abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136594991

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136595019
Ik wist geen titel xD..
maar beter dan dit had ik wel verzonden denk ik :P hahaha
shiz onwaardige TT!
pi_136595084

Wauw. Audio. Xiaomi Piston V2. Jwt. *)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136595110
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw. Audio. Xiaomi Piston V2. Jwt. *)
review!
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_136595377
Had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht, maar ze zijn inderdaad erg goed. :Y
Lekkere volle ronde bas, niet blubberend en overschaduwend (misschien wel te sterk aanwezig voor de lui die eerder een analytische voorkeur hebben, ik ben eerder voor de allrounder met een tikkelje basshead) de rest blijft toch helder, maar niet vies scherp, en op de voorgrond; soundstage is goed gelaagd/gedetailleerd en best ruimtelijk/breed en dat zonder EQ, wat ik normaal altijd wel ff moet tweaken om naar m'n smaak te krijgen. Valt eigenlijk niet te kritiseren; dikke prima! Had ik niet verwacht Xiaomi, dacht die maken telefoons en dus hebben ze een eigen accessoire gemaakt om de package compleet te maken. Maar dat daar dan zo'n geluid uit komt, sta je dan toch ff van te kijken. :P

Enige wat me een beetje tegenvalt is het comfort, ze zijn vrij groot, de randjes wat scherp en zitten niet echt lekker.

Bij KingTai vandaan overigens: http://www.aliexpress.com(...)-MI2/1331083464.html .
pi_136595829
Oh ik bedoelde niet een zogenaamd coke-weegschaaltje maar een keukenweegschaal tot een kilo of 3 eigenlijk. Wat ik met de zoekfunctie kon vinden waren namelijk alleen maar van die kleine. :P
pi_136595959
Action? :P Heb er zelf eentje van de Lidl geloof ik. Die en ALDI zullen ze zo en nu dan heus ook wel hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, met zo'n pocket weegschaal voor juweliers en drugdealers ga je ook echt een cakemix ofzo afwegen. :') :P
Iets met 'KEUKENweegschaal' mompelt. ;)

pi_136597334
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef Xetran het volgende:
Oh ik bedoelde niet een zogenaamd coke-weegschaaltje maar een keukenweegschaal tot een kilo of 3 eigenlijk. Wat ik met de zoekfunctie kon vinden waren namelijk alleen maar van die kleine. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef shiznuts het volgende:
Action? :P Heb er zelf eentje van de Lidl geloof ik. Die en ALDI zullen ze zo en nu dan heus ook wel hebben.

[..]

Action hier heeft er inderdaad ook 1, voor een euro of 5 meen ik mij te herinneren.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_136598242
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:43:38 #10
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_136598467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef shiznuts het volgende:
Had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht, maar ze zijn inderdaad erg goed. :Y
Nice nice nice. Hopelijk heb ik de mijne snel binnen. *O*
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_136606079

Hier ook binnen, bevallen prima. Goed geluid, geen pieken in het geluid voor zover ik kan beoordelen.
Prima aankoop.
pi_136609540
DIe van mij van Buygou (oid) zal ook wel komen dan deze week :D
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:25:36 #13
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_136610489
Taobao-ontmaagd ben ik, na al 7 jaar in China besteld te hebben. :')
pi_136614579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef davedavy het volgende:
Vermijd CSSBuy, oplichters zijn 't! Prijzen komen hoger uit dan die estimater berekent :/
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef einzeinz het volgende:
Wie is goedkoper?
-Mistertao
-Cssbuy
CSSbuy is anders wel een van de weinigen die m'n spul netjes opstuurt. Mistertao klaagt steeds over dat hij het product niet kan accepteren, zelfs niet via de speciale link. En het was een toetsenbord voor m'n laptop, dus geen namaakproduct ofzo.
Ja het kan best zo zijn dat de prijs uiteindelijk hoger uitkomt, maar dan is het gewoon zwaarder dan wat zij van te voren inschatten. De prijzen vind ik, vergeleken met Zarmark, helemaal niet duur. En aangezien Agencytaobao m'n geld jatte en niks opstuurde (opgelost met Paypal claim) heb ik deze maar gepakt.

En bij CSSbuy kan ik gewoon met Paypal betalen, wat ik wel erg fijn vind in geval van een geschil.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_136624614
Nieuw klokkie! :7
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:15:15 #17
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_136624801
volgens mij is de vervangende accu van tmart er. is via Swedish post gekomen en ik moet er persoonlijk voor tekenen :')
pi_136627929
Zit alweer 'n paar weken op 'n eBay aankoop uit Maleisië te wachten, zou er voor 12-2 moeten zijn. :(

2 metalen cases voor de SIII van m'n vrouw en mij.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_136629825
iemand toevallig nog een koringsvoucher voor bic?
ik had deze horlogebox gezien:
http://www.buyincoins.com/item/18942.html

ben benieuwd of de kwaliteit wat is :)
pi_136634711
Ik ben van Mistertao naar Zarmark naar CSS gegaan.

Mistertao was ooit de beste/goedkoopste. Accepteerde destijds geen Paypal meer en zijn moeilijker gaan doen over namaak.

Toen kwam Zarmark (vervolg van de door onze geliefde Skypedienst van Jack Peng :7 was extreem duur met totaal geen logica in de prijs, wisselkoers rmb-dollar klopte voor geen snars en percentage servicefee klopte voor geen ***, ben toen ook maar gestopt met Taobao shopping.

Sinds dit jaar is CSSBuy uitgegroeid tot de grootste agent van Taobao, fee is laag en verzendkosten/prijs van product zijn gewoon naar waarde. Bezorgen netjes op tijd en keuze tussen alle verzendmethodes.
GGGG
pi_136634964
Ik heb die box, maar raad hem je niet aan als je grote horloges hebt. De kwaliteit is goed hoor daar niet van, maar denk dat hij meer voor vrouwen/smalle horloges is.
pi_136640029
Pakje uit Korea ontvangen, ging om oordopjes via ebay. Verzending = 2 weken, prima dus. Gaat om de JVC HA-EBX5 die bij bol 25 euro kost, nu voor 13.50 euro in huis.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_136640432
Hellepie... Wil SD kaartje van een collega testen ivm érg goedkoop gehaald uit China. Kan ik *mijn zoekskills zuigen* dat programma niet vinden dat hier wel eens geroepen is. Kan iemand me effe op weg helpen?
pi_136644899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef flankert het volgende:
Hellepie... Wil SD kaartje van een collega testen ivm érg goedkoop gehaald uit China. Kan ik *mijn zoekskills zuigen* dat programma niet vinden dat hier wel eens geroepen is. Kan iemand me effe op weg helpen?
H2testw 1.4 ^O^

http://www.heise.de/ct/Redaktion/bo/downloads/h2testw_1.4.zip
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:59:56 #25
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_136645015
Ik weet dat het geen echt chinees shoppen is, maar onlangs was hier een gesprek(je) over mechanische toetsenborden. Ik heb toevallig eentje van iemand overgenomen. Het toetsenbord is minder dan een half jaar oud en ziet er nog uit als nieuw.

Ik heb de CM STORM TRIGGER.Black switch RED LED. Het doet nog wel wat pijn als ik te lang typ, maar dat hoort bij zwarte switches. Je kan altijd vragen stellen natuurlijk, maar zonder hier 5 jaar over te typen wat fototjes.

In het donker:

Numpad & Logo:

Mijn nieuwe setup :)

Exclusief kast, deze staat onder het bureau.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:27:22 #26
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_136651033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik weet dat het geen echt chinees shoppen is, maar onlangs was hier een gesprek(je) over mechanische toetsenborden. Ik heb toevallig eentje van iemand overgenomen. Het toetsenbord is minder dan een half jaar oud en ziet er nog uit als nieuw.

Ik heb de CM STORM TRIGGER.Black switch RED LED. Het doet nog wel wat pijn als ik te lang typ, maar dat hoort bij zwarte switches. Je kan altijd vragen stellen natuurlijk, maar zonder hier 5 jaar over te typen wat fototjes.

In het donker:
[ afbeelding ]

Numpad & Logo: [ afbeelding ]

Mijn nieuwe setup :)
[ afbeelding ]

Exclusief kast, deze staat onder het bureau.
Je heet mandy in LoL? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Goddelijker het volgende:
Taobao-ontmaagd ben ik, na al 7 jaar in China besteld te hebben. :')
Ik wil ook wat proberen te bestellen bij Taobao, ik dacht te beginnen met een pet. Maar elke url die ik kopieer naar MisterTao worden geweigerd omdat er een naam in voorkomt die niet goedgekeurd wordt (merknamen meestal zegmaar, maar bijvoorbeeld ook army, etc.)
Zelfs als ik een compleet merkloze witte pet pak zegt hij dat nog steeds. Hoe kan ik dan toch een (paar) petten kopen daar?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  donderdag 13 februari 2014 @ 01:38:53 #27
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_136652092
Vandaag mijn vervangende WEIDE horloge binnen gekregen ^O^

Alleen wat ik me afvraag, mag ik het beschadigde horloge houden? Ik heb toentertijd in een mail gezegd dat ik het aanbod van een vervangend horloge graag zou aannemen en tegelijkertijd al gevraagd om instructies voor het terugsturen van het beschadigde horloge. In het antwoord kreeg toen alleen te horen dat ze blij waren dat ik tevreden was met hun oplossing en dat ze een nieuwe zouden opsturen.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_136652769
Krijg ik net een mailtje binnen van T-mart over die 1 cent zaklamp (politie lampje?) deal die ik vanuit dit topic had meegekregen en op 22-09 had besteld. Dit was een week voordat ik 2 maanden op reis ging en was deze helemaal vergeten. Blijkbaar is hij door de douane weer teruggestuurd en daar krijg ik nu dus bericht van, of ik mijn geld terug wil of een nieuwe levering.

Nieuwe levering uiteraard, want die 1 cent boeit mij niet :P
pi_136653150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:38 schreef N22 het volgende:
Vandaag mijn vervangende WEIDE horloge binnen gekregen ^O^

Alleen wat ik me afvraag, mag ik het beschadigde horloge houden? Ik heb toentertijd in een mail gezegd dat ik het aanbod van een vervangend horloge graag zou aannemen en tegelijkertijd al gevraagd om instructies voor het terugsturen van het beschadigde horloge. In het antwoord kreeg toen alleen te horen dat ze blij waren dat ik tevreden was met hun oplossing en dat ze een nieuwe zouden opsturen.
Telkens als ik iets niet kreeg, of wat ik had gekregen niet was wat ik besteld had, of niet in goede staat verkeerde, dan kreeg ik altijd een nieuwe opgestuurd waarbij het dan wel in orde was. Terugsturen heb ik nog nooit aan hoeven doen. Dat geldt voornamelijk voor wat duurdere dingen als tablets en smartphones die redelijk eenvoudig te repareren zijn door de fabrikant en niet goedkoop vervangbaar zijn. De meeste goedkope meuk ( < 30 USD) daarvan wordt waarschijnlijk ingecalculeerd dat het eens mis kan gaan en loont zich ook niet om terug te sturen vanwege de hoge verzendkosten NL -> HK/CN. Bovendien áls je iets zou moeten terugsturen, dan is het protocol normaal dat je het eerst opstuurt en zij op ontvangst van het product je pas een nieuwe toesturen. ;) Dus als het goed is, is het nu goed zo.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ik wil ook wat proberen te bestellen bij Taobao, ik dacht te beginnen met een pet. Maar elke url die ik kopieer naar MisterTao worden geweigerd omdat er een naam in voorkomt die niet goedgekeurd wordt (merknamen meestal zegmaar, maar bijvoorbeeld ook army, etc.)
Zelfs als ik een compleet merkloze witte pet pak zegt hij dat nog steeds. Hoe kan ik dan toch een (paar) petten kopen daar?
Via Quickorder ook niet?

Oh en mensen...
quote:
Weekly Deals!

$15 Off Brainwavz R1 Dual Driver Earphones

Coupon code: R115OFFVAL

Brainwavz R1 Dual Driver Earphones $29.50 AC
Brainwavz R1 Dual Driver Earphones w /mic $34.50 AC

Free Fedex next day delivery to select countries!
pi_136654442
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef Deugniett het volgende:
Ik heb die box, maar raad hem je niet aan als je grote horloges hebt. De kwaliteit is goed hoor daar niet van, maar denk dat hij meer voor vrouwen/smalle horloges is.
ok thanks :)
pi_136657372
Damn mijn focalprice bestelling vorige week donderdag besteld en komt net binnen. _O_ Nog nooit mee gemaakt zo snel.
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:48:24 #32
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_136658067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef Shogo het volgende:
Damn mijn focalprice bestelling vorige week donderdag besteld en komt net binnen. _O_ Nog nooit mee gemaakt zo snel.
Laatste pakketje wat met de boot meeging denk ik :)

En wat zat erin? :s)
pi_136658200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef Shogo het volgende:
Mijn order van Focalprice van 26-12 is nog niet binnen :').
Top 5 China producten
pi_136658269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:48 schreef JortK het volgende:

[..]

Laatste pakketje wat met de boot meeging denk ik :)

En wat zat erin? :s)
Camera spulletjes

Omnibounce voor mijn flitser (stukje plastic wat hier 25 euro kost)
http://www.focalprice.com(...)non_430EX_White.html

En een bescherm tasje voor een lens
http://www.focalprice.com(...)Inner_Bag_Black.html

:P
pi_136658944
ik heb op Aliexpress een chinapost tracking code gehad.

(Begin januari heb ik een aantal muismatten besteld)
de code staat echter al een maand op succefull find 0 items

Moet ik me zorgen gaan maken? (ik heb nog steeds contact met de seller en die gooit het natuurlijk op de "chinese holidays")
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:53:55 #36
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_136670400
Iemand trouwens enig idee of ik me kind veilig dit soort dingen uit China kan laten aantrekken? : http://www.aliexpress.com(...)ping/1389005163.html

Me theewater zegt namelijk van niet :@
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:02:32 #37
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_136670741
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Markos. het volgende:

[..]

Je heet mandy in LoL? :P

[..]

Nawty ;')

Ook even de vraag aan de rest: Ik ben op zoek naar een goedkope Go Pro knock off. Gewoon voor de fun! Iemand tips?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_136671749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ook even de vraag aan de rest: Ik ben op zoek naar een goedkope Go Pro knock off. Gewoon voor de fun! Iemand tips?
Mobius, Innovv C1, SJ4000 enz. Meer info en waar te kopen hier.

Zijn eigenlijk allemaal gelijk op behuizing na. De Mobius is het goedkoopst, de Innovv heeft mooie aluminium behuizing en de SJ4000 heeft veel accessoires (ook doordat die deels met de GoPro compatibel is). Net waar je voorkeur ligt qua prijs of hoeveelheid accessoires.

Ik wacht nog tot er een komt die 1080p 60fps. kan doen. Dat zal nog wel een tijd duren denk ik.
Al heb ik wel net iets te horen gekregen waar ik misschien zo'n kleine camera voor kan inzetten :9

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 13-02-2014 18:04:08 ]
pi_136673000
Na een (behoorlijke) valpartij is er zo nu en dan een kraak in het geluid van mijn Earson. Daarom wil ik nu ook een nieuwe kopen en gaat de huidige naar mijn vader (gebruikt hem toch niet veel). Is Banggood nog steeds de goedkoopste?
pi_136673475
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Nawty ;')

Deze is echt wel ok: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1423.l2649

donderdag 13 februari 2014 @ 19:45:13 #41
45722 Dromer
pi_136676516
quote:
Hier een stuk betaalbaarder. Daar heb ik 'm ook gescoord. Super beeld voor die prijs!
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:15:42 #42
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_136677809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:45 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hier een stuk betaalbaarder. Daar heb ik 'm ook gescoord. Super beeld voor die prijs!
Zelfde prijs hoor :')
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:17:42 #43
45722 Dromer
pi_136677900
quote:
99s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Zelfde prijs hoor :')
Ohja.. :P
pi_136677974
Alleen dan nog een -5% coupon (OP). ;)
pi_136679537
En bg komt over algemeen snelbinnen..
En goede aftersales :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:49:12 #46
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_136683261
Die Mobius lijkt me wel wat! Maar helaas is hij niet waterproof. Nu kan ik voor ¤25,- een case kopen, maarja dan zit ik op 80 euro ongeveer. Is er voor dat geld misschien een beter, waterproof alternatief?
pi_136683928
Een 808 #16 ofzo en dan gewoon tussen wat verknipte keukensponsjes in een urinepotje stoppen.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:03:24 #48
309342 ErkendFokker
pi_136684115
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Die Mobius lijkt me wel wat! Maar helaas is hij niet waterproof. Nu kan ik voor ¤25,- een case kopen, maarja dan zit ik op 80 euro ongeveer. Is er voor dat geld misschien een beter, waterproof alternatief?
Ja de SJ4000
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:17:28 #49
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_136684833
Hehe oeps! Is de SJ4000 dan echt veel beter dan de SJ1000? Scheelt toch al gauw een paar tientjes. :(
pi_136686269
Uh, surf eens naar YouTube?
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:58:04 #51
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_136686441
Heb al gekeken, maar er is nog vrij weinig beeld materiaal beschikbaar. Ook zie ik nu dat de SJ1000 versie die ik zag waarschijnlijk een copycat is en ik dus beter voor de SJ4000 kan gaan.
pi_136687925
Al die camera's verschillen nou niet echt gigantisch met elkaar qua beeldkwaliteit.
Het gaat meer om de bouwkwaliteit en de formfactor.
Als je dat meeneemt lijkt de Mobius en de SJ4000 de beste opties te zijn; de Mobius vanwege z'n prijs en de SJ4000 voor z'n formfactor.
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:59:21 #53
309342 ErkendFokker
pi_136688983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:30 schreef Iemand91 het volgende:
Al die camera's verschillen nou niet echt gigantisch met elkaar qua beeldkwaliteit.
Het gaat meer om de bouwkwaliteit en de formfactor.
Als je dat meeneemt lijkt de Mobius en de SJ4000 de beste opties te zijn; de Mobius vanwege z'n prijs en de SJ4000 voor z'n formfactor.
heb zojuist een mobius besteld, ook voor een rc project ;)
Gaaf ding, heb zelf een tijdlang die eerste serie keychain camera's gebruikt voor een ander project, ver geëvolueerd sinds toen

Gewoon op eBay gekocht, weet je zeker dat alles goed komt (goede seller)

En ook av out kabel gratis erbij, die moest ik toch hebben
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:06:03 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136693540
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:02:40 #55
45722 Dromer
pi_136694854
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef shiznuts het volgende:
Uh, surf eens naar YouTube?
Balen dat YouTube nooit de echte kwaliteit weergeeft. Iets met interlacing of zo?
Mijn filmpjes gaan er altijd op achteruit.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:35:23 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136695796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:02 schreef Dromer het volgende:

[..]

Balen dat YouTube nooit de echte kwaliteit weergeeft. Iets met interlacing of zo?
Mijn filmpjes gaan er altijd op achteruit.
Yeh. But you get the general idea. ;)

@ Kano, seg mot dah nou. :( :P

- Oh ja, nog iets hè. Een eBay-bestelling van 20.12.13 is er altijd nog niet. Dus ik ging nu (nadat PayPal-claimtijd was afgelopen) ff informeren of ze er misschien iets van wisten. Kreeg meteen al een refund aangeboden. O+ Soms hoef je je helemaal niet op te winden om tot een oplossing te komen. In al die tijd heb ik echt maar twee claims aangemaakt, een keer voor een Duitser die iets niet opgestuurd had en een keer met die too-good-to-be-true HP Touchpad uit Hong Kong, verder kom ik er met eerlijke/nette Chinezen altijd wel uit. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 14-02-2014 11:19:18 ]
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:34:44 #57
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_136701397
Eindelijk mijn DX van 13-01 binnen Ze hadden zelf problemen met de aanlevering van één of meerdere producten van mijn bestelling (terwijl deze op de site wel als 'In stock' stonden weergegeven). Het betreft een windproof-aansteker, 3 soorten kabeltjes, siliconen dopjes voor in ongebruikte laptoppoorten en goedkope in-ear earphones.

Blijkt er op die goedkope in-ear opeens "SONY" te staan :')14.gif Stond er niet bij geadverteerd dat het een (namaak)merk zou zijn, dus ik neem aan dat dit bewust is gedaan om copyright gezeik te ontlopen. Ik betaal weinig geld voor merkloze (reserve) oortjes, ik hoef echter geen namaakproduct.

EDIT: Alleen linkeroortje geeft geluid, into the trash it goes!

[ Bericht 4% gewijzigd door N22 op 14-02-2014 13:47:03 ]
pi_136708723
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:34 schreef N22 het volgende:
Eindelijk mijn DX van 13-01 binnen [ afbeelding ] Ze hadden zelf problemen met de aanlevering van één of meerdere producten van mijn bestelling (terwijl deze op de site wel als 'In stock' stonden weergegeven). Het betreft een windproof-aansteker, 3 soorten kabeltjes, siliconen dopjes voor in ongebruikte laptoppoorten en goedkope in-ear earphones.

Blijkt er op die goedkope in-ear opeens "SONY" te staan :')[ afbeelding ] Stond er niet bij geadverteerd dat het een (namaak)merk zou zijn, dus ik neem aan dat dit bewust is gedaan om copyright gezeik te ontlopen. Ik betaal weinig geld voor merkloze (reserve) oortjes, ik hoef echter geen namaakproduct.

EDIT: Alleen linkeroortje geeft geluid, into the trash it goes!
en dan een boete/rechtzaak krijgen door dit soort geintjes van chinese webshops.. :{

[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 14-02-2014 18:08:03 ]
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:02:34 #59
45722 Dromer
pi_136711644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

en dan een boete/rechtzaak krijgen door dit soort geintjes van chinese webshops.. :{
Nou, een rechtzaak zal wel meevallen zolang je ze niet met containers tegelijkertijd invoert. :P
pi_136711747
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nou, een rechtzaak zal wel meevallen zolang je ze niet met containers tegelijkertijd invoert. :P
Ligt maar net aan hoe hard ze je willen naaien :P..
maargoed bij kleine aantallen zal dat idd meevallen..
pi_136720634
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ligt maar net aan hoe hard ze je willen naaien :P..
maargoed bij kleine aantallen zal dat idd meevallen..
Als jij niet wist dat ze nep waren, dan kan je er toch vrij weinig aan doen?
pi_136721244
De meesten zullen hier PayPal gebruiken; hier kun je 2 maanden gratis Spotify Premium uitproberen.

Wel zélf op tijd opzeggen. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 14-02-2014 23:05:01 ]
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:00:25 #63
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_136734975
Weet iemand waar je deze bier fles hoesjes kunt kopen, voor weinig uiteraard:
http://www.aliexpress.com(...)68326/591312695.html

Ik zie er op aliexpress een paar staan (vandaar de link daar ook naartoe ;) ) Maar twee problemen.
1: Ik heb geen creditcard (al valt hier als het moet wel iets voor te regelen, al gaat mijn voorkeur uit naar PayPal)
2: De minimale afname.. Ik heb er niet zoveel nodig (max 5)
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_136735290
http://chinaprices.us?q=insul%20bottle
En probeer anders ook 'bottle bag', 'bottle cooler', 'cooler bag', 'bottle neoprene', 'bottle sleeve / pouch', enz etc.
Bij AliExpress ram je trouwens gemakkelijk de optie '1 piece only' aan. Vergeet eBay ook niet.
pi_136739349
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:41 schreef wihehin het volgende:

[..]

Als jij niet wist dat ze nep waren, dan kan je er toch vrij weinig aan doen?
En daar zit nou net het probleem, ik heb destijds toen ik gepakt ben met namaak spul ook me ook van de domme gehouden over het feit dat niet beter wist dan dat het echt was...

Maar blijkbaar staat er ergens in de wetiets, wat er op neer komt dat je er vanuit moet gaan dat wanneer een aankoop te goedkoop of een deal wat eigenlijk niet kan, je je er van moet weerhouden omdat dan de kans op namaak en heling groot is enzo...

Daarnaast werd mij verteld dat China namaak land nr 1 is en dat dit in de samenleving algemeen bekend is...

Kortom je had het kunnen weten... En bewijs maar eens dat je het niet wist... Gaat ook moeilijk..

En ik heb toen maar aan gegeven dat je dan nooit iets via Internet (uit het buitenland) kan bestellen omdat je nooit het product van te voren in handen had...

Krijg je als antwoord dat je dan maar niks meer moet bestellen... :')
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:59:15 #66
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_136741995
Tsjah, Nederlandse ambtenaren opereren helaas op hetzelfde kinderlijke niveau als Chinese ambtenaren.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:12:42 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136742348
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:59 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, Nederlandse ambtenaren opereren helaas op hetzelfde kinderlijke niveau als Chinese ambtenaren.
Mwha het zijn bedrijven die dit uitvoeren voor de rechthebbenden, niet de overheid zelf.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:40:18 #68
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_136747160
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

En daar zit nou net het probleem, ik heb destijds toen ik gepakt ben met namaak spul ook me ook van de domme gehouden over het feit dat niet beter wist dan dat het echt was...

Maar blijkbaar staat er ergens in de wetiets, wat er op neer komt dat je er vanuit moet gaan dat wanneer een aankoop te goedkoop of een deal wat eigenlijk niet kan, je je er van moet weerhouden omdat dan de kans op namaak en heling groot is enzo...

Daarnaast werd mij verteld dat China namaak land nr 1 is en dat dit in de samenleving algemeen bekend is...

Kortom je had het kunnen weten... En bewijs maar eens dat je het niet wist... Gaat ook moeilijk..

En ik heb toen maar aan gegeven dat je dan nooit iets via Internet (uit het buitenland) kan bestellen omdat je nooit het product van te voren in handen had...

Krijg je als antwoord dat je dan maar niks meer moet bestellen... :')
De volgende keer die eikel vertellen dat jouw aankopen zijn salaris financieren :')
Heerlijk zo'n overheid systeem met een monopoly. De troela bij de Wibra snapt het nog beter w/
pi_136747232
staat focalprice nog een beetje ok bekend? al een paar jaar geleden dat ik er wat bestelde.
There are only 151 Pokémon.
pi_136747736
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:42 schreef Eenskijken het volgende:
staat focalprice nog een beetje ok bekend? al een paar jaar geleden dat ik er wat bestelde.
prima zaak imho :)
pi_136748971
Top. heb net wat oortjes besteld, alleen krijg ik dubbele email bevestiging en mijn item beschrijving is leeg :') maar zal wel goed gaan neem ik aan.
pi_136754354
Chinese humor :')

pi_136760677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
Top. heb net wat oortjes besteld, alleen krijg ik dubbele email bevestiging en mijn item beschrijving is leeg :') maar zal wel goed gaan neem ik aan.
dat had ik ook zie ik nu in mijn laatste order (8-2) (klopt wel meer niet aan de mail, het linkje naar je order werkt niet, linkje "view in browser" klopt niet)

maar online klopt wel alles, dus zal wel goed gaan :)
pi_136762167
Ik wilde een tijdje terug een koptelefoon kabeltje bestellen via eBay. Had een mooie gevonden maar stelde de koop even uit. Nu zit ik dus voor een aantal maanden in Taiwan, probeer ik dat kabeltje te vinden.. vindt ie hem niet. Als ik mijn 'locatie' wijzig naar NL, dan vindt ie hem wel. Weet iemand of dat problemen geeft met betalen/verzenden of iets anders? Is er een reden voor dat het kabeltje niet wordt gevonden als je via locatie Taiwan zoekt? Bij shipping staat wel gewoon Taiwan als free shipping bestemming.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_136762224
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:30 schreef Michael-H het volgende:
Chinese humor :')

[ afbeelding ]
:')____!
  zondag 16 februari 2014 @ 09:42:21 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136762254
Ik gebruik vrijwel altijd .com.au, want al klik je 'wereldwijd' aan, of je .nl, .co.uk, .de, .com of .com.au dus gebruikt, sommige geven niet de resultaten die je je wenst. Dan sorteren op 'laagste prijs incl. verz. eerst' en dan je gewenste postcode/land opgeven, dan krijg je vanzelf wel te zien of ze daarnaar verzenden.
  zondag 16 februari 2014 @ 11:34:02 #77
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_136764694
Tipje voor de mensen die wel eens bij Alixpress kopen. Er is nu ook een soort prijsvergelijker alleen voor die site die over alle winkels zoekt: chnprice. Werkt niet 100% maar heeft bij mij wel een paar keer hetzelfde artikel bij een andere winkel goedkoper gevonden.
  zondag 16 februari 2014 @ 11:45:52 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136765003
:? Je hebt toch AliExpress zelf om Alishops te doorzoeken?
pi_136765082
Heeft iemand een idee hoe ik eenvoudig FM radio op een speaker krijg? Er zijn natuurlijk Mp3 spelers met FM, maar kan het ook nog eenvoudiger? Gewoon een kastje met een draaiknop om te zoeken oid?
Ajax Amsterdam
  zondag 16 februari 2014 @ 11:53:02 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136765183

Had je vroeger bij de Blokker voor 1,99.
Haalde je om tijdens de avondvierdaagse mee rond te lopen.
pi_136765231
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:53 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
:D Volgens mij heb ik die nog wel ergens bij mn ouder liggen haha. Goede optie idd!
Ajax Amsterdam
  zondag 16 februari 2014 @ 12:02:41 #82
45722 Dromer
pi_136765450
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef shiznuts het volgende:
:? Je hebt toch AliExpress zelf om Alishops te doorzoeken?
Ik zie het ook niet helemaal. Voor mensen die er moeite mee hebben een search term te bedenken?
Met de browser extension scheelt het je misschien een paar klikjes, maar om daar nou een hele site met community voor te beginnen?
  zondag 16 februari 2014 @ 12:28:16 #83
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_136766235
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:02 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet helemaal. Voor mensen die er moeite mee hebben een search term te bedenken?
Met de browser extension scheelt het je misschien een paar klikjes, maar om daar nou een hele site met community voor te beginnen?
Op zich wel alleen heel veel shops hebben net iets andere omschrijvingen en dan vind je het net niet. Dat werkt dus niet altijd. Maar goed, het is maar een suggestie. Ieder mag er mee doen wat hij/zij wil :)
pi_136766551
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:53 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
gaat niet werken ben ik bang, was het niet zo dat je bij die dingen juist die koptelefoontjes moest gebruiken als antenne om FM signaal op te vangen :P?
  zondag 16 februari 2014 @ 12:47:10 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136766798
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

gaat niet werken ben ik bang, was het niet zo dat je bij die dingen juist die koptelefoontjes moest gebruiken als antenne om FM signaal op te vangen :P?
Snoer met oortjes of koord met een speaker eraan. Same difference. :P
pi_136766843
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Snoer met oortjes of koord met een speaker eraan. Same difference. :P
oortjes gaan de lucht in en werken als antenne,
speakertje gaat niet de lucht in :P..

toch enig verschil qua ontvangst..
  zondag 16 februari 2014 @ 12:52:01 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136766945
'k hook net m'n foon aan m'n pc speakers. Wil prima.
pi_136770894
Ik wilde eigenlijk de Xiaomi Piston 2.0 oortjes uit het vorige topic kopen via ibuygou. Maar dan krijg ik de melding 'ip wrong'. Ik zit op het moment in Taiwan, zou dat ermee te maken hebben?
  zondag 16 februari 2014 @ 15:13:43 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136772136
Waddayathink yoself? Vooral ook na je eBay-problemen... :P
Probeer het eens via: https://proxfree.com of http://hidemyass.com/proxy/ .
pi_136772962
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef shiznuts het volgende:
Lekkere volle ronde bas, niet blubberend en overschaduwend (misschien wel te sterk aanwezig voor de lui die eerder een analytische voorkeur hebben, ik ben eerder voor de allrounder met een tikkelje basshead) de rest blijft toch helder, maar niet vies scherp, en op de voorgrond; soundstage is goed gelaagd/gedetailleerd en best ruimtelijk/breed en dat zonder EQ, wat ik normaal altijd wel ff moet tweaken om naar m'n smaak te krijgen. Valt eigenlijk niet te kritiseren; dikke prima! Had ik niet verwacht Xiaomi, dacht die maken telefoons en dus hebben ze een eigen accessoire gemaakt om de package compleet te maken. Maar dat daar dan zo'n geluid uit komt, sta je dan toch ff van te kijken. :P

Enige wat me een beetje tegenvalt is het comfort, ze zijn vrij groot, de randjes wat scherp en zitten niet echt lekker.

Bij KingTai vandaan overigens: http://www.aliexpress.com(...)-MI2/1331083464.html .
Hate to say it but I told you so! ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]

Hier ook binnen, bevallen prima. Goed geluid, geen pieken in het geluid voor zover ik kan beoordelen.
Prima aankoop.
Dit lijkt op de Piston V1. De V2's hebben een gouden tint. De V1 is zilverkleurig. Als je de V1 al goed vindt, dan ga je de V2 helemaal geweldig vinden. Duidelijke upgrade.

zondag 16 februari 2014 @ 15:33:09 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136773126
Yes, you did. Maar ik vind ze niet fijn zitten, is wel erg jammer... ;(

Gewoon de zilverkleurige versie van de V2 lijkt me? Of is die er niet?
pi_136773202
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Yes, you did. Maar ik vind ze niet fijn zitten, is wel erg jammer... ;(

Gewoon de zilverkleurige versie van de V2 lijkt me? Of is die er niet?
De v2 is uitsluitend in het goud gemaakt. De zilveren is altijd de V1. Ik zelf vind de V2 trouwens erg comfortabel, heb wel de tips vervangen door Sony Hybrids.
  zondag 16 februari 2014 @ 15:34:51 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136773251
Oh, gelukkig dan maar dat ik de gouden het mooist vond en daar om vroeg. :P
pi_136774666
Iemand wel eens een ball head uit China gehaald? Onderstaande lijkt me opzich wel wat. Meest verkocht op Aliexpress en lijkt een afgeleide te zijn van een Benro ball head. Schijnt uiteraard niet het beste van het beste te zijn, maar voor het geld toch aardig te scoren.

Zit vanwege een gelegenheid in de nabije toekomst mijn fotospul te bekijken en een statief, ball head en fluid head staan nu hoog in mijn verlanglijst. Statief is eigenlijk wel duidelijk maar ball head niet. Krengen kunnen ook flink wat kosten hier.

http://www.aliexpress.com(...)Screw/529417898.html

[ Bericht 20% gewijzigd door Iemand91 op 17-02-2014 11:11:45 ]
  maandag 17 februari 2014 @ 09:44:36 #95
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_136802602
Ik heb een conflict met pandawill. Ik heb een telefoon bij ze besteld, maar nooit gekregen. Ze hebben me gemaild dat ze het geld gaañ terugstorten, zelfs dat ze het al teruggestort hebben, maar op mijn paypal is niks terug te vinden. Wat kan ik doen? Iemand ervaring of tips?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_136802734
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef slaveloos het volgende:
Ik heb een conflict met pandawill. Ik heb een telefoon bij ze besteld, maar nooit gekregen. Ze hebben me gemaild dat ze het geld gaañ terugstorten, zelfs dat ze het al teruggestort hebben, maar op mijn paypal is niks terug te vinden. Wat kan ik doen? Iemand ervaring of tips?
Hoe lang geleden heb je besteld dan? Anders had je gewoon een paypal claim moeten starten. En je hebt toch een tracking gekregen?
Top 5 China producten
  maandag 17 februari 2014 @ 10:19:11 #97
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_136803345
quote:
0s.gif Op maandag 17 febri 2014 09:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoe lang geleden heb je besteld dan? Anders had je gewoon een paypal claim moeten starten. En je hebt toch een tracking gekregen?
Het is meer dan 45 dagen geleden. Ik heb wel eens vaker lang moeten wachten. Op de track and trace staat nog steeds dat ie onderweg is. Ik ben een maand met vakantie geweest en toen ik terug kwam heb ik mijn geld teruggevraagd
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
pi_136803473
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef slaveloos het volgende:

[..]

Het is meer dan 45 dagen geleden. Ik heb wel eens vaker lang moeten wachten. Op de track and trace staat nog steeds dat ie onderweg is. Ik ben een maand met vakantie geweest en toen ik terug kwam heb ik mijn geld teruggevraagd
Had je eigenlijk een paypal claim moeten starten voordat die 45 dagen verlopen. Als je die paypal claim start kan je ook nog wachten tot je hem kan opschalen. Nu ben je afhankelijk van pandawill. Is er verder niks te zien op je tracking (stuur hem anders eens per dm)?
Top 5 China producten
  maandag 17 februari 2014 @ 10:47:03 #99
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_136804012
Zal ik later even doen kan op mijn tablet geen goede screenshots maken
  maandag 17 februari 2014 @ 12:15:13 #100
48067 neo2000
pi_136806461
Kan sowieso even duren voordat terug gestort geld terug te zien is op Paypal..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_136810085
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Waddayathink yoself? Vooral ook na je eBay-problemen... :P
Probeer het eens via: https://proxfree.com of http://hidemyass.com/proxy/ .
Ja okay, wilde even een bevestiging haha. Thanks voor de links.
  maandag 17 februari 2014 @ 17:27:20 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136818304

Stoner Acoustics UD110v2 USB DAC. :7 Sweet. ( http://stoneracoustics.blogspot.com | https://www.facebook.com/StonerAcoustics | http://www.head-fi.org/t/(...)coustics-ud100-ud110 ) Nu nog die S.M.S.L sApII Pro amp binnenkrijgen.

@ ErkendFokker: Nog bedankt voor de tip! :D
pi_136819592
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Stoner Acoustics UD110v2 USB DAC. :7 Sweet. ( http://stoneracoustics.blogspot.com | https://www.facebook.com/StonerAcoustics | http://www.head-fi.org/t/(...)coustics-ud100-ud110 ) Nu nog die S.M.S.L sApII Pro amp binnenkrijgen.

Dit zorgt voor een betere geluidskwaliteit ofzoiets?
  maandag 17 februari 2014 @ 18:10:56 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136819664
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:08 schreef neverl33t het volgende:

[..]

Dit zorgt voor een betere geluidskwaliteit ofzoiets?
Dat is het idee, ja. :Y http://nl.wikipedia.org/wiki/Digitaal-analoogomzetter
De DAC van de geluidskaart in je pc/laptop/tablet/smartphone is doorgaans niet zo denderend.
pi_136819859
Ik heb een geruime tijd geleden een UltraFire C8 CREE XM-L XML T6 1300LM gekocht via eBay, ben hier eigenlijk best tevreden over. Ben nu in de markt voor een tweede zaklamp, van vergelijkbare prijs/kwaliteit. Via google of dit topic kom ik niet veel verder, maar zijn er al betere alternatieven beschikbaar?

Deze heb ik tot nu toe op het oog: http://www.banggood.com/W(...)shlight-p-49450.html

Verder deze lader https://www.fasttech.com/products/1319800 en deze batterijen https://www.fasttech.com/products/1143804 al ben ik er nog niet helemaal uit of Fasttech ook naar Nederland verstuurd.
  maandag 17 februari 2014 @ 18:21:09 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136819976
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:16 schreef Llewy het volgende:
Ik heb een geruime tijd geleden een UltraFire C8 CREE XM-L XML T6 1300LM gekocht via eBay, ben hier eigenlijk best tevreden over. Ben nu in de markt voor een tweede zaklamp, van vergelijkbare prijs/kwaliteit. Via google of dit topic kom ik niet veel verder, maar zijn er al betere alternatieven beschikbaar?

Deze heb ik tot nu toe op het oog: http://www.banggood.com/W(...)shlight-p-49450.html

Verder deze lader https://www.fasttech.com/products/1319800 en deze batterijen https://www.fasttech.com/products/1143804 al ben ik er nog niet helemaal uit of Fasttech ook naar Nederland verstuurd.
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:19 schreef shiznuts het volgende:

http://www.aliexpress.com(...)T-LED/932570585.html

Beste zaklamp die ik momenteel heb zou ik zeggen. Voelt goed aan en zelfs wat feller dan de SkyRay (met 3x XM-L T6 BIN). Net ff wat feller ook dan de voorgaande XM-L2 U2 en in vergelijking daarmee heeft de U3 ook een wat blauwere cast. De U2 is wat geler. Aanrader in ieder geval dus de XM-L2 U3. AliExpress zaklamp is bedrukt met CREE XM-L2 U3 en HWA WYS UltraFire C8 logo, de U2-versie was blanco bedrukt, maar zelfde behuizing verder.

Schroefdraad bij deze zaklampen gaat wel een beetje 'droog' dus smeren is een goed idee. Laatst bij BIC deze twee potjes op de kop getikt, een tip!
http://www.buyincoins.com(...)e-product-30127.html
http://www.buyincoins.com(...)se-product-6158.html

Meer toffe zaklamp info:
• Mijn eerdere post over flashlights: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
• CREE Wiki: http://flashlightwiki.com/Cree
En de welbekende fora natuurlijk:
http://budgetlightforum.com/forum/flashlights/18650
http://www.candlepowerfor(...)p?45-LED-Flashlights
+ GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
+ Nitecore / JetBeam / Sysmax intellichargers ja :Y
+ Ben zelf van de SoShine protected accu's
pi_136823288
Thanks, dat topic kende ik nog niet :)

Vind je dat hij het prijsverschil waard is t.o.v. de T6?
  maandag 17 februari 2014 @ 19:55:56 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136823457
Als je een beter alternatief wilt... betere prijs/kwaliteit is er niet.
En performen doet 'ie! Alleen de duurdere MT-G2 is krachtiger in principe.
pi_136825128
Dan wordt dat 'm dus!

Toevallig nog een linkje naar de batterijen die je bedoelde of een goedkopere intellicharger dan die van Fasttech?

Nogmaals dank!
  maandag 17 februari 2014 @ 20:41:07 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136825509
'SoShine 18650' -> 2800mAh (geel) en 2900mAh (groen) heb ik zelf.
Via de bekende kanalen te vinden, zelfde voor de charger ('i4 charger'):
http://chinaprices.us | http://chinapricefinder.com | http://wholecheap.com | http://finddealsfor.me | http://aliexpress.com
pi_136840675
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:16 schreef Llewy het volgende:

Die van banggood niet halen!
je krijgt gewoon een XM-L U2 op gestuurd, die warmer licht uit stoot dan een T6
(lijkt dus veel minder fel)

en daarnaast is de bouwkwaliteit van dat ding zo ruk!
afgelopen week is hij bij mij overleden zelfs..

Gewoon een XM-L2 U3 halen inderdaad.. tevens ook in mijn review te zien:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
pi_136863306
10 dagen en mijn Focalprice bestelling is binnen ^O^ (2x oordopjes, lamp en usb kabeltje)
pi_136867044
Weet iemand een linux tablet met ethernet aansluiting? Voor de rest weinig eisen als hij maar 24/7 aan blijft.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:52:39 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_136871404
Puf puf , earson test gedaan :@

Ik moet weten hoe lang de accu meegaat op een kabeltje op halve volume. Ik heb hem net maar uitgezet na 27 uur want het begon nogal te vervelen. Ik begon echt aan vrij energie te denken :P

Ik ben erg nieuwsgierig wat voor een accu erin zit. Mooie opvolger voor mijn Fiio die niet zo lang meegaat op 2xAA.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:20:53 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136873097
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:37 schreef mikieu het volgende:
Weet iemand een linux tablet met ethernet aansluiting? Voor de rest weinig eisen als hij maar 24/7 aan blijft.
Wat voor budget zit je aan te denken :)? Er zijn wel een aantal te vinden denk ik maar heel goedkoop zijn ze niet.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:39:01 #116
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_136874405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef monkeybrain het volgende:
Puf puf , earson test gedaan :@

Ik moet weten hoe lang de accu meegaat op een kabeltje op halve volume. Ik heb hem net maar uitgezet na 27 uur want het begon nogal te vervelen. Ik begon echt aan vrij energie te denken :P

Ik ben erg nieuwsgierig wat voor een accu erin zit. Mooie opvolger voor mijn Fiio die niet zo lang meegaat op 2xAA.
Ja hij is heel nice.. enige wat ik zelf kut vind is het volume... of heel zacht, of heel hard...

Echt fine tunen wil niet echt, en je moet de knop lang inhouden wil je echt verschil merken in volume.

[ Bericht 29% gewijzigd door ManageTheAnger op 18-02-2014 23:04:15 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_136875441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat voor budget zit je aan te denken :)? Er zijn wel een aantal te vinden denk ik maar heel goedkoop zijn ze niet.
Rond de 200 is wel acceptabel.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:00:41 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136875793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:54 schreef mikieu het volgende:

[..]

Rond de 200 is wel acceptabel.
Hmz, zit even te kijken maar die zijn nog vrij duur (kom je bij X86 uit waarschijnlijk).
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zoiets, denk dat die van de ''actie'' komt. Zoiets is wellicht je beste keuze (lijkt mij dat je daar gewoon Linux op kan plaatsen ;). Op goedkope ARM china tabs gaat het waarschijnlijk een uitdaging worden (alhoewel enkele TV sticks het soms wel kunnen draaien).
pi_136876193
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, zit even te kijken maar die zijn nog vrij duur (kom je bij X86 uit waarschijnlijk).
Zoiets, denk dat die van de ''actie'' komt. Zoiets is wellicht je beste keuze (lijkt mij dat je daar gewoon Linux op kan plaatsen ;). Op goedkope ARM china tabs gaat het waarschijnlijk een uitdaging worden (alhoewel enkele TV sticks het soms wel kunnen draaien).
Hmm, marktplaats is niet helemaal wat ik zoek. Heb er namelijk een aantal nodig, met optie tot nog meer. Had ik er idd niet bij gezegd.

Waarschijnlijk ga ik voor een losse miniPC en scherm. Maar ik dacht wie weet heeft iemand een mooie oplossing.

Valt mij wel tegen wat het kost, ook tablets met een HDMI IN zijn er volgens mij niet. Ik kan het niet vinden iig. Dacht op die manier een goedkoop touchscreen voor de miniPC te hebben, kom nu op in verhouding duur touch schermpje uit.

Ik neig nu richting Utilite.
pi_136880537
die led lamp van focalprice

vind ik vrij goed zijn werk doen, hij lijkt wat feller (maar niet in de buurt van de 300 lumen extra), dit kan uiteraard ook door het design komen dat hij beter het licht kan verspreiden
de kleur is wel warmer wit (t.o.v. de led lamp van action die ik erin had zitten), zoals geadverteerd..
  woensdag 19 februari 2014 @ 09:25:41 #121
45722 Dromer
pi_136882628
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, die actie was leuk. Heb hem gratis gekregen plus een (overigens niet passende) sleeve erbij. :P
De laatsten waar ze geen tablets meer voor hadden, hadden het meest geluk. Die kregen een tegoedbon t.w.v. de 'echte' waarde van de tablet en konden dus een iPad kopen. :P
Heb mijn AT tablet overigens twee weken geleden verkocht voor 100 euro. Echt een onding.
pi_136883530
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef mikieu het volgende:

[..]

Hmm, marktplaats is niet helemaal wat ik zoek. Heb er namelijk een aantal nodig, met optie tot nog meer. Had ik er idd niet bij gezegd.

Waarschijnlijk ga ik voor een losse miniPC en scherm. Maar ik dacht wie weet heeft iemand een mooie oplossing.

Valt mij wel tegen wat het kost, ook tablets met een HDMI IN zijn er volgens mij niet. Ik kan het niet vinden iig. Dacht op die manier een goedkoop touchscreen voor de miniPC te hebben, kom nu op in verhouding duur touch schermpje uit.

Ik neig nu richting Utilite.
normaal gezien kan je picuntu draaien op elke rk 3188 http://liliputing.com/201(...)rk3188-mini-pcs.html Dus eigenlijk elke dongle of mini tv box kan je ervoor gebruiken. En wat betreft het externe scherm zou ik gewoon een goedkope A13 nemen met teamviewer.
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:13:15 #123
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_136883604
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

Waar te bestellen dan ? :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:15:21 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136885304
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:13 schreef baaart het volgende:

[..]

Waar te bestellen dan ? :)

quote:
Als ik het moet vergelijken met iets, dan is het zo'n beetje net als fotografie waarbij men in RAW schiet en een 'flat' picture profile schiet. Voordeel daarvan is dat je het non destructief in post kunt aanpassen.

Dit klinkt ook vrij 'flat', met het voordeel dat je het wat beter kunt oppompen met een versterker zonder dat het overal gaat krikken en kraken. :P

Erg clean en detailrijk is de output. :Y
pi_136899814
Collega shoppers,

Ik heb laatst weer eens wat besteld bij Zarmark, maar merkte tot mijn teleurstelling dat de shippingkosten van 16 dollar per kilo richting de 27 dollar per kilo is gegaan.

Heb ik dat ergens gemist?

Maakt importeren weer minder interessant helaas.
Benefit of digital: it works or it doesn't
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:36:45 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136900065
Daarom: MisterTao. :7
Laatst dacht ik nog bij mezelf 'Wait, that's all?! Nice *) '.
quote:
Product Price: $29.54
Domestic Shipping Fee: $1.6
Intl Shipping Fee: $3.38
Commission: $1.73
Oordopjes maar, maar toch.
pi_136900261
Kijk dat ziet er beter uit, niet handig van onze chinese vriend. Ben over het algemeen trouw aan een goede leverancier, maar met prijzen die zo hoog liggen moet ik toch eens een ander proberen.

BTW shiz, wat wogen die oortjes?want dat is wel belangrijk om te weten.

Snap het eigenlijk helemaal niet, als ik op de HKpost site kijk dan is de prijs daar niet veranderd.
Extra marge zullen we maar zeggen.
Benefit of digital: it works or it doesn't
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:47:50 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136900378
130g, so it seems.
Maar ik denk niet dat je dat 1:1 om kunt zetten naar een verzendprijs.
Je betaalt geloof ik echt niet vier keer zoveel voor vier keer zo zwaar.
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:10:36 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136906940
Bij Mistertao kan je het vooraf natuurlijk al zien (als je het gewicht wat gokt)
pi_136907163
Hmm ik weet zo net niet met die Chinese webshops. Dure shipping of niets opsturen.
Ben er een beetje huiverig voor hoor.
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:22:43 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136907594
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:14 schreef quirina het volgende:
Hmm ik weet zo net niet met die Chinese webshops. Dure shipping of niets opsturen.
shipping is vaak gratis en ze sturen gewoon op hoor. Als je shops uit de op kiest
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:32:05 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136908337
quote:
Dan moet je het vooral niet gebruiken :D.
En mocht je het wel doen, zorg dan dat je onder de 22 euro besteld (incl verzenden en alles) anders kan je met douane kosten komen te zitten.

En zoals aangegeven zijn de shops uit de openignspost allemaal wel te vertrouwen (maar wellicht niet altijd even snel).
Mocht je het een dag of 30 na verzenden niet binnen hebben dan gewoon eens zeuren bij de Chinees in kwestie waar het blijft, mocht het na 43 dagen niet binnen zijn een case openen en opwaarderen naar een claim mocht het bedrijf niet meewerken.
Kans dat het echt fout gaat is vrij klein (tenzij je bij vage shops gaat bestellen, of dingen besteld die te mooi zijn om waar te zijn).
pi_136908601
quote:
Ik zat exact in hetzelfde schuitje... maar dat komt omdat iedereen om je heen maar roept "namaak, chinese troep, dit dat"

Het is niet meer echt een zuiver op je eigen gevoel gebaseerde mening.

Heb de gok gewoon genomen destijds voor mijzelf, en het heeft altijd uitgepakt.
Van alle keren dat ik besteld heb, is er 1x iets niet aangekomen en die chinees heeft netjes het geld terug gestuurd.

Grootverbruikers hier zijn volgens mij Shiz, RobertNL, Iemand91 en vast nog iemand die ik vergeet.
Bij twijfel over zaken geven hun vaak (in mijn ogen) de beste antwoorden (en is Shiz overactief :P )

Succes met je aankomende bestellingen :D
YouTube
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:38:09 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136908662
Overigens kan je er beter niet aan beginnen. Verslaving ligt op de loer

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136908792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zat exact in hetzelfde schuitje... maar dat komt omdat iedereen om je heen maar roept "namaak, chinese troep, dit dat"

Het is niet meer echt een zuiver op je eigen gevoel gebaseerde mening.

Heb de gok gewoon genomen destijds voor mijzelf, en het heeft altijd uitgepakt.
Van alle keren dat ik besteld heb, is er 1x iets niet aangekomen en die chinees heeft netjes het geld terug gestuurd.

Grootverbruikers hier zijn volgens mij Shiz, RobertNL, Iemand91 en vast nog iemand die ik vergeet.
Bij twijfel over zaken geven hun vaak (in mijn ogen) de beste antwoorden (en is Shiz overactief :P )

Succes met je aankomende bestellingen :D
Mij en monkeybrain vergeten..
schande! ~O>

maar inderdaad verslaving ligt op de loer...
wees gewaarschuwd!
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:43:02 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136908897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:38 schreef Catch22- het volgende:
Overigens kan je er beter niet aan beginnen. Verslaving ligt op de loer

Ik kan uit ervaring vertellen dat ook die verslaving na verloop van tijd af gaat nemen.
* RobertNL kijkt naar zijn excel bestandje en ziet de laatste 2 maanden geen bestellingen voor hem zelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 19-02-2014 21:51:08 ]
pi_136909427
Vandaag ook maar weer eens wat besteld. De roze earson speaker omdat mijn zusje die zo graag wilde. En was zelf toe aan nieuwe oortjes en heb de awei es800m en BRAINWAVZ Alpha. Ben benieuwd naar de kwaliteit en anders gaan ze naar familie :P zijn er nog meer oortjes voor minder dan ¤20 die goed zijn?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_136910243
quote:
Bestel iets uit de shops van de OP voor minder dan ¤22. Betaal met PayPal en je kunt dan altijd nog je geld daarmee terug krijgen.

Ik zou er overigens toch niet aan beginnen; voordat je het weet bestel je om maar wat te bestellen. _O-
Oh, en je steekt andere mensen aan als zij zien wat jij zo goedkoop kunt halen.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Grootverbruikers hier zijn volgens mij Shiz, RobertNL, Iemand91
_O-
Echt niet. Is wel eens erger geweest maar nu hooguit 1x per maand iets kleins van minder dan ¤5.
Al ga ik denk ik binnenkort dit 'goedmaken' door in 1 klap zoveel van waarde te bestellen dat genoeg is
voor het rest van het jaar. :{
quote:
Bij twijfel over zaken geven hun vaak (in mijn ogen) de beste antwoorden
Dat mag uiteraard! Daar is het forum voor. :)
quote:
(en is Shiz overactief :P )
:Y Die heeft geen day job meer; die is fulltime China-addict. _O-

Oh, en van Chinese Android tablets naar Windows tablets? :7

CUBE IWORK 10 U100GT Intel Quad Core 10.1 Inch Windows 8.1 Tablet
¤270, heel redelijke prijs voor een 10" W8 tablet met Bay Trail CPU.

EDIT: aan de andere kant heb je bij bijvoorbeeld Dell al wel een 8" Venue 8 Pro voor ¤251. (en met de vele deals, kortingen en kortingscodes die je bij Dell hebt kan dat waarschijnlijk nog flink lager)

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 19-02-2014 23:04:37 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:15:08 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136910685
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en van Chinese Android tablets naar Windows tablets?

CUBE IWORK 10 U100GT Intel Quad Core 10.1 Inch Windows 8.1 Tablet

¤270, heel redelijke prijs voor een 10" W8 tablet met Bay Trail CPU.
:9 Ziet er niet onaardig uit. Welke webshop stuurt mij er even 1 voor een review :D?
pi_136913961
Ook ik heb nu die chique Earson van 7 januari :D
Ja.
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:54:55 #141
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_136915650
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mij en monkeybrain vergeten..
schande! ~O>

maar inderdaad verslaving ligt op de loer...
wees gewaarschuwd!
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring vertellen dat ook die verslaving na verloop van tijd af gaat nemen.
RobertNL] kijkt naar zijn excel bestandje en ziet de laatste 2 maanden geen bestellingen voor hem zelf.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:

Echt niet. Is wel eens erger geweest maar nu hooguit 1x per maand iets kleins van minder dan ¤5.

Shiz en ik keepin' it real (8> Wij hebben maar 1 versnelling, vol gas vooruit :7
De rest hangt uit gewenning nog rond, niets kopen wel kijken :')
pi_136916536
Ik heb vandaag voor het eerst wat besteld via DE :@
Een 'powerbank' voor mijn telefoon en een polarisatiefilter voor mijn telelens :D Stond onder dat ik het over ongeveer 7 tot 10 dagen kan verwachten, dus ben benieuwd :)
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 20 februari 2014 @ 07:55:25 #143
309342 ErkendFokker
pi_136919150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

[..]

Shiz en ik keepin' it real (8> Wij hebben maar 1 versnelling, vol gas vooruit :7
Meanwhile heb ik in de laatste maand(en) meer dan 200 euro uitgegeven in Azië :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 08:31:39 #144
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_136919399
Begint nu het ver-plassen? ;)
  donderdag 20 februari 2014 @ 08:54:09 #145
45722 Dromer
pi_136919638
quote:

[..]

[..]

[..]

Ho ho 's ff. Dat ik er niet zo mee loop te pimpen als jullie zegt niet dat ik niks koop. :P
Nu onderweg: Onda v975m tablet, Colorfly E708 Q1 tablet, 'klaphoesjes' voor beide tablets plus voor een tablet dat ik een paar weken geleden al heb ontvangen (Een Q88'je met dual core), de Xiaomi Pistons en een hele hoop klein grut dat ik niet eens ga vermelden.

Afgelopen twee maanden: o.a. 4 telefoons en dat Q88 tablet. En weer een hoop klein grut. :7
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:01:30 #146
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_136920856
Iemand nog een goed suggestie voor een toetsenbord/muis combo of kan ik die beter gewoon in NL kopen ?
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:07:57 #147
309342 ErkendFokker
pi_136920999
pi_136921471
Damn!
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:50:01 #149
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:54:49 #150
309342 ErkendFokker
pi_136922080
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef JortK het volgende:

[..]

En dat allemaal voor jezelf, of ook handel?
Voor mezelf :')
pi_136922894
Hi, ik ben op zoek naar een 3g usb stick ding, is dat ergens in China goedkoop te scoren? Of gaat dat veel gezeik geven hier op Nederlandse netwerken?
Top 5 China producten
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:14:08 #152
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_136924384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:23 schreef rene90 het volgende:
Hi, ik ben op zoek naar een 3g usb stick ding, is dat ergens in China goedkoop te scoren? Of gaat dat veel gezeik geven hier op Nederlandse netwerken?
Nee hoor. Ik heb er hier ook 1. Komt dacht ik van Pandawill af, koste iets van $17. Wel even kijken of hij ook de goede band heeft. De mijne werkt in elk geval prima, je moet er alleen je provider aan toevoegen want die kennen ze daar niet. ;)
pi_136924852
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:14 schreef Gunny het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb er hier ook 1. Komt dacht ik van Pandawill af, koste iets van $17. Wel even kijken of hij ook de goede band heeft. De mijne werkt in elk geval prima, je moet er alleen je provider aan toevoegen want die kennen ze daar niet. ;)
Is dat veel gedoe 'je provider toevoegen'?
Top 5 China producten
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:39:39 #154
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_136925181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee, stick in de pc duwen, software opstarten en gegevens invoeren. Apn carrier gegevens, die vind je oa hier.

http://phonehousepapendre(...)pn-carrier-settings/

Hier heb je overigens een link voor zo'n ding.

http://www.pandawill.com/(...)m-dongle-p68881.html

[ Bericht 13% gewijzigd door Gunny op 20-02-2014 12:53:42 (link toegevoegd) ]
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:41:09 #155
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_136927000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 08:54 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ho ho 's ff. Dat ik er niet zo mee loop te pimpen als jullie zegt niet dat ik niks koop. :P
Nu onderweg: Onda v975m tablet, Colorfly E708 Q1 tablet, 'klaphoesjes' voor beide tablets plus voor een tablet dat ik een paar weken geleden al heb ontvangen (Een Q88'je met dual core), de Xiaomi Pistons en een hele hoop klein grut dat ik niet eens ga vermelden.

Afgelopen twee maanden: o.a. 4 telefoons en dat Q88 tablet. En weer een hoop klein grut. :7
Het hele punt van deze topic is showen wat je koopt als tips voor anderen
Aan geheimzinnige shoppers hebben we niets! o|O
pi_136927684
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

quote:
hetzelfde geldt voor erkendfokker, show eens waar je al dat geld aan hebt uitgegeven..
zo hebben wij niks aan deze shit natuurlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 20-02-2014 14:10:16 ]
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:18:58 #157
45722 Dromer
pi_136928506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tsk. Ik moest m'n tablets juist in het Android-tablet topic posten. :+
En mijn telefoons durf ik niet eens te vermelden omdat die op twiekers ook al worden afgezeken omdat ze slechts dual core zijn.
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:44:48 #158
309342 ErkendFokker
pi_136933944
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

hetzelfde geldt voor erkendfokker, show eens waar je al dat geld aan hebt uitgegeven..
zo hebben wij niks aan deze shit natuurlijk!
Ok ik maak vanavond een lijstje voor zover dat lukt
pi_136934459
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:44 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ok ik maak vanavond een lijstje voor zover dat lukt
^O^ ^O^
pi_136934558
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die van HuaWei kosten niet veel en werken goed, veel te krijgen op Aliexpress. Die verkopen de providers zelf ook, alleen dan mét een simlock. Die overigens ook niet moeilijk is om eraf te halen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:05:07 #161
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_136934724
Ik zag gister een aanbieding op marktplaats van een verklikker voor flitspalen.

Kunnen we die niet goedkoper krijgen uit china?
Ik had al even zitten te kijken, maar weet niet wat wel en welke niet illegaal zijn in Nederland.

Voor ik veel gezeur krijg: IK WIL EEN LEGALE VERKLIKKER
pi_136934929
Ik zag trouwens net dat de roze earson bij bg de 2014 editie is met ingebouwde microfoon voor de liefhebbers. :P hoop dat de zwarte binnenkort ook de 2014 editie wordt.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_136940201
quote:

[..]

[..]

[..]

Twee maanden lang niks bestellen is er echt niet bij nee. :P Een week niks besteld/ontvangen, is een week niet geleefd. :7 Jwt. Daarstraks nog twee Philips in-ears bij het postkantoor afgehaald, als ook iets uit China ( BG ):

Very nice. I like. Op het postkantoor lag ook het volgende op me te wachten (OM-D E-M1 + 12-40mm)...

Wat er bij mij allemaal maandelijks wordt afgeschreven, daar is zo'n 200 euro niks bij ben ik bang. :D
pi_136940721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef davedavy het volgende:

[..]

Die van HuaWei kosten niet veel en werken goed, veel te krijgen op Aliexpress. Die verkopen de providers zelf ook, alleen dan mét een simlock. Die overigens ook niet moeilijk is om eraf te halen.
Thanks, de huawei van ali gehaald nu, was 19 dollar inc. verzenden.
Top 5 China producten
pi_136956832
Ik heb mijn Yoobao powerbank binnen gekregen van "13.000mAh". Zo op het eerste gezicht lijkt er niks mee. Hij laadt prima mijn apparaten op en de doos zag er ook legit uit. Had even op youtube gekeken hoe je neppe van de echte kunt onderscheiden en mijne heeft ook rechtsboven een krasplaatje zeg maar waaronder het staat om vervolgens op de site te kijken of die echt is :P Zal dit morgen even testen. Hij voelt goed en stevig aan en nog redelijk zwaar, volgens mij zit het qua bouwkwaliteit wel snor ;)

Sheize.. m'n plaatjes zitten onderste boven maar geen zin meer om het aan te passen :') Draai je scherm maar lekker als je het wilt zien :D
pi_136961126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:11 schreef Waffle het volgende:
Ik zag trouwens net dat de roze earson bij bg de 2014 editie is met ingebouwde microfoon voor de liefhebbers. :P hoop dat de zwarte binnenkort ook de 2014 editie wordt.
Ik heb dinsdag wel een zwarte earson van banggood gekregen.
stond onderop wel een 2014 serial nummer, maar zover ik heb kunnen testen zit er (nog) geen microfoon in..
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:15:43 #167
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_136963208
ik heb mijn geld terug van Pandawill, echt prima service!
pi_136963724
Prima ontmaagding bij aliexpress. Order geplaatst, betaald met CC, even chatten met de seller over de kleur en gelijk reactie. Netjes :)
Top 5 China producten
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:10:21 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136970631
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef Deugniett het volgende:
en nog redelijk zwaar
Gratis zand :D (met een beetje pech ;))

quote:
t. Had even op youtube gekeken hoe je neppe van de echte kunt onderscheiden en mijne heeft ook rechtsboven een krasplaatje zeg maar waaronder het staat om vervolgens op de site te kijken of die echt is :P
Je weet dat die ook worden vervalst :P?
pi_136971369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gratis zand :D (met een beetje pech ;))
[ afbeelding ]

[..]

Je weet dat die ook worden vervalst :P?
[ afbeelding ]
Oei oei, ziet er na uit dat deugniet een fake in handen heeft dan :o..
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:30:30 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136973781
Gewoon http://yoobao.tmall.com . Clearblue, dan weet je het zeker. :P

Ben zelf ook meer van de YB647, YB637, YB627 en die ik heb: de YB628. Those look the bizz. B-)

De YB6016 lijkt ook wel wat.
En dit verkopen ze ook. Ook wel sjiek:
pi_136974373
:'( Ohneee heeehhhh! Ik ging er eigenlijk al vanuit dat ik er niet al te veel van moest verwachten :P Het was meer een impuls aankoop op Evrbuying. onder het motto "te mooi om waar te zijn"

Zal later dit jaar wel eentje aanschaffen via hun originele verkoop kanaal als ik een CC heb. Die zwarte vind ik ook veel mooier! :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:47:51 #173
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_136974682
Is dat niet ergerlijk om zo'n grote/zware powerbank mee te zeulen steeds?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:53:33 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136975001
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef N22 het volgende:
Is dat niet ergerlijk om zo'n grote/zware powerbank mee te zeulen steeds?
Ik heb een 3000mAh accu in m'n Jiayu G4T Adv, dus nodig heb ik de powerbank toch niet vaak. Dat is dan eerder als ik vergeten ben 's nachts op te laden/langer van huis ben/m'n tablet door z'n lading is. Stop 'em dan ook niet in m'n jaszak, maar in een tas als ik de hort op ben.

Verder heeft de YB628 een Wi-Fi-hotspot functie, wat mij al meermaals onwijs heeft geholpen. Hotel met gratis internet, ja? Oh noes! Alleen via LAN/Ethernet. :'( No problemo! :7 Kort ethernetkabeltje -> Powerbank en whoppa, op het bed neerploffen en in alle luiheid genieten van WLAN.
pi_136978037
Ik heb de Brainwavz R1 binnengekregen! Behoorlijk fijne dingen, ik weet niet meer wie die kortingscode hier postte maar in ieder geval vriendelijk bedankt! :)
pi_136980517
Awei es800 binnen. Na wat tweaken aan de equalizer komt er prima geluid uit. Had hem besteld bij focalprice en daar staat een l en r aan op de achterkant. Maar bij mij is de achterkant geel zoals die bij dx. Heeft die van jullie ook een geel uiteinde?
:]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:20:20 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136980617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef J.B. het volgende:
Ik heb de Brainwavz R1 binnengekregen! Behoorlijk fijne dingen, ik weet niet meer wie die kortingscode hier postte maar in ieder geval vriendelijk bedankt! :)
Zal ik wel zijn geweest zeker? B-) Jwt.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 07:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh en mensen...

Weekly Deals!

$15 Off Brainwavz R1 Dual Driver Earphones

Coupon code: R115OFFVAL

Brainwavz R1 Dual Driver Earphones $29.50 AC
Brainwavz R1 Dual Driver Earphones w /mic $34.50 AC

Free Fedex next day delivery to select countries!
You're welcome.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef wootahH het volgende:
Awei es800 binnen. Na wat tweaken aan de equalizer komt er prima geluid uit. Had hem besteld bij focalprice en daar staat een l en r aan op de achterkant. Maar bij mij is de achterkant geel zoals die bij dx. Heeft die van jullie ook een geel uiteinde?
Ik heb ze gewoon met L en R ja. Daarna zijn ze herontworpen en kregen ze verschillende kleuren met gele achterkantjes inderdaad. Wel official gewoon overigens. Heb de nieuwe verder niet, kan ook niet vertellen of er een verschil tussen zit. Awei zit met een eigen shop op Tmall ook: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16546513785 .
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:49:02 #178
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_136981804
YouTube
pi_136983300
Die es800'jes met een gele achterkant die gingen bij mij erg snel kapot itt. de oude. Ook krijg je af en toe statische lading mee geloof ik als ik me goed herinner. Ik weet het niet meer precies, ben tegenwoordig aan de Brainwavz.

Toch maar even de R1 besteld. Hopelijk hebben ze wat betere bass dan dat de M5's hebben. Die vielen mij daarin nogal tegen..
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:36:03 #180
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_136983456
En daar gaan we weer :')
4 cases voor de Samsung Galaxy S4 (2 voor mij, 2 voor mijn broer)
Screenprotectors S4
2 kabeltjes
Siliconen doppen voor ongebruikte laptoppoorten
Aansteker

(Gelukkig maandag stufi O-) )
pi_136984599
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:31 schreef Xetran het volgende:
Die es800'jes met een gele achterkant die gingen bij mij erg snel kapot itt. de oude. Ook krijg je af en toe statische lading mee geloof ik als ik me goed herinner. Ik weet het niet meer precies, ben tegenwoordig aan de Brainwavz.

Toch maar even de R1 besteld. Hopelijk hebben ze wat betere bass dan dat de M5's hebben. Die vielen mij daarin nogal tegen..
Ik vond de bass tegen vallen van de R1, maar verder vond Ik vond ik ze prima!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:46:57 #182
48067 neo2000
pi_136989781
Ik koop niet zoveel shit meer @ china. Reden? Heel vaak kom ik net nadat ik iets besteld heb, hetzelfde in NL tegen voor ongeveer hetzelfde geld. Recent voorbeeldje? Vandaag binnengekomen:

http://www.tinydeal.com/6(...)d-clips-p-14371.html

Check vandaag folder van de Aldi:

http://www.aldi.nl/aldi_rvs_sluitklemmen_48_5_746_7704.html

Every single fucking time. Heb iets in m'n hoofd, ga in de buurt er naar zoeken, niet dat wat ik in gedachten heb, besteld in china/via ebay, 2 dagen later.. Tadaa. :') Die klemmen, alleen plastick shit hier in de buurt, wat dus kapot gaat. Ik denk dus, ik wil een metalen variant. nergens te koop. Fuuuuuu..

Ik ben nog wel in de markt voor een leuke AA of AAA flashlight. Gewoon een klein dingetje (met assault crown >:) ) voor in de autodeur. AA/AAA vanwege Sanyo Eneloop batterijen, dat het ding het ook nog doet als ik 'm echt nodig heb. En dus geen China extragratis ontplof batterijen, ding komt dag en nacht in de auto te liggen namelijk. :P Als iemand een suggestie heeft..
pi_136990328
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Ik vond de bass tegen vallen van de R1, maar verder vond Ik vond ik ze prima!
Oh als dat zo is toch maar cancellen. Vind de delta's ook wel oké, maar zoek eigenlijk nog iets van een wat hogere prijsklasse. :P
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:57:24 #184
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_136990385
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef neo2000 het volgende:
Ik koop niet zoveel shit meer @ china. Reden? Heel vaak kom ik net nadat ik iets besteld heb, hetzelfde in NL tegen voor ongeveer hetzelfde geld. Recent voorbeeldje? Vandaag binnengekomen:

http://www.tinydeal.com/6(...)d-clips-p-14371.html

Check vandaag folder van de Aldi:

http://www.aldi.nl/aldi_rvs_sluitklemmen_48_5_746_7704.html

Every single fucking time. Heb iets in m'n hoofd, ga in de buurt er naar zoeken, niet dat wat ik in gedachten heb, besteld in china/via ebay, 2 dagen later.. Tadaa. :') Die klemmen, alleen plastick shit hier in de buurt, wat dus kapot gaat. Ik denk dus, ik wil een metalen variant. nergens te koop. Fuuuuuu..

Ik ben nog wel in de markt voor een leuke AA of AAA flashlight. Gewoon een klein dingetje (met assault crown >:) ) voor in de autodeur. AA/AAA vanwege Sanyo Eneloop batterijen, dat het ding het ook nog doet als ik 'm echt nodig heb. En dus geen China extragratis ontplof batterijen, ding komt dag en nacht in de auto te liggen namelijk. :P Als iemand een suggestie heeft..
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html

Deze heb ik, ben er ERG over te spreken.
Super zaklamp voor dat geld.

CREE Q5 300lm Mini Zoomable EDC LED Flashlight Silver(1*AA/1*14500)

Daar even op zoeken bij banggood, zie dat de link niet lekker werkt.
YouTube
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:00:19 #185
48067 neo2000
pi_136990563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html

Deze heb ik, ben er ERG over te spreken.
Super zaklamp voor dat geld.

CREE Q5 300lm Mini Zoomable EDC LED Flashlight Silver(1*AA/1*14500)

Daar even op zoeken bij banggood, zie dat de link niet lekker werkt.
Het is gelukt. Wel een leuk dingetje, alleen wel weer erg klein. Dan is allicht een extension tube wel weer handig. Eens even kijken of die te vinden is ergens.

Voordeel met de Eneloop batterijen is dat ze niet leeglopen, en dat ze schijnbaar tegen vorst kunnen. Even geleden voor m'n vriendin een Cree lampje besteld voor in de auto (nergens meer te vinden online helaas) die er inmiddels al meer dan een jaar in ligt, en nog steeds gewoon werkt.

Thnx voor de tip, hou 'm in gedachten. Wel erg cheap ook weer trouwens. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door neo2000 op 21-02-2014 21:25:11 ]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:15:47 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_136991436
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef neo2000 het volgende:

[..]

het is gelukt. Wel een leuk dingetje, alleen wel weer erg klein. Dan is allicht een extension tube wel weer handig. Eens even kijken of die te vinden is ergens.

Voordeel met de Eneloop batterijen is dat ze niet leeglopen, en dat ze schijnbaar tegen vorst kunnen. Even geleden voor m'n vriendin een Cree lampje besteld voor in de auto (nergens meer te vinden online helaas) die er inmiddels al meer dan een jaar in licht, en nog steeds gewoon werkt.

Thnx voor de tip, hou 'm in gedachten. Wel erg cheap ook weer trouwens. :D
3,87 op zijn goedkoopst zag ik hem :P

Erg fel, schijnt gewoon naar de overkant toe :D
In te stellen in geconcentreerd licht, of in een dikker oppervlak.
YouTube
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:15:52 #187
314372 Goddelijker
pi_136991440
Is bij iedereen de website van MisterTao zo langzaam? Krijg amper een pagina normaal geopend. :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:40:09 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136992953
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:31 schreef Xetran het volgende:

Voor bass moet je de M2 halen. Niet dat de R1 onaardig is, maar die is meer gebalanceerd en heeft gewoon een goede dynamiek, ruimtelijkheid en soundstage. De M5 vond ik ronduit poep overigens.

Wat betreft AWEI; de ES800M die ik heb zijn prima. :Y Met Brainwavz Alpha had ik overigens dat ze je af en toe een statische lading afgaven. :{ Not cool.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Goddelijker het volgende:
Is bij iedereen de website van MisterTao zo langzaam? Krijg amper een pagina normaal geopend. :')
Hier gaat het wel rap eigenlijk...
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:46:32 #189
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_136993366
Erg leuk dingetje die Cree Q5 (heb hem in het zwart weliswaar), heb hem vorig jaar voor 5$ gekocht, dezelfde prijs eigenlijk dus ^O^ Moet hem nog steeds een keer uittesten in de duinen (want daar is het tenminste écht donker 's nachts), daar was ik vorige zomer niet aan toe gekomen. De gehele achtertuin en daarachter liggende tuinen hier verlicht hij in ieder geval met gemak en erg fel voor één AA.
Aanradertje.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:49:57 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136993598
Of gewoon kijken naar een SAiK, Romisen e.d. ;)
Heb je ook wel 2x AA of 3x AAA bij.
SAiK SA-15 was ook m'n eerste echte chinese zaklamp met Q5 BIN.
En nu vind ik een XM-L T6 alweer erg lame en is het minimum toch echt een XM-L2 U3. :P
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:07:47 #191
48067 neo2000
pi_136994618
Oh, dat is degene die m'n vriendin heeft ja, de sa-15. Nergens meer te vinden btw. :P
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:25:53 #192
314372 Goddelijker
pi_136995585
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Voor bass moet je de M2 halen. Niet dat de R1 onaardig is, maar die is meer gebalanceerd en heeft gewoon een goede dynamiek, ruimtelijkheid en soundstage. De M5 vond ik ronduit poep overigens.

Wat betreft AWEI; de ES800M die ik heb zijn prima. :Y Met Brainwavz Alpha had ik overigens dat ze je af en toe een statische lading afgaven. :{ Not cool.

[..]

Hier gaat het wel rap eigenlijk...
Nou, hier blijft hij maar een witte pagina geven of half laden tot hij uiteindelijk stopt...
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:27:45 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136995708
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:25 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nou, hier blijft hij maar een witte pagina geven of half laden tot hij uiteindelijk stopt...
Ga je erheen via je bookmarklinks? Dan heb je misschien de oude site er nog instaan.
Je moet naar: http://www.mistertao.com/beta/. Werkt 'razend'snel hier in principe.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:07 schreef neo2000 het volgende:
Oh, dat is degene die m'n vriendin heeft ja, de sa-15. Nergens meer te vinden btw. :P
True true, zie wel wat SA20, SA9 en SA16 voorbijkomen nog o.a. .
Kunt ook ff bij die eBay-stores kijken (categorie is: Sporting Goods > Outdoor Sports):
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Enkele verkrijgbare merken in Chinese webshops:
UltraFire, TrustFire, SAiK, Fenix, Romisen, SKYRAY, NiteCore, SmallSun, Olight, SZOBM, Lanshi, Tiablo, MTE, Solarforce, iTP, Jetbeam, TANK007, Richuang, Mrlite, UniqueFire, FandyFire... BlablaFire... [..]

Webshops waar je zulke merken o.a. kunt vinden.
Webshops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks en www.chinaprices.us uiteraard.
In toevoeging daarop kun je o.a. kijken bij Manafont en Kaidomain.

Aan te raden is zeker een kijkje te nemen op Ebay. Hier heb je alvast 3 Ebaystores:
cyberport888
ctwco
hkequipment

AA/AAA
Voor eenvoudig en compact alledaags gebruik en allerhande toepassingen:

- De SAiK SA-15. Een uitstekende kwaliteit/prijs. Het gebruik van 2 AA-batterijen zorgt voor gemak. Tevens, wanneer je het verlengstuk verwijderd, bruikbaar met enkele 123A-accu. Twee standen: aan/uit en strobe. Q5-emitter. Veel meer haal je echt niet uit AA-batterijen. Komt met clip en koord. Prijs rond $10,-.

- Romisen RC-29. Minder accuduur dan de SAiK, omdat de Romisen maar 1 AA-batterij neemt. Wel dezelfde emitter. De RC-29 beschikt over een focusable lens, waardoor je de beam van spot naar flood kunt regelen (1x-8x). De zaklamp beschikt niet over een clip, maar komt wel met koord. Romisen staat bekend om solide bouw. Prijs rond $15,-.

Dit zijn twee verschillende en aanbevolen modellen.
Natuurlijk is er waarschijnlijk niks mis met soortgelijke zaklampen die soortgelijke specificaties hebben. Zoek vooral ook zelf rond op sites als www.chinaprices.us en www.ebay.com .

[..]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:30:29 #194
314372 Goddelijker
pi_136995892
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ga je erheen via je bookmarklinks? Dan heb je misschien de oude site er nog instaan.
Je moet naar: http://www.mistertao.com/beta/. Werkt 'razend'snel hier in principe.
Nee, helaas.
Zelfs pingen geeft fouten :')
quote:
Pinging www.mistertao.com [58.246.45.123] with 32 byte
Request timed out.
Reply from 58.246.45.123: bytes=32 time=406ms TTL=44
Request timed out.
Reply from 58.246.45.123: bytes=32 time=401ms TTL=44

Ping statistics for 58.246.45.123:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% los),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 401ms, Maximum = 406ms, Average = 403ms
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:35:15 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136996199
Really does in fact work fine over here, proof:

En via een https://proxfree.com of http://hidemyass.com/proxy/ dan?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:49:06 #196
314372 Goddelijker
pi_136996954
Dan doet 'ie 't wel, snap er niks meer van.
Misschien ergens een DNS-probleempje of iets, probeer het morgen of straks nog wel een keer.
Wilde even een second payment doen, aangezien ik een paar dagen weg ben geweest. :P
pi_136997117
Cool dankje! Maar even wachten tot de M2's weer eens in de sale vallen dan maar. :)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 00:12:22 #198
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137000913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:07 schreef neo2000 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item27df26bab7
$9.99 + free shipping :)

Zit er nu wel aan te denken om er een aan te schaffen :@ _O-
Shiznuts, je zou de marketing in moeten gaan, na die post van je begint de koopdang te kriebelen :P
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:12:57 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137008205
Ik krijg voor m'n aanwezigheid hier dan ook subsidie van de Chinese regering. :+
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 11:32:05 #200
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137008637
Na hoe lang denken jullie dat ik het beste een did not recieve kan indienen bij mastercard?

Ik had een zooi pakjes uit china besteld, en van de 9 heb ik er 8 binnen gekregen binnen 2 weken en de andere heb ik na 5-6weken nu nog niet ontvangen. De status bij 17track / intmail ect ect staat ook al weken op NULL PEK (stond bij de anderen ook, gezien tegenwoordig niets meer naar NL getrackt kan worden :r) dus ik heb totaal geen idee waar het paketje is.. Ik neem aan dat als hij bij de douane ligt of iets deze toch ook wel een brief zouden hebben gestuurd inmiddels.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 11:32:50 #201
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137008647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Really does in fact work fine over here, proof:
[ afbeelding ]
En via een https://proxfree.com of http://hidemyass.com/proxy/ dan?
Ligt er hier ook sinds een uurtje uit -O-
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:36:55 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137008752
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ligt er hier ook sinds een uurtje uit -O-
Humm, true that this time. -O-
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:14:00 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137011207
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:32 schreef Jimbo het volgende:
De status bij 17track / intmail ect ect staat ook al weken op NULL PEK (stond bij de anderen ook, gezien tegenwoordig niets meer naar NL getrackt kan worden :r).
zover ik weet is dat niet waar, t&t gaat nog gewoon tot huis. Al Is het soms gewoon stuk en blijft hij halverwege hangen.
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 13:26:15 #204
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137011512
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

zover ik weet is dat niet waar, t&t gaat nog gewoon tot huis. Al Is het soms gewoon stuk en blijft hij halverwege hangen.
Heb dit tot eind vorig jaar ook altijd gehad, alleen sinds +-6 maanden heb ik tot nu toe altijd dat ie op PEK NULL staat, zelfs na bezorging.

Er staat ook sinds dien dat 'tracking to the netherlands is not available'
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:15:02 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137012863
Heb in januari nog prima 2 pakketjes kunnen traceren ;)
Dus het werkt gewoon.

Die melding stond er eerder ook al dacht ik, maar dat heeft meer betrekking op het traceren van die codes op de site bij postnl (dit kan in sommige andere landen wel)
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 14:19:33 #206
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137012984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:15 schreef RobertNL het volgende:
Heb in januari nog prima 2 pakketjes kunnen traceren ;)
Dus het werkt gewoon.

Die melding stond er eerder ook al dacht ik, maar dat heeft meer betrekking op het traceren van die codes op de site bij postnl (dit kan in sommige andere landen wel)
Hmm vaag.

Ik zal maandag postnl maar eens bellen of die me meer over de status van het pakje kunnen vertellen.
pi_137014282
Nieuwe zoektocht is begonnen...

Ik ben opzoek naar een goede ledstrip, voor in mijn keuken.
Om deze dan van links naar rechts op te plakken, zodat ik geen aparte lampen meer nodig heb maar wel gewoon het hele aanrecht verlicht is.

Nou weet ik zelf wel waar ik dat kan vinden, maar ik heb geen idee wat een goede koop zou zijn.
Aangezien er wel eens strips en dergelijke voorbij zijn gekomen was ik benieuwd of nog meer Fok!kers dit hebben, en mij dus iets aan kunnen raden.

(Shiz..... please behave :') )
YouTube
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:14:54 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137014710
Wat heb ik nou weer gedaan?! :D

'k Doe trouwens niet aan LED-strips. Maar was laatst (als ook meermaals daarvoor) nog voorbijgekomen hoor. Gewoon ff door de topicreekshistory gaan met de link uit de OP. In jouw geval wordt dat dan: https://www.google.nl/web(...)e+webshops+led+strip .
pi_137014886
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan?! :D

'k Doe trouwens niet aan LED-strips. Maar was laatst (als ook meermaals daarvoor) nog voorbijgekomen hoor. Gewoon ff door de topicreekshistory gaan met de link uit de OP. In jouw geval wordt dat dan: https://www.google.nl/web(...)e+webshops+led+strip .
Dit :')
Ik zoek een totaal beeld, dus strip+adapter.
Ben A-technisch dus ik had gehoopt dat iemand mij een strip van 2m ofzo kon aanbevelen.

Kan je die ledstrips ook inkorten trouwens?
YouTube
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:25:56 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137015104
Was laatst iemand die precies dat zocht. Een LED-strip met alles erop en eraan voor in de keuken hoor. 8)7
En toen werden er allerlei aanbevelingen gedaan, met 'beter neem je RGB' enzo, wat die persoon dan in de wind sloeg en voor de goedkoopste mogelijkheid ging, want het moest eigenlijk alleen maar praktisch zijn en lichtgeven.

En dat je eigenlijk toch beter gewoon meteen naar de IKEA zou kunnen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068/ | http://www.ikea.com/nl/nl(...)itchen_int_lighting/ .

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 22-02-2014 15:31:44 ]
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 15:26:56 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137015143
Ah er is duidelijkheid, inbeslagname door de douane :')
pi_137015153
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1436.l2649
Zoiets?
Als het goed is kun je ze om de 3 leds afknippen
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:32:49 #213
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137015333
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
Ah er is duidelijkheid, inbeslagname door de douane :')
:')14.gif
Wat zat er dan in als ik vragen mag? Gewoon een te hoog bedrag of illegaal materiaal?
pi_137015372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef shiznuts het volgende:
Was laatst iemand die precies dat zocht. Een LED-strip met alles erop en eraan voor in de keuken hoor. 8)7
En toen werden er allerlei aanbevelingen gedaan, met 'beter neem je RGB' enzo, wat die persoon dan in de wind sloeg en voor de goedkoopste mogelijkheid ging, want het moest eigenlijk alleen maar praktisch zijn en lichtgeven.

En dat je eigenlijk toch beter gewoon meteen naar de IKEA zou kunnen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068/ | http://www.ikea.com/nl/nl(...)itchen_int_lighting/ .
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef pamelala het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1436.l2649
Zoiets?
Als het goed is kun je ze om de 3 leds afknippen
thnx!
YouTube
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 15:43:18 #215
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137015704
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef N22 het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Wat zat er dan in als ik vragen mag? Gewoon een te hoog bedrag of illegaal materiaal?
In dit pakje een paar schoenen voor de kleine en voor mezelf een muts en een trui. Zover ik op de fotos kon zien waren deze merkloos... Dus als het goed is halen ze t pakje eruit en vragen ze hooguit om de prijs van de spullen. Al kan het altijd zo zijn met china dat ze er toch een merk op zetten zonder dat dit op de fotos staat :')

Weet iemand van hier eigenlijk of daar nog boetes op zitten of iets ?

Achja, boeiend :') Die 20eur kan ik ook wel missen
pi_137015769
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

In dit pakje een paar schoenen voor de kleine en voor mezelf een muts en een trui. Zover ik op de fotos kon zien waren deze merkloos... Dus als het goed is halen ze t pakje eruit en vragen ze hooguit om de prijs van de spullen. Al kan het altijd zo zijn met china dat ze er toch een merk op zetten zonder dat dit op de fotos staat :')

Weet iemand van hier eigenlijk of daar nog boetes op zitten of iets ?
hoe weet je dat het inbeslag genomen is dan?
normaliter krijg je daar een brief over thuis gestuurd..
daarin staan ook de consequenties beschreven..
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 15:47:24 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137015841
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

hoe weet je dat het inbeslag genomen is dan?
normaliter krijg je daar een brief over thuis gestuurd..
daarin staan ook de consequenties beschreven..
Ik heb net gebeld met postNL
Deze gaf aan dat hij ter in beslag name lag (Dus nog niet genomen, maar ze hebben hem eruit gehaald ter extra controlle, dit kan 2-4 maanden duren)
Hierbij vertelde ze me ook dat er rond 20jan al een brief mijn kant op gestuurd had moeten zijn.
Nu is er een aanvraag geplaatst daar met de vraag waarom ik nog geen brief gehad heb en of ze eens een beetje willen opschieten :')

wie weet krijg ik het gewoon alsnog, maar ach het ligt er al een maand ongeveer ... Denk niet dat ik die ooit nog zie
pi_137015929
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik heb net gebeld met postNL
Deze gaf aan dat hij ter in beslag name lag (Dus nog niet genomen, maar ze hebben hem eruit gehaald ter extra controlle, dit kan 2-4 maanden duren)
Hierbij vertelde ze me ook dat er rond 20jan al een brief mijn kant op gestuurd had moeten zijn.
Nu is er een aanvraag geplaatst daar met de vraag waarom ik nog geen brief gehad heb en of ze eens een beetje willen opschieten :')

wie weet krijg ik het gewoon alsnog, maar ach het ligt er al een maand ongeveer ... Denk niet dat ik die ooit nog zie
Dat ze bij postnl nog wat kunnen melden..
mijn pakket is 3 maand zoek geweest, en postnl wist niet eens waar het was..
tracking gaf aan dat hij al in het distributiecentrum van postnl moest zijn..

uiteindelijk ook een brief gekregen dat mijn pakketje inbeslag was genomen en dat hij werd vernietigd, er stond nog wel bij dat het mogelijk daar niet mee was afgedaan en dat ik nog een boete kon verwachten.

gelukkig is dat uitgebleven tot op heden :P
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 15:55:39 #219
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137016098
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat ze bij postnl nog wat kunnen melden..
mijn pakket is 3 maand zoek geweest, en postnl wist niet eens waar het was..
tracking gaf aan dat hij al in het distributiecentrum van postnl moest zijn..

uiteindelijk ook een brief gekregen dat mijn pakketje inbeslag was genomen en dat hij werd vernietigd, er stond nog wel bij dat het mogelijk daar niet mee was afgedaan en dat ik nog een boete kon verwachten.

Zo vervelend afentoe :r

Ik vraag me af wat zulke boetes bedragen. Ik neem aan als je 150headsets besteld dat dit flink kan oplopen, maar voor een single dingetje dat ze nieteens de moeite voor nemen het papierwerk in te vullen
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:10:32 #220
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_137022965
Ik heb ook al redelijk veel besteld. Als ik nu terugdenk aan wat ik daarvan nog gebruik is dat alleen een zaklamp.

De rest is of kapot of ligt ergens te verstoffen.

Hebben jullie dat niet? Stiekem toch je geld over de balk smijten :D
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:56:33 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137024690
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Zo vervelend afentoe :r

Ik vraag me af wat zulke boetes bedragen. Ik neem aan als je 150headsets besteld dat dit flink kan oplopen, maar voor een single dingetje dat ze nieteens de moeite voor nemen het papierwerk in te vullen
hebben hier mensen in het topic gehad met boetes tussen de 150 en 2000 euro, en ja ook voor 1 item.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Downstar het volgende:

sta je ondertussen nog niet aangemerkt als veelpleger :P?
SPOILER
pi_137035966
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

hebben hier mensen in het topic gehad met boetes tussen de 150 en 2000 euro, en ja ook voor 1 item.

[..]

sta je ondertussen nog niet aangemerkt als veelpleger :P?
SPOILER
als ik zie wat andere voor namaak shit importeren, dan lijkt t wel alsof ze altijd mijn pakketten moeten hebben daar.. ook vaak de lul de laatste tijd met belasting en shit...
  zondag 23 februari 2014 @ 02:30:55 #223
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137037519
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

als ik zie wat andere voor namaak shit importeren, dan lijkt t wel alsof ze altijd mijn pakketten moeten hebben daar.. ook vaak de lul de laatste tijd met belasting en shit...

Overigens, is dit jouw youtube-kanaal: http://www.youtube.com/channel/UCZvtl2ntlHGphpN1BVMKd1Q
Kwam er toevallig op terecht toen ik op joetoeb naar 'SAiK SA-15' zocht, er staan wel verdacht veel reviews van Chinese producten op _O-
pi_137038259
Pffffffff........al een tijdje in conclaaf met een seller op Aliexpress. Het artikel dat ik heb ontvangen (40USD) is kapot. Nu komt hij met een voorstel om de helft terug te betalen (20USD).

Kan ik dit weigeren en het volledige bedrag terug eisen? Sta ik net zo sterk als bij Ebay? Iemand ervaring met het beslisproces bij Aliexpress? Hij wil bij een volledige refund dat ik het terug stuur, maar dan ben ik nog meer kwijt aan verzendkosten.....
pi_137038654
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 06:01 schreef marco_sire het volgende:
Pffffffff........al een tijdje in conclaaf met een seller op Aliexpress. Het artikel dat ik heb ontvangen (40USD) is kapot. Nu komt hij met een voorstel om de helft terug te betalen (20USD).

Kan ik dit weigeren en het volledige bedrag terug eisen? Sta ik net zo sterk als bij Ebay? Iemand ervaring met het beslisproces bij Aliexpress? Hij wil bij een volledige refund dat ik het terug stuur, maar dan ben ik nog meer kwijt aan verzendkosten.....
risico van kopen uit China. Dan moet je het terugsturen inderdaad.
Top 5 China producten
  zondag 23 februari 2014 @ 10:14:49 #226
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137039583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik ben opzoek naar een goede ledstrip, voor in mijn keuken.

Het belangrijkste is om een aangename witte kleur te hebben. RGB strips vallen dus gelijk af.
Welke witte strips geven een mooie kleur? Hele goede vraag :P

Heb ik mijn ledstrip van de Action om maat lopen knippen voor mijn tv/speakers weigert de strip te werken met mijn 90 graden clipjes om er weer 1 snoer van te maken :') Ik heb al zo'n last van woedeaanvallen, heerlijk :X
  zondag 23 februari 2014 @ 11:09:44 #227
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137040816
Ik had een onderdeel nodig voor een computer, en aangezien die in China maar 1 euro waren, daar besteld. Dat was samen met nog wat andere dingetjes (lader en USB kabel voor een HTC One). Die dus besteld, een maand geleden, maar het is nog steeds niet verzonden...

"one or more items are temporarily out of stock".

Natuurlijk was ik zo dom geweest om alles in één keer te verschepen, dus heb vanochtend de order geannuleerd en opnieuw besteld, nu wordt alles apart verzonden. Ben benieuwd wat er binnen gaat komen.

Jammer dat je bij dx.com niet kan zien welke producten op voorraad zijn en welke niet.
pi_137040860
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef .Neovo. het volgende:
Ik had een onderdeel nodig voor een computer, en aangezien die in China maar 1 euro waren, daar besteld. Dat was samen met nog wat andere dingetjes (lader en USB kabel voor een HTC One). Die dus besteld, een maand geleden, maar het is nog steeds niet verzonden...

"one or more items are temporarily out of stock".

Natuurlijk was ik zo dom geweest om alles in één keer te verschepen, dus heb vanochtend de order geannuleerd en opnieuw besteld, nu wordt alles apart verzonden. Ben benieuwd wat er binnen gaat komen.

Jammer dat je bij dx.com niet kan zien welke producten op voorraad zijn en welke niet.
daarom ook verder kijken dan alleen DX
ik heb geen echt slechte ervaringen ermee, maar de levertijd wel hoger te zijn als bij andere zaken..
  zondag 23 februari 2014 @ 11:16:42 #229
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137041013
Mja, het was de eerste keer dat ik wat bestelde bij een Chinese webshop. En dealextreme ken ik al jaren en werd door anderen klasgenoten aangeraden.. Ach ja.

Nu hoop ik alleen niet dat de douane moeilijk gaat doen om een USB kabel, een lader en een elm327 adapter van samen nog geen 25$
pi_137041316
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb ook al redelijk veel besteld. Als ik nu terugdenk aan wat ik daarvan nog gebruik is dat alleen een zaklamp.

De rest is of kapot of ligt ergens te verstoffen.

Hebben jullie dat niet? Stiekem toch je geld over de balk smijten :D
haha niet echt. Heb wel een paar setjes oordopjes versleten maar ze waren allemaal het geld meer dan waard. Andere stuff die ik besteld heb ligt nog netjes in de vitrine, maar dat is meer decoratie.

Dx is prima trouwens, hoewel ik laatst wat bij focalprice besteld heb en na anderhalve week had ik het al binnen :o echt ziek snel. Heel netjes van focalprice.
pi_137055653
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 02:30 schreef N22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Overigens, is dit jouw youtube-kanaal: http://www.youtube.com/channel/UCZvtl2ntlHGphpN1BVMKd1Q
Kwam er toevallig op terecht toen ik op joetoeb naar 'SAiK SA-15' zocht, er staan wel verdacht veel reviews van Chinese producten op _O-
Klopt ^O^
staan mijn video reviews op, tekstreviews staan in het chinese review topic hier op fok ;)
  zondag 23 februari 2014 @ 17:53:25 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137056477
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

Klopt ^O^
staan mijn video reviews op, tekstreviews staan in het chinese review topic hier op fok ;)
De "leuk" video selectie van jou _O-
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 18:15:13 #233
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137057559
heuj, mister tao nogsteeds kapot... bah
pi_137060393
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De "leuk" video selectie van jou _O-
Niks geks aan toch :P
zal veel voetbal gerelateerde filmpjes zijn denk ik hoast :P
  zondag 23 februari 2014 @ 20:42:22 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137066322
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
heuj, mister tao nogsteeds kapot... bah
Doet hier nu wel weer. :)
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 20:43:43 #236
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137066421
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Doet hier nu wel weer. :)
Hier nu ook :)
  zondag 23 februari 2014 @ 22:43:29 #237
314372 Goddelijker
pi_137074019
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Hier nu ook :)
Ik krijg nu weer
"Oeps! Google Chrome kan www.mistertao.com niet vinden"
  zondag 23 februari 2014 @ 22:49:03 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137074305
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik krijg nu weer
Ik nie hoor. Nu doet 'ie het.
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 22:58:39 #239
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137074777
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik krijg nu weer
Kut site is het ook afentoe he :')

Enige waar ik hem voor nodig had was mn order nr, die heb ik nu inmiddels. Denk dat ik voorlopig even van taobao afblijf :+
  zondag 23 februari 2014 @ 23:09:01 #240
314372 Goddelijker
pi_137075292
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Kut site is het ook afentoe he :')

Enige waar ik hem voor nodig had was mn order nr, die heb ik nu inmiddels. Denk dat ik voorlopig even van taobao afblijf :+
Ik moet ook alleen even een tracking# opzoeken. :')
Hopelijk is CP beetje snel :s)
pi_137076119

Komen (hopelijk) deze kant op. :9
Nu nog een tripod.
pi_137077702
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:28 schreef Iemand91 het volgende:

Komen (hopelijk) deze kant op. :9
Nu nog een tripod.
Die zijn wel erg gaaf!

Kom ik aan met mijn Velbon tripod van 3 tientjes. :o
  maandag 24 februari 2014 @ 00:42:55 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137077909
Niks mis met Velbon... :P

Of Sirui natuurlijk...

717-AH is idd :9 En die Beike ken ik ook wel... :D

China & fotografie: ^O^ . Fotga-spul (filters/adapters) ook! _O_
pi_137081753
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:
Niks mis met Velbon... :P
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Sirui natuurlijk...
[ afbeelding ]
717-AH is idd :9 En die Beike ken ik ook wel... :D
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
zo'n luxe Velbon heb ik niet; de DF50 heb ik
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 10:01:56 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137082116
Toen een paar jaar geleden de schouder rigs helemaal hip waren was dat ook briljant inport spul _O_
pi_137108463
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Marco001 het volgende:
zo'n luxe Velbon heb ik niet; de DF50 heb ik
Ik heb ook een cheap-ass tripod uit China. Laat ik het zo zeggen; ik was een beetje...naïef... :')
Je kunt er iets opzetten maar daar is ook alles mee gezegd. Wat een prul.

En ik wilde al tijden filmen met de DSLR dus ik had wel íets nodig. Domweg alle shit kopen die maar met DSLR filmen te maken heeft, kun je doen maar is niet verstandig, wat deze man in z'n laatste video ook duidelijk aangeeft.

Al is een brushless gimbal-iets ergens wel aantrekkelijk, zeker als het iets is wat ook onder m'n hexacopter gehangen kan worden. :+

Oh, en van onze Duitse vrienden; de Banaan paraplu :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 25-02-2014 01:31:27 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 00:48:33 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137115185
Ik laat zelfbouw hexa-/octocopters wel voor wat het is. :P
En dan t.z.t. gewoon aan een DJI Phantom 2 met H3-2D + GoPro Hero 3 Black en eventueel Fat Shark FPV goggles.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 06:59 schreef shiznuts het volgende:
[knip] Boel video's [/knip]

* shiznuts nu een DJI Phantom met H3-2D wil...

[knip]
Zag dat Banggood die ook hadden, eens met Aaron over babbelen. :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 09:01:04 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137117340
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:48 schreef shiznuts het volgende:
Ik laat zelfbouw hexa-/octocopters wel voor wat het is. :P
En dan t.z.t. gewoon aan een DJI Phantom 2 met H3-2D + GoPro Hero 3 Black en eventueel Fat Shark FPV goggles.

[..]

Zag dat Banggood die ook hadden, eens met Aaron over babbelen. :P
Heb je hem nu nog niet gekocht :o!
Je houd je sterk :P
pi_137124241
zijn er ook kleine weegschale die tot 5 kg gaan?
-Real power isn't given, it must be taken-
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:48:09 #250
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_137127964
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:

Adapters, filters, lenshoods die snap ik, zou je statieven ook aanraden?
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:51:53 #251
314372 Goddelijker
pi_137128096
Gebruikt iemand een pakket-tracking app die ook werkt met China Post? Of aanrader?
  roze dinsdag 25 februari 2014 @ 15:56:25 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137128239
Gisteren een telefoonhoesje besteld voor ¤1,70 (gratis verzenden). Ben benieuwd hoe snel ik hem dit keer krijg. Laatste twee bestellingen waren er ook binnen 2 weken 8-)
Your beauty never ever scared me.
pi_137128706
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef jappy-b het volgende:
Adapters, filters, lenshoods die snap ik, zou je statieven ook aanraden?
Niet onder een bepaald bedrag. Heb zelf een aantal jaar geleden zo'n $20-30 ding gekocht in een naïeve bui en het is rommel. Dunne, gammele poten. Spul wat je vast kan draaien voelt aan alsof je het zo kapot kunt draaien, veel plastic. Maar bovenal; niet stabiel.

Sirui is een opkomend merk en die lijken aardig mooi spul te kopen. Zowel in China als in Nederland te koop. Daar betaal je uiteraard wel meer voor. Zie de post van Shiz eerder met foto's.

Die laatste ga ik denk ik ook kopen; Shiz heeft mij aardig overtuigd namelijk.

Het begint eng te worden hoeveel spul ik heb n.a.v. Shiz. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Goddelijker het volgende:
Gebruikt iemand een pakket-tracking app die ook werkt met China Post? Of aanrader?
Trackpack.

Maar mijn ervaring is dat tracking vaak toch niet werkt dus...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:58:30 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137131792
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China :7

http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614

pi_137132728
even een paypal vraagje. ik heb een geschil geopend maar ik zag deze niett verschijnen. vervolgens nogmaals geprobeerd en dus nogmaals de claim tekst ingevoerd en toen op claim gedrukt. Nu zie ik hem wel maar is het gelijk een claim (en ziek ik wel twee keer de tekst die ik invoerde), dit was niet de bedoeling.. kun je dit terug zetten naar een geschil? annuleren kan niet.

de help van paypal klopt ook niet helemaal

[ Bericht 10% gewijzigd door wootahH op 25-02-2014 18:44:24 ]
pi_137134333
Iemand hier toevallig ervaring met mics?
Ik wil een soort van eigen mod-micje maken zie:

Puur de vraag of iemand hier ervaring mee heeft? (zijn er genoeg te vinden in china alleen zit ik altijd met hoe goedkoper de mic hoe slechtere kwaliteit.)
pi_137134742
Zijn die android sticks ook duurder geworden? Ben zelf opzoek naar een tronsmart t428 o.i.d.
Iemand een goede aanrader?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_137134848
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef relativity het volgende:
Zijn die android sticks ook duurder geworden? Ben zelf opzoek naar een tronsmart t428 o.i.d.
Iemand een goede aanrader?
NEO X7
pi_137135256
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

NEO X7
Hmm ziet er goed uit, maar wel wat prijzig. Ik wil er sowieso Picuntu opzetten (linux distributie) als thuis servertje.

Ik had ook deze gevonden:

J22 Quad Core Mini Android TV Box TV Dongle RK3188 Dual Antenna Bluetooth 2G 8G Android 4.2
Regular Price: $74.99
Happy Price: $56.99
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=sunday
Maar ik weet dus niet of ik Wifi werkend krijg met Picuntu - dan moet k dus zelf kernel compileren met drivers.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_137135754
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef relativity het volgende:

[..]

Hmm ziet er goed uit, maar wel wat prijzig. Ik wil er sowieso Picuntu opzetten (linux distributie) als thuis servertje.

Ik had ook deze gevonden:
[ afbeelding ]
J22 Quad Core Mini Android TV Box TV Dongle RK3188 Dual Antenna Bluetooth 2G 8G Android 4.2
Regular Price: $74.99
Happy Price: $56.99
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=sunday
Maar ik weet dus niet of ik Wifi werkend krijg met Picuntu - dan moet k dus zelf kernel compileren met drivers.
Hmm wifi en die stickjes is nooit echt een lekkere combo..
daarom raad ik ook aan gewoon een android boxje te kopen als bijvoorbeeld een neo
met een fatsoenlijke gigabit ethernet aansluiting..
pi_137136000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmm wifi en die stickjes is nooit echt een lekkere combo..
daarom raad ik ook aan gewoon een android boxje te kopen als bijvoorbeeld een neo
met een fatsoenlijke gigabit ethernet aansluiting..
Ja dat is misschien wel beter ja, maar die zijn zo duur :P
Je kan op zo'n stick toch ook een usb -> ethernet adapter erop zetten?
pi_137136439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel beter ja, maar die zijn zo duur :P
Je kan op zo'n stick toch ook een usb -> ethernet adapter erop zetten?
Klopt, maar dat is verreweg van ideaal.. je koopt immers zon klein stickje voor de compactheid, en dan gooi je dr zon lompe adapter aan xD..
en gezien de snelheid is het ook nog eens bagger :P

daarnaast heeft NEO X5/X7 ook nog eens optisch output ^O^ en eigen afstandbediening..
ideaal voor een leuke mediaspeler in huis :)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:28:21 #263
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137137414
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

Dat is wel erg interessant voor die prijs :o

Jammer dat 400/1500 de enige grofheid lijkt te zijn daar.
pi_137137461
quote:

[ afbeelding ]

Enigste goede slijpsteen is een Belgische wetsteen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:06:16 #265
48067 neo2000
pi_137139035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef henk3412 het volgende:
zijn er ook kleine weegschale die tot 5 kg gaan?
Nee, die bestaan niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met mics?
Ik wil een soort van eigen mod-micje maken zie:
[ afbeelding ]

Puur de vraag of iemand hier ervaring mee heeft? (zijn er genoeg te vinden in china alleen zit ik altijd met hoe goedkoper de mic hoe slechtere kwaliteit.)
Deze:
http://www.amazon.co.uk/Z(...)et+microphone+zalman
..wordt op tweakers regelmatig aangeraden. Schijnt best OK te zijn. Geen hands on ervaring though.
pi_137139117
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:06 schreef neo2000 het volgende:

Deze:
http://www.amazon.co.uk/Z(...)et+microphone+zalman
..wordt op tweakers regelmatig aangeraden. Schijnt best OK te zijn. Geen hands on ervaring though.
Ja die zag ik ook al langs komen vind zo'n ding alleen stront irritant en heb echt liever iets wat ik gewoon kan buigen enz. (Zoals in de foto)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:19:58 #267
48067 neo2000
pi_137139727
Hmm, als je echt een boom wilt (zo heten die dingen..) dan kan ik je helaas niet verder helpen. Heb niet veel succesverhalen gehoord over losse headsets met booms om eerlijk te zijn. :P

Op wat reviews na dan, zoals deze:
http://www.maximumpc.com/headphone_microphone_head--head_2013
pi_137140295
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, als je echt een boom wilt (zo heten die dingen..) dan kan ik je helaas niet verder helpen. Heb niet veel succesverhalen gehoord over losse headsets met booms om eerlijk te zijn. :P

Op wat reviews na dan, zoals deze:
http://www.maximumpc.com/headphone_microphone_head--head_2013

Ja thanks :)
Nouja dan maar even doorzoeken. Modmic is helaas niet te verkrijgen in Europa.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:34:22 #269
48067 neo2000
pi_137143388
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja thanks :)
Nouja dan maar even doorzoeken. Modmic is helaas niet te verkrijgen in Europa.
Hmm, das dan vrij crap ja. :(
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 01:15:41 #270
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137149252
quote:

[ afbeelding ]

Als je ze getest hebt, wil je het dan laten weten?
Ik heb momenteel zn ding van de gamma. Leuk voor mn messenblok van een paar tientjes, maar no fucking way dat ik met mn dure / goede messen ook maar in de buurt kom van dat ding :')
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:04:03 #271
45722 Dromer
pi_137152852
Omdat ik elke scheet die ik koop moet posten van Monkeybrain bij deze:

Je kunt de spulletjes ook los kopen, maar voor ¤3,25 vind ik dit wel een leuke presentatie. Nu maar hopen dat die ene boon het ook doet. Leuk voor m'n zoontje. :)
pi_137154557
quote:
Waar blijft het lijstje waaraan al dit geld hebt verspeelt :P?
pi_137155647

ik zoek 30 van die dingen waar je ijsblokjes kan bewaren. iemand tips waar en hoe ik ze kan vinden?
-Real power isn't given, it must be taken-
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:21:23 #274
309342 ErkendFokker
pi_137156257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Waar blijft het lijstje waaraan al dit geld hebt verspeelt :P?
Ik probeerde het maar het was echt tering veel :')
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:33:21 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137156595
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Een deel mag ook, :D

BIC bestelling ;)
Vooral derde item is handig om kleine kabeltjes goed te verbinden.
pi_137156844
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Doe maar dat deel wat je geprobeerd heb.
hup hup..

kom op zeg, jij mag je niet eens china shopper noemen joh ~O>
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:00:36 #277
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_137159166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:59 schreef henk3412 het volgende:
[ afbeelding ]

ik zoek 30 van die dingen waar je ijsblokjes kan bewaren. iemand tips waar en hoe ik ze kan vinden?
Voor de handel?
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:31:16 #278
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137162458
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:28 schreef N22 het volgende:

[..]

Dat is wel erg interessant voor die prijs :o

Jammer dat 400/1500 de enige grofheid lijkt te zijn daar.
1500 kun je al behoorlijk scherp mee slijpen als ik de video mag geloven. Ik heb ook een 3000 - 10000 variant gekocht maar die zijn 6 euro. Dan kun je het echt scheermes scherp maken ~O>

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 01:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Als je ze getest hebt, wil je het dan laten weten?
Ik heb momenteel zn ding van de gamma. Leuk voor mn messenblok van een paar tientjes, maar no fucking way dat ik met mn dure / goede messen ook maar in de buurt kom van dat ding :')
Zal ik doen. Ik heb er ook 1 bij Cranenbroek gekocht voor gereedschap maar die is 120-140, veel te grof voor messen. Bij de Karwei hadden ze ook iets liggen zonder grit nummer erop :')
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:04 schreef Dromer het volgende:
Omdat ik elke scheet die ik koop moet posten van Monkeybrain bij deze:

[ link | afbeelding ]

Je kunt de spulletjes ook los kopen, maar voor ¤3,25 vind ik dit wel een leuke presentatie. Nu maar hopen dat die ene boon het ook doet. Leuk voor m'n zoontje. :)
Dank u :P Ik heb bij de Action een Bonsai grow-kit gekocht.
Die gaat pas over 2 maanden uit de verpakking maar lijkt wel ok :Y

Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 15:35:15 #279
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137162598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

1500 kun je al behoorlijk scherp mee slijpen als ik de video mag geloven. Ik heb ook een 3000 - 10000 variant gekocht maar die zijn 6 euro. Dan kun je het echt scheermes scherp maken ~O>

[..]

Zal ik doen. Ik heb er ook 1 bij Cranenbroek gekocht voor gereedschap maar die is 120-140, veel te grof voor messen. Bij de Karwei hadden ze ook iets liggen zonder grit nummer erop :')

[..]

[ afbeelding ]
die zonder nummer heb ik dus :')

geen idee wat t is, maar ach voor mn goedkope kut messen die toch ook in de vaatwasser gaan vind ik ze goed
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:59:18 #280
314372 Goddelijker
pi_137163448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb de peper van de Action, van de week gezaaid.
Nu eigenlijk nog een LED-strip of LED-lamp, die ik er boven kan hangen. :P
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:19:56 #281
45722 Dromer
pi_137167864
Nou, de Xiaomi Zeikvat V2 is ook binnen. :D
Vanavond eens wat muziek beluisteren.

woensdag 26 februari 2014 @ 18:41:41 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137168432
Pfff, muziek luisteren is overrated.
Anyways. Je raad nooit wat ik net ophaal van het postkantoor...
SPOILER
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 18:55:23 #283
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137168869
Ah wat blijft bestellen toch leuk.

Eerst mn pakje bij de douane
nu een pakje die uit signapore vertrokken is maar na 7dagen nogsteeds nederland niet bereikt heeft
pi_137171155
ik wil graag een kleine handheld kopen voor emulators op te spelen maar weet niet welke ik moet kopen.
zit eigenlijk te twijfelen tussen een JXD S5800 of een iReadyGo Much i5 of als iemand een betere weet
iemand ervaringen mee?
had ook gelezen op willgoo dat er problemen waren met de knoppen met de s5800 dus geen idee of dat al gemaakt is enzo.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 19:54:52 ]
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:02:42 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137171982
Jwt. B-)

Ff terugkomend op de KZ's (Knowledge Zenith). Not all that bad.
Doen me op de eerste klank ergens een beetje aan de CX300 II denken. Lichtelijk Xiaomi Piston V2 ook.
pi_137172487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Jwt. B-)

Ff terugkomend op de KZ's (Knowledge Zenith). Not all that bad.
Doen me op de eerste klank ergens een beetje aan de CX300 II denken. Lichtelijk Xiaomi Piston V2 ook.
7" vind ik te groot. 5" leek me de ideale grote en ik dacht als ik een gameklip en een ps3 moet kopen voor op s4 te spelen dat ik dan evengoed een handheld kon kopen dan is batterij van smartphone niet leeg. en dan ben ik ook nog eens even duur uit.
pi_137172770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

7" vind ik te groot. 5" leek me de ideale grote en ik dacht als ik een gameklip en een ps3 moet kopen voor op s4 te spelen dat ik dan evengoed een handheld kon kopen dan is batterij van smartphone niet leeg. en dan ben ik ook nog eens even duur uit.

http://boards.dingoonity.org/gpd-devices/gpd-g5a/
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:22:42 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137172968
quote:
Leuk ding, op de resolutie na :'(?
pi_137173099
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Leuk ding, op de resolutie na :'(?
Op 5" ga je dat met die games echt niet merken. Hij wilt toch emulators spelen? 1080p SNES games?
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:31:45 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137173444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Op 5" ga je dat met die games echt niet merken. Hij wilt toch emulators spelen? 1080p SNES games?
Mwha, ja. Maar naast emulators doe je snel al wat anders op zo'n ding natuurlijk ;).
800x480 zou mij te weinig zijn. 540p / 720p moet toch (makkelijk) mogelijk zijn.

Behuizing etc, zien er wel goed uit :P
pi_137173692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, ja. Maar naast emulators doe je snel al wat anders op zo'n ding natuurlijk ;).
800x480 zou mij te weinig zijn. 540p / 720p moet toch (makkelijk) mogelijk zijn.

Behuizing etc, zien er wel goed uit :P
Specs fetishist. :p Dingoo maakt altijd solide emulator hardware. Resolutie is dan minder belangrijk. Die Dingoos zijn echt speficiek gemaakt voor emulator nerds. Check dat forum, Dingoo is samen met de community bezig om dat ding te perfectioneren.
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:36:23 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137173725
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Specs fetishist. :p Dingoo maakt altijd solide emulator hardware. Resolutie is dan minder belangrijk. Die Dingoos zijn echt speficiek gemaakt voor emulator nerds. Check dat forum, Dingoo is samen met de community bezig om dat ding te perfectioneren.
Pixels tellen :N :X 540P op 5'' is niks niet overdreven ;)
Snap dat het een ander soort apparaat is, maar dan nog mag je best wat eisen stellen :P
pi_137173803
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Pixels tellen :N :X 540P op 5'' is niks niet overdreven ;)
Snap dat het een ander soort apparaat is, maar dan nog mag je best wat eisen stellen :P
Zo geteld! ;)

woensdag 26 februari 2014 @ 21:01:03 #294
48067 neo2000
pi_137175137
Ouwe PSP ombouwen doet ut ook prima als je alleen emu's wilt gebruiken. :P
pi_137181370
ik ga wss die GPD G5A bestellen denk ik heb dit gezien:
pi_137181783
psst. wat is dat spel dat hij op 22.20 ongeveer speelt? :P
pi_137182068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef Xetran het volgende:
psst. wat is dat spel dat hij op 22.20 ongeveer speelt? :P
je ziet hem het toch opstarten? jetpack joyride een android game.
pi_137182190

[ Bericht 100% gewijzigd door wootahH op 26-02-2014 23:09:40 ]
pi_137187361
ok heb het besteld had nog een 10$ coupon gevonden MMITLRCJ voor geekbuying voor die handheld.hopelijk is dat een betrouwbare website want heb daar nog nooit besteld en was bijna geneigd om het duurder te betalen om dx.
pi_137188512
Degenen die de Piston oordopjes op iBuyGou gekocht hebben, rond 31 januari, hebben jullie hem al binnen? Bij mij zijn ze er (nog) niet, en bij de reviews van producten zie ik vaak staan dat ze niet zijn geleverd.

Gelukkig heb ik wel met PayPal betaald.
pi_137189569
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 01:58 schreef redboyke het volgende:
ok heb het besteld had nog een 10$ coupon gevonden MMITLRCJ voor geekbuying voor die handheld.hopelijk is dat een betrouwbare website want heb daar nog nooit besteld en was bijna geneigd om het duurder te betalen om dx.
Staat in de OP. Zelfs met een tegeltje/puzzelstukje.
Dan weet je toch dat 'ie als betrouwbaar wordt beschouwd?
Sowieso alles liever dan DX. :{w

GAME OFF.
GAME ON over here -> GC / [Chinese Webshops] Topic #288 Shaolin shopper <-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')