Geen idee, kwam het ook tegen bij googelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef Frishe het volgende:
Love handles. Daar houd je je aan vast als je diegene met love handles van achter neemt. Toch?
Toch?
Stacker is troep voor stakkers.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef Lewouxk het volgende:
Hallowa allemaal,
ik heb nogal last van zwembandjes of te wel lovehandles bij mijn buik. Nu train ik gewoon krachttraining en is mijn borst/ armen redelijk gespierd. Maar mijn buik blijft een ramp met die zwembandjes/ lovehandles aan de zijkant.
Nu las ik van dit product: http://www.bodystore.nl/reviews/stacker-4.html?p=2
Iemand ervaring hiermee?
Dit soort producten kan wel een werking hebben maar die is te verwaarlozen met wat je zelf al kunt doen door:quote:Op woensdag 9 april 2014 10:44 schreef andersdenkende het volgende:
Ik heb het idee dat zulk soort producten alleen maar op de markt zijn om héél veel geld op te brengen maar dat het eigenlijk niks met je doet.
Dus voedingspatroon aanpassen en sporten, enkel focussen op de zwembandjes heeft niet zoveel zin geloof ik! En wat iemand hierboven ook al zei: buikvet komt als eerste en gaat als laatste weg... sad but true!
Ja daar heb je ook weer een punt.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit soort producten kan wel een werking hebben maar die is te verwaarlozen met wat je zelf al kunt doen door:
- goed en gezond te eten
- goed te trainen
- goed te slapen.
Zolang die drie dingen niet op orde zijn hebben supplementen weinig nut.
De betere oplossing maatje:quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:10 schreef Lewouxk het volgende:
Hallowa allemaal,
ik heb nogal last van zwembandjes of te wel lovehandles bij mijn buik. Nu train ik gewoon krachttraining en is mijn borst/ armen redelijk gespierd. Maar mijn buik blijft een ramp met die zwembandjes/ lovehandles aan de zijkant.
Nu las ik van dit product: http://www.bodystore.nl/reviews/stacker-4.html?p=2
Iemand ervaring hiermee?
Heeft geen zin n00b, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef Justinn het volgende:
Ik zou smerig hard mijn abs gaan trainen.
Watquote:Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef MaximumRush het volgende:
Sowieso geen cardio training gaan doen, verbrand je alles dat je nu hebt opgebouwd weer weg.
Gedeeltelijk klopt dat wel. Beste is een mix van cardio/kracht.quote:
500kCal onder je verbruik is wel veel, dan weet je zeker dat je je onderhoudsniveau ook verlaagd met groot risico op jojo-effect.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Franknfurter het volgende:
Ga gewoon afvallenZorg dat je genoeg proteïne binnen blijft krijgen en gewoon 500kcal onder je verbruik gaan zitten, val je zo een halve kilo per week af.
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef MaximumRush het volgende:
Sowieso geen cardio training gaan doen, verbrand je alles dat je nu hebt opgebouwd weer weg.
Je lichaam gaat echt niet standaard minder verbruiken omdat het minder voedsel krijgt hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
500kCal onder je verbruik is wel veel, dan weet je zeker dat je je onderhoudsniveau ook verlaagd met groot risico op jojo-effect.
Als hij zoals hij zelf zegt "redelijk gespierd" is dan kan hij weer opnieuw beginnen als hij nu opeens hard cardio gaat trainen.quote:
En wat denk je dat er met die spiermassa gebeurd als je te ver onder je onderhoudsniveau gaat zitten?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:13 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je lichaam gaat echt niet standaard minder verbruiken omdat het minder voedsel krijgt hoorOnderhoudshoeveelheid is gewoon afhankelijk van hoe groot, lang en gespierd je bent.
Eerst cardio en dan kracht? Wie heeft jou dat meegegevenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gedeeltelijk klopt dat wel. Beste is een mix van cardio/kracht.
Vroegah deed ik een complete run cardio voor de conditie, daarna was het lichaam warm genoeg voor krachttraining.
Die spieren zijn niet in no-time weg. Bovendien is het niet het één of het ander, maar een combinatie wat het beste resultaat geeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als hij zoals hij zelf zegt "redelijk gespierd" is dan kan hij weer opnieuw beginnen als hij nu opeens hard cardio gaat trainen.
Je zet je vet tog gwn om in spierenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En wat denk je dat er met die spiermassa gebeurd als je te ver onder je onderhoudsniveau gaat zitten?
Ligt er aan hoe je het wilt trainen. Wanneer je echt puur op spiermassa gaat trainen ga je geen cardio ernaast doen. Ik train 5/6 keer per week krachttraining en dan heeft het voor mij geen zin om cardio training te doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eerst cardio en dan kracht? Wie heeft jou dat meegegeven
10 minuutjes hardlopen voordat je gaat krachttrainen oke, maar je echte cardio workout moet je pas doen ná je krachttraining.
[..]
Die spieren zijn niet in no-time weg. Bovendien is het niet het één of het ander, maar een combinatie wat het beste resultaat geeft.
Ik doe 2e per week hardlopen en 1 a 2 keer een flinke kracht workout in de gym. Op die manier verbrand je veel vet, terwijl je toch aan je spiermassa werkt.
Uiteraard is voeding wel belangrijk om dit goed in stand te kunnen houden.
Uiteraard, maar aangezien TS zijn zwembandjes en dus buikvet wil weg trainen, is cardio icm krachttraining een geschiktere oplossing dan alleen maar krachttraining te doenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:49 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het wilt trainen. Wanneer je echt puur op spiermassa gaat trainen ga je geen cardio ernaast doen. Ik train 5/6 keer per week krachttraining en dan heeft het voor mij geen zin om cardio training te doen.
Wanneer je genoeg energie uit eiwitten haalt gebeurt er helemaal niets met die spiermassa.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En wat denk je dat er met die spiermassa gebeurd als je te ver onder je onderhoudsniveau gaat zitten?
Nee. Als je energiebehoefte groter is dan het aanbod (bv door te laag bloedsuikerniveau) zal het lichaam in eerste instantie eiwitten gaa afbreken voor de energievoorziening.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:44 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wanneer je genoeg energie uit eiwitten haalt gebeurt er helemaal niets met die spiermassa.
http://pediatrics.aappublications.org/content/101/1/61.shortquote:Op donderdag 10 april 2014 20:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Als je energiebehoefte groter is dan het aanbod (bv door te laag bloedsuikerniveau) zal het lichaam in eerste instantie eiwitten gaa afbreken voor de energievoorziening.
Maar geef me de bron van je stelling en ik stel mijn mening/post bij.
Daily intake consisted of 650 to 725 calories, which was substantively in the form of protein (80–100 g).quote:Conclusions. The K diet can be used effectively for rapid weight loss in adolescents with morbid obesity. Loss in lean body mass is blunted, blood chemistries remain normal, and sleep abnormalities significantly decrease with weight loss.
precies, van keiharde cardio wordt je een atleet, ga maar gewoon liften brah, dan hoor je er bij op fokquote:Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef MaximumRush het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef DSVM het volgende:
2 jaar geleden 5 weken lang echte ephedrine stackers geslikt . Lekker spul hoor. Krachttraining ging wel lekker, waar ik 60kg drukte kon ik nu ineens een aantal kg meer aan en veel langer door. Het enige probleem dat ik ervan kreeg waren hartkloppingen en hartritmestoringen. Vooral bij cardio kreeg ik na 15 minuten hevige druk op de borst en wazig zien.
Toch maar ermee gestopt
Voeding aanpassen werkt het beste. In combinatie met wat meer bewegen.
Even een paar dingen:quote:Op donderdag 10 april 2014 20:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
http://pediatrics.aappublications.org/content/101/1/61.short
[..]
Daily intake consisted of 650 to 725 calories, which was substantively in the form of protein (80–100 g).
Clen is Te gevaarlijk en verboden.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:17 schreef MaximumRush het volgende:
Trouwens nog beter dan ECA, bestel een potje clenbuterol. Binnen een paar weken heb je al resultaat.
ephedrine stackers is een veel te sterk product.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef DSVM het volgende:
2 jaar geleden 5 weken lang echte ephedrine stackers geslikt . Lekker spul hoor. Krachttraining ging wel lekker, waar ik 60kg drukte kon ik nu ineens een aantal kg meer aan en veel langer door. Het enige probleem dat ik ervan kreeg waren hartkloppingen en hartritmestoringen. Vooral bij cardio kreeg ik na 15 minuten hevige druk op de borst en wazig zien.
Toch maar ermee gestopt
Voeding aanpassen werkt het beste. In combinatie met wat meer bewegen.
Daar zit toch ook 30mg ephedrine in?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ephedrine stackers is een veel te sterk product.
De link die ik poste is de shit die je wilt hebben, niet zo sterk en toch resultaat.
Deze ken ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:04 schreef DSVM het volgende:
Ik had deze overigens toen.
http://www.shopslim.co.uk/prod1.html
2 pillen per dag zeggen ze daar... met 1 pil ging ik al hard
downregulatie van de schildklier bestaat inderdaad nietquote:Op donderdag 10 april 2014 12:13 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je lichaam gaat echt niet standaard minder verbruiken omdat het minder voedsel krijgt hoorOnderhoudshoeveelheid is gewoon afhankelijk van hoe groot, lang en gespierd je bent.
12-15 jarigen tussen de 120 en 198 kilo? Waar is dat onderzoek geweest? In het Zeeleeuwenverblijf in het Dolfinariumquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even een paar dingen:
- dit betreft een studie van 12-15 jarigen met morbide obesitas (120.6–198.6kg);
- steekproef van slechts 6 personen;
- er wordt niets gezegd over spiermassa, alleen over VVM (waar geen significante verschillen in zitten)
- 650 - 725 KCal/dag lijkt mij wel heel erg weinig.
M.a.w.: ik vraag me af wat de relevantie van dit onderzoek is voor volwassenen zonder overgewicht, zoals TS.
Universiteit in South Carolina: dat is toch wel het episch centrum van de dikke zeugen in de V.S.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
12-15 jarigen tussen de 120 en 198 kilo? Waar is dat onderzoek geweest? In het Zeeleeuwenverblijf in het Dolfinarium![]()
Op die site staat pure ephedrine 60mgquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Die van diamondlabs is 30mg en die van shopslim is 60mg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |