als jij minimaal een 6.3/10 bent zou ik t wel doenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)17757&type=2&theater
Who's in??
En volume wat zachter zetten
ik geniet nu van een magnum, ook een soort kwarkquote:Op woensdag 9 april 2014 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
trouwens
ik zit nu heerlijk te genieten van mijn magere kwark
lekker lekker
lekker veel honing erin beetje bruine suiker en heerlyk wat ranja
#genieten
ja maar dat is niet magerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geniet nu van een magnum, ook een soort kwark
pff, dan nietquote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als jij minimaal een 6.3/10 bent zou ik t wel doen
cardio, hequote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja maar dat is niet mager
daar word je dik van
Wat vind jij van die Jordi 'kanker' Alba?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ff lkkr milka lu eten natuurlijk ghehe :p
Het kan mij allemaal vrij weinig schelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat vind jij van die Jordi 'kanker' Alba?
ik wens hem een verbrijzeld dijbeen toequote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat vind jij van die Jordi 'kanker' Alba?
Zou hier nu echt een klein moordje voor plegenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ff lkkr milka lu eten natuurlijk ghehe :p
heerlyk dit!!! Genietequote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik wens hem een verbrijzeld dijbeen toe
Vermoord een poesje, dan krijg je van mij een reep.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou hier nu echt een klein moordje voor plegen
Haat cutten
Haat mn leven
#coldnessinmyheartquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
denk gewoon aan die gestoorde 8 pack die je dadelijk hebtquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
gewoon eten en meer cardio doenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
de banaan zit in Sonjaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
ik heb net een banaan gegeten maar volgens sonja zit hier suiker in
klopt dit?
is een banaan dan wel fruit?
Wat voor banaan heb je gehad? Een gele, getinte, zwarte of blanke?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
ik heb net een banaan gegeten maar volgens sonja zit hier suiker in
klopt dit?
is een banaan dan wel fruit?
lol heb 400 kcal teveel gegeten vandaag door deze fuckersquote:Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haat cutten
Haat mn leven
een gelequote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat voor banaan heb je gehad? Een gele, getinte, zwarte of blanke?
ooh lekker, heb je er nog meer?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol heb 400 kcal teveel gegeten vandaag door deze fuckers
[ afbeelding ]
hold me![]()
![]()
![]()
Gewoon fructose G, zolang je het gebruikt kan het geen kwaad. Jesse heeft er wel ergens een goed filmpje over, je moet maar ff checken.quote:
Ik ga zometeen nog ff hardlopen. 's avonds laat is echt allerchillst.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon fructose G, zolang je het gebruikt kan het geen kwaad. Jesse heeft er wel ergens een goed filmpje over, je moet maar ff checken.
*aait over hoofdquote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol heb 400 kcal teveel gegeten vandaag door deze fuckers
[ afbeelding ]
hold me![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |