Ja de gemiddelde stalpoot waar mokkels tegenwoordig mee voor de dag durven te komen is echt om je te schamenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
De standaard in de huidige maatschappij is dat mannen smallere benen hebben dan vrouwen
zo zwaar is slecht voor je knieënquote:Op woensdag 9 april 2014 15:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sinds ik 45kg squat draag ik alleen nog maar huispakken zonder onderbroek eronder. Niks past meer, echt kut man.
ben jij dat op die plaatje?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand of hier een boxermerk tussen zit die wat ruimer om de bovenbenen zit en dus minder snel omhoog kruipt?
[ afbeelding ]
Kijk naar je eigen interpunctie man.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, allochtoon, typ normaal NL, man
Daar is niks mis mee, anders kunnen jullie het lezen, vanwege de luiheid.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen interpunctie man.
Wat is een G?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
jen selter zou mij wel hoofd mogen geven
quote:
Dat ook inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja de gemiddelde stalpoot waar mokkels tegenwoordig mee voor de dag durven te komen is echt om je te schamen
Nee, dan had ik niet om jullie inzichten hoeven vragenquote:
nee sorry henk hiermee kan ik jou niet helpen vandaagquote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
Weet iemand trouwens waar Stereotomy gebleven is?
Hij doet Crossfit.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
Weet iemand trouwens waar Stereotomy gebleven is?
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Probeer die van de H&M eens bro. Die werken voor mij goed.
check edit.quote:
LOL XDquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik deed net iets IRL wat niet moest en ik deed CTRL-Z (ongedaan maken) in mijn hoofd, maar da ken natuurlijk helemaal nie xD
WAT DEED JE DANquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik deed net iets IRL wat niet moest en ik deed CTRL-Z (ongedaan maken) in mijn hoofd, maar da ken natuurlijk helemaal nie xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |