abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138674467
Hallowa allemaal,

ik heb nogal last van zwembandjes of te wel lovehandles bij mijn buik. Nu train ik gewoon krachttraining en is mijn borst/ armen redelijk gespierd. Maar mijn buik blijft een ramp met die zwembandjes/ lovehandles aan de zijkant.

Nu las ik van dit product: http://www.bodystore.nl/reviews/stacker-4.html?p=2

Iemand ervaring hiermee?
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams
pi_138674572
Love handles. Daar houd je je aan vast als je diegene met love handles van achter neemt. Toch?

Toch?
pi_138674578
Als je last hebt van zwembandjes moet je gaan zwemmen. :) Of anders gewoon accepteren, niks mis mee toch Als je verder gezond bent, gezond eet en beweegt, nou lekker laten. Maar niet aan die stackers joh. Da's voor stakkers... ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_138674603
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef Frishe het volgende:
Love handles. Daar houd je je aan vast als je diegene met love handles van achter neemt. Toch?

Toch?
Geen idee, kwam het ook tegen bij googelen.
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams
pi_138674711
Buikvet komt als eerste en gaat als laatste weg. Dus de enige oplossing is meer vet te verbranden. En helaas kun je het niet zo sturen dat er alleen ter plaatse van de love handles wat verdwijnt, dus dan maar over je hele lijf afvallen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_138678518
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef Lewouxk het volgende:
Hallowa allemaal,

ik heb nogal last van zwembandjes of te wel lovehandles bij mijn buik. Nu train ik gewoon krachttraining en is mijn borst/ armen redelijk gespierd. Maar mijn buik blijft een ramp met die zwembandjes/ lovehandles aan de zijkant.

Iemand ervaring hiermee?
Stacker is troep voor stakkers.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 19:45:21 ]
pi_138681270
Post je trainingsschema en wat je eet.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_138682886
Ik heb het idee dat zulk soort producten alleen maar op de markt zijn om héél veel geld op te brengen maar dat het eigenlijk niks met je doet.
Dus voedingspatroon aanpassen en sporten, enkel focussen op de zwembandjes heeft niet zoveel zin geloof ik! En wat iemand hierboven ook al zei: buikvet komt als eerste en gaat als laatste weg... sad but true!
pi_138682939
ik gebruik momenteel de abswing van telsel
pi_138683107
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:44 schreef andersdenkende het volgende:
Ik heb het idee dat zulk soort producten alleen maar op de markt zijn om héél veel geld op te brengen maar dat het eigenlijk niks met je doet.
Dus voedingspatroon aanpassen en sporten, enkel focussen op de zwembandjes heeft niet zoveel zin geloof ik! En wat iemand hierboven ook al zei: buikvet komt als eerste en gaat als laatste weg... sad but true!
Dit soort producten kan wel een werking hebben maar die is te verwaarlozen met wat je zelf al kunt doen door:
- goed en gezond te eten
- goed te trainen
- goed te slapen.

Zolang die drie dingen niet op orde zijn hebben supplementen weinig nut.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_138685896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit soort producten kan wel een werking hebben maar die is te verwaarlozen met wat je zelf al kunt doen door:
- goed en gezond te eten
- goed te trainen
- goed te slapen.

Zolang die drie dingen niet op orde zijn hebben supplementen weinig nut.
Ja daar heb je ook weer een punt. :)
Vooralsnog beter om die dingen goed te doen, zelf doen blijft mijns inziens beter dan een of ander product het werk te laten doen!
pi_138700245
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef Lewouxk het volgende:
Hallowa allemaal,

Iemand ervaring hiermee?
De betere oplossing maatje:
http://www.weightlossdirect.co.uk/product_details.aspx?pid=160
pi_138700799
Ik zou smerig hard mijn abs gaan trainen.
pi_138702200
cardio
pi_138716170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef Justinn het volgende:
Ik zou smerig hard mijn abs gaan trainen.
Heeft geen zin n00b, zo werkt het niet.
pi_138720452
Dat soort stackers werkt lang niet zo goed als de ekte ekte. Bestel een potje ECA bij shopslim.co.uk werkt als een trein. En dan gewoon keihard cutten.
pi_138720612
Ga meer aan vetverbranding doen in plaats van je torso trainen, dan gaat het al een stuk sneller. En misschien zit het tussen mijn oren, maar ik heb het idee dat als je veel buikspieroefeningen doet, dat het dan toch nog een stukje sneller gaat :)

Plus uiteraard je eetschema aanpassen, als dat nog niet aangepast is. Eet een appel tussendoor in plaats van een boterham. Laat die cola staan en drink water.
Schiet niet door naar het extreme: gun jezelf af en toe wat lekker, anders wordt het afvallen alleen maar een frustratie.

edit: kortom, koop die afvalzooi niet en doe er zelf wat aan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138720692
Sowieso geen cardio training gaan doen, verbrand je alles dat je nu hebt opgebouwd weer weg.
pi_138720764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef MaximumRush het volgende:
Sowieso geen cardio training gaan doen, verbrand je alles dat je nu hebt opgebouwd weer weg.
Wat :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138720862
Ga gewoon afvallen :') Zorg dat je genoeg proteïne binnen blijft krijgen en gewoon 500kcal onder je verbruik gaan zitten, val je zo een halve kilo per week af.
  donderdag 10 april 2014 @ 12:07:40 #21
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_138721823
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gedeeltelijk klopt dat wel. Beste is een mix van cardio/kracht.
Vroegah deed ik een complete run cardio voor de conditie, daarna was het lichaam warm genoeg voor krachttraining.
pi_138721958
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Franknfurter het volgende:
Ga gewoon afvallen :') Zorg dat je genoeg proteïne binnen blijft krijgen en gewoon 500kcal onder je verbruik gaan zitten, val je zo een halve kilo per week af.
500kCal onder je verbruik is wel veel, dan weet je zeker dat je je onderhoudsniveau ook verlaagd met groot risico op jojo-effect.
pi_138721984
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef MaximumRush het volgende:
:')
pi_138721998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:

[..]

500kCal onder je verbruik is wel veel, dan weet je zeker dat je je onderhoudsniveau ook verlaagd met groot risico op jojo-effect.
Je lichaam gaat echt niet standaard minder verbruiken omdat het minder voedsel krijgt hoor :') Onderhoudshoeveelheid is gewoon afhankelijk van hoe groot, lang en gespierd je bent.
pi_138722039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als hij zoals hij zelf zegt "redelijk gespierd" is dan kan hij weer opnieuw beginnen als hij nu opeens hard cardio gaat trainen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')