Het belangrijkste is om een aangename witte kleur te hebben. RGB strips vallen dus gelijk af.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede ledstrip, voor in mijn keuken.
daarom ook verder kijken dan alleen DXquote:Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef .Neovo. het volgende:
Ik had een onderdeel nodig voor een computer, en aangezien die in China maar 1 euro waren, daar besteld. Dat was samen met nog wat andere dingetjes (lader en USB kabel voor een HTC One). Die dus besteld, een maand geleden, maar het is nog steeds niet verzonden...
"one or more items are temporarily out of stock".
Natuurlijk was ik zo dom geweest om alles in één keer te verschepen, dus heb vanochtend de order geannuleerd en opnieuw besteld, nu wordt alles apart verzonden. Ben benieuwd wat er binnen gaat komen.
Jammer dat je bij dx.com niet kan zien welke producten op voorraad zijn en welke niet.
haha niet echt. Heb wel een paar setjes oordopjes versleten maar ze waren allemaal het geld meer dan waard. Andere stuff die ik besteld heb ligt nog netjes in de vitrine, maar dat is meer decoratie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb ook al redelijk veel besteld. Als ik nu terugdenk aan wat ik daarvan nog gebruik is dat alleen een zaklamp.
De rest is of kapot of ligt ergens te verstoffen.
Hebben jullie dat niet? Stiekem toch je geld over de balk smijten
Kloptquote:Op zondag 23 februari 2014 02:30 schreef N22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens, is dit jouw youtube-kanaal: http://www.youtube.com/channel/UCZvtl2ntlHGphpN1BVMKd1Q![]()
Kwam er toevallig op terecht toen ik op joetoeb naar 'SAiK SA-15' zocht, er staan wel verdacht veel reviews van Chinese producten op
De "leuk" video selectie van jouquote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt![]()
staan mijn video reviews op, tekstreviews staan in het chinese review topic hier op fok
Niks geks aan tochquote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De "leuk" video selectie van jou
Doet hier nu wel weer.quote:
Hier nu ookquote:
Ik nie hoor. Nu doet 'ie het.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krijg nu weer
"Oeps! Google Chrome kan www.mistertao.com niet vinden"
Kut site is het ook afentoe hequote:Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krijg nu weer
"Oeps! Google Chrome kan www.mistertao.com niet vinden"
Ik moet ook alleen even een tracking# opzoeken.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kut site is het ook afentoe he
Enige waar ik hem voor nodig had was mn order nr, die heb ik nu inmiddels. Denk dat ik voorlopig even van taobao afblijf
Die zijn wel erg gaaf!quote:Op zondag 23 februari 2014 23:28 schreef Iemand91 het volgende:
Komen (hopelijk) deze kant op.![]()
Nu nog een tripod.
zo'n luxe Velbon heb ik niet; de DF50 heb ikquote:Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:
Niks mis met Velbon...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Sirui natuurlijk...
[ afbeelding ]
717-AH is iddEn die Beike ken ik ook wel...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
China & fotografie:. Fotga-spul (filters/adapters) ook!
Ik heb ook een cheap-ass tripod uit China. Laat ik het zo zeggen; ik was een beetje...naïef...quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Marco001 het volgende:
zo'n luxe Velbon heb ik niet; de DF50 heb ik
Zag dat Banggood die ook hadden, eens met Aaron over babbelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:59 schreef shiznuts het volgende:
[knip] Boel video's [/knip]
* shiznuts nu een DJI Phantom met H3-2D wil...
[knip]
Heb je hem nu nog niet gekochtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:48 schreef shiznuts het volgende:
Ik laat zelfbouw hexa-/octocopters wel voor wat het is.
En dan t.z.t. gewoon aan een DJI Phantom 2 met H3-2D + GoPro Hero 3 Black en eventueel Fat Shark FPV goggles.
[..]
Zag dat Banggood die ook hadden, eens met Aaron over babbelen.
Adapters, filters, lenshoods die snap ik, zou je statieven ook aanraden?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:
China & fotografie:. Fotga-spul (filters/adapters) ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |