Geen idee, kwam het ook tegen bij googelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef Frishe het volgende:
Love handles. Daar houd je je aan vast als je diegene met love handles van achter neemt. Toch?
Toch?
Stacker is troep voor stakkers.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef Lewouxk het volgende:
Hallowa allemaal,
ik heb nogal last van zwembandjes of te wel lovehandles bij mijn buik. Nu train ik gewoon krachttraining en is mijn borst/ armen redelijk gespierd. Maar mijn buik blijft een ramp met die zwembandjes/ lovehandles aan de zijkant.
Nu las ik van dit product: http://www.bodystore.nl/reviews/stacker-4.html?p=2
Iemand ervaring hiermee?
Dit soort producten kan wel een werking hebben maar die is te verwaarlozen met wat je zelf al kunt doen door:quote:Op woensdag 9 april 2014 10:44 schreef andersdenkende het volgende:
Ik heb het idee dat zulk soort producten alleen maar op de markt zijn om héél veel geld op te brengen maar dat het eigenlijk niks met je doet.
Dus voedingspatroon aanpassen en sporten, enkel focussen op de zwembandjes heeft niet zoveel zin geloof ik! En wat iemand hierboven ook al zei: buikvet komt als eerste en gaat als laatste weg... sad but true!
Ja daar heb je ook weer een punt.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit soort producten kan wel een werking hebben maar die is te verwaarlozen met wat je zelf al kunt doen door:
- goed en gezond te eten
- goed te trainen
- goed te slapen.
Zolang die drie dingen niet op orde zijn hebben supplementen weinig nut.
De betere oplossing maatje:quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef Lewouxk het volgende:
Hallowa allemaal,
ik heb nogal last van zwembandjes of te wel lovehandles bij mijn buik. Nu train ik gewoon krachttraining en is mijn borst/ armen redelijk gespierd. Maar mijn buik blijft een ramp met die zwembandjes/ lovehandles aan de zijkant.
Nu las ik van dit product: http://www.bodystore.nl/reviews/stacker-4.html?p=2
Iemand ervaring hiermee?
Heeft geen zin n00b, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef Justinn het volgende:
Ik zou smerig hard mijn abs gaan trainen.
Watquote:Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef MaximumRush het volgende:
Sowieso geen cardio training gaan doen, verbrand je alles dat je nu hebt opgebouwd weer weg.
Gedeeltelijk klopt dat wel. Beste is een mix van cardio/kracht.quote:
500kCal onder je verbruik is wel veel, dan weet je zeker dat je je onderhoudsniveau ook verlaagd met groot risico op jojo-effect.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Franknfurter het volgende:
Ga gewoon afvallenZorg dat je genoeg proteïne binnen blijft krijgen en gewoon 500kcal onder je verbruik gaan zitten, val je zo een halve kilo per week af.
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef MaximumRush het volgende:
Sowieso geen cardio training gaan doen, verbrand je alles dat je nu hebt opgebouwd weer weg.
Je lichaam gaat echt niet standaard minder verbruiken omdat het minder voedsel krijgt hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
500kCal onder je verbruik is wel veel, dan weet je zeker dat je je onderhoudsniveau ook verlaagd met groot risico op jojo-effect.
Als hij zoals hij zelf zegt "redelijk gespierd" is dan kan hij weer opnieuw beginnen als hij nu opeens hard cardio gaat trainen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |