Mag dit wel ivm adsense enzo ?quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je toch gewoon ff checken?
[ afbeelding ]
Gewoon van Google geplukt.quote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mag dit wel ivm adsense enzo ?
Rip klokov daar komt je eerste ban
Komt hij er toch aan? Ik wilde zo ook nog ff 5km doen maar heb nog niet naar buiten gekeken. Vanmiddag ging het meeste langs ons heen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Klokov het volgende:
Wou nog gaan hardlopen, dikke storm met lightning hier. Voel je me VMS?
quote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme. Klik ik een filmpje aan van neukende katten, heb ik gvd geluid van laptop nog aanstaan. Zit ik daar in de schoolbieb met ineens een harde katten gilThx klokov
quote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme. Klik ik een filmpje aan van neukende katten, heb ik gvd geluid van laptop nog aanstaan. Zit ik daar in de schoolbieb met ineens een harde katten gilThx klokov
verschuttingquote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef IrCute het volgende:
Ik loop wel eens door de stad terwijl ik bepaalde personen zie, en denk denk ik: "Oh een lean turk, dat zou Lovelotion kunnen zijn", "Die brede neger zou Jahr00n kunnen zijn."quote:Op maandag 7 april 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Niet mijn foto, als ik een foto plaats weet je direct waar ik woon
Die heb ik ook vaakquote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik loop wel eens door de stad terwijl ik bepaalde personen zie, en denk denk ik: "Oh een lean turk, dat zou Lovelotion kunnen zijn", "Die brede neger zou Jahr00n kunnen zijn."
"Kijk, een oude kale, misschien is dat Cor wel."
srs.
Ik denk vaak "Sap zou wel raken" soms als ik twijfel of Sap zou raken overweeg ik of ik een foto zal makenquote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik loop wel eens door de stad terwijl ik bepaalde personen zie, en denk denk ik: "Oh een lean turk, dat zou Lovelotion kunnen zijn", "Die brede neger zou Jahr00n kunnen zijn."
"Kijk, een oude kale, misschien is dat Cor wel."
srs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had vanavond bij het eten een WTF-moment. Er doet vanuit Oostenrijk een of andere tranny mee aan het ESF met een baard. BRB pics zoeken.wooow, mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ziet er nu zo uit:quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
Doet mij een beetje denken aan die zanger van tokio hotel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, eng.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Klokov het volgende:
Zonder baard had je een misstap gemaakt vriendje.
Het regent hier nu fucking hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |