SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
* RobertNL wijst Iemand op de post van Shiznutsquote:
Kabeltje gekipt en met busjes verbonden, check . Helaas is van mijn oude ISO set de antenne kabel los, deze is normaal nodig zodat de antenne kan uitschuiven. Moet morgen dus nog even uitzoeken hoe/waar die weer terug moet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Waarom heb je horloges van duizenden euro's?
Omdat het behalve de tijd aan moet geven ook een beetje een statussymbool is en de klasse van vervaardiging en design nogal verschilt. Zo heb je dure horloges uit edelmetaal en ingelegde diamantjes met superprecieze handgemaakte uurwerkjes... maar je hebt ook gemachineerd spul van afvalmetaal dat niks kost. Dat zie je en voel je gewoon aan het design en aan de afwerking. Wil niet zeggen dat een goedkoop horloge maar een week meegaat, wil gewoon zeggen dat 'ie de tijd aangeeft en verder niet zo heel speciaal is. Net zoals een nieuwe McLaren P1 wel erg speciaal is, maar een 2e hands Dacia Logan niet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Robbertnl, kan er een sim in?? Dan kan je heerlijk flitsmeister draaien!
Hou on s op de hoogte, ben ook erg benieuwd!Aigh aigh Captain!![]()
Ja, dat kan zover ik zie, er zitten namelijk 2 USB kabels aan:quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:20 schreef Captain_koek het volgende:
Robbertnl, kan er een sim in?? Dan kan je heerlijk flitsmeister draaien!
Hou on s op de hoogte, ben ook erg benieuwd!
3G stick is niet meegeleverd, maar voor rond de 20 euro heb je zo'n stick die met Android werkt wel dacht ik![]()
WIFI is wel meegeleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat betaal je nou daarvoor? en via welke shop besteld? Niet dat ik er zelf 1 wil, maar gewoon interesse.![]()
http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.htmlquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:55 schreef Miniem het volgende:
Wat betaal je nou daarvoor? en via welke shop besteld? Niet dat ik er zelf 1 wil, maar gewoon interesse.
Gekocht tijdens de Aliexpress sale, met $50 coupon
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
230 uiteindelijk dus?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.html
Gekocht tijdens de Aliexpress sale, met $50 coupon![]()
zo wat een lomp apparaat joh!
Ik snap niet waarom dat ding zo groot is, zit er zoveel hardware in?Gegroet!![]()
je kan gewoon bij de auto slager zo'n verloopje kopen ( iso naar draadjes ) dan is het enkel kroonsteentjes er tussen en klaar!quote:
je heb iig een goede car dvd speler( zelfde als die ik had ) mijne is helaas 1 april ( no joke.. ) voor de 2e x gestolen in 1 maand tijd... dus ik rij nu rond met oude radio
( 2x vind de verzekering maatschappij niet leuk in 1 maand tijd.. dus adviseerde ze me hem niet weer te kopen ivm dat ze 100& weer terug komen en kijken of ik er weer 1 in heb zitten.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
omdat het heerlijk is!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Zspirit het volgende:
zo wat een lomp apparaat joh!
Ik snap niet waarom dat ding zo groot is, zit er zoveel hardware in?
sta ik te wachten op een klant/file, HUP ff tv kijken! ( vooral tijdens EK / OS was dit ideaal!! )
ben ik klaar? hup mail binnenhalen, factureren en uitprinten vanuit je bus!
me broer heeft er spoitfy op en netflix!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
voor de antenne moet je ff verloopje kopen, maakt van zo'n klein dingetje een plug zeg maarquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL wijst Iemand op de post van Shiznuts
Kabeltje gekipt en met busjes verbonden, check . Helaas is van mijn oude ISO set de antenne kabel los, deze is normaal nodig zodat de antenne kan uitschuiven. Moet morgen dus nog even uitzoeken hoe/waar die weer terug moet.![]()
btw ook ( oranje? / zwart ) door verbinden! ) dan kan je altijd tv kijken omdat je dvd speler "denkt" dat hij op de handrem staat! maar dit staat ook vast wel in je boekjeSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Gisten al gefixt, gewoon met busjes gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef revpolen het volgende:
[..]
je kan gewoon bij de auto slager zo'n verloopje kopen ( iso naar draadjes ) dan is het enkel kroonsteentjes er tussen en klaar!
Dat meen je nietquote:je heb iig een goede car dvd speler( zelfde als die ik had ) mijne is helaas 1 april ( no joke.. ) voor de 2e x gestolen in 1 maand tijd... dus ik rij nu rond met oude radio
( 2x vind de verzekering maatschappij niet leuk in 1 maand tijd.. dus adviseerde ze me hem niet weer te kopen ivm dat ze 100& weer terug komen en kijken of ik er weer 1 in heb zitten.. )
. Dat is balen. Ze zijn er ook met afneembaar frontje, dat niet iets?
Op verzoek:SPOILER: Nog meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherm spiegelt op de foto's meer dan in het echt. Kan hem prima aflezen
SPOILER: GPS testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Yup.... Nee zijn niet met afneembaar frontjequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef RobertNL het volgende:
Dat meen je niet. Dat is balen. Ze zijn er ook met afneembaar frontje, dat niet iets?
binnenkort ga ik kijken voor nieuwe bedrijfsbus, dan wil ik er wel weer 1 gaan nemen
Jezus kut Priceangels, ik geef heletijd aan dat ik ik 4 weken wacht op mn pakketje, PostNL van niks weet, en ik dus mn geld terug wil.
komen ze heletijd met ja blijf wachten komt vanzelf, dus ik werd boos en zei dat ik een paypal claim ging indienen.
Willen ze een refund van 1USD offeren, fuck dat ik ga maar die paypal claim starten.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Mijn Earson ER-151 is net binnen gekomen![]()
Moet ik hem eerst helemaal opladen voor gebruik?
EDIT: Voor het eerst dat de value op een pakketje niet klopt , er staat 'Value: USD10.00'.
@RobertNL: Mooi ding zeg![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door N22 op 08-04-2014 14:53:17 ]Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
@bobbernaut, lol ze hebben bij DX mij ook geprobeerd af te kopen met 5$ terwijl het ging om een 40$ DOAGegroet!![]()
Ja zwaar vervelend.. Net maar een geschil geopend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:52 schreef Zspirit het volgende:
@bobbernaut, lol ze hebben bij DX mij ook geprobeerd af te kopen met 5$ terwijl het ging om een 40$ DOA
(als ze niet reageren, krijg ik dan automatisch mn geld terug? Of moet ik er nog een claim van maken?)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
4 weken is toch nog lang geen 43 dagenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
Jezus kut Priceangels, ik geef heletijd aan dat ik ik 4 weken wacht op mn pakketje, PostNL van niks weet, en ik dus mn geld terug wil.
komen ze heletijd met ja blijf wachten komt vanzelf, dus ik werd boos en zei dat ik een paypal claim ging indienen.
Willen ze een refund van 1USD offeren, fuck dat ik ga maar die paypal claim starten.? Je hebt nog ruim de tijd om te claimen
Gezien een lange termijn gemiddelde van 20 dagen is 30-35 dagen wachten niet eens zo heel gek.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja wacht iets van 36 dagen nu, 3 maart, maar het is nog steeds niet in Nederland, terwijl dingen die ik later heb besteld van verschillende shops al binnen zijn, binnen 2 weken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
4 weken is toch nog lang geen 43 dagen? Je hebt nog ruim de tijd om te claimen
Gezien een lange termijn gemiddelde van 20 dagen is 30-35 dagen wachten niet eens zo heel gek.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heren!
Ja ik heb de OP gelezen. Nee, ik kan het niet vinden.
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Wat een geluidquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:47 schreef N22 het volgende:
Mijn Earson ER-151 is net binnen gekomen![]()
Moet ik hem eerst helemaal opladen voor gebruik?
EDIT: Voor het eerst dat de value op een pakketje niet klopt , er staat 'Value: USD10.00'.![]()
![]()
Topaankoop.
Is er overigens iemand hier die een Engelse/vertaalde manual weet te vinden/heeft van de Earson? Google leverde niks op helaas.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Waarvoor heb je een handleiding nodig?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wat een geluid![]()
![]()
Topaankoop.
Is er overigens iemand hier die een Engelse/vertaalde manual weet te vinden/heeft van de Earson? Google leverde niks op helaas.
Connecten is simpel, en ja opladen voor gebruik.![]()
Kijk de OP.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kijk er overheenquote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
quote:Nee ehm in de vorige delen staat er wel iets over, zoek je namaak (MAG NIET!!!11!!1!) of wat?
Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btwOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuffquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Nee ehm in de vorige delen staat er wel iets over, zoek je namaak (MAG NIET!!!11!!1!) of wat?
Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btwYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuffquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btwOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb zelf geen kleding gekocht uit China, maar meestal staan er wel maattabellen bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuff
Kledingmaten vallen daar veel kleiner uit dan hier, dus neem ook een grotere maat dan dat je hebt.
Levertijden zijn hetzelfde als alle items uit China.
En als je goedkope kleding zoekt kun je het beter bij zaken als Primark of C&A en dergelijke halen.![]()
Lijkt me gewoon wel handig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een handleiding nodig?
Connecten is simpel, en ja opladen voor gebruik.
Wat ik nu weet:
- Rood lampje uit = klaar met opladen
- Bluetooth knop ingedrukt houden voor paar seconden = bluetooth uitzetten/aanzetten
- In bluetoothmodus: - knop 1 sec indrukken vorig nummer / +knop 1 sec ingedrukt houden volgend nummer
Echter, +/- doet niks bij AUX, wilde gewoon weten of dat een functie hoort te hebben/heeft.
Daarnaast merk ik dat in AUX-modus het maximumvolume merkbaar zachter is dan het maximumvolume met bluetooth. Niet dat het uitmaakt, maar ik zou het omgekeerde verwachten.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ja, wel het een en ander besteld. Ik bestel alleen als er duidelijke foto's en tabellen met maten in centimeters / inches bij staan. XL / XXL / S heb je normaal daar weinig aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar..
Meeste kwam overigens van Aliexpress met echte Chinese kledingwinkels heb ik geen ervaring verder. Kan alleen nog zeggen: Kijk enorm uit of merkjes etc niet zijn weg gehaald voor de foto. Je zou de eerste en laatste niet zijn die een boete ontvangt. .
Gaaf ding Robert; da's zeker geen kattepis!![]()
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef revpolen het volgende:
omdat het heerlijk is!
sta ik te wachten op een klant/file, HUP ff tv kijken! ( vooral tijdens EK / OS was dit ideaal!! )Moet je wel een printer hebbenquote:ben ik klaar? hup mail binnenhalen, factureren en uitprinten vanuit je bus!![]()
Laptop met 3G-dongle is waarschijnlijk ook wel prettiger, maar ik snap dat het zeker handig kan zijn.
Dat zal rap gaan met de dataquote:me broer heeft er spoitfy op en netflix!![]()
* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kleding gekocht uit China, maar meestal staan er wel maattabellen bij.
Kledingmaten vallen daar veel kleiner uit dan hier, dus neem ook een grotere maat dan dat je hebt.
Levertijden zijn hetzelfde als alle items uit China.
En als je goedkope kleding zoekt kun je het beter bij zaken als Primark of C&A en dergelijke halen.Dank julliequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, wel het een en ander besteld. Ik bestel alleen als er duidelijke foto's en tabellen met maten in centimeters / inches bij staan. XL / XXL / S heb je normaal daar weinig aan.
Meeste kwam overigens van Aliexpress met echte Chinese kledingwinkels heb ik geen ervaring verder. Kan alleen nog zeggen: Kijk enorm uit of merkjes etc niet zijn weg gehaald voor de foto. Je zou de eerste en laatste niet zijn die een boete ontvangt. .
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Niet eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?.
Die versie van mij heeft niet eens DVB-T, boeide mij niet om de meerprijs te betalen (45$).quote:Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan jaquote:Dat zal rap gaan met de data![]()
.
Spotify valt wel mee, vooral als je je playlists even download vooraf.Balenquote:* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken![]()
![]()
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?![]()
Wel als je je bankrekening aan paypal hebt gekoppeld. staat wel ergens een optie geloof ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?You can't be late if you don't show up.![]()
Hoe?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah geluktquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet iemand wie de pakketten van Singapore Post in Nederland aflevert? Gewoon TNT post of hebben ze een andere distributeur?![]()
PostNLquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand wie de pakketten van Singapore Post in Nederland aflevert? Gewoon TNT post of hebben ze een andere distributeur?![]()
Geil!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet eens.
[..]
Die versie van mij heeft niet eens DVB-T, boeide mij niet om de meerprijs te betalen (45$).
[..]
Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan ja.
Spotify valt wel mee, vooral als je je playlists even download vooraf.
[..]
Balen
Je kunt er dus gewoon Sygic (of andere navi) op draaien met je aangeschafte key? De gadget-freak in me zegt meteen bestellen, maar als ik dan terugdenk hoeveel moeite ik gehad heb met alles inbouwen (achteruitrijcamera via spiegel, etc) dan heb ik weinig zin om daar nog eens aan te beginnen
Maar 't ziet er wel tof uit."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Toen ik in China zat wel dus over levertijd kan ik niks zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.
Vaak goede kwaliteit voor de prijs(jas van 6 euro, alleen de naden aan de binnenkant niet zo mooi afgewerkt).
Ik draag in Nederland S of XS maar moest daar L bestellen, dat soms nog aan de kleine kant was. Schoenen ook een maat of 2 groter.
Soms is het niet precies hetzelfde als op de afbeelding, zoals iemand anders ook al zei: weggephotoshopte merkjes enzo. En een jas/vest dat op het plaatje een stuk kleiner en dunner leek dan hij bleek te zijn.
En gave korean style kleding
It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Ja, zojuist via de Playstore TomTom geïnstalleerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geil!
Je kunt er dus gewoon Sygic (of andere navi) op draaien met je aangeschafte key?
Inbouwen stelde helemaal niets voor, alleen de kabeltjes vast maken en klaar.quote:De gadget-freak in me zegt meteen bestellen, maar als ik dan terugdenk hoeveel moeite ik gehad heb met alles inbouwen (achteruitrijcamera via spiegel, etc) dan heb ik weinig zin om daar nog eens aan te beginnen
Maar 't ziet er wel tof uit.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iets anders, bestaan er usb-wifi stickjes die 5gHz kunnen ontvangen?
Ik heb 'n laptop die geen 5gHz kan ontvangen, graag zou ik dat wel willen. Enlighten me!"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Oh nee, kabeltjes connecten, etc is ook geen probleem. Ik kreeg alleen m'n 1din radio met alle kabels erachter al niet geweldig weggewerkt. Ik wil datzelfde gekloot niet ook nog eens met 'n 2din meemaken. Daarbij heeft 'n Opel last van CAN-bus, ik zie daar ook nog wel gezeik mee. En m'n stuurbediening is me ook wel 'n beetje heiligquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zojuist via de Playstore TomTom geïnstalleerd
[..]
Inbouwen stelde helemaal niets voor, alleen de kabeltjes vast maken en klaar.
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Heb geen aandelen, maar er zitten twee mooie CAN draadjes (RX en TX) en stuurbedieningsdraadjes zijn ook aanwezigquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oh nee, kabeltjes connecten, etc is ook geen probleem. Ik kreeg alleen m'n 1din radio met alle kabels erachter al niet geweldig weggewerkt. Ik wil datzelfde gekloot niet ook nog eens met 'n 2din meemaken. Daarbij heeft 'n Opel last van CAN-bus, ik zie daar ook nog wel gezeik mee. En m'n stuurbediening is me ook wel 'n beetje heilig
Goddomme, lul!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb geen aandelen, maar er zitten twee mooie CAN draadjes (RX en TX) en stuurbedieningsdraadjes zijn ook aanwezig
Dadelijk moet ik 'm wel gaan bestellen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Iemand nog een coupon of refferal van Itailor? Aangezien ik er toch wat ga bestellen
1. EK en OS zijn op de DVB-Tquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?
[..]
Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)
[..]
Moet je wel een printer hebben![]()
Laptop met 3G-dongle is waarschijnlijk ook wel prettiger, maar ik snap dat het zeker handig kan zijn.
[..]
Dat zal rap gaan met de data![]()
* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken![]()
![]()
dus is geen probleem,
2. ik heb een printer thuis staan die wireless print ( door middel van email en wifi )
3, Ziggo monteur, dus in alle ziggo gebieden wifi
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gisten al gefixt, gewoon met busjes gedaan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat meen je niet. Dat is balen. Ze zijn er ook met afneembaar frontje, dat niet iets?
Op verzoek:SPOILER: Nog meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherm spiegelt op de foto's meer dan in het echt. Kan hem prima aflezen
Mercedes?SPOILER: GPS testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de uitsnede zelf groter gemaakt?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Volvo s40quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mercedes?
Heb je de uitsnede zelf groter gemaakt?
dat kan je toch zo zien![]()
![]()
inron my803 komt eraan![]()
Dat zijn de betere budget zakmessen uit China. Deze zomer lekker takjes snijden in het bos![]()
![]()
![]()
Geinig ding, Robert. Super dat je al die apps kunt draaien. Daar ben ik wel jaloers op!
Nu nog een mooier autointerieur.
edit: en eindelijk toch ook maar de Earson besteld. Ik vind er wel een doel voor.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dromer op 08-04-2014 19:46:04 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Geen idee, interesseert mij niets namelijk. Sowieso eigenlijk niets wat op NL zenders wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:32 schreef revpolen het volgende:
1. EK en OS zijn op de DVB-Tdus is geen probleem,
Oh zo, ik dacht in je bus printen, niet thuis.quote:2. ik heb een printer thuis staan die wireless print ( door middel van email en wifi )
Werkt dat überhaupt? Hebben hier ook Ziggo maar modem staat in bridge-modus dus wij kunnen geen gebruik maken van hotspots. Of werk je toevallig voor Ziggo dat je ontvangst gegarandeerd is?quote:3, Ziggo monteur, dus in alle ziggo gebieden wifi![]()
![]()
More info.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef monkeybrain het volgende:
Dat zijn de betere budget zakmessen uit China. Deze zomer lekker takjes snijden in het bos![]()
[ afbeelding ]![]()
5mm weg moeten vijlen, het is helaas niet helemaal een standaard dubbele din maatquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mercedes?
Heb je de uitsnede zelf groter gemaakt?. Dit kost minder dan een nieuwe cover er omheen
.
Is wel nice jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef Dromer het volgende:
Geinig ding, Robert. Super dat je al die apps kunt draaien. Daar ben ik wel jaloers op!
Nu nog een mooier autointerieur.
edit: en eindelijk toch ook maar de Earson besteld. Ik vind er wel een doel voor.![]()
. Nog tips voor must-have-auto-apps?
Maar ga je voor ¤500 meer interieur krijgen dan? En dit is natuurlijk een auto die ''made in Holland'' is
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 08-04-2014 21:22:00 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Broer werkt idd voor ziggoquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
Werkt dat überhaupt? Hebben hier ook Ziggo maar modem staat in bridge-modus dus wij kunnen geen gebruik maken van hotspots. Of werk je toevallig voor Ziggo dat je ontvangst gegarandeerd is?
OBD met een elm327: je motor-management uitlezen. Als app neem je dan Torquequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
5mm weg moeten vijlen, het is helaas niet helemaal een standaard dubbele din maat. Dit kost minder dan een nieuwe cover er omheen
.
[..]
Is wel nice ja. Nog tips voor must-have-auto-apps?
Maar ga je voor ¤500 meer interieur krijgen dan? En dit is natuurlijk een auto die ''made in Holland'' is![]()
![]()
ODB heb ik, weet alleen niet of je een volvo uit '96 al kan uitlezen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef marco_sire het volgende:
[..]
OBD met een elm327: je motor-management uitlezen. Als app neem je dan Torquequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ziet er goed uit
. Waar heb je ze gekocht?
Ik vraag maar niet wat je in dat bos doet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
'k Zou echt niet weten waar je in godsnaam zo'n mes voor nodig zou hebben.
Nou ja, misschien leuk om door al dat plakband te snijden als je weer eens een overingepakte zending uit China binnenkrijgt.Hoewel, monkeybrain woont natuurlijk in een ongure buurt met vele donkere steegjes waar 'ie noodgedwongen rond moet lopen met getande zaklampen. Een mes kan dan ook geen kwaad. Ter zelfverdediging... uiteraard.
En goed om te horen de Earson ER-151 goed aankomt. Aan alleen die er al eentje hebben: proficiat! Aan allen die er nog eentje gaan halen: ook proficiat!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmmmmm, ik laat een 18650 batterij stuiteren waarvan het kopje afbreekt..... Weggooien of lijmen?
En mag je 18650 van verschillende merken combineren of beter van niet?![]()
Combineren kan niet dacht ik, en vallen, geen idee hopen dat de cel verder niet stuk isquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:27 schreef marco_sire het volgende:
Hmmmmm, ik laat een 18650 batterij stuiteren waarvan het kopje afbreekt..... Weggooien of lijmen?
En mag je 18650 van verschillende merken combineren of beter van niet?
Ik heb zelf een stapeltje SanRenMu, Ganzo en Enlan messen. De SanRenMu 710 is denk ik mijn favoriet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]Design is gejat van Sebenza, maar de kwaliteit is enorm voor het spotgoedkope aankoopbedrag.
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.![]()
![]()
Leuk design zegquote:Op woensdag 9 april 2014 00:11 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.
[ afbeelding ]![]()
En zelfs een geïntegreerde flessenopener.
Het is dat ik al diverse messen heb uit China (waaronder een waar bij aankomst "böker" op bleek te staan). Enige mes wat ik nog mis is er een voor het vissen, het liefst met een hol gevormd lemmet, zoals een tourneermes, en gelijkend op een spyderco.
(Stiekem hou ik de B878 in mijn achterhoofd, want het ziet er uit als een leuk hebbedingetje)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ebay en fasttech, exduct heeft er ook een berg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ODB heb ik, weet alleen niet of je een volvo uit '96 al kan uitlezen.
[..]![]()
Ziet er goed uit
. Waar heb je ze gekocht?
Ik vraag maar niet wat je in dat bos doet.
Het gaat voornamelijk om de merken sanrenmu, inron, enlan, bee, ganzo, navy.
Ze kosten zo rond de $15/20 en hebben veel bang for the buck. Ze "lenen" wel wat modellen van bekende merken maar gebruiken verder wel "fatsoenlijk" materiaal.
Ik zit de filmpjes van die Rus te bekijken en hij ramt een aantal a-merken in puin terwijl een aantal Chinezen het aardig uithouden. Met als "super China mes" die Ganzo y704, zijn woorden![]()
Kortom, voor normaal gebruik kun je voor niet al teveel geld leuke zakmessen vinden. Nederlandse prijzen zijn sowieso al aso hoog voor een hoop Amerikaanse merken. Zelf import scheelt al snel 40%
Daarom heb ik ook de rode kleur genomen, hoef ik niet elke avond mijn mes schoon te poetsen als ik thuis komquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou echt niet weten waar je in godsnaam zo'n mes voor nodig zou hebben.
Nou ja, misschien leuk om door al dat plakband te snijden als je weer eens een overingepakte zending uit China binnenkrijgt.Hoewel, monkeybrain woont natuurlijk in een ongure buurt met vele donkere steegjes waar 'ie noodgedwongen rond moet lopen met getande zaklampen. Een mes kan dan ook geen kwaad. Ter zelfverdediging... uiteraard.
Het heeft nogal een esthetische waarde, zo'n mooi klompje gevormd staal. Prachtig
Die zijn vaak van heel slecht staal gemaakt. Ik heb er ook een aantal maar die zijn alleen geschikt voor de vitrinekastquote:Op woensdag 9 april 2014 00:59 schreef N22 het volgende:
[..]
Het is dat ik al diverse messen heb uit China (waaronder een waar bij aankomst "böker" op bleek te staan).
Nou ja, heel licht werk lukt ook wel.
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Het heeft nogal een esthetische waarde, zo'n mooi klompje gevormd staal. Prachtig![]()
Daar heb ik tot nu toe geen last van met mijn messen. Tot aan het openrammen van kokosnoten m.b.v. een hamer en het doorhakken van dikke takken aan toe. Zijn er genoeg in omloop van slechte kwaliteit, daar heb je gelijk in, misschien heb ik mazzel gehad.quote:[..]
Die zijn vaak van heel slecht staal gemaakt. Ik heb er ook een aantal maar die zijn alleen geschikt voor de vitrinekastNou ja, heel licht werk lukt ook wel.
Wel leuk om wat nieuwe (Chinese) merken te leren kennen voor eventuele latere aankopen.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:11 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.
[ afbeelding ]
Dat geeft een goed signaal af dat ik niet degene ben waarmee je wilt rotzooien
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.![]()
Komt omdat jij mensen constant verblind met die zaklampen van je, of je maakt paints voor ze.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Awwww yeah... (status: 'in stock').
[ afbeelding ]
En morgenmiddag twee zendingen oppikken. Ben benieuwd.
DOOGEE phone? WLToys V272? AliExpress-sale shirtje?Wacht op reviews / plaatjes etc
Bedankt, ga er 1 bestellen voor de vakantiequote:Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Ebay en fasttech, exduct heeft er ook een berg.
Het gaat voornamelijk om de merken sanrenmu, inron, enlan, bee, ganzo, navy.
Ze kosten zo rond de $15/20 en hebben veel bang for the buck. Ze "lenen" wel wat modellen van bekende merken maar gebruiken verder wel "fatsoenlijk" materiaal.
Ik zit de filmpjes van die Rus te bekijken en hij ramt een aantal a-merken in puin terwijl een aantal Chinezen het aardig uithouden. Met als "super China mes" die Ganzo y704, zijn woorden
Kortom, voor normaal gebruik kun je voor niet al teveel geld leuke zakmessen vinden. Nederlandse prijzen zijn sowieso al aso hoog voor een hoop Amerikaanse merken. Zelf import scheelt al snel 40%
Jij weet ook van de leven op het straat zie ik. Gquote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Heb je weleens van kantoor pesterijen gehoord? Als een intimiderend mes uitklappen bij het kopieerapparaat dit kan voorkomen dan is dat niet slecht voor $20quote:Op woensdag 9 april 2014 09:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Jij weet ook van de leven op het straat zie ik. G![]()
Flink afwisselen helpt ook, dan komt vanzelf de vraag hoeveel messen je wel niet hebt.
Even stilte, beetje geïrriteerd aankijken en dan zeg je, "genoeg".![]()
![]()
Ik ben nu bijna 2 maand aan het afstuderen, en hier en daar zit er nog wel eens wat kantoor humor tussen ookquote:Op woensdag 9 april 2014 09:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je weleens van kantoor pesterijen gehoord? Als een intimiderend mes uitklappen bij het kopieerapparaat dit kan voorkomen dan is dat niet slecht voor $20![]()
Flink afwisselen helpt ook, dan komt vanzelf de vraag hoeveel messen je wel niet hebt.
Even stilte, beetje geïrriteerd aankijken en dan zeg je, "genoeg".
Dus om te voorkomen dat ik slachtoffer wordt moet ik gewoon een beetje met zon chinees mes rond gaan lopen zwaaien? ik zal het eens proberen! thanks voor de tip
!
Mooie messen, maar ik heb dr geen functie voor..
Daarnaast is die wet destijds(1-2 jaar terug?) toch aangepast en mag je niet zo maar messen etc. in bezit hebben?![]()
Je mag gewoon met een keukenblok van de blokker over straat hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna 2 maand aan het afstuderen, en hier en daar zit er nog wel eens wat kantoor humor tussen ook
Dus om te voorkomen dat ik slachtoffer wordt moet ik gewoon een beetje met zon chinees mes rond gaan lopen zwaaien? ik zal het eens proberen! thanks voor de tip
!
Mooie messen, maar ik heb dr geen functie voor..
Daarnaast is die wet destijds(1-2 jaar terug?) toch aangepast en mag je niet zo maar messen etc. in bezit hebben?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je mag gewoon met een keukenblok van de blokker over straat hoor.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.![]()
Krom eigenlijk....quote:Op woensdag 9 april 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.
en I know.. I'm just sayin'YouTube
Nee, volledig logisch eigenlijkquote:Dat zal daar niet zomaar liggen om je appeltje te schillen...
Messen bij je dragen![]()
![]()
Het is óf voor tokkies met agressieproblemen, óf voor ongelofelijke nerds die menen dat ze daarmee ultimate survival skills hebben.
Don't let my username fool you...![]()
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, volledig logisch eigenlijkDat zal daar niet zomaar liggen om je appeltje te schillen...
Messen bij je dragen![]()
![]()
Het is óf voor tokkies met agressieproblemen, óf voor ongelofelijke nerds die menen dat ze daarmee ultimate survival skills hebben.
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
heeft iemand misschien tips voor een goede multitool uit china?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.
Van echt goede kwaliteit dan?![]()
Ja, daar zie ik het nut ook nog wel van in dan, maar om het standaard bij je te dragen is gewoon onzin...quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.Tja, ergens wel logisch. Je zou een keer zo'n tokkie tegenkomen die meteen begint te flippen en met z'n Maglite begint te slaanquote:Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp, gereedschap etc.
* Metalfreak is erg anti wapens
Don't let my username fool you...![]()
Tja, in dat geval kan je alles als wapen zien natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik het nut ook nog wel van in dan, maar om het standaard bij je te dragen is gewoon onzin...
[..]
Tja, ergens wel logisch. Je zou een keer zo'n tokkie tegenkomen die meteen begint te flippen en met z'n Maglite begint te slaan
* Metalfreak is erg anti wapens.
Zag dat die merken die Monkeybrain noemde ook een aantal multitools verkochten. Wellicht daar eens naar kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
heeft iemand misschien tips voor een goede multitool uit china?
Van echt goede kwaliteit dan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja ik zag ganzo al bij fasttech. Zag er wel netjes uitquote:Op woensdag 9 april 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, in dat geval kan je alles als wapen zien natuurlijk.
[..]
Zag dat die merken die Monkeybrain noemde ook een aantal multitools verkochten. Wellicht daar eens naar kijken.![]()
Bij Aliexpress zijn er genoeg te vinden: http://chinaprices.us?q=ganzo%20multi
Alleen iets weerhoudt me om daar te bestellen
Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Heb zelf altijd een zwitsers zakmes in de auto liggen.
Niets mis mee, enorm handig.YouTube
Banggood vroeg om een video van mijn earson die ik niet aan de praat krijg. Dus ik leuk video uploaden op youtube, zonder er dus bij na te denken dat dat in China is geblokkeerd. (Behalve in HK dan). Hoe sturen jullie die videos? Kan me voorstellen dat al die uploadsites ook geblokkeerd zijn.![]()
Youtube is vaak prima, ze werken daar wel omheen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
Banggood vroeg om een video van mijn earson die ik niet aan de praat krijg. Dus ik leuk video uploaden op youtube, zonder er dus bij na te denken dat dat in China is geblokkeerd. (Behalve in HK dan). Hoe sturen jullie die videos? Kan me voorstellen dat al die uploadsites ook geblokkeerd zijn.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb de video gewoon aan een email gehangen. Mits niet te groot gaat dat prima.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
Banggood vroeg om een video van mijn earson die ik niet aan de praat krijg. Dus ik leuk video uploaden op youtube, zonder er dus bij na te denken dat dat in China is geblokkeerd. (Behalve in HK dan). Hoe sturen jullie die videos? Kan me voorstellen dat al die uploadsites ook geblokkeerd zijn.![]()
aan email hangen wordt hem denk ik nietquote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Gunny het volgende:
[..]
Ik heb de video gewoon aan een email gehangen. Mits niet te groot gaat dat prima.
wat zijn de limieten van bijlages, meestal 10 mb ofzo max..
dan heb je of gewoon kut kwaliteit beeld materiaal of gewoon een heeeeeel erg korte video..
zoals Robert al zegt, gewoon Youtube gebruiken.. ze hebben daar wel de truukjes om de blokkade te omzeilen![]()
![]()
Banggood kon m'n filmpje van Youtube wel openen hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
![]()
Had ik al geprobeerd, moest het versturen via emailMisschien als ik dat met die mini cam van bic film dat het dan past maar opgenomen met een telefoon gaat niet werken
Ik stuur wel gewoon een direct link vanaf me website.
![]()
Wat? Gewoon een seller met feedback uitzoeken dan moet het goed gaan tochquote:Op woensdag 9 april 2014 11:53 schreef BillsGate het volgende:
Bij Aliexpress zijn er genoeg te vinden: http://chinaprices.us?q=ganzo%20multi
Alleen iets weerhoudt me om daar te bestellen![]()
?
Iemand nog dingen die ze willen zien in een review van de Auto radio?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja ik ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit van die radio. En ook hoe de software omgaat met dingen als tv kijken enzo. Had er laatst ook bijna een gekocht![]()
![]()
Nou iTailor shirt is binnen!
Eerste impressie: Heel erg netjes voor het geld.
9 Februari besteld en nu binnen [Precies een maand dus!]
De fit is zowat perfect, heb de nek iets te smal genomen maar dat zou ik nog even moeten testen.
Heel erg mooi afgewerkt, netjes genaaid enzulks. Ik ga hier echt nog wel vaker van bestellen! Stof is wel een beetje dun en kreukelt snel doordat het 100% katoen is.
Kleur was een beetje off toen ik hem voor het eerst zag, Had grijs besteld en hij leek wat paarsig onder LED licht. Maar hij is toch mooi grijzig/blauw onder zonlicht.
Slechte foto's, Ze zien er ook anders uit IRL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
De fit is zowat perfect, heb de nek iets te smal genomen maar dat zou ik nog even moeten testen.
Heel erg mooi afgewerkt, netjes genaaid enzulks. Ik ga hier echt nog wel vaker van bestellen! Stof is wel een beetje dun en kreukelt snel doordat het 100% katoen is.
Kleur was een beetje off toen ik hem voor het eerst zag, Had grijs besteld en hij leek wat paarsig onder LED licht. Maar hij is toch mooi grijzig/blauw onder zonlicht.
Slechte foto's, Ze zien er ook anders uit IRL:Ziet er goed uit! Netjes afgewerkt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was je nu uiteindelijk kwijt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Toen ik nog op de taxi reed heb ik dat wel eens nagevraagd, maar die agent zei "Als je er niet mee gaat slaan is het oke".quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.
Maargoed; ik kon dan ook wel zeggen dat ik hem in de auto gebruikte. Reed vaak in het buitengebied en dan kan je huisnummers vaak niet lezen zonder dikke zaklamp.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
¤39,95 incl verzendenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Netjes afgewerkt inderdaad.
Wat was je nu uiteindelijk kwijt?![]()
![]()
In de kast bij Nelly Frijda?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:10 schreef henk3412 het volgende:
wie weet waar ik deze bord en fluit krijg?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Oke, heb gisteren die van 20 besteld, ex verzenden. Ook erg benieuwdquote:
Lol, de ironie.Loop ik natuurlijk te bitchen over messen... krijg ik er zelf een binnen.
Complimentary zakmesje.Hadden ze bij de ES710i gestopt:
Andere zending was...
Omdat ik niet graag doodga...
Waren dus helemaal nog niet een nanoquadcopter en ook geen smartphone of shirtjes.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Haha, is dat dezelfde detector waar ik laatst naar linkte en waar men nogal over viel?
Ik heb hem al in gebruik, maar niet getest bij de uitlaat van m'n auto of zo.
En tja.. ik had dat van de week ook. Ik wacht op een Colorfly tablet en een Doogee telefoon, maar kreeg die pluche kat binnen.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dat zakmes had ik al eens bij de kermis 'gewonnen' (uiteindelijk toen er denk ik wel 20 euro voor kwijtquote:Op woensdag 9 april 2014 16:34 schreef shiznuts het volgende:
Lol, de ironie.Loop ik natuurlijk te bitchen over messen... krijg ik er zelf een binnen.
[ afbeelding ]
Complimentary zakmesje.Hadden ze bij de ES710i gestopt:
[ afbeelding ]
Andere zending was...
[ afbeelding ]
Omdat ik niet graag doodga...
Waren dus helemaal nog niet een nanoquadcopter en ook geen smartphone of shirtjes.)
@Dromer Waar heb je die pluche kat weg? Linkje?You can't be late if you don't show up.![]()
Ik zal even een mini-review geven over deze Power Magnetic Posture Support Corrector Back Brace Belt
Ik zag dit band op de website van banggood staan, en aangezien ik een slechte houding heb (al vanaf kinds af aan), wou ik deze wel eens proberen. Het was maar 4 euro, mocht het niet bevallen, dan is het nog geen grote ramp.
Ik heb dit ding op 31 maart besteld, 1 april is die verzonden. Gisteren (8 april) was ie binnen. Dus de levering ging erg snel. Hierop niks aan te merken.
Natuurlijk gisteravond even geprobeerd om dit ding op te doen, maar helaas is deze band te klein, alhoewel ik de grootste maat besteld had. (xl) Waarschijnlijk dus de Aziatische XL maat. De banden die om je schouders gaan (te zien op die foto's), rollen op en gaan onder je oksels zitten, wat geen fijn gevoel geeft en begint te irriteren. Ook het witte gedeelte gedeelte met de magneetjes zit veel te hoog op mijn rug/schouders, waardoor je zelfs met een trui aan nog het witte katoen van de band kan zien. Het is dus wel logisch dat dit ding amper steun aan je rug geeft.
Het leek wel of mijn houding iets verbeterd werd, maar dat kan ook verbeelding zijn. Ik merkte het in ieder geval niet.
Tenzij je een klein postuur hebt, en niet langer bent dan 1,75, dan zou dit product misschien helpen, maar niet als je 1,90+ bent.![]()
Heb vandaag ook de ultrafire cree q5 (3 euro, niet groter dan 10 cm) binnengekregen, had er niet veel van verwacht maar wat komt dat ding ver zeg. Had ik niet verwacht voor die prijs.
Heeft iemand trouwens ervaring met deze hangmatten? Ga er eentje halen omdat hij me wel comfortabel en weerbestendig lijkt.You can't be late if you don't show up.![]()
Nepleren jas van Buyincoins is binnen. Is imo de snelste tot nu toe. Ziet er goed uit. Chinese kwaliteit, zeg maar. Niet te veel franjes, gewoon een degelijk product voor een zachte prijs ( naar westerse normen). 1 nadeel: de geur, ik laat hem een nachtje uitwaaien buiten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
Slechte foto's, Ze zien er ook anders uit IRL:lange maand heb jij dan... :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld vast maart![]()
Oh shitquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
lange maand heb jij dan... :p
Je bedoeld vast maartJa dat bedoel ik ook
![]()
Rij altijd rond met me messenset.. ze deden 1x moeilijk bij algemeen controle! maar voor me beroep moet ik altijd me messenset bij me hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.( cateraar )
Persoonlijk zou ik oppassen met (nep)leer uit china die geen keuring in Europa heeft gehad. Zelfs met zo`n keuring kan het al lomp zijn (zie de Scapino spaanse sloffenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef Yiha het volgende:
Nepleren jas van Buyincoins is binnen. Is imo de snelste tot nu toe. Ziet er goed uit. Chinese kwaliteit, zeg maar. Niet te veel franjes, gewoon een degelijk product voor een zachte prijs ( naar westerse normen). 1 nadeel: de geur, ik laat hem een nachtje uitwaaien buiten.
[ afbeelding ]). Je kunt het zelf het beste inschatten, ik wil je alleen wijzen op de kans dat je loodvergiftiging (of iets anders naars) kan krijgen als dat leer je huid ergens (in)direct raakt.
Zie ook: http://america.aljazeera.(...)apshowhelllooks.html maar dit is nog vrij onschuldig.![]()
Ik denk dat het 100% kunstmatig is hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:07 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik oppassen met (nep)leer uit china die geen keuring in Europa heeft gehad. Zelfs met zo`n keuring kan het al lomp zijn (zie de Scapino spaanse sloffen). Je kunt het zelf het beste inschatten, ik wil je alleen wijzen op de kans dat je loodvergiftiging (of iets anders naars) kan krijgen als dat leer je huid ergens (in)direct raakt.
Zie ook: http://america.aljazeera.(...)apshowhelllooks.html maar dit is nog vrij onschuldig.![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar die hangmatten, zijn wel heel goedkoop, volgens mij liggen die hangmatten van touw nooit fijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:13 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze hangmatten? Ga er eentje halen omdat hij me wel comfortabel en weerbestendig lijkt.Gegroet!![]()
Al 2-3 dagen een pakketje op "Zending wordt voorbereid door de verzender" staan, die ligt dus bij de douane.
Komt ie eindelijk na 30 dagen in NL aan (Sweden Post), krijg je dit.
![]()
![]()
Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef Goddelijker het volgende:
Al 2-3 dagen een pakketje op "Zending wordt voorbereid door de verzender" staan, die ligt dus bij de douane.
![]()
Iemand ervaring met dit soort fiets verlichting, lijkt me wel tof!
http://www.gearbest.com/bicycling-gear/pp_3907.htmlGegroet!![]()
Dat is gewoon een boete waard, dus of je daar zin in hebt geen idee.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef Zspirit het volgende:
Iemand ervaring met dit soort fiets verlichting, lijkt me wel tof!
http://www.gearbest.com/bicycling-gear/pp_3907.html![]()
Serieus ja? Waarvoor? incorrecte of gebrekkige fietsverlichting?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een boete waard, dus of je daar zin in hebt geen idee.
Ben ik mooi klaar mee dan, leek me wel tof!Gegroet!![]()
Sowieso niet de juiste kleur, en ik denk ook wel dat ze iets gaan zeggen over het feit dat het licht niet naar voren / achteren schijnt. Je bent alleen zichtbaar van de zijkant.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Serieus ja? Waarvoor? incorrecte of gebrekkige fietsverlichting?
Ben ik mooi klaar mee dan, leek me wel tof!![]()
Nja ik wil ze gebruiken in combinatie met gewoon voor en achterligt, het lijkt me gewoon vet om dat erbij te hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sowieso niet de juiste kleur, en ik denk ook wel dat ze iets gaan zeggen over het feit dat het licht niet naar voren / achteren schijnt. Je bent alleen zichtbaar van de zijkant.Gegroet!![]()
Van neonverlichting onder auto's is men niet gecharmeerd, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Nja ik wil ze gebruiken in combinatie met gewoon voor en achterligt, het lijkt me gewoon vet om dat erbij te hebben.Heb ook zoiets. Tablet gekocht van een Aliexpress seller en gekozen voor verzending met China Post. Stuurt ie het met Sweden Post en heb ik een trackingcode die alleen werkt bij 17track. Op de site van Sweden Post zelf wordt ie niet gevonden.. het zal mij benieuwen hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef Goddelijker het volgende:
[ Bericht 50% gewijzigd door Dromer op 10-04-2014 13:44:07 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Nu ik er zo over na denk zal het wel niet mogen inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Van neonverlichting onder auto's is men niet gecharmeerd, dus ik ben benieuwd.
Het leid af dus is gevaarlijk en we leven in Nederland waar altijd over alles gezeken wordt steeds maar weer.
Dus helaas loze aankoop waarschijnlijk, weer 2 USD verspild
Gegroet!![]()
Om op de TT te reageren; net bericht:Netjes van ze, maar ik verwacht de bal hoofd echt niet meer...quote:"So sorry for the delay problem Maybe it's delayed or lost on the way.Don't worry,we will solve for you.We agree to refund to you first,and you can repay us after receiving,how do you think? Looking forward to your understanding and early reply Regards "
Ondertussen ligt die mooie Sirui al weken ongebruikt in de kast...
![]()
Zelfde met m'n detachable camera neckstrap van eBay.
Nu maar van de cam-in Taobao-store halen met MisterTao.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Welk balhoofd had je besteld?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:43 schreef Iemand91 het volgende:
Om op de TT te reageren; net bericht:
[..]
Netjes van ze, maar ik verwacht de bal hoofd echt niet meer...
Ondertussen ligt die mooie Sirui al weken ongebruikt in de kast...
Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
quote:quote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand wel eens een ball head uit China gehaald? Onderstaande lijkt me opzich wel wat. Meest verkocht op Aliexpress en lijkt een afgeleide te zijn van een Benro ball head. Schijnt uiteraard niet het beste van het beste te zijn, maar voor het geld toch aardig te scoren.
Zit vanwege een gelegenheid in de nabije toekomst mijn fotospul te bekijken en een statief, ball head en fluid head staan nu hoog in mijn verlanglijst. Statief is eigenlijk wel duidelijk maar ball head niet. Krengen kunnen ook flink wat kosten hier.
http://www.aliexpress.com(...)Screw/529417898.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iets met neus, lang, en verder kijken![]()
(Ik had het vorige topic doorgeploegd, daar kon ik het niet in vinden)
Ziet er netjes uit!Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Hoe zit het tegenwoordig met laser pointers?
Vroegah heb ik daar nog een leuk zakcentje aan verdient door die dingen aan vrienden te verkopen.
ik zie zo snel op DX alleen nog maar 5MW lasers staat, zijn sterkere niet meer verkrijgbaar?Gegroet!![]()
fasttech heeft zo ver ik weet sterkere lasersquote:Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef Zspirit het volgende:
Vroegah heb ik daar nog een leuk zakcentje aan verdient door die dingen aan vrienden te verkopen.
ik zie zo snel op DX alleen nog maar 5MW lasers staat, zijn sterkere niet meer verkrijgbaar?![]()
Lees de OP anders eens... 'SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?'.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef Zspirit het volgende:
ik zie zo snel op DX alleen nog maar 5MW lasers staat, zijn sterkere niet meer verkrijgbaar?Heb 'em zelf. Stinkt wel als de tering als je 'em krijgt. Moet je eerst ff flink ontluchten. Verder wel solid.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:01 schreef BillsGate het volgende:
Iets met neus, lang, en verder kijken![]()
(Ik had het vorige topic doorgeploegd, daar kon ik het niet in vinden)
Ziet er netjes uit!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook weer zoiets: bestel ik een 5mw laser bij fasttech, komt tie in onderdelen binnen, heb al ticket gemaakt. Nu maar wachten wat de opties zijn :p![]()
Ah thanks sorry niet gezien. Niet meer dan 5mw dus, ik had ze vroeger van 50! Dat was natuurlijk niet echt 50mw maar zo werden ze verkocht. Ik zie dat ze bij fasttech nog te krijgen zijn. Ga er gewoon een bestellen en kijken of ie aankomt. Thanks!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Lees de OP anders eens... 'SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?'.Weet je zeker dat je geen DIY unit bestelt hebt ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:13 schreef badschaap het volgende:
Ook weer zoiets: bestel ik een 5mw laser bij fasttech, komt tie in onderdelen binnen, heb al ticket gemaakt. Nu maar wachten wat de opties zijn :pGegroet!![]()
Order bij Aliexpress van een 85% positive feedback seller is nu FROZEN![]()
Waarom doen die chineesjes dat, mij zo bedriegen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
85% positief is voor mij ook ondubbelzinnig het teken om er NIET bij te kopen. Wordt maar weer eens bewezen... lullig voor jequote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Zith het volgende:
Order bij Aliexpress van een 85% positive feedback seller is nu FROZEN![]()
Waarom doen die chineesjes dat, mij zo bedriegen![]()
![]()
![]()
Als ik het goed begrijp is Aliexpress een soort ebay voor wholesellers?
Interessant is helemaal nieuw voor mij, ik ben me nu weer aan het verdiepen in het china webshopping.
Sinds mijn 17e ben ik er niet echt meer mee bezig geweest.
Wel balen naar dat order kun je waarschijnlijk fluiten.Gegroet!![]()
Naja geld krijg ik gewoon terug, maar wilde zo graag deze itemquote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef funky_fart het volgende:
[..]
85% positief is voor mij ook ondubbelzinnig het teken om er NIET bij te kopen. Wordt maar weer eens bewezen... lullig voor jeErgens hoop ik nog dat het wel onderweg is, ook al is de shipping nummer fake
![]()
Lastig om sellers met trackrecord te vinden in mijn range producten..I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
jaa weet ik zeker, kwam gewoon los aan zo moet ik het zeggenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ah thanks sorry niet gezien. Niet meer dan 5mw dus, ik had ze vroeger van 50! Dat was natuurlijk niet echt 50mw maar zo werden ze verkocht. Ik zie dat ze bij fasttech nog te krijgen zijn. Ga er gewoon een bestellen en kijken of ie aankomt. Thanks!
[..]
Weet je zeker dat je geen DIY unit bestelt hebt ofzo?
Maar de rest van de spulletjes die ik daar heb besteld is wel gewoon heel aangekomen![]()
Gewoon uit de OP:quote:Op donderdag 10 april 2014 15:37 schreef Zspirit het volgende:
Als ik het goed begrijp is Aliexpress een soort ebay voor wholesellers?
Interessant is helemaal nieuw voor mij, ik ben me nu weer aan het verdiepen in het china webshopping.
Sinds mijn 17e ben ik er niet echt meer mee bezig geweest.quote:AliExpress
AliExpress ( www.aliexpress.com ) is een soort internationale eBay voor bedrijven en handelaars die handel bedrijven met particulieren en kleine bedrijven.quote:Alibaba
Alibaba ( www.alibaba.com ) is geaffilieerd met AliExpress; het is de grote wholesale-moeder ervan. Op deze site doe je eerder direct handel met de fabriek/leverancier dan met een of andere reseller/handelaar. Let goed op de minimum order quantity (MOQ) die besteld moet worden. Je kunt hier vaak niet voor een enkel item terecht, daarvoor is AliExpress er dus.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja dat had ik gelezen, ik was benieuwd wat jullie ervaringen waren maar daar vraag ik inderdaad niet erg duidelijk om. Zitten er veel oplichters e.d op?Gegroet!![]()
Iemand een idee hoe je die Tenda A5(?) op repeater modus zet? Ze hebben mij de manual er niet bij gegeven, en ik heb die admin pagina met mijn mobiel lopen doorzoeken, maar ik heb het niet kunnen vinden.. Ben er in ieder geval goed tevreden mee, 16ms ping als ik een speedtest doe, en dat voor een euro of 9 ofzo.Gewoon kijken naar reputatie hè, als je een store vind met 5k+ positieve ervaringen, dan zit je vaak wel bij een goede. Een beetje common sense en jezelf oriënteren.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Zspirit het volgende:
Ja dat had ik gelezen, ik was benieuwd wat jullie ervaringen waren maar daar vraag ik inderdaad niet erg duidelijk om. Zitten er veel oplichters e.d op?![]()
Ja de zitten er. Maar beetje common sense en je pikt ze er zo tussen uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Zspirit het volgende:
Ja dat had ik gelezen, ik was benieuwd wat jullie ervaringen waren maar daar vraag ik inderdaad niet erg duidelijk om. Zitten er veel oplichters e.d op?
Bijvoorbeeld galaxy s4 voor 68$Phoe, even kijken waar die is. Kijk zo even voor jequote:Op donderdag 10 april 2014 16:52 schreef Xetran het volgende:
Iemand een idee hoe je die Tenda A5(?) op repeater modus zet? Ze hebben mij de manual er niet bij gegeven, en ik heb die admin pagina met mijn mobiel lopen doorzoeken, maar ik heb het niet kunnen vinden.. Ben er in ieder geval goed tevreden mee, 16ms ping als ik een speedtest doe, en dat voor een euro of 9 ofzo.
![]()
Nou ja, dit dus:quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Zspirit het volgende:
Ja dat had ik gelezen, ik was benieuwd wat jullie ervaringen waren maar daar vraag ik inderdaad niet erg duidelijk om. Zitten er veel oplichters e.d op?Hebben ze 13 transacties achter de rug en geen feedbackscore, of 100 transacties en een feedbackscore van 27% dan kun je je best het gedoe via Escrow-bescherming besparen. Vanaf 90% en aardig wat transacties kun je de boel natuurlijk wat beter inschatten. Ook feedback-comments lezen. Verder hetzelfde als eBay: if it's too good to be true, it usually is en merkzaam zijn op neppe shizzle.quote:Net als eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade en Grace Intl . Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
BIC![]()
1 april besteld, vandaag binnen (2 hdmi kabels), stempel is van 5 april trouwens.
[ Bericht 9% gewijzigd door rene90 op 10-04-2014 19:30:49 ]![]()
Onder 'downloads' -->quote:Op donderdag 10 april 2014 16:52 schreef Xetran het volgende:
Iemand een idee hoe je die Tenda A5(?) op repeater modus zet? Ze hebben mij de manual er niet bij gegeven, en ik heb die admin pagina met mijn mobiel lopen doorzoeken, maar ik heb het niet kunnen vinden.. Ben er in ieder geval goed tevreden mee, 16ms ping als ik een speedtest doe, en dat voor een euro of 9 ofzo.
http://www.tenda.cn/tendacn/product/show.aspx?productid=393![]()
Mag ik een stemming van hoe legit deze aankoop is?
http://www.dinobuy.com/p/(...)odless-p4770121.htmlI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
pas vanaf 30 stuks wordt het goedkoopquote:Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef Zith het volgende:
Mag ik een stemming van hoe legit deze aankoop is?
http://www.dinobuy.com/p/(...)odless-p4770121.htmlOf bedoelde je dat niet?
![]()
Meer hoe ik de betrouwbaarheid kan weten..Er zijn een aantal besteld maar geen reviews, ook de seller heeft geen reviews..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Wow. Ik sta er nu pas bij stil. 02-04 iets besteld. 08-04 binnen. Dat is nog eens snel!Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
niet specifiek met die van ebay.. maar wel 1 die er heel erg op lijkt!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:22 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze powerbanks?
gekregen van powned! ( word lid en je krijgt hem gratis! ( nouja 5,72 )
werkt opzicht wel lekker! laatst gebruikt tijdens kramperen op scouting om me iphone 5S op te ladenSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Op die powerbank van powned zit ik nog steeds te wachtenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
niet specifiek met die van ebay.. maar wel 1 die er heel erg op lijkt!
werkt opzicht wel lekker! laatst gebruikt tijdens kramperen op scouting om me iphone 5S op te laden
Om hier maar even op terug te komen:quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:09 schreef N22 het volgende:
Ik had twee van deze dingen besteld bij tinydeal, handig voor in de keuken:
http://www.tinydeal.com/i(...)ssorted-p-16741.html
Deze zijn maandag binnengekomen, maar nu blijkt dat de magneet die er bij geleverd hoort te worden er bij beide clips niet in zat.
http://www.tinydeal.com/i(...)es&products_id=16741 met een beetje scrollen door de user-foto's zie je dat er een ovaalvormige, zwarte magneet bij hoort te zitten. Deze kan aan de onderkant in de clip geplaatst kan worden, zodat je hem aan een metalen oppervlak kan hangen. Dit is ook een van de redenen dat ik die clips gekocht heb.
Nu heb ik wat over en weer gemaild met Tinydeal, ik heb meermaals duidelijk gemaakt dat ik gewoon twee magneten wil, maar nu stellen ze dit voor:
- 2 nieuwe clips bij een volgende bestelling boven $20
- 5 TD-points
Moet ik hier genoegen meenemen? Bij tinydeal heb ik nu 2x iets besteld, maar dat was steeds <10 dollar en ik heb geen zin om maar onnodig dingen te bestellen om maar boven de $20 uit te komen.
Ik heb uiteindelijk geantwoord dat ik beide voorstellen niet accepteer en gewoon die magneten wil hebben die er bij hadden horen te zitten.
Krijg ik dit terug:Die envelop kwam ongeopend aan en het gaat dus om een onderdeel dat bij beide ontvangen objecten ontbrakquote:So what do you want us to do now, maybe it's lost somewhere during the sipping?Ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
Als je echt vervelend wil zijn... kan je ze gewoon sturen dat je ook wel een filmpje op youtube wil uploaden om te laten zien hoe het geheel is aangekomen, en of ze zitten te wachten op die negatieve reclame alleen maar omdat jij graag je gelijk wil halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef N22 het volgende:
[..]
Om hier maar even op terug te komen:
Ik heb uiteindelijk geantwoord dat ik beide voorstellen niet accepteer en gewoon die magneten wil hebben die er bij hadden horen te zitten.
Krijg ik dit terug:
[..]
Die envelop kwam ongeopend aan en het gaat dus om een onderdeel dat bij beide ontvangen objecten ontbrakIk ben er wel klaar mee eigenlijk.
Doet wonderen
YouTube
Ja, die had ik ook al overweegd te kopen, dan krijg je hem nl. sneller binnen en support je ze ook nog eens.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
niet specifiek met die van ebay.. maar wel 1 die er heel erg op lijkt!
werkt opzicht wel lekker! laatst gebruikt tijdens kramperen op scouting om me iphone 5S op te ladenYou can't be late if you don't show up.![]()
Dat is wel een goede tip, maar niet meer nodig.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je echt vervelend wil zijn... kan je ze gewoon sturen dat je ook wel een filmpje op youtube wil uploaden om te laten zien hoe het geheel is aangekomen, en of ze zitten te wachten op die negatieve reclame alleen maar omdat jij graag je gelijk wil halen.
Doet wonderen
Ik heb ondertussen maar die 5 punten aanvaard. Zij wilden niet die twee magneetjes apart gaan verzenden, dat was maar al te duidelijk, ik ben niet van plan om $20+ te gaan spenderen daar om er opnieuw twee clips met magneet te ontvangen.
Overigens heb ik duidelijk gezegd dat ik het totaal niet mee eens ben men de aangeboden oplossingen, maar dat ik van het gezeik af wil zijn en me zo laat 'afkopen' als het ware. Het heeft in mijn optiek geen zin om meer energie te stoppen in zoiets kleins, mijn zin krijgen zal ik toch niet
Heb ook al tal van prullen in de vuilbak geflikkerd van Chinese webshops, gewoon omdat ik ze niet meer gebruik.![]()
![]()
suc6 met wachten... in me kast staat al 1 maand een partij chinees aardbeien ( blauwe/zwarte/gele/witte/groene ) nog geen 1 groen plantje te zien!!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Yiha het volgende:
Roosjes besteld.
http://www.aliexpress.com(...)rden/1514941871.html
Straks zijn het kiezelsteentjesquote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
suc6 met wachten... in me kast staat al 1 maand een partij chinees aardbeien ( blauwe/zwarte/gele/witte/groene ) nog geen 1 groen plantje te zien!!![]()
![]()
Dan is die nog niet bij Sweden post zelf aangekomen. Als hij bij hun in Singapore is doet het ook bij hun op de site, heb ik nu ook met een pakketje dat onderweg is.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb ook zoiets. Tablet gekocht van een Aliexpress seller en gekozen voor verzending met China Post. Stuurt ie het met Sweden Post en heb ik een trackingcode die alleen werkt bij 17track. Op de site van Sweden Post zelf wordt ie niet gevonden.. het zal mij benieuwen hoe het verder gaat.![]()
Ik hoop dat je tegen een vrachtwagen aan botst als je weer eens netflix in je auto zit te kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan ja.
Spotify valt wel mee, vooral als je je playlists even download vooraf
Balen![]()
Ik zag laatst dit op mistertaoquote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Yiha het volgende:
Krioelt trouwens van de Russen op die sites.![]()
![]()
Natuurlijk kijk ik niet in de auto gekkie. Ik kijk alleen netflix in de trein.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef zombieboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tegen een vrachtwagen aan botst als je weer eens netflix in je auto zit te kijken
Wel een beetje een overhaaste conclusie![]()
Maar ik zal je wens in mijn achterhoofd houden en nooit netflix in een auto gaan kijken(als bestuurder).
[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 10-04-2014 23:42:34 (Nuanceren kan je leren. ) ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat tegenkomt?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal tegen de machinist zeggen dat hij wat extra gas moet geven als hij er 1 tegen komt.
![]()
Gezellig hier
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Hahahaquote:Op donderdag 10 april 2014 23:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk ik niet in de auto gekkie. Ik kijk alleen netflix in de trein.
Wel een beetje een overhaaste conclusie![]()
Maar ik zal je wens in mijn achterhoofd houden en nooit netflix in een auto gaan kijkenmy bad
Zou ik wel doen ja![]()
![]()
heb vorig jaar zo'n power bank gekocht van " 12.000 "
ben helaas stekkertje kwijt voor samsung op te laden.
iemand een idee hoe ik die apart kan opzoeken of eventueel welke opladers zijn deze dagen "hip & goed"![]()
Afgelopen weken wat spul binnen gekregen voor een projectje, natuurlijk veelal spul uit China, wellicht de moeite om hier ook even te delen.
IP camera op basis van een Raspberry, softwarematig nog niet helemaal over uit hoe ik het ga doen (constante stream of snapshots). Maar het is wel de bedoeling dat hij mooie scherpe 1080P plaatjes gaat produceren.
1: Voeding, 12V --> 5V
2: IR Cut (Bij nacht filter uit en overdag aan).
3: Pi Noir camera
4: Jack --> draadjes
5: Micro USB 90 graden (deel van plastic weg gesneden).
6: POE inserter en splitter (passief)
7: Mini SD adapter (iets kleiner dan normaal)
8: Raspberry PI model B, 256MB RAM
9: Dummy behuizing
10: Plexiglas
Onderweg voor dit project:
Lens
Verder moet ik nog iets van IR leds hebben, maar moet nog even zien hoe ik die in ga bouwen dus dat doe ik later pas.
Meer plaatjes (zal nog even wat meer / betere foto's plaatsen).
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 11-04-2014 00:31:52 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef Miniem het volgende:
Die voeding van 12v naar 5v.
Hoe werkt dat? Je sluit hem op een 12v bron aan en de output is 5v?
Als het maar geen wagen van PostNL is. Dan komen onze pakjes te laat.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef zombieboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tegen een vrachtwagen aan botst als je weer eens netflix in je auto zit te kijken
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Care to sharequote:Op vrijdag 11 april 2014 00:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nice, kan ik wel gebruiken voor een volgend project?
DIY projectjes
Gaaf, maar waar zit m nou het voordeel om dit zelf te bouwen? Functioneel of financieel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef RobertNL het volgende:
Afgelopen weken wat spul binnen gekregen voor een projectje, IP camera op basis van een Raspberry, softwarematig nog niet helemaal over uit hoe ik het ga doen (constante stream of snapshots). Maar het is wel de bedoeling dat hij mooie scherpe 1080P plaatjes gaat produceren.
....
etc
....![]()
![]()
Beiden, nu heb je een 1080P beeld, IR cut en POE waar dat bij andere camera's met een flink prijskaartje kan komen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:24 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Gaaf, maar waar zit m nou het voordeel om dit zelf te bouwen? Functioneel of financieel?
Daarnaast is het ook leuk om zoiets te maken natuurlijk
Deze planten lijken me wel grappig: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1c34f8a532
(van die vleesetende)
Iemand ervaring mee? komt niet uit china dus zou een kansje moeten hebben om te groeien.You can't be late if you don't show up.![]()
Niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef l0lownkill het volgende:
Deze planten lijken me wel grappig: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1c34f8a532
(van die vleesetende)
Iemand ervaring mee? komt niet uit china dus zou een kansje moeten hebben om te groeien.![]()
Ah ja, ik zou denken dat de kosten elkaar weinig zouden ontlopen. Maar je hád je Rasp natuurlijk al....quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Beiden, nu heb je een 1080P beeld, IR cut en POE waar dat bij andere camera's met een flink prijskaartje kan komen.
Daarnaast is het ook leuk om zoiets te maken natuurlijk![]()
![]()
Een prima opgekweekte variant is niet zo duur hoor, scheelt je een hoop moeite cq wachttijd. Let the feeding frenzy begin!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef l0lownkill het volgende:
(van die vleesetende)
Iemand ervaring mee? komt niet uit china dus zou een kansje moeten hebben om te groeien.![]()
Tja daar heb ik weleens naar gezocht bij de plaatselijke tuinwinkel, maar niks kunnen vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:09 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Een prima opgekweekte variant is niet zo duur hoor, scheelt je een hoop moeite cq wachttijd. Let the feeding frenzy begin!
Misschien hebben ze ze dit jaar.You can't be late if you don't show up.![]()
Gewoon bij een tuincentrum te krijgen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef l0lownkill het volgende:
(van die vleesetende)
Yep, kant en klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon bij een tuincentrum te krijgen tegenwoordig.Mokkel met stuntstok![]()
Tjongejonge, zit ik Downstar lastig te vallen over ip cams en dan blijk jij de echte kenner te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef RobertNL het volgende:
Afgelopen weken wat spul binnen gekregen voor een projectje, natuurlijk veelal spul uit China, wellicht de moeite om hier ook even te delen.
IP camera op basis van een Raspberry, softwarematig nog niet helemaal over uit hoe ik het ga doen (constante stream of snapshots). Maar het is wel de bedoeling dat hij mooie scherpe 1080P plaatjes gaat produceren.
[ afbeelding ]
1: Voeding, 12V --> 5V
2: IR Cut (Bij nacht filter uit en overdag aan).
3: Pi Noir camera
4: Jack --> draadjes
5: Micro USB 90 graden (deel van plastic weg gesneden).
6: POE inserter en splitter (passief)
7: Mini SD adapter (iets kleiner dan normaal)
8: Raspberry PI model B, 256MB RAM
9: Dummy behuizing
10: Plexiglas
Onderweg voor dit project:
Lens
Verder moet ik nog iets van IR leds hebben, maar moet nog even zien hoe ik die in ga bouwen dus dat doe ik later pas.
Meer plaatjes (zal nog even wat meer / betere foto's plaatsen).![]()
Hoeveel kost zo'n heel pakket bij elkaar? Ik kan namelijk geen enkele cam vinden die precies doet wat ik wil.Ik heb er 1 van Hornbach van vorig jaar. Ook eens bij Groenrijk gehaald.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja daar heb ik weleens naar gezocht bij de plaatselijke tuinwinkel, maar niks kunnen vinden.
Misschien hebben ze ze dit jaar.
Kosten iets van 3 euro. Begon na 6 maanden wel een beetje weg te rotten.
Opkweken zal waarschijnlijk wel lukken maar dat is meer voor de leuk omdat het veel werk is.
Bij het raam zetten waar de zon flink schijnt en goed nathouden in potgrond.
Wel grappig om dikke vliegen te meppen en vervolgens in die bladeren te laten zakken, HAP!!![]()
![]()
Trouwens een linkje naar het vleestende planten topic:
F&F / Vleesetende Planten Topic #15: Hoe onze plantjes de winter overleven!![]()
Heb ook al eens bij de groenrijk gekeken, hadden ze niet. Ik zal morgen ff kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tjongejonge, zit ik Downstar lastig te vallen over ip cams en dan blijk jij de echte kenner te zijn![]()
Hoeveel kost zo'n heel pakket bij elkaar? Ik kan namelijk geen enkele cam vinden die precies doet wat ik wil.
[..]
Ik heb er 1 van Hornbach van vorig jaar. Ook eens bij Groenrijk gehaald.
Kosten iets van 3 euro. Begon na 6 maanden wel een beetje weg te rotten.
Opkweken zal waarschijnlijk wel lukken maar dat is meer voor de leuk omdat het veel werk is.
Bij het raam zetten waar de zon flink schijnt en goed nathouden in potgrond.
Wel grappig om dikke vliegen te meppen en vervolgens in die bladeren te laten zakken, HAP!!
@rene90 Thanks, maar ik had het eerst over een paar op ebay. Ben nu wel genoeg geïnformeerd eroverYou can't be late if you don't show up.![]()
http://www.megagadgets.nl(...)mg2b0CFbMftAodiUUAbgquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja daar heb ik weleens naar gezocht bij de plaatselijke tuinwinkel, maar niks kunnen vinden.
Misschien hebben ze ze dit jaar.![]()
Nou kan het zijn dat ik hem gemist heb, maar hier was iemand die de sj4000 gekocht had (2 examplaren) en ik wacht eigenlijk nog steeds op een review
YouTube
ik heb wel gezegd dat ik aan het kijken was naar een SJ4000quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou kan het zijn dat ik hem gemist heb, maar hier was iemand die de sj4000 gekocht had (2 examplaren) en ik wacht eigenlijk nog steeds op een review
staat nog steeds in de planning om er ook daadwerkelijk 1 te bestellen..
Misschien dat later dus mijn review nog wel volgt..
![]()
YouTube
Die hond van een egel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wel patstalk, maar niet de ervaring delen.Foei.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Misschien heb jij hem wel bang gemaakt.... met de no sjonnie attitude rule.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die hond van een egel.
Wel patstalk, maar niet de ervaring delen.Foei.
Anyway egelhond kom op met die review
(werkt dit zo wel als pop up bij diegene?)YouTube
Neen, maar dit werkt wel...Interesse in een reviewtje..?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef egelhond het volgende:
Heb de SJ4000 binnen. Besteld op 7 maart en gister binnen.
Zometeen uitproberen met de phantom.
- Dus wie interesse heeftNou...
Bij de BCC, Dixons, Mediamarktquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:25 schreef wihehin het volgende:
Heeft iemand een tip voor een AC -> USB blokje? Het liefst eentje van >2 ampère die niet ontploft.![]()
Voor adapters/converters geldt nog altijd de regel dat je die beter in nederland kan halen![]()
Betaal je iets meer, maar heb je wel garantie/zekerheid dat het werkt en niet ontploft![]()
Ze hebben trouwens bij Aurabuy weer is een $0.01 dollar deal![]()
Antislip/plak matje voor in de auto of ergens in huis met schuine oppervlakkenHad er vroeger eentje die werkte verbazingwekkend goed.. maar uhm kind of kwijt tussen alle andere chinese gadgets
![]()
(KlikkLikklIkkliK)
Site is trouwens wel **** traagBen ik niet van ze gewend van vorige bestellingen.
Ps. werken afbeeldingen verkleinen én url geven niet in combinatie met img=XXX size tag?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
werken wel goe die matjes voor een tijdje iddquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij de BCC, Dixons, Mediamarkt![]()
Voor adapters/converters geldt nog altijd de regel dat je die beter in nederland kan halen![]()
Betaal je iets meer, maar heb je wel garantie/zekerheid dat het werkt en niet ontploft![]()
Antislip/plak matje voor in de auto of ergens in huis met schuine oppervlakkenHad er vroeger eentje die werkte verbazingwekkend goed.. maar uhm kind of kwijt tussen alle andere chinese gadgets
![]()
(KlikkLikklIkkliK)
[ link | afbeelding ][ afbeelding ]
Site is trouwens wel **** traagBen ik niet van ze gewend van vorige bestellingen.
Ps. werken afbeeldingen verkleinen én url geven niet in combinatie met img=XXX size tag?![]()
liggen bij de action ook voor 99 cent ofzo..
Ik heb toen zon ding gehad als gift van Buy in coins bij een order >10$ ofzo
en heb die een tijdje op mijn dashboard gehad.. lekker dagje uit ofzo geweest > autootje in de zon laten staan > dashboardje lekker warm geworden > geen anti-slipmatje meer maar slime-matje...
Matje was dus gewoon helemaal gaan smelten en zat helemaal vastgeplakt aan dashboard..
heeft me een heel karwei gekost om dat netjes schoon te krijgen weer..![]()
![]()
Dus even mee oppassen wanneer je dat ding ergens in de zomer achterlaat..![]()
Haha besteld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
![]()
(KlikkLikklIkkliK)
Ps. werken afbeeldingen verkleinen én url geven niet in combinatie met img=XXX size tag?![]()
Weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee moet, maar dat is met de meeste 1ct deals zo
You can't be late if you don't show up.![]()
Nou, dat zaklampje van Tmart heb ik al vaker gebruikt dan sommige gadgets die het 100 voudige kostten...quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:46 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Haha besteld.
Weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee moet, maar dat is met de meeste 1ct deals zoDon't let my username fool you...![]()
Hier was een tijdje geleden een "discussie" over ebay LED strips voor sfeerlicht. Heeft iemand nog aanbevelingen?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ook dit is niet perfect. Maar ik zal als hij klaar is eens een Dm sturenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tjongejonge, zit ik Downstar lastig te vallen over ip cams en dan blijk jij de echte kenner te zijn![]()
Hoeveel kost zo'n heel pakket bij elkaar? Ik kan namelijk geen enkele cam vinden die precies doet wat ik wil..
Kosten zoals in dat lijstje + Raspberrry + camera, nog niet heel goedkoop dus.
Vandaag ook nog weer iets binnen:
Opgepikt tijdens de Aliexpress sale voor het veel te hoge bedrag van $3.99 (nu weer $19.99)
Kwaliteit lijkt prima, wel echt voor de winter gezien de dikte. 1 maat groter dan je normale maat is aan te raden
Zit wel iets vaags in de kliklik link sophos meld een threath dus de link niet geopendquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
![]()
(KlikkLikklIkkliK)
![]()
![]()
Zojuist de lord of the rings ring besteld, vet lache voor 2$
http://www.dx.com/p/class(...)d-ring-golden-181569Gegroet!![]()
Wat heb je betaald voor die pry tools? Die moet ik ook nog eens aanschaffen.
Zo'n metalen zeepje is ook handig. Doet wat het belooft te doen
http://www.ebay.nl/itm/32(...)id=p3984.m1439.l2649quote:Op zondag 13 april 2014 13:05 schreef RobertNL het volgende:
Wat heb je betaald voor die pry tools? Die moet ik ook nog eens aanschaffen.
Zo'n metalen zeepje is ook handig. Doet wat het belooft te doen
http://www.ebay.nl/itm/23(...)id=p3984.m1439.l2649
http://www.ebay.nl/itm/18(...)id=p3984.m1439.l2649![]()
Heeft iemand hier ervaring met van die externe accu laders?
Bij banggood zijn ze in de aanbieding 3.80 voor een 2600 mAH.
Nu snap ik dat het niet echt die volle 2600 mAH zal zijn maar dat maakt mij niet zo veel uit voor dat geld.
Werken die dingen een beetje?
Ik ben vooral bang dat ik mijn iPhone 4 ermee sloop.Ja ik zit daar dus ook net naar te kijken, ze hebben wel leuke kleding!quote:
hebben meer mensen hier ervaring met kleding kopen uit china?
Ik zie best wel wat leuke dingen er tussen staan, is dat een beetje kwaliteit of kan je het na een keer wassen weggooien.
Wat voorbeelden van kleding die ik wel zou willen kopen:
Nep lederen jasje
Basbal vest (zou ik liever als jas willen)
Overhemd
Het nadeel is een beetje dat al die jassen volgens mij meer vesten zijn, volgens mij zit er geen voering in en is het dus niet echt een goede jas.Gegroet!![]()
Kwaliteit is erbarmelijk. Kleine dingetjes zoals knopen die loskomen, zakken die scheuren, afwerking is ook niet alles en meestal stinkt het naar fabriek.quote:Op zondag 13 april 2014 13:47 schreef Zspirit het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met van die externe accu laders?
Bij banggood zijn ze in de aanbieding 3.80 voor een 2600 mAH.
Nu snap ik dat het niet echt die volle 2600 mAH zal zijn maar dat maakt mij niet zo veel uit voor dat geld.
Werken die dingen een beetje?
Ik ben vooral bang dat ik mijn iPhone 4 ermee sloop.
[..]
Ja ik zit daar dus ook net naar te kijken, ze hebben wel leuke kleding!
hebben meer mensen hier ervaring met kleding kopen uit china?
Ik zie best wel wat leuke dingen er tussen staan, is dat een beetje kwaliteit of kan je het na een keer wassen weggooien.
Wat voorbeelden van kleding die ik wel zou willen kopen:
Nep lederen jasje
Basbal vest (zou ik liever als jas willen)
Overhemd
Het nadeel is een beetje dat al die jassen volgens mij meer vesten zijn, volgens mij zit er geen voering in en is het dus niet echt een goede jas.![]()
Behalve de allergische reactie die je krijgt van dat radioactieve metaal.quote:Op zondag 13 april 2014 11:15 schreef Zspirit het volgende:
Zojuist de lord of the rings ring besteld, vet lache voor 2$
http://www.dx.com/p/class(...)d-ring-golden-181569
TMI dude!quote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef monkeybrain het volgende:
Even mijn lijst afwerkenAlles van Ebay
[..]
poepvingers
[ afbeelding ]![]()
Slechte kwaliteit als in H&M kwaliteit?
Ik koop vrij veel H&M kleding en dan heb je inderdaad vaak dat de knopen loslaten of de zakken scheuren maar daar kan ik mee leven, die naai ik zelf altijd weer vast.
Ziet het er wel mooi uit en is het fatsoenlijke stof dat vind ik vooral belangrijk.
@yiha zou fijn zijn ben benieuwd naar je foto's!
Ik vind dat ze echt mooie producten hebben, volgens de foto's dan.
http://www.banggood.com/M(...)-Blazer-p-80634.html
http://www.banggood.com/M(...)ar-Suit-p-81308.html
http://www.banggood.com/M(...)Colors-p-906612.html
zou ze alle 3 eigenlijk gelijk willen kopen.
Enig idee hoelang die kortingen blijven of is dat bullshit en is die korting er altijd?Gegroet!![]()
vind het op de foto's allemaal maar een beetje dun qua stof lijken..quote:Op zondag 13 april 2014 14:12 schreef Zspirit het volgende:
Slechte kwaliteit als in H&M kwaliteit?
Ik koop vrij veel H&M kleding en dan heb je inderdaad vaak dat de knopen loslaten of de zakken scheuren maar daar kan ik mee leven, die naai ik zelf altijd weer vast.
Ziet het er wel mooi uit en is het fatsoenlijke stof dat vind ik vooral belangrijk.
@yiha zou fijn zijn ben benieuwd naar je foto's!
Ik vind dat ze echt mooie producten hebben, volgens de foto's dan.
http://www.banggood.com/M(...)-Blazer-p-80634.html
http://www.banggood.com/M(...)ar-Suit-p-81308.html
http://www.banggood.com/M(...)Colors-p-906612.html
zou ze alle 3 eigenlijk gelijk willen kopen.
Enig idee hoelang die kortingen blijven of is dat bullshit en is die korting er altijd?![]()
Ik mag toch hopen dat voor 10 euro uit China, dat de kwaliteit wel gelijk staat aan die van H&M. Daar kosten die dingen vaak ook niet heel gek veel meer dan bij de Chinees.. Of ben ik nu heel gek aan het denken?
Die middelste is wel erg gaaf, ik denk dat ik de afwerking van die vest/jas even afwacht, en dan wel weer verder zie.![]()
Ja dat idee heb ik ook, die jassen zijn volgens mij allemaal meer vesten dan jassen volgens mij hebben de kledingstukken ook geen voering.quote:Op zondag 13 april 2014 14:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
vind het op de foto's allemaal maar een beetje dun qua stof lijken..
Ik ga denk ik maar gewoon deze blazer bestellen en kijken wat het is.
Edit: Bestelt, wil de gok wel wagen voor die 12 euro, als ie binnen is zal ik een foto posten!
[ Bericht 5% gewijzigd door Zspirit op 13-04-2014 14:39:11 ]Gegroet!![]()
En dat is de reden waarom ik eigenlijk geen kleding uit china haal..quote:Op zondag 13 april 2014 14:30 schreef Xetran het volgende:
Ik mag toch hopen dat voor 10 euro uit China, dat de kwaliteit wel gelijk staat aan die van H&M. Daar kosten die dingen vaak ook niet heel gek veel meer dan bij de Chinees.. Of ben ik nu heel gek aan het denken?
Die middelste is wel erg gaaf, ik denk dat ik de afwerking van die vest/jas even afwacht, en dan wel weer verder zie.
kijk een bij een V&D of H&M,C&A etc... zelfde kwaliteit en goedkoop..
voordeel daarbij is tevens de kleding kan passen![]()
![]()
Dat valt nog wel mee vind ik.quote:Op zondag 13 april 2014 15:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom ik eigenlijk geen kleding uit china haal..
kijk een bij een V&D of H&M,C&A etc... zelfde kwaliteit en goedkoop..
voordeel daarbij is tevens de kleding kan passen
Bij de H&M ben je zo 40 euro kwijt voor een blazer en 25 - 30 euro voor een overhemd, in de uitverkoop betaal je dan met geluk respectievelijk 20 en 15 euro en dan is banggood nog een stuk goedkoper. Als ik de keuze had haal ik ze dan ook liever bij H&M omdat je dan kan passen en voelen etc. Maar een blazer voor 10 euro vind je echt niet snel bij H&M.Gegroet!![]()
Laat dan maar wetenquote:Op zondag 13 april 2014 14:31 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook, die jassen zijn volgens mij allemaal meer vesten dan jassen volgens mij hebben de kledingstukken ook geen voering.
Ik ga denk ik maar gewoon deze blazer bestellen en kijken wat het is.
Edit: Bestelt, wil de gok wel wagen voor die 12 euro, als ie binnen is zal ik een foto posten!Ik zie daar ook best wel mooie kleren, maar ik wacht liever eerst op positieve feedback eventueel van jou dan.
Als een maandelijkse H&M bezoeker sluit ik me daar bij aan. Laat maar weten hoe het is!quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee vind ik.
Bij de H&M ben je zo 40 euro kwijt voor een blazer en 25 - 30 euro voor een overhemd, in de uitverkoop betaal je dan met geluk respectievelijk 20 en 15 euro en dan is banggood nog een stuk goedkoper. Als ik de keuze had haal ik ze dan ook liever bij H&M omdat je dan kan passen en voelen etc. Maar een blazer voor 10 euro vind je echt niet snel bij H&M.
Ik stel de vraag nogmaals, maar misschien nu wat concreter.
Ik wil graag wat LED Verlichting voor achter mijn Monitoren. Nu heb ik deze gezien:
http://www.ebay.com/itm/R(...)&hash=item3a876e5b86
Heeft er iemand aanbevelingen/tips waar ik op moet letten? Ook moet ik volgens mij dan nog een adapter hebben, weet iemand wat voor een? Ik ben echt slecht met electronica...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Mijn aankopen:
http://www.aliexpress.com(...)wear/1714157011.html
In rood.
http://www.aliexpress.com(...)olors/887991786.html
In bruin.
http://www.aliexpress.com(...)-men/1682112542.html
In Oranje, voor volgende winter, was koopje
http://www.aliexpress.com(...)6709/1387495430.html
In bruin, die is al binnen. Iets te groot maar valt wel mee. Drukknopje is al los.
http://www.aliexpress.com(...)plus/1005286384.html
Gewoon![]()
![]()
Het spijt me van deze post, wordt vast vaak gevraagd.
Ik zoek goedkope maar goedeoordopjes met goede bas. Alleen ik kan die oordopjes die ik ooit had niet meer vinden. Misschien weet iemand raad..?
![]()
Ligt eraan wat je goedkoop vindt. AWEI ES800M? Brainwavz Delta? R1? Xiaomi Piston V2? Sony Ericsson MH1C?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ga denk ik de AWEI ES800M kopen, is hij goed vergeleken met de pistons? (die ik overigens ook heb besteld, maar ik heb de rare gewoonte snel oortjes te verliezen)
Comfortabeler maybe. Maar de Delta's klinken niet beter dan de Piston v2. Had je misschien de Piston v1? De v2 is alleen in goudkleur, de v1 is zilver.quote:Op zondag 13 april 2014 20:07 schreef Xetran het volgende:
Ik vond de delta's vooral erg fijn. Fijner dan de Pistons in ieder geval.
Geluid is natuurlijk subjectief.![]()
![]()
Ik had er 1 hiervan besteld, maar die bevielen een bekende zo goed dat ik er maar een paar van bijbesteld heb. Het geluid op een kale Tablet was in elk geval veel beter dan ik verwachtte.quote:Op zondag 13 april 2014 19:24 schreef cb2013 het volgende:
Het spijt me van deze post, wordt vast vaak gevraagd.
Ik zoek goedkope maar goedeoordopjes met goede bas. Alleen ik kan die oordopjes die ik ooit had niet meer vinden. Misschien weet iemand raad..?
http://www.banggood.com/W(...)MP4-MP5-p-58642.html![]()
Ik had goude, maar geen idee hoe ik ze uit erlkaar haal? Ze komen van Sharegood in ieder geval. Helder zijn ze in ieder geval enorm, haast beanstigend als je 's nachts op de fiets zit en de delta's gewent bent.![]()
![]()
Hmm die brainwavz kan ik niet op ebay vinden. Ook niet echt op andere chinashops via google. iemand een linkje?
Denk dat ik toch de aweis doe, want mijn portemonnee heeft daar geen zin in
Mp4nation heeft brainwavz
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Brainwavz haal je natuurlijk bij http://mp4nation.net .(+ coupon voor -5% in de OP)
Oh 20 dollar dus, dan ga ik maar voor de awei
(Pistons zijn voor binnenshuis en awei voor op school etc, de beruchte plaats waar ik mn sennheisertjes ben verloren)
http://www.mp4nation.net/(...)-delta-iem-earphonesquote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef l0lownkill het volgende:
Hmm die brainwavz kan ik niet op ebay vinden. Ook niet echt op andere chinashops via google. iemand een linkje?
Denk dat ik toch de aweis doe, want mijn portemonnee heeft daar geen zin in![]()
Sophos is de enige website die er op aanslaat ..quote:Op zondag 13 april 2014 08:24 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Zit wel iets vaags in de kliklik link sophos meld een threath dus de link niet geopendvan een heleboel. Dus denk toch echt dat sophos hier fout zit.
Dus voor iedereen die het wel vertrouwd.. ik opzich wel koop al tijden bij Aurabuy. Hier nogmaals de $0.01, Cent deal
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
![]()
http://www.china-gadgets.de/gadget/spaghetti-gabel-mit-motor/![]()
Ik ga weer even een ballhead bestellen.
Oh, en die actiecamera van Action bevalt prima. Tuurlijk geen GoPro maar is toch erg leuk speelgoed. Alleen batterij was leeg voordat het afgelopen was en je kunt die niet verwisselen.![]()
Alleen de bevestiging moet beter worden; de huidige manier aan de roll bar (via dik draadeind) levert toch een schokkerig beeld op op een zandcircuit
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 13-04-2014 23:54:53 ]![]()
ben ik de enige die dit soort ip cams er wat bedreigender uit vind zien? Die andere zien er meer uit als webcams ipv beveiligingscamsquote:Op zondag 13 april 2014 23:44 schreef monkeybrain het volgende:
Ik weet het niet meer wat betreft ip cams. Veel eisen, niets is perfect.
Deze Wanscam HW0033 genomen en nu maar hopen dat het een beetje werkt![]()
[ afbeelding ]You can't be late if you don't show up.![]()
Zo'n theeding moet ik ook hebben, alleen liever eentje die je op het glas kan zetten, maar die zijn nergens vindbaarquote:Op zondag 13 april 2014 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
Duitse gadgets had nog een mount staan die ik nog niet heb, voor aan het zadel. Achteruit filmen![]()
[ afbeelding ]
Thee! Grote en kleine want ik kan niet kiezen![]()
[ afbeelding ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Je bent de enige.quote:Op maandag 14 april 2014 07:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit soort ip cams er wat bedreigender uit vind zien? Die andere zien er meer uit als webcams ipv beveiligingscamsI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb nog nooit een camera als 'bedreiging' gezienquote:Op maandag 14 april 2014 07:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit soort ip cams er wat bedreigender uit vind zien? Die andere zien er meer uit als webcams ipv beveiligingscams![]()
![]()
Klopt, daarom ben ik ook geen fan van alle waterdichte cams. Ik wil het graag zo onopvallend mogelijk hebben maar dat blijkt in de praktijk nogal moeilijk om te plaatsen en werkend te krijgen zoals ik het wil.quote:Op maandag 14 april 2014 07:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit soort ip cams er wat bedreigender uit vind zien? Die andere zien er meer uit als webcams ipv beveiligingscams
Eigenlijk moet ik een gat boren in een deur of kozijn om daar de lens in te verstoppen. Dan kan de electronica binnen liggen. Vervolgens een IR lamp plaatsen in de buitenverlichting. Dan krijg je perfect beeld en niemand die het merkt![]()
![]()
Wat een log apparaat inderdaad.
Waarom wil je zon ip cam naast je deur als ik vragen mag?
Lijkt mij niet echt gezellig binnenkomen.Gegroet!![]()
Dat zal -voor ongenode gasten- ook wel de bedoeling zijn, denk je niet?quote:Op maandag 14 april 2014 12:12 schreef Zspirit het volgende:
Wat een log apparaat inderdaad.
Waarom wil je zon ip cam naast je deur als ik vragen mag?
Lijkt mij niet echt gezellig binnenkomen.![]()
![]()
Deze oplossing is dan perfect zelf te maken/combineren. Alleen zorgen dat de vogels er niet in kunnen;quote:Op maandag 14 april 2014 10:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een gat boren in een deur of kozijn om daar de lens in te verstoppen. Dan kan de electronica binnen liggen. Vervolgens een IR lamp plaatsen in de buitenverlichting. Dan krijg je perfect beeld en niemand die het merkt
http://m.tuinwinkel.be/zoeken.php?q=vogelhuisje%20met%20webcam![]()
Zo ook lekker kleding ingeslagen, heb je goed op de maaten gelet?quote:Op zondag 13 april 2014 18:59 schreef Yiha het volgende:
Mijn aankopen:
In rood.
In bruin.
In bruin, die is al binnen. Iets te groot maar valt wel mee. Drukknopje is al los.
Gewoon
Zou je hier willen laten weten wat je ervaringen zijn met de kleding, er zijn namelijk meer mensen geïnteresseerd in kleding uitgaan maar de kwaliteit schijnt nog al te variëren.Gegroet!![]()
Eigenlijk krijg je waar je voor betaalt. Qua maten, ik heb een XL trui besteld (ik ben 1,79m en slank gebouwd) die trui is een beetje te klein. Een neplederen vest was ook XL en die is gepast. Een broek twee maten groter dan de aziatische maten is een beetje te groot. Ik raad aan een meetlint bij de hand te hebben wanneer je iets bestelt en alles goed af te meten, de afmetingen staan meestal bij het product.quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Zo ook lekker kleding ingeslagen, heb je goed op de maaten gelet?
Zou je hier willen laten weten wat je ervaringen zijn met de kleding, er zijn namelijk meer mensen geïnteresseerd in kleding uitgaan maar de kwaliteit schijnt nog al te variëren.![]()
![]()
Ik vind dat hij absoluut niet onder doet voor de gopro.YouTube
Kleding bij Banggood:
10%
10% off for mens fashion
Expired date:2014-05-31 Coupon Code:BGM908 Redemptions:40
Last used 5 hours ago
15%
15%off for mens clothes promotion
Expired date:2014-05-01 Coupon Code:BGM670 Redemptions:6
Last used 6 days ago
10%
10% off for Men\'s fashion New Arrivals big deals
Expired date:2014-12-31 Coupon Code:BGM208 Redemptions:31
Last used 13 days ago
Flashlight:
10%
10% OFF for Flashlights
Expired date:2014-10-10 Coupon Code:bglf10 Redemptions:53
Last used 7 days agoYouTube
Sorry hoor, maar wat een bagger testvergelijking.quote:Op maandag 14 april 2014 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vind dat hij absoluut niet onder doet voor de gopro.Als je daar je oordeel op baseert, dan baseer je het in feite op de belichting, field of view en audio. De beeldkwaliteit in die video is zo niet beoordeelbaar hoor.
Bovendien zitten er natuurlijk meerdere voordelen aan de GoPro. Techmoan heeft trouwens net de Sony getest. Is wel geinig met een armband die niet alleen remote is, maar ook een schempje met livefeed heeft. Camera zelf heeft image stabilization. Verder wel aardig in lowlight en audio is zeer goed te noemen. Maar ja, beeldkwaliteit zelf was ik verder niet zo heel onder de indruk van.
Anyways, mijn volgende action cam moet maar de 808 2160p 120fps worden.
Had wel wat Chinees in de bus verwacht vandaag (nou ja, eigenlijk aan de deurbel).Helaas... laatste tijd niet zoveel loos hier. Wel kan ik het volgende melden:
WoOt! In het systeem!quote:We look forward to seeing you at Hong Kong Electronics Fair 2014 (Autumn Edition).
max 1080p 30fps. Dus bij definitie al minder dan de GoPro.quote:Op maandag 14 april 2014 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vind dat hij absoluut niet onder doet voor de gopro.
Het is een actie-camera en die gebruik je bij actie. Actie die je ook wel eens vertraagd wil zien en dat kan met 30fps. gewoon niet goed. Met bijv. Twixtor kun je daar niet veel uithalen.
Mocht er een SJ5000 (o.i.d.) komen die net zo goed is als de SJ4000 en daar 1080p 60fps. bovenop doet voor dezelfde prijs; dan wordt het zeer moeilijk om me dan te beheersen.
En dan heb ik het nog niet over andere zaken die de GoPro beter voor elkaar heeft.Plekje over in de koffer?quote:![]()
![]()
shiz me me voor wou exact het zelfde melden..quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een bagger testvergelijking.Als je daar je oordeel op baseert, dan baseer je het in feite op de belichting, field of view en audio. De beeldkwaliteit in die video is zo niet beoordeelbaar hoor.
Bovendien zitten er natuurlijk meerdere voordelen aan de GoPro. Techmoan heeft trouwens net de Sony getest. Is wel geinig met een armband die niet alleen remote is, maar ook een schempje met livefeed heeft. Camera zelf heeft image stabilization. Verder wel aardig in lowlight en audio is zeer goed te noemen. Maar ja, beeldkwaliteit zelf was ik verder niet zo heel onder de indruk van.
Had wel wat Chinees in de bus verwacht vandaag (nou ja, eigenlijk aan de deurbel).Helaas... laatste tijd niet zoveel loos hier. Wel kan ik het volgende melden:
[..]
WoOt! In het systeem!
zo kun je alleen de auto belichting meten, en je ziet dat ze de zelfde viewing angle hebben..
ik verwacht dat die go pro gewoon een veel dikkere bitrate heeft welke je op full screen dus wel degelijk meer info geeft dan de SJ4000.. neemt niet weg dat de SJ4000 het wel prima doet!
zeker qua kleuren komt het goed overeen..
Sj4000 kan daarnaast maar in 30 fps filmen en voegt dus een frameduplication uit om aan 60FPS te komen.. de GOpro is daadwerkelijk 60 fps..
@shiz
Die sony mag dan wel leuk zijn maar gaat qua prijs ook weer richting de Gopro en is totaal geen budget action cam.. ik zie het voordeel van zon live feed niet echt zoals hij hem gebruikt..
Op een motor.. hij gebruikt hem gewoon als remote..![]()
![]()
Ik vind het allemaal niet heel goedkoop moet ik zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:59 schreef Yiha het volgende:
Mijn aankopen:
In rood.
In bruin.
Gewoon
Als de kwaliteit dan ook nog eens matig is,kun je beter naar de RI, Primark of HM gaan. Kun je het nog passen ook.
En ik vind de stijl niks, maar goed dat is natuurlijk subjectief, maar dit soort kleding is niet zo uniek dat het uit china moet komen.![]()
Zoals?quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
max 1080p 30fps. Dus bij definitie al minder dan de GoPro.
Het is een actie-camera en die gebruik je bij actie. Actie die je ook wel eens vertraagd wil zien en dat kan met 30fps. gewoon niet goed. Met bijv. Twixtor kun je daar niet veel uithalen.
Mocht er een SJ5000 (o.i.d.) komen die net zo goed is als de SJ4000 en daar 1080p 60fps. bovenop doet voor dezelfde prijs; dan wordt het zeer moeilijk om me dan te beheersen.
En dan heb ik het nog niet over andere zaken die de GoPro beter voor elkaar heeft.
[..]
Plekje over in de koffer?![]()
Vergeet niet dat de meeste mensen gewoon een camera willen die iets opneemt en er verder niets speciaals mee doen.
Niet iedereen is een tech-freak.Never said it wasn't....quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een bagger testvergelijking.Als je daar je oordeel op baseert, dan baseer je het in feite op de belichting, field of view en audio. De beeldkwaliteit in die video is zo niet beoordeelbaar hoor.
[..]
WoOt! In het systeem!
Maar altijd nog beter dan de niet aanwezige review van Eikelboom (ofzo toch?)
[ Bericht 41% gewijzigd door ManageTheAnger op 14-04-2014 20:22:36 ]YouTube
Ja, ik denk ook niet dat het voor herhaling vatbaar is.quote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet heel goedkoop moet ik zeggen.
Als de kwaliteit dan ook nog eens matig is,kun je beter naar de RI, Primark of HM gaan. Kun je het nog passen ook.
En ik vind de stijl niks, maar goed dat is natuurlijk subjectief, maar dit soort kleding is niet zo uniek dat het uit china moet komen.![]()
Daarom moet je ze juist niet met elkaar gaan vergelijken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zoals?
Vergeet niet dat de meeste mensen gewoon een camera willen die iets opneemt en er verder niets speciaals mee doen.
Niet iedereen is een tech-freak.
Twee verschillende apparaten voor verschillende behoeftes.
Uiteraard kun je ze voor de lol puur op beeldkwaliteit gaan vergelijken... maar doe het dan goed.Ik ken de uitdrukking 'lullen als Brugman', maar een 'niet aanwezige review van Eikelboom' zegt me niks hoor. Moeten wij dat vatten?quote:[..]
Never said it wasn't....
Maar altijd nog beter dan de niet aanwezige review van Eikelboom (ofzo toch?)Hoe dan ook. Het is allemaal mooi spul natuurlijk!
Heb wel een paar shirtjes, niks mis met de kwaliteit in ieder geval. De pasvorm moet je wel mee oppassen, dus gewoon ff alles opmeten en dan in de tabel kijken. Bij bestelling ook nog ff als note toevoegen wat je lengte en gewicht is, de verkoper is bekend met wat 'ie verkoopt dus weet ook wel of iets krapjes of juist ruim valt en kan je dan misschien nog helpen een betere keuze te maken en je een maat groter of kleiner opsturen. In ieder geval geen M'tje gaan bestellen, tenzij je XXS draagt ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat het voor herhaling vatbaar is.
Omdat ik nog steeds op de review van de Fok!ker wacht die hem gekocht had en deze review dus beter is dan helemaal geen reviewquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking 'lullen als Brugman', maar een 'niet aanwezige review van Eikelboom' zegt me niks hoor. Moeten wij dat vatten?Hoe dan ook. Het is allemaal mooi spul natuurlijk!
[..]
YouTube
Ach so, die hond van een egel.quote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds op de review van de Fok!ker wacht die hem gekocht had en deze review dus beter is dan helemaal geen review
Dat is hem inderdaad..quote:YouTube
Xxs zal in china wel de maat voor poppenkleertjes zijnquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarom moet je ze juist niet met elkaar gaan vergelijken.
Twee verschillende apparaten voor verschillende behoeftes.
Uiteraard kun je ze voor de lol puur op beeldkwaliteit gaan vergelijken... maar doe het dan goed.
[..]
Ik ken de uitdrukking 'lullen als Brugman', maar een 'niet aanwezige review van Eikelboom' zegt me niks hoor. Moeten wij dat vatten?Hoe dan ook. Het is allemaal mooi spul natuurlijk!
[..]
Heb wel een paar shirtjes, niks mis met de kwaliteit in ieder geval. De pasvorm moet je wel mee oppassen, dus gewoon ff alles opmeten en dan in de tabel kijken. Bij bestelling ook nog ff als note toevoegen wat je lengte en gewicht is, de verkoper is bekend met wat 'ie verkoopt dus weet ook wel of iets krapjes of juist ruim valt en kan je dan misschien nog helpen een betere keuze te maken en je een maat groter of kleiner opsturen. In ieder geval geen M'tje gaan bestellen, tenzij je XXS draagt ofzo.
Ook maar ff zo'n dingetje besteld: http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item4accb3d1b6
Misschien komt het ooit nog van pasYou can't be late if you don't show up.![]()
Zit standaard in m'n iPad-mee-op-reis kitje. Paar gedownloade films erop en samen kijken.quote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef l0lownkill het volgende:
Ook maar ff zo'n dingetje besteld: http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item4accb3d1b6
Misschien komt het ooit nog van pas![]()
Aantal dingen op fasttech.com besteld, staat ook tussen de webshops in de OP.
Valt me op dat dit in vergelijking met andere shops een hele goedkope is. Vreemd genoeg zijn artikelen niet te vinden via chinaprices.us, terwijl hij daar wel op de lijst staat met sites waarop gezocht worden.
Iemand trouwens een alternatief voor chinaprices? heb t idee dat die lang niet alle websites afzoekt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
zijn er al 4g high end phones beschikbaar op de welbekende chinese sites?
Mijn S3 is zo onderhand wel aan vervanging toen![]()
![]()
precies de reden dat ik m gekocht heb, binnekort met school naar bremen en die 3 uur kan ik dan via tablet mooi film kijke met mn buurman. Hopen dat die awei lekker werkt danquote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Zit standaard in m'n iPad-mee-op-reis kitje. Paar gedownloade films erop en samen kijken.
fasttechquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Studeur het volgende:
Valt me op dat dit in vergelijking met andere shops een hele goedkope is. Vreemd genoeg zijn artikelen niet te vinden via chinaprices.us, terwijl hij daar wel op de lijst staat met sites waarop gezocht worden.
Iemand trouwens een alternatief voor chinaprices? heb t idee dat die lang niet alle websites afzoekt.![]()
![]()
Zie op.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Studeur het volgende:
Iemand trouwens een alternatief voor chinaprices? heb t idee dat die lang niet alle websites afzoekt.![]()
Staan meer zoeksites in de OP (e.g. chinapricefinder.com).quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Studeur het volgende:
Iemand trouwens een alternatief voor chinaprices? heb t idee dat die lang niet alle websites afzoekt.En dan heb je ook nog http://finddealsfor.me .
Voor phones, zie: DIG / Chinese Smartphones #32 - to gps or not to gps. en http://gizchina.com .quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef badschaap het volgende:
zijn er al 4g high end phones beschikbaar op de welbekende chinese sites?
Mijn S3 is zo onderhand wel aan vervanging toenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gizchinahoop dat er snel betere bronnen komen (iets minder spectaculair)
Sodeflikker! Da's een mooie deal.Ik haal er meteen 3!
Helaas zie je dit overal gebeuren met allerlei Chinese cheapo producten.
En het sneue is, het werkt waarschijnlijk nog ook...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Wacht ff, mis ik iets?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Sodeflikker! Da's een mooie deal. [ afbeelding ] Ik haal er meteen 3!
[ afbeelding ] Helaas zie je dit overal gebeuren met allerlei Chinese cheapo producten.
En het sneue is, het werkt waarschijnlijk nog ook...YouTube
Dat is gewoon dat ding dat ze bij de Trekpleister/Action hadden voor 29,99 ofzo.Niet 299 i.i.g. .
Zou wel meteen correcter zijn als er ergens een komma miste.Van '29,9 voor 59,9 EUR'.
Die Smilies, hoe kom je d'r bij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Sodeflikker! Da's een mooie deal.Ik haal er meteen 3!
Inderdaad. Net ook zo'n site die al die aanbiedingssites samen neerzet; een na het andere Chinese meuk staat daar tegen over de kop gegane prijzen.quote:Helaas zie je dit overal gebeuren met allerlei Chinese cheapo producten.
En het sneue is, het werkt waarschijnlijk nog ook...![]()
![]()
Images/gifjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die Smilies, hoe kom je d'r bij?
[..]
Inderdaad. Net ook zo'n site die al die aanbiedingssites samen neerzet; een na het andere Chinese meuk staat daar tegen over de kop gegane prijzen.YouTube
Trouwens.. wel mooi, mijn halve klas (ook docenten) bestellen nu bij Banggood (ik doe elektrotechniek :p)
Hoorde een docent laatst door de gang schreeuwen:
"BANG GOOD!!
JA BANG GOOD! DAAR MOET JE EVEN HEEN GAAN
BANG GOOD .COM
...
JA BANG GOOD!!! "
Ik zat echt zo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: