je moet blijven genieten van je levenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga zometeen nog ff hardlopen. 's avonds laat is echt allerchillst.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol heb 400 kcal teveel gegeten vandaag door deze fuckers
[ afbeelding ]
hold me![]()
![]()
![]()
Yuri is ook zo'n levensgenieterquote:Op woensdag 9 april 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ff lkkr milka lu eten natuurlijk ghehe :p
Heb je toen niet even je long chicken door haar gang geslingerd?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yuri is ook zo'n levensgenieter
Heb zelf net 2x quarter pounder en mcflurry kitkat gehaald. Meisje bij de McDonalds moest lachen toen ik de bestelling aan nam, omdat ik haar al voor de 3e keer deze week zag
gelijk mee daten,lolquote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf net 2x quarter pounder en mcflurry kitkat gehaald. Meisje bij de McDonalds moest lachen toen ik de bestelling aan nam, omdat ik haar al voor de 3e keer deze week zag
Sick he Wrm zou je da doenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet blijven genieten van je leven
om 2300 hardlope is geobsseseerd !!!!!! GA NAAR DE PSHYCHIATOR
Hahaha, waarom niet. De rest van mijn voeding is gewoon top notch, dus dit kan er allemaal makkelijk bij.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ff haar regenpijp doorspuitequote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je toen niet even je long chicken door haar gang geslingerd?
Ja even een McFlurry gemaakt nomsayinquote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je toen niet even je long chicken door haar gang geslingerd?
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 april 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, waarom niet. De rest van mijn voeding is gewoon top notch, dus dit kan er allemaal makkelijk bij.
Hehe, die ene chick brah?
daarom, befrienden en met korting eten bij de mac, ja togquote:Op woensdag 9 april 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja even een McFlurry gemaakt nomsayin
[..]
Ja dat heb ik dus ookDan kun je ook wel crap eten af en toe voor een paar honderd kcal.
Haha ja ze is er altijd, wel knap meisje ook.
bij mijn mcd werken alleen vieze dikke wijven met gore witte pus puisten die ze van al dat vette vreten gekregen hebbequote:Op woensdag 9 april 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja even een McFlurry gemaakt nomsayin
[..]
Ja dat heb ik dus ookDan kun je ook wel crap eten af en toe voor een paar honderd kcal.
Haha ja ze is er altijd, wel knap meisje ook.
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bij mijn mcd werken alleen vieze dikke wijven met gore witte pus puisten die ze van al dat vette vreten gekregen hebbe
ik koop daar nooit want ik beeld me altijd in dat ze die puiste in het frituurvet leeg knijpe
daar wordt het vet juist beter van.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bij mijn mcd werken alleen vieze dikke wijven met gore witte pus puisten die ze van al dat vette vreten gekregen hebbe
ik koop daar nooit want ik beeld me altijd in dat ze die puiste in het frituurvet leeg knijpe
Lik gewoon je arm dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef JackieBrown het volgende:
deze feels dus als ik geen chocola binnenkrijg
http://memewhore.tumblr.c(...)-er-fuckni-n-for-get
Goed idee. Goedkoop bulkenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom, befrienden en met korting eten bij de mac, ja tog
Tjik wat jank je je hebt gewoon chocola gehad netquote:Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef JackieBrown het volgende:
deze feels dus als ik geen chocola binnenkrijg
http://memewhore.tumblr.c(...)-er-fuckni-n-for-get
vieze anabole slikkersquote:Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Heb zojuist per ongeluk zowel mijn als JB haar Zma geslikt. Vannacht ben ik Ragnar Lothbrok.
haha, krijg je tietjes vanquote:Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Heb zojuist per ongeluk zowel mijn als JB haar Zma geslikt. Vannacht ben ik Ragnar Lothbrok.
RAsest lik jy jezelf als je melk wilt he??quote:
Gewoon op de kop liggen en in mijn eigen mond komen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
RAsest lik jy jezelf als je melk wilt he??
Of vanille?
Of van die lekkere witte ronde ballen met wafel hazelnootvulling
[ afbeelding ]
Oja rafaellos heetten ze
What was I saying? Ik was ergens boos over
Die van mij kwam ook in gouden verpakkingquote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon op de kop liggen en in mijn eigen mond komen.
Die zijn ziek lekker trouwens.Die in die goude verpakking ook.
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon op de kop liggen en in mijn eigen mond komen.
Die zijn ziek lekker trouwens.Die in die goude verpakking ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |