Niet onder een bepaald bedrag. Heb zelf een aantal jaar geleden zo'n $20-30 ding gekocht in een naïeve bui en het is rommel. Dunne, gammele poten. Spul wat je vast kan draaien voelt aan alsof je het zo kapot kunt draaien, veel plastic. Maar bovenal; niet stabiel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef jappy-b het volgende:
Adapters, filters, lenshoods die snap ik, zou je statieven ook aanraden?
Trackpack.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Goddelijker het volgende:
Gebruikt iemand een pakket-tracking app die ook werkt met China Post? Of aanrader?
NEO X7quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef relativity het volgende:
Zijn die android sticks ook duurder geworden? Ben zelf opzoek naar een tronsmart t428 o.i.d.
Iemand een goede aanrader?
Hmm ziet er goed uit, maar wel wat prijzig. Ik wil er sowieso Picuntu opzetten (linux distributie) als thuis servertje.quote:
Hmm wifi en die stickjes is nooit echt een lekkere combo..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef relativity het volgende:
[..]
Hmm ziet er goed uit, maar wel wat prijzig. Ik wil er sowieso Picuntu opzetten (linux distributie) als thuis servertje.
Ik had ook deze gevonden:
[ afbeelding ]
J22 Quad Core Mini Android TV Box TV Dongle RK3188 Dual Antenna Bluetooth 2G 8G Android 4.2
Regular Price: $74.99
Happy Price: $56.99
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=sunday
Maar ik weet dus niet of ik Wifi werkend krijg met Picuntu - dan moet k dus zelf kernel compileren met drivers.
Ja dat is misschien wel beter ja, maar die zijn zo duurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm wifi en die stickjes is nooit echt een lekkere combo..
daarom raad ik ook aan gewoon een android boxje te kopen als bijvoorbeeld een neo
met een fatsoenlijke gigabit ethernet aansluiting..
Klopt, maar dat is verreweg van ideaal.. je koopt immers zon klein stickje voor de compactheid, en dan gooi je dr zon lompe adapter aan xD..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef relativity het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel beter ja, maar die zijn zo duur
Je kan op zo'n stick toch ook een usb -> ethernet adapter erop zetten?
Dat is wel erg interessant voor die prijsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614
Enigste goede slijpsteen is een Belgische wetsteen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die bestaan niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef henk3412 het volgende:
zijn er ook kleine weegschale die tot 5 kg gaan?
Deze:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met mics?
Ik wil een soort van eigen mod-micje maken zie:
[ afbeelding ]
Puur de vraag of iemand hier ervaring mee heeft? (zijn er genoeg te vinden in china alleen zit ik altijd met hoe goedkoper de mic hoe slechtere kwaliteit.)
Ja die zag ik ook al langs komen vind zo'n ding alleen stront irritant en heb echt liever iets wat ik gewoon kan buigen enz. (Zoals in de foto)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:06 schreef neo2000 het volgende:
Deze:
http://www.amazon.co.uk/Z(...)et+microphone+zalman
..wordt op tweakers regelmatig aangeraden. Schijnt best OK te zijn. Geen hands on ervaring though.
Ja thanksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, als je echt een boom wilt (zo heten die dingen..) dan kan ik je helaas niet verder helpen. Heb niet veel succesverhalen gehoord over losse headsets met booms om eerlijk te zijn.
Op wat reviews na dan, zoals deze:
http://www.maximumpc.com/headphone_microphone_head--head_2013
Hmm, das dan vrij crap ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja thanks
Nouja dan maar even doorzoeken. Modmic is helaas niet te verkrijgen in Europa.
Als je ze getest hebt, wil je het dan laten weten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeerde het maar het was echt tering veelquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waar blijft het lijstje waaraan al dit geld hebt verspeelt?
Een deel mag ook,quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik probeerde het maar het was echt tering veel
Doe maar dat deel wat je geprobeerd heb.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik probeerde het maar het was echt tering veel
Voor de handel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:59 schreef henk3412 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zoek 30 van die dingen waar je ijsblokjes kan bewaren. iemand tips waar en hoe ik ze kan vinden?
1500 kun je al behoorlijk scherp mee slijpen als ik de video mag geloven. Ik heb ook een 3000 - 10000 variant gekocht maar die zijn 6 euro. Dan kun je het echt scheermes scherp makenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:28 schreef N22 het volgende:
[..]
Dat is wel erg interessant voor die prijs![]()
Jammer dat 400/1500 de enige grofheid lijkt te zijn daar.
Zal ik doen. Ik heb er ook 1 bij Cranenbroek gekocht voor gereedschap maar die is 120-140, veel te grof voor messen. Bij de Karwei hadden ze ook iets liggen zonder grit nummer eropquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je ze getest hebt, wil je het dan laten weten?
Ik heb momenteel zn ding van de gamma. Leuk voor mn messenblok van een paar tientjes, maar no fucking way dat ik met mn dure / goede messen ook maar in de buurt kom van dat ding
Dank uquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:04 schreef Dromer het volgende:
Omdat ik elke scheet die ik koop moet posten van Monkeybrain bij deze:
[ link | afbeelding ]
Je kunt de spulletjes ook los kopen, maar voor ¤3,25 vind ik dit wel een leuke presentatie. Nu maar hopen dat die ene boon het ook doet. Leuk voor m'n zoontje.
die zonder nummer heb ik dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
1500 kun je al behoorlijk scherp mee slijpen als ik de video mag geloven. Ik heb ook een 3000 - 10000 variant gekocht maar die zijn 6 euro. Dan kun je het echt scheermes scherp maken
[..]
Zal ik doen. Ik heb er ook 1 bij Cranenbroek gekocht voor gereedschap maar die is 120-140, veel te grof voor messen. Bij de Karwei hadden ze ook iets liggen zonder grit nummer erop
[..]
Dank uIk heb bij de Action een Bonsai grow-kit gekocht.
Die gaat pas over 2 maanden uit de verpakking maar lijkt wel ok![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de peper van de Action, van de week gezaaid.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
1500 kun je al behoorlijk scherp mee slijpen als ik de video mag geloven. Ik heb ook een 3000 - 10000 variant gekocht maar die zijn 6 euro. Dan kun je het echt scheermes scherp maken
[..]
Zal ik doen. Ik heb er ook 1 bij Cranenbroek gekocht voor gereedschap maar die is 120-140, veel te grof voor messen. Bij de Karwei hadden ze ook iets liggen zonder grit nummer erop
[..]
Dank uIk heb bij de Action een Bonsai grow-kit gekocht.
Die gaat pas over 2 maanden uit de verpakking maar lijkt wel ok![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
7" vind ik te groot. 5" leek me de ideale grote en ik dacht als ik een gameklip en een ps3 moet kopen voor op s4 te spelen dat ik dan evengoed een handheld kon kopen dan is batterij van smartphone niet leeg. en dan ben ik ook nog eens even duur uit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Jwt.
Ff terugkomend op de KZ's (Knowledge Zenith). Not all that bad.
Doen me op de eerste klank ergens een beetje aan de CX300 II denken. Lichtelijk Xiaomi Piston V2 ook.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
7" vind ik te groot. 5" leek me de ideale grote en ik dacht als ik een gameklip en een ps3 moet kopen voor op s4 te spelen dat ik dan evengoed een handheld kon kopen dan is batterij van smartphone niet leeg. en dan ben ik ook nog eens even duur uit.
Leuk ding, op de resolutie naquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:18 schreef Negakinu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://boards.dingoonity.org/gpd-devices/gpd-g5a/
Op 5" ga je dat met die games echt niet merken. Hij wilt toch emulators spelen? 1080p SNES games?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Leuk ding, op de resolutie na?
Mwha, ja. Maar naast emulators doe je snel al wat anders op zo'n ding natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Op 5" ga je dat met die games echt niet merken. Hij wilt toch emulators spelen? 1080p SNES games?
Specs fetishist. :p Dingoo maakt altijd solide emulator hardware. Resolutie is dan minder belangrijk. Die Dingoos zijn echt speficiek gemaakt voor emulator nerds. Check dat forum, Dingoo is samen met de community bezig om dat ding te perfectioneren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, ja. Maar naast emulators doe je snel al wat anders op zo'n ding natuurlijk.
800x480 zou mij te weinig zijn. 540p / 720p moet toch (makkelijk) mogelijk zijn.
Behuizing etc, zien er wel goed uit
Pixels tellenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Specs fetishist. :p Dingoo maakt altijd solide emulator hardware. Resolutie is dan minder belangrijk. Die Dingoos zijn echt speficiek gemaakt voor emulator nerds. Check dat forum, Dingoo is samen met de community bezig om dat ding te perfectioneren.
Zo geteld!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Pixels tellen![]()
540P op 5'' is niks niet overdreven
Snap dat het een ander soort apparaat is, maar dan nog mag je best wat eisen stellen
je ziet hem het toch opstarten? jetpack joyride een android game.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef Xetran het volgende:
psst. wat is dat spel dat hij op 22.20 ongeveer speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |