Haha ik had tijdens dat stukje echt brokjes kots opgebraakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
recht op haar bekkie daarna
[ afbeelding ]
kan je nagaan wat er gebeurd als die gaan trouwen, gewoon met zijn allen het bed in, joepiequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha ik had tijdens dat stukje echt brokjes kots opgebraakt.
Waar gaat dit over?quote:
1 keer gezien, plaatsvervangende schaamte. Gauw afgezet. Dan kijk ik nog liever naar de herhalingen van Flodder en The A-Team.quote:
Die Roze Capricequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
1 keer gezien, plaatsvervangende schaamte. Gauw afgezet. Dan kijk ik nog liever naar de herhalingen van Flodder en The A-Team.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Even van DBB geplukt, hopelijk heb je hier iets aanThnx. Dus isolaat is gewoon puurder. Verklaard idd ook het prijsverschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is idd prijstechnisch gezien goedkoper. En ik neem gewoon smakeloosquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal gerommel in de marge. Gewoon whey perfection kopen inderdaad.
Alleen dan nog de vraag: welke smaak?
Thnx voor de reply's!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
jij kan dat hebben a sahbi, ik moet het hebben van de accessoires.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een gezeik
gewoon een strakke v-tje en skinny jeans en ik heb goede swag aan
Neeee niet doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is idd prijstechnisch gezien goedkoper. En ik neem gewoon smakeloos
Thnx voor de reply's!
Vanille is de enige smaak die voor langere tijd prima te nassen is imho. Zeker met melk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Neeee niet doen.
Smaakloos is niet smaakloos, het smaakt alsof je een vermalen schoolbordkrijtje drinkt. Echt een vieze kalk/krijt smaak.
Dan kun je nog beter vanille nemen.
Ik heb nu van de tuinen vanille. Niet te zuipenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Neeee niet doen.
Smaakloos is niet smaakloos, het smaakt alsof je een vermalen schoolbordkrijtje drinkt. Echt een vieze kalk/krijt smaak.
Dan kun je nog beter vanille nemen.
Oh dan is naturel prima inderdaad. Ik dacht dat je het gewoon met wat water op ging drinken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik flikker het toch in de blender met wat yoghurt en wat frambozen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dan is naturel prima inderdaad. Ik dacht dat je het gewoon met wat water op ging drinken.
Ik vond dat in die film zo grappig, dat Johnny zijn bierflesje opende aan de deurgreep, en dat als die sukkel dat probeerde die deurgreep eraf flikkerde.quote:
Die smakeloze is ook bedoeld om zelf met iets met smaak te mengen: Chocolademelk bv. of aardbeien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]3x geprobeert, gaat hem niet worden. Ik moet gewoon de minst chemische en smakeloze hebben
Dus ideaal met yoghurtquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die smakeloze is ook bedoeld om zelf met iets met smaak te mengen: Chocolademelk bv. of aardbeien.
Verder Whey i.c.m. Casseine >>>>> Whey alleen.
De OP is voor jou broederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |