Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:11 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.
[ afbeelding ]
Komt omdat jij mensen constant verblind met die zaklampen van je, of je maakt paints voor ze.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.
Dat geeft een goed signaal af dat ik niet degene ben waarmee je wilt rotzooien
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Awwww yeah... (status: 'in stock').
[ afbeelding ]
En morgenmiddag twee zendingen oppikken. Ben benieuwd.
DOOGEE phone? WLToys V272? AliExpress-sale shirtje?
Bedankt, ga er 1 bestellen voor de vakantiequote:Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Ebay en fasttech, exduct heeft er ook een berg.
Het gaat voornamelijk om de merken sanrenmu, inron, enlan, bee, ganzo, navy.
Ze kosten zo rond de $15/20 en hebben veel bang for the buck. Ze "lenen" wel wat modellen van bekende merken maar gebruiken verder wel "fatsoenlijk" materiaal.
Ik zit de filmpjes van die Rus te bekijken en hij ramt een aantal a-merken in puin terwijl een aantal Chinezen het aardig uithouden. Met als "super China mes" die Ganzo y704, zijn woorden
Kortom, voor normaal gebruik kun je voor niet al teveel geld leuke zakmessen vinden. Nederlandse prijzen zijn sowieso al aso hoog voor een hoop Amerikaanse merken. Zelf import scheelt al snel 40%
Jij weet ook van de leven op het straat zie ik. Gquote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.
Dat geeft een goed signaal af dat ik niet degene ben waarmee je wilt rotzooien
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.
Heb je weleens van kantoor pesterijen gehoord? Als een intimiderend mes uitklappen bij het kopieerapparaat dit kan voorkomen dan is dat niet slecht voor $20quote:Op woensdag 9 april 2014 09:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Jij weet ook van de leven op het straat zie ik. G
Ik ben nu bijna 2 maand aan het afstuderen, en hier en daar zit er nog wel eens wat kantoor humor tussen ookquote:Op woensdag 9 april 2014 09:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je weleens van kantoor pesterijen gehoord? Als een intimiderend mes uitklappen bij het kopieerapparaat dit kan voorkomen dan is dat niet slecht voor $20![]()
Flink afwisselen helpt ook, dan komt vanzelf de vraag hoeveel messen je wel niet hebt.
Even stilte, beetje geïrriteerd aankijken en dan zeg je, "genoeg".
Je mag gewoon met een keukenblok van de blokker over straat hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna 2 maand aan het afstuderen, en hier en daar zit er nog wel eens wat kantoor humor tussen ook
Dus om te voorkomen dat ik slachtoffer wordt moet ik gewoon een beetje met zon chinees mes rond gaan lopen zwaaien? ik zal het eens proberen! thanks voor de tip
!
Mooie messen, maar ik heb dr geen functie voor..
Daarnaast is die wet destijds(1-2 jaar terug?) toch aangepast en mag je niet zo maar messen etc. in bezit hebben?
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je mag gewoon met een keukenblok van de blokker over straat hoor.
Krom eigenlijk....quote:Op woensdag 9 april 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.
Nee, volledig logisch eigenlijkquote:
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, volledig logisch eigenlijkDat zal daar niet zomaar liggen om je appeltje te schillen...
Messen bij je dragen![]()
![]()
Het is óf voor tokkies met agressieproblemen, óf voor ongelofelijke nerds die menen dat ze daarmee ultimate survival skills hebben.
heeft iemand misschien tips voor een goede multitool uit china?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.
Ja, daar zie ik het nut ook nog wel van in dan, maar om het standaard bij je te dragen is gewoon onzin...quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.
Tja, ergens wel logisch. Je zou een keer zo'n tokkie tegenkomen die meteen begint te flippen en met z'n Maglite begint te slaanquote:Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp, gereedschap etc.
Tja, in dat geval kan je alles als wapen zien natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik het nut ook nog wel van in dan, maar om het standaard bij je te dragen is gewoon onzin...
[..]
Tja, ergens wel logisch. Je zou een keer zo'n tokkie tegenkomen die meteen begint te flippen en met z'n Maglite begint te slaan
* Metalfreak is erg anti wapens
Zag dat die merken die Monkeybrain noemde ook een aantal multitools verkochten. Wellicht daar eens naar kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
heeft iemand misschien tips voor een goede multitool uit china?
Van echt goede kwaliteit dan?
Ja ik zag ganzo al bij fasttech. Zag er wel netjes uitquote:Op woensdag 9 april 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, in dat geval kan je alles als wapen zien natuurlijk.
[..]
Zag dat die merken die Monkeybrain noemde ook een aantal multitools verkochten. Wellicht daar eens naar kijken.
Youtube is vaak prima, ze werken daar wel omheen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
Banggood vroeg om een video van mijn earson die ik niet aan de praat krijg. Dus ik leuk video uploaden op youtube, zonder er dus bij na te denken dat dat in China is geblokkeerd. (Behalve in HK dan). Hoe sturen jullie die videos? Kan me voorstellen dat al die uploadsites ook geblokkeerd zijn.
Ik heb de video gewoon aan een email gehangen. Mits niet te groot gaat dat prima.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
Banggood vroeg om een video van mijn earson die ik niet aan de praat krijg. Dus ik leuk video uploaden op youtube, zonder er dus bij na te denken dat dat in China is geblokkeerd. (Behalve in HK dan). Hoe sturen jullie die videos? Kan me voorstellen dat al die uploadsites ook geblokkeerd zijn.
aan email hangen wordt hem denk ik nietquote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Gunny het volgende:
[..]
Ik heb de video gewoon aan een email gehangen. Mits niet te groot gaat dat prima.
Banggood kon m'n filmpje van Youtube wel openen hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
Wat? Gewoon een seller met feedback uitzoeken dan moet het goed gaan tochquote:Op woensdag 9 april 2014 11:53 schreef BillsGate het volgende:
Bij Aliexpress zijn er genoeg te vinden: http://chinaprices.us?q=ganzo%20multi
Alleen iets weerhoudt me om daar te bestellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
Nou iTailor shirt is binnen!
Eerste impressie: Heel erg netjes voor het geld.
9 Februari besteld en nu binnen [Precies een maand dus!]
De fit is zowat perfect, heb de nek iets te smal genomen maar dat zou ik nog even moeten testen.
Heel erg mooi afgewerkt, netjes genaaid enzulks. Ik ga hier echt nog wel vaker van bestellen! Stof is wel een beetje dun en kreukelt snel doordat het 100% katoen is.
Kleur was een beetje off toen ik hem voor het eerst zag, Had grijs besteld en hij leek wat paarsig onder LED licht. Maar hij is toch mooi grijzig/blauw onder zonlicht.
Slechte foto's, Ze zien er ook anders uit IRL:Ziet er goed uit! Netjes afgewerkt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was je nu uiteindelijk kwijt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Toen ik nog op de taxi reed heb ik dat wel eens nagevraagd, maar die agent zei "Als je er niet mee gaat slaan is het oke".quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.
¤39,95 incl verzendenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Netjes afgewerkt inderdaad.
Wat was je nu uiteindelijk kwijt?
In de kast bij Nelly Frijda?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:10 schreef henk3412 het volgende:
wie weet waar ik deze bord en fluit krijg?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, heb gisteren die van 20 besteld, ex verzenden. Ook erg benieuwdquote:
Dat zakmes had ik al eens bij de kermis 'gewonnen' (uiteindelijk toen er denk ik wel 20 euro voor kwijtquote:Op woensdag 9 april 2014 16:34 schreef shiznuts het volgende:
Lol, de ironie.Loop ik natuurlijk te bitchen over messen... krijg ik er zelf een binnen.
[ afbeelding ]
Complimentary zakmesje.Hadden ze bij de ES710i gestopt:
[ afbeelding ]
Andere zending was...
[ afbeelding ]
Omdat ik niet graag doodga...
Waren dus helemaal nog niet een nanoquadcopter en ook geen smartphone of shirtjes.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
Nou iTailor shirt is binnen!
Eerste impressie: Heel erg netjes voor het geld.
9 Februari besteld en nu binnen [Precies een maand dus!]
De fit is zowat perfect, heb de nek iets te smal genomen maar dat zou ik nog even moeten testen.
Heel erg mooi afgewerkt, netjes genaaid enzulks. Ik ga hier echt nog wel vaker van bestellen! Stof is wel een beetje dun en kreukelt snel doordat het 100% katoen is.
Kleur was een beetje off toen ik hem voor het eerst zag, Had grijs besteld en hij leek wat paarsig onder LED licht. Maar hij is toch mooi grijzig/blauw onder zonlicht.
Slechte foto's, Ze zien er ook anders uit IRL:lange maand heb jij dan... :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld vast maart
Oh shitquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
lange maand heb jij dan... :p
Je bedoeld vast maart
Rij altijd rond met me messenset.. ze deden 1x moeilijk bij algemeen controle! maar voor me beroep moet ik altijd me messenset bij me hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.
Persoonlijk zou ik oppassen met (nep)leer uit china die geen keuring in Europa heeft gehad. Zelfs met zo`n keuring kan het al lomp zijn (zie de Scapino spaanse sloffenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef Yiha het volgende:
Nepleren jas van Buyincoins is binnen. Is imo de snelste tot nu toe. Ziet er goed uit. Chinese kwaliteit, zeg maar. Niet te veel franjes, gewoon een degelijk product voor een zachte prijs ( naar westerse normen). 1 nadeel: de geur, ik laat hem een nachtje uitwaaien buiten.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het 100% kunstmatig is hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:07 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik oppassen met (nep)leer uit china die geen keuring in Europa heeft gehad. Zelfs met zo`n keuring kan het al lomp zijn (zie de Scapino spaanse sloffen). Je kunt het zelf het beste inschatten, ik wil je alleen wijzen op de kans dat je loodvergiftiging (of iets anders naars) kan krijgen als dat leer je huid ergens (in)direct raakt.
Zie ook: http://america.aljazeera.(...)apshowhelllooks.html maar dit is nog vrij onschuldig.
Ik ben ook wel benieuwd naar die hangmatten, zijn wel heel goedkoop, volgens mij liggen die hangmatten van touw nooit fijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:13 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze hangmatten? Ga er eentje halen omdat hij me wel comfortabel en weerbestendig lijkt.
Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef Goddelijker het volgende:
Al 2-3 dagen een pakketje op "Zending wordt voorbereid door de verzender" staan, die ligt dus bij de douane.
Komt ie eindelijk na 30 dagen in NL aan (Sweden Post), krijg je dit.
Dat is gewoon een boete waard, dus of je daar zin in hebt geen idee.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:29 schreef Zspirit het volgende:
Iemand ervaring met dit soort fiets verlichting, lijkt me wel tof!
http://www.gearbest.com/bicycling-gear/pp_3907.html
Serieus ja? Waarvoor? incorrecte of gebrekkige fietsverlichting?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een boete waard, dus of je daar zin in hebt geen idee.
Sowieso niet de juiste kleur, en ik denk ook wel dat ze iets gaan zeggen over het feit dat het licht niet naar voren / achteren schijnt. Je bent alleen zichtbaar van de zijkant.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Serieus ja? Waarvoor? incorrecte of gebrekkige fietsverlichting?
Ben ik mooi klaar mee dan, leek me wel tof!
Nja ik wil ze gebruiken in combinatie met gewoon voor en achterligt, het lijkt me gewoon vet om dat erbij te hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sowieso niet de juiste kleur, en ik denk ook wel dat ze iets gaan zeggen over het feit dat het licht niet naar voren / achteren schijnt. Je bent alleen zichtbaar van de zijkant.
Van neonverlichting onder auto's is men niet gecharmeerd, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Nja ik wil ze gebruiken in combinatie met gewoon voor en achterligt, het lijkt me gewoon vet om dat erbij te hebben.
Heb ook zoiets. Tablet gekocht van een Aliexpress seller en gekozen voor verzending met China Post. Stuurt ie het met Sweden Post en heb ik een trackingcode die alleen werkt bij 17track. Op de site van Sweden Post zelf wordt ie niet gevonden.. het zal mij benieuwen hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef Goddelijker het volgende:
Al 2-3 dagen een pakketje op "Zending wordt voorbereid door de verzender" staan, die ligt dus bij de douane.
Komt ie eindelijk na 30 dagen in NL aan (Sweden Post), krijg je dit.
Nu ik er zo over na denk zal het wel niet mogen inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Van neonverlichting onder auto's is men niet gecharmeerd, dus ik ben benieuwd.
Netjes van ze, maar ik verwacht de bal hoofd echt niet meer...quote:"So sorry for the delay problem Maybe it's delayed or lost on the way.Don't worry,we will solve for you.We agree to refund to you first,and you can repay us after receiving,how do you think? Looking forward to your understanding and early reply Regards "
Welk balhoofd had je besteld?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:43 schreef Iemand91 het volgende:
Om op de TT te reageren; net bericht:
[..]
Netjes van ze, maar ik verwacht de bal hoofd echt niet meer...
Ondertussen ligt die mooie Sirui al weken ongebruikt in de kast...
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand wel eens een ball head uit China gehaald? Onderstaande lijkt me opzich wel wat. Meest verkocht op Aliexpress en lijkt een afgeleide te zijn van een Benro ball head. Schijnt uiteraard niet het beste van het beste te zijn, maar voor het geld toch aardig te scoren.
Zit vanwege een gelegenheid in de nabije toekomst mijn fotospul te bekijken en een statief, ball head en fluid head staan nu hoog in mijn verlanglijst. Statief is eigenlijk wel duidelijk maar ball head niet. Krengen kunnen ook flink wat kosten hier.
http://www.aliexpress.com(...)Screw/529417898.html
fasttech heeft zo ver ik weet sterkere lasersquote:Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef Zspirit het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met laser pointers?
Vroegah heb ik daar nog een leuk zakcentje aan verdient door die dingen aan vrienden te verkopen.
ik zie zo snel op DX alleen nog maar 5MW lasers staat, zijn sterkere niet meer verkrijgbaar?
Lees de OP anders eens... 'SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?'.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef Zspirit het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met laser pointers?
Vroegah heb ik daar nog een leuk zakcentje aan verdient door die dingen aan vrienden te verkopen.
ik zie zo snel op DX alleen nog maar 5MW lasers staat, zijn sterkere niet meer verkrijgbaar?
Heb 'em zelf. Stinkt wel als de tering als je 'em krijgt. Moet je eerst ff flink ontluchten. Verder wel solid.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:01 schreef BillsGate het volgende:
Iets met neus, lang, en verder kijken![]()
(Ik had het vorige topic doorgeploegd, daar kon ik het niet in vinden)
Ziet er netjes uit!
Ah thanks sorry niet gezien. Niet meer dan 5mw dus, ik had ze vroeger van 50! Dat was natuurlijk niet echt 50mw maar zo werden ze verkocht. Ik zie dat ze bij fasttech nog te krijgen zijn. Ga er gewoon een bestellen en kijken of ie aankomt. Thanks!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Lees de OP anders eens... 'SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?'.
Weet je zeker dat je geen DIY unit bestelt hebt ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:13 schreef badschaap het volgende:
Ook weer zoiets: bestel ik een 5mw laser bij fasttech, komt tie in onderdelen binnen, heb al ticket gemaakt. Nu maar wachten wat de opties zijn :p
85% positief is voor mij ook ondubbelzinnig het teken om er NIET bij te kopen. Wordt maar weer eens bewezen... lullig voor jequote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Zith het volgende:
Order bij Aliexpress van een 85% positive feedback seller is nu FROZEN![]()
Waarom doen die chineesjes dat, mij zo bedriegen![]()
Naja geld krijg ik gewoon terug, maar wilde zo graag deze itemquote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef funky_fart het volgende:
[..]
85% positief is voor mij ook ondubbelzinnig het teken om er NIET bij te kopen. Wordt maar weer eens bewezen... lullig voor je
jaa weet ik zeker, kwam gewoon los aan zo moet ik het zeggenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ah thanks sorry niet gezien. Niet meer dan 5mw dus, ik had ze vroeger van 50! Dat was natuurlijk niet echt 50mw maar zo werden ze verkocht. Ik zie dat ze bij fasttech nog te krijgen zijn. Ga er gewoon een bestellen en kijken of ie aankomt. Thanks!
[..]
Weet je zeker dat je geen DIY unit bestelt hebt ofzo?
Gewoon uit de OP:quote:Op donderdag 10 april 2014 15:37 schreef Zspirit het volgende:
Als ik het goed begrijp is Aliexpress een soort ebay voor wholesellers?
Interessant is helemaal nieuw voor mij, ik ben me nu weer aan het verdiepen in het china webshopping.
Sinds mijn 17e ben ik er niet echt meer mee bezig geweest.
quote:AliExpress
AliExpress ( www.aliexpress.com ) is een soort internationale eBay voor bedrijven en handelaars die handel bedrijven met particulieren en kleine bedrijven.
quote:Alibaba
Alibaba ( www.alibaba.com ) is geaffilieerd met AliExpress; het is de grote wholesale-moeder ervan. Op deze site doe je eerder direct handel met de fabriek/leverancier dan met een of andere reseller/handelaar. Let goed op de minimum order quantity (MOQ) die besteld moet worden. Je kunt hier vaak niet voor een enkel item terecht, daarvoor is AliExpress er dus.
Gewoon kijken naar reputatie hè, als je een store vind met 5k+ positieve ervaringen, dan zit je vaak wel bij een goede. Een beetje common sense en jezelf oriënteren.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Zspirit het volgende:
Ja dat had ik gelezen, ik was benieuwd wat jullie ervaringen waren maar daar vraag ik inderdaad niet erg duidelijk om. Zitten er veel oplichters e.d op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |