abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 11:32:50 #201
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137008647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Really does in fact work fine over here, proof:
[ afbeelding ]
En via een https://proxfree.com of http://hidemyass.com/proxy/ dan?
Ligt er hier ook sinds een uurtje uit -O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:36:55 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137008752
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ligt er hier ook sinds een uurtje uit -O-
Humm, true that this time. -O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:14:00 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137011207
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:32 schreef Jimbo het volgende:
De status bij 17track / intmail ect ect staat ook al weken op NULL PEK (stond bij de anderen ook, gezien tegenwoordig niets meer naar NL getrackt kan worden :r).
zover ik weet is dat niet waar, t&t gaat nog gewoon tot huis. Al Is het soms gewoon stuk en blijft hij halverwege hangen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 13:26:15 #204
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137011512
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

zover ik weet is dat niet waar, t&t gaat nog gewoon tot huis. Al Is het soms gewoon stuk en blijft hij halverwege hangen.
Heb dit tot eind vorig jaar ook altijd gehad, alleen sinds +-6 maanden heb ik tot nu toe altijd dat ie op PEK NULL staat, zelfs na bezorging.

Er staat ook sinds dien dat 'tracking to the netherlands is not available'
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:15:02 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137012863
Heb in januari nog prima 2 pakketjes kunnen traceren ;)
Dus het werkt gewoon.

Die melding stond er eerder ook al dacht ik, maar dat heeft meer betrekking op het traceren van die codes op de site bij postnl (dit kan in sommige andere landen wel)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 14:19:33 #206
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137012984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:15 schreef RobertNL het volgende:
Heb in januari nog prima 2 pakketjes kunnen traceren ;)
Dus het werkt gewoon.

Die melding stond er eerder ook al dacht ik, maar dat heeft meer betrekking op het traceren van die codes op de site bij postnl (dit kan in sommige andere landen wel)
Hmm vaag.

Ik zal maandag postnl maar eens bellen of die me meer over de status van het pakje kunnen vertellen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137014282
Nieuwe zoektocht is begonnen...

Ik ben opzoek naar een goede ledstrip, voor in mijn keuken.
Om deze dan van links naar rechts op te plakken, zodat ik geen aparte lampen meer nodig heb maar wel gewoon het hele aanrecht verlicht is.

Nou weet ik zelf wel waar ik dat kan vinden, maar ik heb geen idee wat een goede koop zou zijn.
Aangezien er wel eens strips en dergelijke voorbij zijn gekomen was ik benieuwd of nog meer Fok!kers dit hebben, en mij dus iets aan kunnen raden.

(Shiz..... please behave :') )
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:14:54 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137014710
Wat heb ik nou weer gedaan?! :D

'k Doe trouwens niet aan LED-strips. Maar was laatst (als ook meermaals daarvoor) nog voorbijgekomen hoor. Gewoon ff door de topicreekshistory gaan met de link uit de OP. In jouw geval wordt dat dan: https://www.google.nl/web(...)e+webshops+led+strip .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137014886
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan?! :D

'k Doe trouwens niet aan LED-strips. Maar was laatst (als ook meermaals daarvoor) nog voorbijgekomen hoor. Gewoon ff door de topicreekshistory gaan met de link uit de OP. In jouw geval wordt dat dan: https://www.google.nl/web(...)e+webshops+led+strip .
Dit :')
Ik zoek een totaal beeld, dus strip+adapter.
Ben A-technisch dus ik had gehoopt dat iemand mij een strip van 2m ofzo kon aanbevelen.

Kan je die ledstrips ook inkorten trouwens?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:25:56 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137015104
Was laatst iemand die precies dat zocht. Een LED-strip met alles erop en eraan voor in de keuken hoor. 8)7
En toen werden er allerlei aanbevelingen gedaan, met 'beter neem je RGB' enzo, wat die persoon dan in de wind sloeg en voor de goedkoopste mogelijkheid ging, want het moest eigenlijk alleen maar praktisch zijn en lichtgeven.

En dat je eigenlijk toch beter gewoon meteen naar de IKEA zou kunnen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068/ | http://www.ikea.com/nl/nl(...)itchen_int_lighting/ .

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 22-02-2014 15:31:44 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 15:26:56 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137015143
Ah er is duidelijkheid, inbeslagname door de douane :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137015153
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1436.l2649
Zoiets?
Als het goed is kun je ze om de 3 leds afknippen
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:32:49 #213
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137015333
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
Ah er is duidelijkheid, inbeslagname door de douane :')
:')14.gif
Wat zat er dan in als ik vragen mag? Gewoon een te hoog bedrag of illegaal materiaal?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_137015372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef shiznuts het volgende:
Was laatst iemand die precies dat zocht. Een LED-strip met alles erop en eraan voor in de keuken hoor. 8)7
En toen werden er allerlei aanbevelingen gedaan, met 'beter neem je RGB' enzo, wat die persoon dan in de wind sloeg en voor de goedkoopste mogelijkheid ging, want het moest eigenlijk alleen maar praktisch zijn en lichtgeven.

En dat je eigenlijk toch beter gewoon meteen naar de IKEA zou kunnen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068/ | http://www.ikea.com/nl/nl(...)itchen_int_lighting/ .
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef pamelala het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1436.l2649
Zoiets?
Als het goed is kun je ze om de 3 leds afknippen
thnx!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 15:43:18 #215
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137015704
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef N22 het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Wat zat er dan in als ik vragen mag? Gewoon een te hoog bedrag of illegaal materiaal?
In dit pakje een paar schoenen voor de kleine en voor mezelf een muts en een trui. Zover ik op de fotos kon zien waren deze merkloos... Dus als het goed is halen ze t pakje eruit en vragen ze hooguit om de prijs van de spullen. Al kan het altijd zo zijn met china dat ze er toch een merk op zetten zonder dat dit op de fotos staat :')

Weet iemand van hier eigenlijk of daar nog boetes op zitten of iets ?


Achja, boeiend :') Die 20eur kan ik ook wel missen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137015769
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

In dit pakje een paar schoenen voor de kleine en voor mezelf een muts en een trui. Zover ik op de fotos kon zien waren deze merkloos... Dus als het goed is halen ze t pakje eruit en vragen ze hooguit om de prijs van de spullen. Al kan het altijd zo zijn met china dat ze er toch een merk op zetten zonder dat dit op de fotos staat :')

Weet iemand van hier eigenlijk of daar nog boetes op zitten of iets ?
hoe weet je dat het inbeslag genomen is dan?
normaliter krijg je daar een brief over thuis gestuurd..
daarin staan ook de consequenties beschreven..
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 15:47:24 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137015841
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

hoe weet je dat het inbeslag genomen is dan?
normaliter krijg je daar een brief over thuis gestuurd..
daarin staan ook de consequenties beschreven..
Ik heb net gebeld met postNL
Deze gaf aan dat hij ter in beslag name lag (Dus nog niet genomen, maar ze hebben hem eruit gehaald ter extra controlle, dit kan 2-4 maanden duren)
Hierbij vertelde ze me ook dat er rond 20jan al een brief mijn kant op gestuurd had moeten zijn.
Nu is er een aanvraag geplaatst daar met de vraag waarom ik nog geen brief gehad heb en of ze eens een beetje willen opschieten :')

wie weet krijg ik het gewoon alsnog, maar ach het ligt er al een maand ongeveer ... Denk niet dat ik die ooit nog zie
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137015929
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik heb net gebeld met postNL
Deze gaf aan dat hij ter in beslag name lag (Dus nog niet genomen, maar ze hebben hem eruit gehaald ter extra controlle, dit kan 2-4 maanden duren)
Hierbij vertelde ze me ook dat er rond 20jan al een brief mijn kant op gestuurd had moeten zijn.
Nu is er een aanvraag geplaatst daar met de vraag waarom ik nog geen brief gehad heb en of ze eens een beetje willen opschieten :')

wie weet krijg ik het gewoon alsnog, maar ach het ligt er al een maand ongeveer ... Denk niet dat ik die ooit nog zie
Dat ze bij postnl nog wat kunnen melden..
mijn pakket is 3 maand zoek geweest, en postnl wist niet eens waar het was..
tracking gaf aan dat hij al in het distributiecentrum van postnl moest zijn..

uiteindelijk ook een brief gekregen dat mijn pakketje inbeslag was genomen en dat hij werd vernietigd, er stond nog wel bij dat het mogelijk daar niet mee was afgedaan en dat ik nog een boete kon verwachten.

gelukkig is dat uitgebleven tot op heden :P
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 15:55:39 #219
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137016098
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat ze bij postnl nog wat kunnen melden..
mijn pakket is 3 maand zoek geweest, en postnl wist niet eens waar het was..
tracking gaf aan dat hij al in het distributiecentrum van postnl moest zijn..

uiteindelijk ook een brief gekregen dat mijn pakketje inbeslag was genomen en dat hij werd vernietigd, er stond nog wel bij dat het mogelijk daar niet mee was afgedaan en dat ik nog een boete kon verwachten.

gelukkig is dat uitgebleven tot op heden :P
Zo vervelend afentoe :r

Ik vraag me af wat zulke boetes bedragen. Ik neem aan als je 150headsets besteld dat dit flink kan oplopen, maar voor een single dingetje dat ze nieteens de moeite voor nemen het papierwerk in te vullen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:10:32 #220
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_137022965
Ik heb ook al redelijk veel besteld. Als ik nu terugdenk aan wat ik daarvan nog gebruik is dat alleen een zaklamp.

De rest is of kapot of ligt ergens te verstoffen.

Hebben jullie dat niet? Stiekem toch je geld over de balk smijten :D
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:56:33 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137024690
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Zo vervelend afentoe :r

Ik vraag me af wat zulke boetes bedragen. Ik neem aan als je 150headsets besteld dat dit flink kan oplopen, maar voor een single dingetje dat ze nieteens de moeite voor nemen het papierwerk in te vullen
hebben hier mensen in het topic gehad met boetes tussen de 150 en 2000 euro, en ja ook voor 1 item.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Downstar het volgende:
uiteindelijk ook een brief gekregen dat mijn pakketje inbeslag was genomen en dat hij werd vernietigd, er stond nog wel bij dat het mogelijk daar niet mee was afgedaan en dat ik nog een boete kon verwachten.

gelukkig is dat uitgebleven tot op heden :P
sta je ondertussen nog niet aangemerkt als veelpleger :P?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137035966
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

hebben hier mensen in het topic gehad met boetes tussen de 150 en 2000 euro, en ja ook voor 1 item.

[..]

sta je ondertussen nog niet aangemerkt als veelpleger :P?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik zie wat andere voor namaak shit importeren, dan lijkt t wel alsof ze altijd mijn pakketten moeten hebben daar.. ook vaak de lul de laatste tijd met belasting en shit...
  zondag 23 februari 2014 @ 02:30:55 #223
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137037519
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

als ik zie wat andere voor namaak shit importeren, dan lijkt t wel alsof ze altijd mijn pakketten moeten hebben daar.. ook vaak de lul de laatste tijd met belasting en shit...


Overigens, is dit jouw youtube-kanaal: http://www.youtube.com/channel/UCZvtl2ntlHGphpN1BVMKd1Q
:P
Kwam er toevallig op terecht toen ik op joetoeb naar 'SAiK SA-15' zocht, er staan wel verdacht veel reviews van Chinese producten op _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_137038259
Pffffffff........al een tijdje in conclaaf met een seller op Aliexpress. Het artikel dat ik heb ontvangen (40USD) is kapot. Nu komt hij met een voorstel om de helft terug te betalen (20USD).

Kan ik dit weigeren en het volledige bedrag terug eisen? Sta ik net zo sterk als bij Ebay? Iemand ervaring met het beslisproces bij Aliexpress? Hij wil bij een volledige refund dat ik het terug stuur, maar dan ben ik nog meer kwijt aan verzendkosten.....
pi_137038654
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 06:01 schreef marco_sire het volgende:
Pffffffff........al een tijdje in conclaaf met een seller op Aliexpress. Het artikel dat ik heb ontvangen (40USD) is kapot. Nu komt hij met een voorstel om de helft terug te betalen (20USD).

Kan ik dit weigeren en het volledige bedrag terug eisen? Sta ik net zo sterk als bij Ebay? Iemand ervaring met het beslisproces bij Aliexpress? Hij wil bij een volledige refund dat ik het terug stuur, maar dan ben ik nog meer kwijt aan verzendkosten.....
risico van kopen uit China. Dan moet je het terugsturen inderdaad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 23 februari 2014 @ 10:14:49 #226
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137039583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik ben opzoek naar een goede ledstrip, voor in mijn keuken.

Het belangrijkste is om een aangename witte kleur te hebben. RGB strips vallen dus gelijk af.
Welke witte strips geven een mooie kleur? Hele goede vraag :P

Heb ik mijn ledstrip van de Action om maat lopen knippen voor mijn tv/speakers weigert de strip te werken met mijn 90 graden clipjes om er weer 1 snoer van te maken :') Ik heb al zo'n last van woedeaanvallen, heerlijk :X
  zondag 23 februari 2014 @ 11:09:44 #227
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137040816
Ik had een onderdeel nodig voor een computer, en aangezien die in China maar 1 euro waren, daar besteld. Dat was samen met nog wat andere dingetjes (lader en USB kabel voor een HTC One). Die dus besteld, een maand geleden, maar het is nog steeds niet verzonden...

"one or more items are temporarily out of stock".

Natuurlijk was ik zo dom geweest om alles in één keer te verschepen, dus heb vanochtend de order geannuleerd en opnieuw besteld, nu wordt alles apart verzonden. Ben benieuwd wat er binnen gaat komen.

Jammer dat je bij dx.com niet kan zien welke producten op voorraad zijn en welke niet.
pi_137040860
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef .Neovo. het volgende:
Ik had een onderdeel nodig voor een computer, en aangezien die in China maar 1 euro waren, daar besteld. Dat was samen met nog wat andere dingetjes (lader en USB kabel voor een HTC One). Die dus besteld, een maand geleden, maar het is nog steeds niet verzonden...

"one or more items are temporarily out of stock".

Natuurlijk was ik zo dom geweest om alles in één keer te verschepen, dus heb vanochtend de order geannuleerd en opnieuw besteld, nu wordt alles apart verzonden. Ben benieuwd wat er binnen gaat komen.

Jammer dat je bij dx.com niet kan zien welke producten op voorraad zijn en welke niet.
daarom ook verder kijken dan alleen DX
ik heb geen echt slechte ervaringen ermee, maar de levertijd wel hoger te zijn als bij andere zaken..
  zondag 23 februari 2014 @ 11:16:42 #229
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137041013
Mja, het was de eerste keer dat ik wat bestelde bij een Chinese webshop. En dealextreme ken ik al jaren en werd door anderen klasgenoten aangeraden.. Ach ja.

Nu hoop ik alleen niet dat de douane moeilijk gaat doen om een USB kabel, een lader en een elm327 adapter van samen nog geen 25$
pi_137041316
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb ook al redelijk veel besteld. Als ik nu terugdenk aan wat ik daarvan nog gebruik is dat alleen een zaklamp.

De rest is of kapot of ligt ergens te verstoffen.

Hebben jullie dat niet? Stiekem toch je geld over de balk smijten :D
haha niet echt. Heb wel een paar setjes oordopjes versleten maar ze waren allemaal het geld meer dan waard. Andere stuff die ik besteld heb ligt nog netjes in de vitrine, maar dat is meer decoratie.

Dx is prima trouwens, hoewel ik laatst wat bij focalprice besteld heb en na anderhalve week had ik het al binnen :o echt ziek snel. Heel netjes van focalprice.
There are only 151 Pokémon.
pi_137055653
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 02:30 schreef N22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Overigens, is dit jouw youtube-kanaal: http://www.youtube.com/channel/UCZvtl2ntlHGphpN1BVMKd1Q
:P
Kwam er toevallig op terecht toen ik op joetoeb naar 'SAiK SA-15' zocht, er staan wel verdacht veel reviews van Chinese producten op _O-
Klopt ^O^
staan mijn video reviews op, tekstreviews staan in het chinese review topic hier op fok ;)
  zondag 23 februari 2014 @ 17:53:25 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137056477
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

Klopt ^O^
staan mijn video reviews op, tekstreviews staan in het chinese review topic hier op fok ;)
De "leuk" video selectie van jou _O-
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 18:15:13 #233
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137057559
heuj, mister tao nogsteeds kapot... bah
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137060393
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De "leuk" video selectie van jou _O-
Niks geks aan toch :P
zal veel voetbal gerelateerde filmpjes zijn denk ik hoast :P
  zondag 23 februari 2014 @ 20:42:22 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137066322
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
heuj, mister tao nogsteeds kapot... bah
Doet hier nu wel weer. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 20:43:43 #236
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137066421
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Doet hier nu wel weer. :)
Hier nu ook :)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 23 februari 2014 @ 22:43:29 #237
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_137074019
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Hier nu ook :)
Ik krijg nu weer
"Oeps! Google Chrome kan www.mistertao.com niet vinden"
  zondag 23 februari 2014 @ 22:49:03 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137074305
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik krijg nu weer
"Oeps! Google Chrome kan www.mistertao.com niet vinden"
Ik nie hoor. Nu doet 'ie het.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 22:58:39 #239
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137074777
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik krijg nu weer
"Oeps! Google Chrome kan www.mistertao.com niet vinden"
Kut site is het ook afentoe he :')

Enige waar ik hem voor nodig had was mn order nr, die heb ik nu inmiddels. Denk dat ik voorlopig even van taobao afblijf :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 23 februari 2014 @ 23:09:01 #240
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_137075292
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Kut site is het ook afentoe he :')

Enige waar ik hem voor nodig had was mn order nr, die heb ik nu inmiddels. Denk dat ik voorlopig even van taobao afblijf :+
Ik moet ook alleen even een tracking# opzoeken. :')
Hopelijk is CP beetje snel :s)
pi_137076119


Komen (hopelijk) deze kant op. :9
Nu nog een tripod.
pi_137077702
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:28 schreef Iemand91 het volgende:


Komen (hopelijk) deze kant op. :9
Nu nog een tripod.
Die zijn wel erg gaaf!

Kom ik aan met mijn Velbon tripod van 3 tientjes. :o
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 24 februari 2014 @ 00:42:55 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137077909
Niks mis met Velbon... :P


Of Sirui natuurlijk...

717-AH is idd :9 En die Beike ken ik ook wel... :D

China & fotografie: ^O^ . Fotga-spul (filters/adapters) ook! _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137081753
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:
Niks mis met Velbon... :P
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Sirui natuurlijk...
[ afbeelding ]
717-AH is idd :9 En die Beike ken ik ook wel... :D
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
China & fotografie: ^O^ . Fotga-spul (filters/adapters) ook! _O_
zo'n luxe Velbon heb ik niet; de DF50 heb ik
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 10:01:56 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137082116
Toen een paar jaar geleden de schouder rigs helemaal hip waren was dat ook briljant inport spul _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137108463
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Marco001 het volgende:
zo'n luxe Velbon heb ik niet; de DF50 heb ik
Ik heb ook een cheap-ass tripod uit China. Laat ik het zo zeggen; ik was een beetje...naīef... :')
Je kunt er iets opzetten maar daar is ook alles mee gezegd. Wat een prul.

En ik wilde al tijden filmen met de DSLR dus ik had wel íets nodig. Domweg alle shit kopen die maar met DSLR filmen te maken heeft, kun je doen maar is niet verstandig, wat deze man in z'n laatste video ook duidelijk aangeeft.

Al is een brushless gimbal-iets ergens wel aantrekkelijk, zeker als het iets is wat ook onder m'n hexacopter gehangen kan worden. :+

Oh, en van onze Duitse vrienden; de Banaan paraplu :')




[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 25-02-2014 01:31:27 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 00:48:33 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137115185
Ik laat zelfbouw hexa-/octocopters wel voor wat het is. :P
En dan t.z.t. gewoon aan een DJI Phantom 2 met H3-2D + GoPro Hero 3 Black en eventueel Fat Shark FPV goggles.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 06:59 schreef shiznuts het volgende:
[knip] Boel video's [/knip]

* shiznuts nu een DJI Phantom met H3-2D wil...

[knip]
Zag dat Banggood die ook hadden, eens met Aaron over babbelen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 25 februari 2014 @ 09:01:04 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137117340
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:48 schreef shiznuts het volgende:
Ik laat zelfbouw hexa-/octocopters wel voor wat het is. :P
En dan t.z.t. gewoon aan een DJI Phantom 2 met H3-2D + GoPro Hero 3 Black en eventueel Fat Shark FPV goggles.

[..]

Zag dat Banggood die ook hadden, eens met Aaron over babbelen. :P
Heb je hem nu nog niet gekocht :o!
Je houd je sterk :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137124241
zijn er ook kleine weegschale die tot 5 kg gaan?
-Real power isn't given, it must be taken-
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:48:09 #250
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_137127964
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:

China & fotografie: ^O^ . Fotga-spul (filters/adapters) ook! _O_
Adapters, filters, lenshoods die snap ik, zou je statieven ook aanraden?
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:51:53 #251
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_137128096
Gebruikt iemand een pakket-tracking app die ook werkt met China Post? Of aanrader?
  roze dinsdag 25 februari 2014 @ 15:56:25 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137128239
Gisteren een telefoonhoesje besteld voor ¤1,70 (gratis verzenden). Ben benieuwd hoe snel ik hem dit keer krijg. Laatste twee bestellingen waren er ook binnen 2 weken 8-)
Your beauty never ever scared me.
pi_137128706
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef jappy-b het volgende:
Adapters, filters, lenshoods die snap ik, zou je statieven ook aanraden?
Niet onder een bepaald bedrag. Heb zelf een aantal jaar geleden zo'n $20-30 ding gekocht in een naīeve bui en het is rommel. Dunne, gammele poten. Spul wat je vast kan draaien voelt aan alsof je het zo kapot kunt draaien, veel plastic. Maar bovenal; niet stabiel.

Sirui is een opkomend merk en die lijken aardig mooi spul te kopen. Zowel in China als in Nederland te koop. Daar betaal je uiteraard wel meer voor. Zie de post van Shiz eerder met foto's.

Die laatste ga ik denk ik ook kopen; Shiz heeft mij aardig overtuigd namelijk.

Het begint eng te worden hoeveel spul ik heb n.a.v. Shiz. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Goddelijker het volgende:
Gebruikt iemand een pakket-tracking app die ook werkt met China Post? Of aanrader?
Trackpack.

Maar mijn ervaring is dat tracking vaak toch niet werkt dus...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:58:30 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137131792
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China :7



http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614

pi_137132728
even een paypal vraagje. ik heb een geschil geopend maar ik zag deze niett verschijnen. vervolgens nogmaals geprobeerd en dus nogmaals de claim tekst ingevoerd en toen op claim gedrukt. Nu zie ik hem wel maar is het gelijk een claim (en ziek ik wel twee keer de tekst die ik invoerde), dit was niet de bedoeling.. kun je dit terug zetten naar een geschil? annuleren kan niet.

de help van paypal klopt ook niet helemaal

[ Bericht 10% gewijzigd door wootahH op 25-02-2014 18:44:24 ]
:]
pi_137134333
Iemand hier toevallig ervaring met mics?
Ik wil een soort van eigen mod-micje maken zie:


Puur de vraag of iemand hier ervaring mee heeft? (zijn er genoeg te vinden in china alleen zit ik altijd met hoe goedkoper de mic hoe slechtere kwaliteit.)
pi_137134742
Zijn die android sticks ook duurder geworden? Ben zelf opzoek naar een tronsmart t428 o.i.d.
Iemand een goede aanrader?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_137134848
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef relativity het volgende:
Zijn die android sticks ook duurder geworden? Ben zelf opzoek naar een tronsmart t428 o.i.d.
Iemand een goede aanrader?
NEO X7
pi_137135256
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

NEO X7
Hmm ziet er goed uit, maar wel wat prijzig. Ik wil er sowieso Picuntu opzetten (linux distributie) als thuis servertje.

Ik had ook deze gevonden:

J22 Quad Core Mini Android TV Box TV Dongle RK3188 Dual Antenna Bluetooth 2G 8G Android 4.2
Regular Price: $74.99
Happy Price: $56.99
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=sunday
Maar ik weet dus niet of ik Wifi werkend krijg met Picuntu - dan moet k dus zelf kernel compileren met drivers.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_137135754
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef relativity het volgende:

[..]

Hmm ziet er goed uit, maar wel wat prijzig. Ik wil er sowieso Picuntu opzetten (linux distributie) als thuis servertje.

Ik had ook deze gevonden:
[ afbeelding ]
J22 Quad Core Mini Android TV Box TV Dongle RK3188 Dual Antenna Bluetooth 2G 8G Android 4.2
Regular Price: $74.99
Happy Price: $56.99
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=sunday
Maar ik weet dus niet of ik Wifi werkend krijg met Picuntu - dan moet k dus zelf kernel compileren met drivers.
Hmm wifi en die stickjes is nooit echt een lekkere combo..
daarom raad ik ook aan gewoon een android boxje te kopen als bijvoorbeeld een neo
met een fatsoenlijke gigabit ethernet aansluiting..
pi_137136000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmm wifi en die stickjes is nooit echt een lekkere combo..
daarom raad ik ook aan gewoon een android boxje te kopen als bijvoorbeeld een neo
met een fatsoenlijke gigabit ethernet aansluiting..
Ja dat is misschien wel beter ja, maar die zijn zo duur :P
Je kan op zo'n stick toch ook een usb -> ethernet adapter erop zetten?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_137136439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel beter ja, maar die zijn zo duur :P
Je kan op zo'n stick toch ook een usb -> ethernet adapter erop zetten?
Klopt, maar dat is verreweg van ideaal.. je koopt immers zon klein stickje voor de compactheid, en dan gooi je dr zon lompe adapter aan xD..
en gezien de snelheid is het ook nog eens bagger :P

daarnaast heeft NEO X5/X7 ook nog eens optisch output ^O^ en eigen afstandbediening..
ideaal voor een leuke mediaspeler in huis :)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:28:21 #263
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137137414
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China :7

[ afbeelding ]

http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614

Dat is wel erg interessant voor die prijs :o

Jammer dat 400/1500 de enige grofheid lijkt te zijn daar.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_137137461
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China :7

[ afbeelding ]

http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614

Enigste goede slijpsteen is een Belgische wetsteen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:06:16 #265
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_137139035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef henk3412 het volgende:
zijn er ook kleine weegschale die tot 5 kg gaan?
Nee, die bestaan niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met mics?
Ik wil een soort van eigen mod-micje maken zie:
[ afbeelding ]

Puur de vraag of iemand hier ervaring mee heeft? (zijn er genoeg te vinden in china alleen zit ik altijd met hoe goedkoper de mic hoe slechtere kwaliteit.)
Deze:
http://www.amazon.co.uk/Z(...)et+microphone+zalman
..wordt op tweakers regelmatig aangeraden. Schijnt best OK te zijn. Geen hands on ervaring though.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_137139117
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:06 schreef neo2000 het volgende:

Deze:
http://www.amazon.co.uk/Z(...)et+microphone+zalman
..wordt op tweakers regelmatig aangeraden. Schijnt best OK te zijn. Geen hands on ervaring though.
Ja die zag ik ook al langs komen vind zo'n ding alleen stront irritant en heb echt liever iets wat ik gewoon kan buigen enz. (Zoals in de foto)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:19:58 #267
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_137139727
Hmm, als je echt een boom wilt (zo heten die dingen..) dan kan ik je helaas niet verder helpen. Heb niet veel succesverhalen gehoord over losse headsets met booms om eerlijk te zijn. :P

Op wat reviews na dan, zoals deze:
http://www.maximumpc.com/headphone_microphone_head--head_2013
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_137140295
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, als je echt een boom wilt (zo heten die dingen..) dan kan ik je helaas niet verder helpen. Heb niet veel succesverhalen gehoord over losse headsets met booms om eerlijk te zijn. :P

Op wat reviews na dan, zoals deze:
http://www.maximumpc.com/headphone_microphone_head--head_2013

Ja thanks :)
Nouja dan maar even doorzoeken. Modmic is helaas niet te verkrijgen in Europa.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:34:22 #269
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_137143388
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja thanks :)
Nouja dan maar even doorzoeken. Modmic is helaas niet te verkrijgen in Europa.
Hmm, das dan vrij crap ja. :(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 01:15:41 #270
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137149252
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China :7

[ afbeelding ]

http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614

Als je ze getest hebt, wil je het dan laten weten?
Ik heb momenteel zn ding van de gamma. Leuk voor mn messenblok van een paar tientjes, maar no fucking way dat ik met mn dure / goede messen ook maar in de buurt kom van dat ding :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:04:03 #271
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137152852
Omdat ik elke scheet die ik koop moet posten van Monkeybrain bij deze:



Je kunt de spulletjes ook los kopen, maar voor ¤3,25 vind ik dit wel een leuke presentatie. Nu maar hopen dat die ene boon het ook doet. Leuk voor m'n zoontje. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_137154557
quote:
Waar blijft het lijstje waaraan al dit geld hebt verspeelt :P?
pi_137155647



ik zoek 30 van die dingen waar je ijsblokjes kan bewaren. iemand tips waar en hoe ik ze kan vinden?
-Real power isn't given, it must be taken-
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:21:23 #274
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_137156257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Waar blijft het lijstje waaraan al dit geld hebt verspeelt :P?
Ik probeerde het maar het was echt tering veel :')
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:33:21 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137156595
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik probeerde het maar het was echt tering veel :')
Een deel mag ook, :D


BIC bestelling ;)
Vooral derde item is handig om kleine kabeltjes goed te verbinden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137156844
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik probeerde het maar het was echt tering veel :')
Doe maar dat deel wat je geprobeerd heb.
hup hup..

kom op zeg, jij mag je niet eens china shopper noemen joh ~O>
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:00:36 #277
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_137159166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:59 schreef henk3412 het volgende:
[ afbeelding ]


ik zoek 30 van die dingen waar je ijsblokjes kan bewaren. iemand tips waar en hoe ik ze kan vinden?
Voor de handel?
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:31:16 #278
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137162458
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:28 schreef N22 het volgende:

[..]

Dat is wel erg interessant voor die prijs :o

Jammer dat 400/1500 de enige grofheid lijkt te zijn daar.
1500 kun je al behoorlijk scherp mee slijpen als ik de video mag geloven. Ik heb ook een 3000 - 10000 variant gekocht maar die zijn 6 euro. Dan kun je het echt scheermes scherp maken ~O>

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 01:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Als je ze getest hebt, wil je het dan laten weten?
Ik heb momenteel zn ding van de gamma. Leuk voor mn messenblok van een paar tientjes, maar no fucking way dat ik met mn dure / goede messen ook maar in de buurt kom van dat ding :')
Zal ik doen. Ik heb er ook 1 bij Cranenbroek gekocht voor gereedschap maar die is 120-140, veel te grof voor messen. Bij de Karwei hadden ze ook iets liggen zonder grit nummer erop :')
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:04 schreef Dromer het volgende:
Omdat ik elke scheet die ik koop moet posten van Monkeybrain bij deze:

[ link | afbeelding ]

Je kunt de spulletjes ook los kopen, maar voor ¤3,25 vind ik dit wel een leuke presentatie. Nu maar hopen dat die ene boon het ook doet. Leuk voor m'n zoontje. :)
Dank u :P Ik heb bij de Action een Bonsai grow-kit gekocht.
Die gaat pas over 2 maanden uit de verpakking maar lijkt wel ok :Y

  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 15:35:15 #279
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137162598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

1500 kun je al behoorlijk scherp mee slijpen als ik de video mag geloven. Ik heb ook een 3000 - 10000 variant gekocht maar die zijn 6 euro. Dan kun je het echt scheermes scherp maken ~O>

[..]

Zal ik doen. Ik heb er ook 1 bij Cranenbroek gekocht voor gereedschap maar die is 120-140, veel te grof voor messen. Bij de Karwei hadden ze ook iets liggen zonder grit nummer erop :')

[..]

Dank u :P Ik heb bij de Action een Bonsai grow-kit gekocht.
Die gaat pas over 2 maanden uit de verpakking maar lijkt wel ok :Y

[ afbeelding ]
die zonder nummer heb ik dus :')

geen idee wat t is, maar ach voor mn goedkope kut messen die toch ook in de vaatwasser gaan vind ik ze goed
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:59:18 #280
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_137163448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

1500 kun je al behoorlijk scherp mee slijpen als ik de video mag geloven. Ik heb ook een 3000 - 10000 variant gekocht maar die zijn 6 euro. Dan kun je het echt scheermes scherp maken ~O>

[..]

Zal ik doen. Ik heb er ook 1 bij Cranenbroek gekocht voor gereedschap maar die is 120-140, veel te grof voor messen. Bij de Karwei hadden ze ook iets liggen zonder grit nummer erop :')

[..]

Dank u :P Ik heb bij de Action een Bonsai grow-kit gekocht.
Die gaat pas over 2 maanden uit de verpakking maar lijkt wel ok :Y

[ afbeelding ]
Ik heb de peper van de Action, van de week gezaaid.
Nu eigenlijk nog een LED-strip of LED-lamp, die ik er boven kan hangen. :P
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:19:56 #281
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137167864
Nou, de Xiaomi Zeikvat V2 is ook binnen. :D
Vanavond eens wat muziek beluisteren.

I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:41:41 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137168432
Pfff, muziek luisteren is overrated.
Anyways. Je raad nooit wat ik net ophaal van het postkantoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 18:55:23 #283
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137168869
Ah wat blijft bestellen toch leuk.

Eerst mn pakje bij de douane
nu een pakje die uit signapore vertrokken is maar na 7dagen nogsteeds nederland niet bereikt heeft
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137171155
ik wil graag een kleine handheld kopen voor emulators op te spelen maar weet niet welke ik moet kopen.
zit eigenlijk te twijfelen tussen een JXD S5800 of een iReadyGo Much i5 of als iemand een betere weet
iemand ervaringen mee?
had ook gelezen op willgoo dat er problemen waren met de knoppen met de s5800 dus geen idee of dat al gemaakt is enzo.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 19:54:52 ]
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:02:42 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137171982
Jwt. B-)

Ff terugkomend op de KZ's (Knowledge Zenith). Not all that bad.
Doen me op de eerste klank ergens een beetje aan de CX300 II denken. Lichtelijk Xiaomi Piston V2 ook.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137172487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Jwt. B-)

Ff terugkomend op de KZ's (Knowledge Zenith). Not all that bad.
Doen me op de eerste klank ergens een beetje aan de CX300 II denken. Lichtelijk Xiaomi Piston V2 ook.
7" vind ik te groot. 5" leek me de ideale grote en ik dacht als ik een gameklip en een ps3 moet kopen voor op s4 te spelen dat ik dan evengoed een handheld kon kopen dan is batterij van smartphone niet leeg. en dan ben ik ook nog eens even duur uit.
pi_137172770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

7" vind ik te groot. 5" leek me de ideale grote en ik dacht als ik een gameklip en een ps3 moet kopen voor op s4 te spelen dat ik dan evengoed een handheld kon kopen dan is batterij van smartphone niet leeg. en dan ben ik ook nog eens even duur uit.


http://boards.dingoonity.org/gpd-devices/gpd-g5a/
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:22:42 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137172968
quote:
Leuk ding, op de resolutie na :'(?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137173099
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Leuk ding, op de resolutie na :'(?
Op 5" ga je dat met die games echt niet merken. Hij wilt toch emulators spelen? 1080p SNES games?
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:31:45 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137173444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Op 5" ga je dat met die games echt niet merken. Hij wilt toch emulators spelen? 1080p SNES games?
Mwha, ja. Maar naast emulators doe je snel al wat anders op zo'n ding natuurlijk ;).
800x480 zou mij te weinig zijn. 540p / 720p moet toch (makkelijk) mogelijk zijn.

Behuizing etc, zien er wel goed uit :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137173692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, ja. Maar naast emulators doe je snel al wat anders op zo'n ding natuurlijk ;).
800x480 zou mij te weinig zijn. 540p / 720p moet toch (makkelijk) mogelijk zijn.

Behuizing etc, zien er wel goed uit :P
Specs fetishist. :p Dingoo maakt altijd solide emulator hardware. Resolutie is dan minder belangrijk. Die Dingoos zijn echt speficiek gemaakt voor emulator nerds. Check dat forum, Dingoo is samen met de community bezig om dat ding te perfectioneren.
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:36:23 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137173725
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Specs fetishist. :p Dingoo maakt altijd solide emulator hardware. Resolutie is dan minder belangrijk. Die Dingoos zijn echt speficiek gemaakt voor emulator nerds. Check dat forum, Dingoo is samen met de community bezig om dat ding te perfectioneren.
Pixels tellen :N :X 540P op 5'' is niks niet overdreven ;)
Snap dat het een ander soort apparaat is, maar dan nog mag je best wat eisen stellen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137173803
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Pixels tellen :N :X 540P op 5'' is niks niet overdreven ;)
Snap dat het een ander soort apparaat is, maar dan nog mag je best wat eisen stellen :P
Zo geteld! ;)

  woensdag 26 februari 2014 @ 21:01:03 #294
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_137175137
Ouwe PSP ombouwen doet ut ook prima als je alleen emu's wilt gebruiken. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_137181370
ik ga wss die GPD G5A bestellen denk ik heb dit gezien:
pi_137181783
psst. wat is dat spel dat hij op 22.20 ongeveer speelt? :P
pi_137182068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef Xetran het volgende:
psst. wat is dat spel dat hij op 22.20 ongeveer speelt? :P
je ziet hem het toch opstarten? jetpack joyride een android game.
pi_137182190


[ Bericht 100% gewijzigd door wootahH op 26-02-2014 23:09:40 ]
:]
pi_137187361
ok heb het besteld had nog een 10$ coupon gevonden MMITLRCJ voor geekbuying voor die handheld.hopelijk is dat een betrouwbare website want heb daar nog nooit besteld en was bijna geneigd om het duurder te betalen om dx.
pi_137188512
Degenen die de Piston oordopjes op iBuyGou gekocht hebben, rond 31 januari, hebben jullie hem al binnen? Bij mij zijn ze er (nog) niet, en bij de reviews van producten zie ik vaak staan dat ze niet zijn geleverd.

Gelukkig heb ik wel met PayPal betaald.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')