btr blijf je in zuid papi, als je in z-o komt steken mu niggers je bande lekquote:
Is goed, kom naar poort 4 oke?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kom Ff langs de grote bank waar ik werk dan.
Dat is maar 40 kg en dat kun je na een paar dagen/weekje oefenen ook wel.quote:
Ok, ik zie je filmpje graag tegemoedquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is maar 40 kg en dat kun je na een paar dagen/weekje oefenen ook wel.
Yuri durft nog geen foto van zichzelf te posten en jij vraagt om een filmpje?quote:
hij durft nog niet eens een foto van een chick te plaatsen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri durft nog geen foto van zichzelf te posten en jij vraagt om een filmpje?![]()
Gast, dat kun jij ook man.quote:
Waarom zou ik een foto van mijzelf moeten posten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri durft nog geen foto van zichzelf te posten en jij vraagt om een filmpje?![]()
Oefening is moeilijker dan je denkt vriend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, dat kun jij ook man.
[..]
Waarom zou ik een foto van mijzelf moeten posten?
Het enige waar Yuri verstand van heeft is thuisbezorgd.nl en B&J's. Die heeft nog nooit een olympische lift van dichtbij gezien. Gew niet serieus nemen. Obvious troll is obvious enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Oefening is moeilijker dan je denkt vriend.
iedereen heeft al eens een foto gepost van hun buffe lichaam behalve jij vriendquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, dat kun jij ook man.
[..]
Waarom zou ik een foto van mijzelf moeten posten?
Met meer gewicht denk ik wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Oefening is moeilijker dan je denkt vriend.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het enige waar Yuri verstand van heeft is thuisbezorgd.nl en B&J's. Die heeft nog nooit een olympische lift van dichtbij gezien. Gew niet serieus nemen. Obvious troll is obvious enzo.
Yuri is net Dima, maar dan iets dikker.
Ik ben ecto as fuck bro, niet buff, niks. Dus ik hoef geen foto van mijn buffe lichaam te posten, right?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
iedereen heeft al eens een foto gepost van hun buffe lichaam behalve jij vriend
je deadline ligt op morgen
anders mag je niet meer in deze reeks komen
iets?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het enige waar Yuri verstand van heeft is thuisbezorgd.nl en B&J's. Die heeft nog nooit een olympische lift van dichtbij gezien. Gew niet serieus nemen. Obvious troll is obvious enzo.
Yuri is net Dima, maar dan iets dikker.
40 kilo op een barbell is moeilijk zat om op te vangen met 1 hand, je moet echt het balanspunt perfect hebben. Maar prima, probeer jij het maar met meer gewichtquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met meer gewicht denk ik wel.
[..]![]()
[..]
Ik ben ecto as fuck bro, niet buff, niks. Dus ik hoef geen foto van mijn buffe lichaam te posten, right?
dude ben je serieus? 40kgquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
40 kilo op een barbell is moeilijk zat om op te vangen met 1 hand, je moet echt het balanspunt perfect hebben. Maar prima, probeer jij het maar met meer gewicht
Praktisch nut is er nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is dat voor gejank hier over een god ver domme net niet oefening
Wat ia het praktisch nu van een barbell met 1 hand opvangen?
Idd man. Je bent pas baas als je 40kg op je stijve pik kan leggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is dat voor gejank hier over een god ver domme net niet oefening
Wat ia het praktisch nu van een barbell met 1 hand opvangen?
Het erop leggen zal het probleem niet zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd man. Je bent pas baas als je 40kg op je stijve pik kan leggen.
Lol ik leg dr regelmatig een kg of 60 op grgrquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd man. Je bent pas baas als je 40kg op je stijve pik kan leggen.
lol is jouw vriendin zo moddertje lol lo,quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ik leg dr regelmatig een kg of 60 op grgr
Whehheheequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ik leg dr regelmatig een kg of 60 op grgr
1.20quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehhehee
60kg is wel weinig, of is ze 1.65.
weet jij het???? ik hb er nog nooit een aan geraaktquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Een goede tet is ook 750 gram tog
Je moet bij appie keer kipfilet uit het schap trekken en daar ff in knijpen. Dat is goede gevoel vriend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weet jij het???? ik hb er nog nooit een aan geraakt
bedankt v0or de tipquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon een zak met zand, voelt ook een beetje hetzelfde.
Ja maar dan moet je niet aan de onderkant van een 20kg zak voelen dat is hard, dan is het borstkanker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon een zak met zand, voelt ook een beetje hetzelfde.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weet jij het???? ik hb er nog nooit een aan geraakt
Heb ik laatst ook gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bedankt v0or de tip
ik ga morgen bij de intratuin zand halen en twee megagrote waterbalonnne om zo me eigen real doll te maken
oohhh nicequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan
[ afbeelding ]
miscer?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan
[ afbeelding ]
Lolled @ dinglende pikkequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6836/?type=1&theater
![]()
Kon hem niet zo snel vinden op mobiel, maar als je zoekt op malodrax doll moet er wel iets boven komen op Google.quote:
Wat moet je nou met kipgehakt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kipgehakt is in de aanbieding bij de AH bois, eveneens de fucking delicate zigeunerschnitzels.
Ik zag trouwens ook een neger die exact, gewoon exact op Samuel L. Jackson lijkt, met bril en baret alles.Zat nog te twijfelen of ik een foto zou nemen voor reddit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |