Hangt helemaal van het bureau af. Maakt voor je casting niet zo heel veel uit eigenlijk. Ze zeggen vanzelf wat de voorwaarden en regels zijn als t zo ver is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Drinky het volgende:
Jongens, srs question. Volgende week sollicitatiegesprek/casting bij een modellen/evenementbureau. Zou ik mijn 4 weken baard scheren of niet?
Ik zou voor nul gezichtsbeharing gaan zeg maar. Kunnen ze shape van je gezicht goed zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Hangt helemaal van het bureau af. Maakt voor je casting niet zo heel veel uit eigenlijk. Ze zeggen vanzelf wat de voorwaarden en regels zijn als t zo ver is.
Hoe staat het met jouw beharing Fanta?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou voor nul gezichtsbeharing gaan zeg maar. Kunnen ze shape van je gezicht goed zien.
geen baard. Wel snor laten staan. Dun streepje of een blokje, niet minder.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Hangt helemaal van het bureau af. Maakt voor je casting niet zo heel veel uit eigenlijk. Ze zeggen vanzelf wat de voorwaarden en regels zijn als t zo ver is.
Zolang het verzorgd is, is het prima. Hangt gewoon van de job af etc. Snap alleen niet waarom ze het niet gewoon erbij hebben gezegd wat je wel en niet moet/mag hebben. Beetje raar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou voor nul gezichtsbeharing gaan zeg maar. Kunnen ze shape van je gezicht goed zien.
Strong brows zero moustache.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw beharing Fanta?
HAHAH BVEETJE ZOALS HITLER HAHA?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen baard. Wel snor laten staan. Dun streepje of een blokje, niet minder.
Ik bedoel je benenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Strong brows zero moustache.
Dankzij mama weinig haar.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
dat bewijst dat ie lekker sexy lange spieren heeft
geen idee, maar vorige sollicitatie ook gewoon gedaan met ziek grote Van Dyck ( alleen dan niet bij zo'n bureau maar voor een stagequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Push. het volgende:
[..]
Zolang het verzorgd is, is het prima. Hangt gewoon van de job af etc. Snap alleen niet waarom ze het niet gewoon erbij hebben gezegd wat je wel en niet moet/mag hebben. Beetje raar.
Als het trouwens iets van evenementen is oid maakt het waarschijnlijk geen zak uit, ook niet als je de baan hebt. Zou me niet al te druk makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zolang het verzorgd is, is het prima. Hangt gewoon van de job af etc. Snap alleen niet waarom ze het niet gewoon erbij hebben gezegd wat je wel en niet moet/mag hebben. Beetje raar.
geen idee, maar vorige sollicitatie ook gewoon gedaan met ziek grote Van Dyck ( alleen dan niet bij zo'n bureau maar voor een stage)
Wtfquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
Drinky, denk aan ons als je straks the 'American dream' leeft.
[ afbeelding ]
niet alleen evenementen, je moet ook het "gezicht" zijn van bedrijven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:09 schreef Push. het volgende:
[..]
Als het trouwens iets van evenementen is oid maakt het waarschijnlijk geen zak uit, ook niet als je de baan hebt. Zou me niet al te druk maken
teringquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hangt het helemaal af van het merk. Wel raar dat ze niks hebben vermeld dan, maar zullen ze tijdens je intake wel allemaal vertellen. Succesquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet alleen evenementen, je moet ook het "gezicht" zijn van bedrijven.
Laat je snor staan en ga koffietenten promotenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet alleen evenementen, je moet ook het "gezicht" zijn van bedrijven.
repareer meteen de loopbanen even. Weismann heeft 'm weer geslooptquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef Herqules het volgende:
ben nu in de gym maar ben mijn dumbells vergeten
haha echt dom
ja komt wel goed, gaat om innerlijk ja tog.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef Push. het volgende:
[..]
Dan hangt het helemaal af van het merk. Wel raar dat ze niks hebben vermeld dan, maar zullen ze tijdens je intake wel allemaal vertellen. Succes
plan met de baard was wel weer snor te laten staan. Handlebar moustache is chick en Dj magnet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Klokov het volgende:
Ik ga tukken
[ afbeelding ]
[..]
Laat je snor staan en ga koffietenten promoten
hey weismannquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Weissman het volgende:
Drinky berter laat je die baard staan. Je bent toch geen beta loonslaaf ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Sws G gewoon de agent versieren doe ik ook altijd ja togquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja komt wel goed, gaat om innerlijk ja tog.
[..]
plan met de baard was wel weer snor te laten staan. Handlebar moustache is chick en Dj magnet.
gwn zo 1quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja komt wel goed, gaat om innerlijk ja tog.
[..]
plan met de baard was wel weer snor te laten staan. Handlebar moustache is chick en Dj magnet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee man 3 foutquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:33 schreef Weissman het volgende:
Hey drinky alles goed?
Hey Weiss-sticklonic
ben je zelf doe gewoon rustigquote:
niet waarquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Vanavond chills gehad met Etha en JB. Eerste FOK!kers ontmoet.
>shitwassocash.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |