Gewoon nestje zoeken op Marktplaats.quote:Op maandag 7 april 2014 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Fokkers met hun prijzen van 750 voor een kitten + wachtlijsten van een half jaar
Wat heb je aan een kat als je dood bent ? Ben je dom ofzoquote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaaawulgh ik wil er zo graag eentje kan wel doodgaan
quote:Op maandag 7 april 2014 20:46 schreef IrCute het volgende:
Lief dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.fml als je zo moet leven. Uitzicht op niets. Het is eigenlijk wel sneu tenzij het dus een bitch is
SPOILER: IrCuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VMSDKROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: No1uknowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JMF met VMS zijn zusjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RaymondK in zijn cutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DimachaerusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cakeman aka WeissmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SetoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Volgens mij is Klokov de enige in deze reeks die nog heilig gelooft in het JMF / VMS' zusje-verhaal.![]()
hey man goed ja, z'n gangetje, zaterdagavond hardstyle feestje geweest, met beveiligers meelopen.quote:
Werd een dude aangehouden die een fles GHB bij zich had, bijna ter grootte van een blikje red bull, die mocht op het politiebureau even 2.000 euro aftikken![]()
![]()
Raar politiebeleid trouwens, onder de 5 pillen was er geen strafrechtelijke vervolging (boete dus), maar werd je wel geregistreerd als drugsgebruiker in politiedossier. Als je 5 of meer pillen had, was het meteen 50 euro per pil, ook voor nummer 1 t/m 4![]()
![]()
5 pillen of meer is de grens waarop ze mogen aannemen dat je dealt waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 20:56 schreef no1uknow het volgende:
Raar politiebeleid trouwens, onder de 5 pillen was er geen strafrechtelijke vervolging (boete dus), maar werd je wel geregistreerd als drugsgebruiker in politiedossier. Als je 5 of meer pillen had, was het meteen 50 euro per pil, ook voor nummer 1 t/m 4Together We Will Live Forever
Ze is gewoon bipolar volgens mij. Heb meer medelijden met dr babydaddy. Het is een lief zacht eitjequote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]fml als je zo moet leven. Uitzicht op niets. Het is eigenlijk wel sneu tenzij het dus een bitch is
quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
SPOILER: IrCuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VMSDKROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: No1uknowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JMF met VMS zijn zusjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RaymondK in zijn cutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DimachaerusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cakeman aka WeissmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yuri_BulkaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PlsSPOILER: SetoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo meisjesachtig ben ik niet. Ik droeg vroeger ook nooit jurkjes of rokjes, dat is iets van de laatste 5 jaar
Identiteitscrisis als kind waarbij andere kinderen mij vroegen of ik een jongen of meisje was
![]()
![]()
Dat was inderdaad de redenatie, bij coke en speed was het vanaf halve gram of meer.quote:Op maandag 7 april 2014 20:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
5 pillen of meer is de grens waarop ze mogen aannemen dat je dealt waarschijnlijk.![]()
Serieus, dat kan je toch gewoon ff checken?quote:Op maandag 7 april 2014 20:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze is gewoon bipolar volgens mij. Heb meer medelijden met dr babydaddy. Het is een lief zacht eitje
[..]
PlsZo meisjesachtig ben ik niet. Ik droeg vroeger ook nooit jurkjes of rokjes, dat is iets van de laatste 5 jaar
Identiteitscrisis als kind waarbij andere kinderen mij vroegen of ik een jongen of meisje was
Together We Will Live Forever
Ik zat echt vol spanning en enthousiasme te wachten op mij en etha in kattengifs.
maarja![]()
had het kunnen weten![]()
Allebei een anus en urinary tract opening. Nee dit maakt alles duidelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je toch gewoon ff checken?
[ afbeelding ]![]()
Net zoals een man en een vrouw beide een hoofd hebben, gast zie je het verschil niet?quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allebei een anus en urinary tract opening. Nee dit maakt alles duidelijk.
Together We Will Live Forever
Dus mannen hebben een grotere anus en plasgaatje. inb4 wtf waar is de penis van een kater dan.quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je toch gewoon ff checken?
[ afbeelding ]![]()
Sorry dat ik me nooit verdiept heb in de rearends van katten brah.quote:Op maandag 7 april 2014 21:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net zoals een man en een vrouw beide een hoofd hebben, gast zie je het verschil niet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: