quote:Op maandag 7 april 2014 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je weet dat ik in R'dam Zuid woon hé
quote:
aaahhwww wat cuuute samen trainenquote:Op maandag 7 april 2014 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
Mooi trouwens, JB op de Crosstrainer, ik squatten in een aangrenzende zaal en ondertussen telkens opnieuw mannen in die doorgang naar JB zien staren
Hey VMS welkom terug!!quote:
dezen* G, dezen*. Maar doe dan.quote:Op maandag 7 april 2014 20:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey VMS welkom terug!!
Ik snap dat je boos bent, dat ik je nog niet heb gegroet. Maar bij deze hoop ik dat alsnog te doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dezen* G, dezen*. Maar doe dan.
[..]Welkom,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie kat...,
vertel er eens wat meer overDeathlift or Die.
Het is een Maine Coon - een kater ( het is dus een mannetje ). Als het een lapjeskat was geweest was het een vrouwtje, lapjeskatten zijn namelijk vrijwel altijd vrouwtjes.quote:Op maandag 7 april 2014 20:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welkom,
mooie kat...,
vertel er eens wat meer over
quote:Op maandag 7 april 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dezen* G, dezen*. Maar doe dan.
[..]AaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ulgh ik wil er zo graag eentje kan wel doodgaan
Wat houdt je tegen dan? Precies. Fuk puppy neem kat.quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaaawulgh ik wil er zo graag eentje kan wel doodgaan
Matige site maar 10/zou trainen als het in de buurt was.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaaawulgh ik wil er zo graag eentje kan wel doodgaan
Vet man. Ik wil een Siberische kat.quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het is een Maine Coon - een kater ( het is dus een mannetje ). Als het een lapjeskat was geweest was het een vrouwtje, lapjeskatten zijn namelijk vrijwel altijd vrouwtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:46 schreef IrCute het volgende:
Lief dagboekZit je nu alweer op vrouwen te haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Lief dagboekAnd nothing of value was lost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.![]()
Fokkers met hun prijzen van 750 voor een kitten + wachtlijsten van een half jaarquote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan? Precies. Fuk puppy neem kat.
Lief dagboekDamnn,, hahah fucked up bitch zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dit wel waarom ik een hekel heb aan veel vrouwmensen. einde van dit dagboek bericht.![]()
Ik hou niet van katten, maar dat is best wel een bazenkat.quote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
Welke van de GYM users vinden jullie het beste bij deze kat passen?
[ afbeelding ]
Corquote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
Welke van de GYM users vinden jullie het beste bij deze kat passen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |