SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Amsterdamquote:Op woensdag 9 april 2014 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonen
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 14:08 schreef H1N1 het volgende:
Kan die gym mascotte niet veranderd worden?
Graag gedaanquote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:08 schreef H1N1 het volgende:
Kan die gym mascotte niet veranderd worden?
Waren de HEMA's weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand of hier een boxermerk tussen zit die wat ruimer om de bovenbenen zit en dus minder snel omhoog kruipt?
[ afbeelding ]
Draag zo'n theedoek die negers ook dragen. Of een witte opaslipquote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand of hier een boxermerk tussen zit die wat ruimer om de bovenbenen zit en dus minder snel omhoog kruipt?
[ afbeelding ]
HEMA's kruipen mij om hoog vriend. Do you even legday VMS?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waren de HEMA's weer niet goed genoeg?
quote:
Misschien je ego even opzij zetten en een maatje kleiner kopen - dan zitten ze misschien beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
HEMA's kruipen mij om hoog vriend. Do you even legday VMS?
Echt voor schut vriend, ik heb mijn L boxers weg moeten gooienquote:Op woensdag 9 april 2014 15:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Misschien je ego even opzij zetten en een maatje kleiner kopen - dan zitten ze misschien beter.
Ik moet nog steeds nieuwe kopen man, goddamnit. Deze zitten veel te kut allemaal.quote:
Ik heb ook L - maar ze kruipen me nooit omhoog. Zitten gewoon strak. Ik denk niet dat je ooit boxers gaat vinden die niet omhoog kruipen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Echt voor schut vriend, ik heb mijn L boxers weg moeten gooien
Ga naar The Sting vriend, beter dan de Hema iig. Nog niet perfect maar beter dan de rest.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds nieuwe kopen man, goddamnit. Deze zitten veel te kut allemaal.
Thanks brosef. Wat mag dat allemaal kosten dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga naar The Sting vriend, beter dan de Hema iig. Nog niet perfect maar beter dan de rest.
2 voor 20 G - afzetters.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks brosef. Wat mag dat allemaal kosten dan?
Zou ook kunnen, te duur in ieder geval. Dat zijn van die boxers met zo'n merknaampje op de rand toch? Daar heb ik dan weer slechte ervaring mee.quote:
Strings kopenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
De standaard in de huidige maatschappij is dat mannen smallere benen hebben dan vrouwen
Ja de gemiddelde stalpoot waar mokkels tegenwoordig mee voor de dag durven te komen is echt om je te schamenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
De standaard in de huidige maatschappij is dat mannen smallere benen hebben dan vrouwen
zo zwaar is slecht voor je knieënquote:Op woensdag 9 april 2014 15:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sinds ik 45kg squat draag ik alleen nog maar huispakken zonder onderbroek eronder. Niks past meer, echt kut man.
ben jij dat op die plaatje?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar je eigen interpunctie man.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, allochtoon, typ normaal NL, man
Daar is niks mis mee, anders kunnen jullie het lezen, vanwege de luiheid.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen interpunctie man.
Wat is een G?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
jen selter zou mij wel hoofd mogen geven
quote:
Dat ook inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja de gemiddelde stalpoot waar mokkels tegenwoordig mee voor de dag durven te komen is echt om je te schamen
Nee, dan had ik niet om jullie inzichten hoeven vragenquote:
nee sorry henk hiermee kan ik jou niet helpen vandaagquote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
Weet iemand trouwens waar Stereotomy gebleven is?
Hij doet Crossfit.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
Weet iemand trouwens waar Stereotomy gebleven is?
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Probeer die van de H&M eens bro. Die werken voor mij goed.
check edit.quote:
LOL XDquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik deed net iets IRL wat niet moest en ik deed CTRL-Z (ongedaan maken) in mijn hoofd, maar da ken natuurlijk helemaal nie xD
WAT DEED JE DANquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik deed net iets IRL wat niet moest en ik deed CTRL-Z (ongedaan maken) in mijn hoofd, maar da ken natuurlijk helemaal nie xD
So Betaquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ja ik wou iets van mijn bed afpakken en toen greep ik per ongeluk het beschermlaken mee wat natuurlijk superstrak lagquote:
hahaha lkr lkrquote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Ethanolic het volgende:
anti climax
kan hier echt kanker agro van worden
haha ziektewetje tochquote:Op woensdag 9 april 2014 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahaha lkr lkr
moe jij nie werke fso betje tijd van baas verspille ik had je allang uit raam gegooid siktir git lan
Draag gewoon Bjorn Borg of CR7 underwear? Wat een swagloos persoon ben je als je H&M draagt?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
check edit.
ik draag die dingen voornamelijk met sporten, zitten echt chill
Ik heb ook nieuwe boxers nodig bedenk ik me net.
In t weekend gwn muchachomaloquote:Op woensdag 9 april 2014 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Draag gewoon Bjorn Borg of CR7 underwear? Wat een swagloos persoon ben je als je H&M draagt?
gewoon doen bro, waarom zou je veel doekoe betalen? Als ik ze voor 35% zie liggen neem ik ze allemaal mee en vries ik ze in.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:11 schreef fathank het volgende:
Dalijk jagerburger van de appie proberen. Was het enige met 35% korting cheap fuck die ik er ook rondloop
broer k kan tog geen muchachomalo tijedns pompen dragenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kdacht al bijna dat je pauper was man.
wat zeg jijquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zo'n pauper merk dat. Volkswijk spul.
en dan zeker dat randje met het merk groot erop zo boven je broek uit.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat zeg jij
ik ben model voor die kwaliteitsboxers, samen met drinky
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
en dan zeker dat randje met het merk groot erop zo boven je broek uit.
#swag #benje16enzitjeophetVMBOofzo
Prima burgertje zonder veel moeite te doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gewoon doen bro, waarom zou je veel doekoe betalen? Als ik ze voor 35% zie liggen neem ik ze allemaal mee en vries ik ze in.
Vriend. Dit kun je niet menen?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
vanavond lekker 2 potten B&J![]()
hahah sick kunt
Yuri, this you?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
vanavond lekker 2 potten B&J![]()
hahah sick kunt
Hey Motorbloempjequote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Net met een mooi meisje gepraat op Tinder. Ze vond me echt leuk en ik haar ook. Heb alleen nog niet verteld hoe lang ik ben.
En ze woont in Noorwegen. Maar heb wel haar Skype dus vanavond gaan we cammen.
ze zijn wel stabiel, zitten al jaren op hetzelfde gewicht.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend. Dit kun je niet menen?
Ik kan je het Dieettopic aanraden. Die mensen daar hebben mij van mijn eetverslaving af geholpen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Net met een mooi meisje gepraat op Tinder. Ze vond me echt leuk en ik haar ook. Heb alleen nog niet verteld hoe lang ik ben.
En ze woont in Noorwegen. Maar heb wel haar Skype dus vanavond gaan we cammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |