Trol mag ik hopen.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beiden zijn erg goed, veel meer diepgang
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beide geniaal. Ik vond House of Cards net iets beter.
Hoe komt t toch dat jij zo goed bent in sarcasme herkennen??quote:
diefquote:
Ah, ik lees het nu inderdaad. Altijd gedacht dat torrents downloaden wel soort illegaal was, geen idee waarom.quote:
E-readers.quote:
Kaolo turken bakquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazenwagen. Ik wil nog een keer een E38 7-serie. Bazenwagens zijn dat. Het liefst eentje met zo'n bazige autotelefoon.
HEt liefst zo eentje als hieronder. Een Alpina B12 6.0. 430 pk, topsnelheid van 290 km/h. Wel maar slechts 94 van gebouwd, dus de kans is klein![]()
[ afbeelding ]
Heb je Vikings laatste ep gezien? Wordt ook steeds spannender.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je nog een fucking dope serie wilt zien moet je Mad Men eens gaan kijken. Volgende week trouwens het nieuwe seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds me verteld is dat die Don Draper een grote lul heeft kan ik nooit meer zonder dirty associations naar die serie kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je nog een fucking dope serie wilt zien moet je Mad Men eens gaan kijken. Volgende week trouwens het nieuwe seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol een Alpina een turkenbak noemenquote:
Ken die hele serie niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je Vikings laatste ep gezien? Wordt ook steeds spannender.
Haha, what the fuck man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds me verteld is dat die Don Draper een grote lul heeft kan ik nooit meer zonder dirty associations naar die serie kijken.#nohomo
[ afbeelding ]
Lol, dat heb ik al heel lang niet gegeten mi mangos, maar het klinkt goed. Ga zo mijn Yuri a la minute recept maken man. Eerst even kipgehakt halen zo, en natuurlijk de B&J.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
Hey Yuri welke shoarma schotel ga ja vanavond bestellen?
Je moet wat met je zwarte geldquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige Turk die ik ken die een Alpina heeft gehad heeft een drugsverleden
Just sayin
Idd, bij veel auto's past het niet. Bij de Lambo Aventador staat het ook erg dope.quote:
Doe er dan een Range Rover voor. Kun je dat ding ook nog een keer in het water gooien zonder perfecte helling.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alpha as fuck. soon.jpg
[ afbeelding ]
Kwam ook nog een goede sub-reddit tegen: /r/datgap
Ik dacht dat jij die had aangeradenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ken die hele serie niet?Kijk nu even wat mindless shizzle tijdens het eten of tussendoor; "It's Always Sunny in Philadelphia". Ik ga echt kapot van het lachen. Elke ep is gewoon hilarisch.
Dan heb je het ook over een beest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, bij veel auto's past het niet. Bij de Lambo Aventador staat het ook erg dope.
Tegenwoordig wegen die jets niet meer zoveel. Met 2 man en diens deadlift power even het water ingooien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe er dan een Range Rover voor. Kun je dat ding ook nog een keer in het water gooien zonder perfecte helling.
lol nee broquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die had aangeraden
Hnnnng.quote:
De laatste keer 38.120, heb sindsdien nog geen nieuwe poging gewaagd. Binnenkort eens doen. Heb je mijn record verbroken?quote:
Hahahahaha, sick cunnnnt. Congratz man! Ik ga zeker binnenkort jouw record verbreken.quote:
Zwak.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga je geen 20 euries geven trouwens.
Ben je nou een man van je woord of niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga je geen 20 euries geven trouwens.
Eigenbelang gaat soms voor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je nou een man van je woord of niet?
Al kwam je op n fiets zou ik nog meegaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen of jij daar bij in zou stappe als ik voor kwam rijde??
Ik wil m best voor een paar tientje of meer van je overnemen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah
nee cube agree SL (met trappers)
[ afbeelding ]
elke 500km een lekke band (srs)![]()
elke 3000km vrijloop naar de kenser getrapt
elke 6000km heel nieuw Ultegra set d'r op![]()
beter gewoon op een bakfiets gaan rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |