Ik ben toch geen bouwvakker jongequote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hee henk hoest op de bouwplaats
wist je al dat ik bij een grote bank werk?
Jaja je bent al ontmaskerd.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hee henk hoest op de bouwplaats
wist je al dat ik bij een grote bank werk?
Zo'n wishbonebike ziet er tof uit. Zoiets kan ik zelf ook wel ontwerpen in autocad en een lasersnijpakket van laten maken. Zal waarschijnlijk net zo duur zijn, zo niet duurder zijn maar wel veel toffer.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Een leuk/mooi stukje speelgoed voor babies of een shirtje in de maat die hij/zij nu heeft (een zomershirtje in de maat die hij/zij in de winter heeft is niet handig).
(verder pa/ma naar babybij.nl sturen: een draagdoek >>> kinderwagen). En op de 1e verjaardag een wishbonebike, dat is echt een bazen-/bazinnending.
LOL IMPOSSIBRUquote:Op donderdag 10 april 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Jaja je bent al ontmaskerd.
Ray, kan je niet wat stalen kettingen om je dumbbells binden?
Nigga please, ik mag dan simpel zijn maar aan de lopende band ga je me niet vinden meidquote:Op donderdag 10 april 2014 09:30 schreef JackieBrown het volgende:
Niet weten dat henk procesoperator is
van die anker kettingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Jaja je bent al ontmaskerd.
Ray, kan je niet wat stalen kettingen om je dumbbells binden?
Je bent niet simpel jonge, je hebt gewoon kansen!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Nigga please, ik mag dan simpel zijn maar aan de lopende band ga je me niet vinden meid
Bootsjunge toch?quote:
Zoiets jaquote:
kazaaquote:Op donderdag 10 april 2014 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe komen jullie in deze tijden aan muziekjes en mixjes voor op zegge jullie iPod/mp4 speler?
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:02 schreef Ethanolic het volgende:
hey ff doorgaan over muziek, wie heeft er een sicke mix voor mijn DL work-out vanmiddag? liefst beetje hard
Op Soundcloud kun je een hoop downloaden.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe komen jullie in deze tijden aan muziekjes en mixjes voor op zegge jullie iPod/mp4 speler?
Waar? Bij Telegraaf.nl de reactie modereren?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:30 schreef JackieBrown het volgende:
Niet weten dat henk procesoperator is
Usenet.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |