De hamvraag is waar de dumbbells uit no1uknow's oude gym gebleven zijn. Die is gesloten maar de dumbbells gingen t/m 75kg. Stel nou dat je die 40-75kg dumbbells voor niet teveel geld naar je eigen gym kunt slepen, dan ben je meteen klaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
chest (decline ,incline ,gewoon) en dumble overhead shoulder press
chest doe ik nu ook steeds vaker gewoon alleen met oly, maar toch.
deed laatst ook dat iemand er haaks een dumble bij op legde, die je met je vingers vast houd, maar dan krijg je en een verzuurde klauw van heb ik jou daar binnen 10 secondenen je denkt dat je elk momment die losse 10kg terug kan koppen
![]()
![]()
Kan nog wel wat bedenken met een staalkabeltje en 2 musketon haken. Gewoon een 10kg belletje d'r bij laten hangen, maar het is allemaal geklooi natuurlijk
Ik zag laatst een filmpje waarbij ze een 40kg dubmle hadden, in positie lagen en dat een ander daar een 20kg plate op legde lol, en dan benchen zonder dat het er af flikkert![]()
![]()
Sorry hoor, maar zelfs ik met mijn 40+ dumbbell press ik 10x42kg per hand. M.a.w. dumbbells t/m 50 a 60kg zijn geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar gebruik je die zware dumbbells voor? Presses? Anders stap je toch gewoon over op barbell, als de huidige gewichten te laag zijn.
Volgens mij press jij wel meer vriendquote:Op donderdag 10 april 2014 11:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs ik met mijn 40+ dumbbell press 10x42kg per hand. M.a.w. dumbbells t/m 50 a 60kg zijn geen overbodige luxe.
omg jij bent echt fucking breedquote:Op donderdag 10 april 2014 11:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs ik met mijn 40+ dumbbell press 10x42kg per hand. M.a.w. dumbbells t/m 50 a 60kg zijn geen overbodige luxe.
Iets van 12x 200lbs per hand, wat een baas iswas het toch ook he?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij press jij wel meer vriend
[ afbeelding ]
Mijn kinderen hebben er echt enorm veel plezier van gehad. Erg doordacht ding: dat frame kun je ook omdraaien waardoor hij geschikt is voor jongere en wat oudere kinderen, zeker t/m 3 jaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo'n wishbonebike ziet er tof uit. Zoiets kan ik zelf ook wel ontwerpen in autocad en een lasersnijpakket van laten maken. Zal waarschijnlijk net zo duur zijn, zo niet duurder zijn maar wel veel toffer.
hij houdt niet zo van asians toch? wel een beetje op blijven letten hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
Hey Sap
http://9gag.com/gag/aG9onLn?ref=fsidebar
Sorry, heb edit gemaaktquote:Op donderdag 10 april 2014 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hij houdt niet zo van asians toch? wel een beetje op blijven letten hoor
Olijvenimport G.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ DAN
FACILITAIR MANAGER OFZO
Veul te skinny voor Sap.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
Hey SapBeach
http://9gag.com/gag/aG9onLn?ref=fsidebar
Hahaha correct.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hij houdt niet zo van asians toch? wel een beetje op blijven letten hoor
heequote:
Blijf ook gewoon weg daar, is niet goed voor je vertrouwen in de mensheidquote:
Je hebt gelijk, maar ik trap er elke keer weer inquote:Op donderdag 10 april 2014 12:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Blijf ook gewoon weg daar, is niet goed voor je vertrouwen in de mensheid
* Champy mompelt iets met ezels en stenenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik trap er elke keer weer in
gewoon goede tips staan daarquote:
Echt he die user is net een ballon haha*!!quote:Op donderdag 10 april 2014 13:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon goede tips staan daar
die mensen willen gewoon mooie lange spieren hebbn
jij wil vieze opgeblazen mannetje worden
dit is niet hetzelfde
Wauw, wat goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Yuri, geef die man eens 20 euroquote:
Maak je nog wel gains vriend?quote:
Dit.quote:
All time baby. All time.quote:
Juist stimulerend voor m'n gains! Brengt men spiertjes tot rust.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
Je luistert wel verlichte muziek vriend, weet niet of dat wel zo goed voor je gains is
wat houdt dit concreet voor mij in.quote:
Dunno, ik wacht tot mensen wie er verstand van hebben de details bespreken. Maar torrents zou dan wel strafbaar zijn. Of ze je vinden oid is het tweede, indeedquote:Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat houdt dit concreet voor mij in.
ik download alles via torrents
kunnen ze mij tracken en straffen
torents zijn niet strafbaar. Het gaat om downloaden uit illigale bron. Als ik jou een torrent geef zodat je mijn vakantiefilms kan downloaden is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dunno, ik wacht tot mensen wie er verstand van hebben de details bespreken. Maar torrents zou dan wel strafbaar zijn. Of ze je vinden oid is het tweede, indeed
jouw vakantie foto's kan me geen ruk schelen vriendquote:Op donderdag 10 april 2014 14:21 schreef stinkie het volgende:
Dunno, ik wacht tot mensen wie er verstand van hebben de details bespreken. Maar torrents zou dan wel strafbaar zijn. Of ze je vinden oid is het tweede, indeed
ik heb net wel een hele mooi shit gedraaid knulquote:Op donderdag 10 april 2014 14:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jouw vakantie foto's kan me geen ruk schelen vriend
ik wil gewoon de nieuwste shit gratis zien. fuck
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ht-in-nederland.htmlquote:Stichting Brein
Het handhaven van het verbod is niet aan de overheid, maar aan de houders van auteursrecht. Die zijn onder meer vertegenwoordigd in de Stichting Brein, die eerder al zorgde voor de blokkade van torrentsite The Pirate Bay.
In een reactie op zijn website stelt de stichting dat het zijn vizier richt op aanbieders van auteursrechtelijk materiaal en niet op downloadende gebruikers. "Dat beleid blijft onveranderd."
"Uiteraard is het daarbij wel van het grootste belang dat wij blokkering kunnen vorderen van de toegang tot hardnekkig illegale websites", aldus directeur Tim Kuik. Onlangs bepaalde het gerechtshof in Den Haag dat de Pirate Bay-blokkade kon worden opgeheven, omdat die onvoldoende effectief bleek.
Bedankt!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Klokov het volgende:
Ik heb wat belangrijk is even onderstreept voor jullie.
Als je torrentclient uploads ben je sws strafbaarquote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat heb jij bij het JUISTE eind.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow dat noemen ze toch ook wel HET GROENE GOUD??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |