trekken, nog een paar andere sloebersubsidies binnen trekken, kwijtschelding dit dat voedselbankje. 3 dagen zwart bijbeunen en dan hou je waarschijnlijk nog meer over
lol mag je de rame wasse?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso, ik vraag me ook af waarom ik eigenlijk studeer.
Wisten jullie al dat ik bij een grote bank werk?
We moesten een aantal dingen op een rij zetten, ik werk 'gewoon', wel voor minimumloon en niet volledige werkweek (beetje uren hosselen hier en daar), maar m'n huisgenoot krijgt stufi (iets van 250), zorgtoeslag (72), (samen) huurtoeslag (139), dus we voelden ons bijna bezwaard om de kwijtschelding aan te vragen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij net zo goed niet gaan werken. Uitkeringkje trekken, nog een paar andere sloebersubsidies binnen trekken, kwijtschelding dit dat voedselbankje. 3 dagen zwart bijbeunen en dan hou je waarschijnlijk nog meer over
Cor nou weet ik het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso, ik vraag me ook nog af waar ik het voor doe.
Wisten jullie al dat ik bij een grote bank werk?
lol waar is de Oost-Duitse mentaliteit?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verkouden en heb af en toe last van een kuchje. Vanavond trainen of niet? Verneuk ik zo niet al mijn gains?
Open een topic in LIFquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verkouden en heb af en toe last van een kuchje. Vanavond trainen of niet? Verneuk ik zo niet al mijn gains?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Cor nou weet ik het.
hij werkt in de efteling als fotograaf
[ afbeelding ]
zeker niet pompe dan vriendquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Cor nou weet ik het.
hij werkt in de efteling als fotograaf
[ afbeelding ]
Marokkanen zijn toch al zwart?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Jahr00n het volgende:
sukkels beetje marokane zwart make
over 6 jaar behere wij dit Land!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:14 schreef Weissman het volgende:
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR ISTANBUL
https://www.facebook.com/(...)89337&type=2&theater
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |