So Betaquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik deed net iets IRL wat niet moest en ik deed CTRL-Z (ongedaan maken) in mijn hoofd, maar da ken natuurlijk helemaal nie xD
ja ik wou iets van mijn bed afpakken en toen greep ik per ongeluk het beschermlaken mee wat natuurlijk superstrak lagquote:
hahaha lkr lkrquote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Ethanolic het volgende:
anti climax
kan hier echt kanker agro van worden
haha ziektewetje tochquote:Op woensdag 9 april 2014 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahaha lkr lkr
moe jij nie werke fso betje tijd van baas verspille ik had je allang uit raam gegooid siktir git lan
Draag gewoon Bjorn Borg of CR7 underwear? Wat een swagloos persoon ben je als je H&M draagt?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
check edit.
ik draag die dingen voornamelijk met sporten, zitten echt chill
Ik heb ook nieuwe boxers nodig bedenk ik me net.
In t weekend gwn muchachomaloquote:Op woensdag 9 april 2014 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Draag gewoon Bjorn Borg of CR7 underwear? Wat een swagloos persoon ben je als je H&M draagt?
gewoon doen bro, waarom zou je veel doekoe betalen? Als ik ze voor 35% zie liggen neem ik ze allemaal mee en vries ik ze in.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:11 schreef fathank het volgende:
Dalijk jagerburger van de appie proberen. Was het enige met 35% korting cheap fuck die ik er ook rondloop
broer k kan tog geen muchachomalo tijedns pompen dragenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kdacht al bijna dat je pauper was man.
wat zeg jijquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zo'n pauper merk dat. Volkswijk spul.
en dan zeker dat randje met het merk groot erop zo boven je broek uit.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat zeg jij
ik ben model voor die kwaliteitsboxers, samen met drinky
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
en dan zeker dat randje met het merk groot erop zo boven je broek uit.
#swag #benje16enzitjeophetVMBOofzo
Prima burgertje zonder veel moeite te doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gewoon doen bro, waarom zou je veel doekoe betalen? Als ik ze voor 35% zie liggen neem ik ze allemaal mee en vries ik ze in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |