SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 08-04-2014 13:26:28 ]
Nee kan alleen jijquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef RaymondK het volgende:
ken iemand ff die gym dingen fixen, ik weet niet hoe dat moet
ah, oh, het is gewoon als een post die eerste post ic icquote:
bwn jij dat op dat plaatjequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:29 schreef RaymondK het volgende:
komende maandag afsproken mee te doen met een insanity les...
Neem m'n eigen emmer wel mee![]()
wat voor routine heb jequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die van die zies/jef pose? Ja. Wat vind je van m'n tat's?
mijn routine? Die is eigenlijk heel simpel, past op 1 a4-tje ( Op de zijkant)quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat voor routine heb je
goede lange spieren
Insanity toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mijn routine? Die is eigenlijk heel simpel, past op 1 a4-tje ( Op de zijkant)
jaquote:
jammer dat je niet serieus bent want ik wil graag zulk solide lichaam bij me zelf ontwikkelen om zo ook eens een keer een meisje te kunnen zoenequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mijn routine? Die is eigenlijk heel simpel, past op 1 a4-tje ( Op de zijkant)
Genoeg pauze nemen tussendoor vriend, je gaat echt helemaal dood, vooral als je niks gewend bent qua conditiequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja
150 herhalingen zonde gewicht![]()
nee moet echt cardio doen gekk, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. En iemand vroeg of ik mee deed maandag. denk na ja laten we het maar eens proberen
lolquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammer dat je niet serieus bent want ik wil graag zulk solide lichaam bij me zelf ontwikkelen om zo ook eens een keer een meisje te kunnen zoene
oh gawd. dit gaat leuk worden....quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Genoeg pauze nemen tussendoor vriend, je gaat echt helemaal dood, vooral als je niks gewend bent qua conditie
ga gewoon weer fietsen op je ultegra fiets jongequote:
zo, dat heb je goed onthoudenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon weer fietsen op je ultegra fiets jonge
binnen een maand ben je ripped tot het maximale
Nice, ik gok op 1-2%. Nog wel een beetje fatty, zou gewoon doorcutten tot 0%. Fucking shredded brah.quote:
gewoon een giant full ultegra afgemonteerd manquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo, dat heb je goed onthouden
was lucky guess zeker
Wat was het merk en type?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |