Iedereen waxt zijn chest toch hier?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic lieverd
Dan is t tenminste gelijk over, mits goed gemikt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik word liever geraakt door een 5.56 mm..ipv duizenden kutsteekjes.
Gewoon trimmen anders groeit het in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen waxt zijn chest toch hier?
Precies, in plaats van gemarteld worden..en als je van heel dichtbij schiet werkt het zwerf effect niet naturlich.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan is t tenminste gelijk over, mits goed gemikt.
Nee. Bearmode all day every day.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen waxt zijn chest toch hier?
Vriend Jahr00n heeft liever 10bmi dan 35quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:
Hey Sapstengel Hey jahroon
[ afbeelding ]
ja maar hij is toch ook neger?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend Jahr00n heeft liever 10bmi dan 35
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee. Bearmode all day every day.
Komt allemaal door Yuri al die wijvenpraat hier. Met zijn chronische PMS en B&J reviews.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Xa1pt het volgende:
Trage kut NAS. Doet bijna een dag over het extracten van nog geen 20 gb.
Denk dat hij blank is (masterrace)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat hij blank is (masterrace)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.e.d. PresentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik dacht Turk (de goede soort allochtoon)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
en daar hamburgers van makenquote:
nooit kipgehakt op, wel kalkoen. Kebab van gemaakt, was niet te nassenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
Dankzij kipgehakt hoef ik geen kipfilet in de blender te gooien, thanks kipgehakt
orthodoxe moslim?quote:
Je hebt je load even nader geinspecteerd en er een zaadje uit geselecteerd die je in JB stopt? Volgens mij snap ik het niet helemaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist onze hengst die de wereld zal bestijgen uitgezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |