5mm weg moeten vijlen, het is helaas niet helemaal een standaard dubbele din maatquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mercedes?
Heb je de uitsnede zelf groter gemaakt?
Is wel nice jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef Dromer het volgende:
Geinig ding, Robert. Super dat je al die apps kunt draaien. Daar ben ik wel jaloers op!
Nu nog een mooier autointerieur.
edit: en eindelijk toch ook maar de Earson besteld. Ik vind er wel een doel voor.![]()
Broer werkt idd voor ziggoquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
Werkt dat überhaupt? Hebben hier ook Ziggo maar modem staat in bridge-modus dus wij kunnen geen gebruik maken van hotspots. Of werk je toevallig voor Ziggo dat je ontvangst gegarandeerd is?
OBD met een elm327: je motor-management uitlezen. Als app neem je dan Torquequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
5mm weg moeten vijlen, het is helaas niet helemaal een standaard dubbele din maat. Dit kost minder dan een nieuwe cover er omheen
.
[..]
Is wel nice ja. Nog tips voor must-have-auto-apps?
Maar ga je voor ¤500 meer interieur krijgen dan? En dit is natuurlijk een auto die ''made in Holland'' is
ODB heb ik, weet alleen niet of je een volvo uit '96 al kan uitlezen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef marco_sire het volgende:
[..]
OBD met een elm327: je motor-management uitlezen. Als app neem je dan Torque
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef monkeybrain het volgende:
inron my803 komt eraan![]()
Dat zijn de betere budget zakmessen uit China. Deze zomer lekker takjes snijden in het bos![]()
[ afbeelding ]
Combineren kan niet dacht ik, en vallen, geen idee hopen dat de cel verder niet stuk isquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:27 schreef marco_sire het volgende:
Hmmmmm, ik laat een 18650 batterij stuiteren waarvan het kopje afbreekt..... Weggooien of lijmen?
En mag je 18650 van verschillende merken combineren of beter van niet?
Ik heb zelf een stapeltje SanRenMu, Ganzo en Enlan messen. De SanRenMu 710 is denk ik mijn favoriet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef monkeybrain het volgende:
inron my803 komt eraan![]()
Dat zijn de betere budget zakmessen uit China. Deze zomer lekker takjes snijden in het bos![]()
[ afbeelding ]
Leuk design zegquote:Op woensdag 9 april 2014 00:11 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.
[ afbeelding ]
Ebay en fasttech, exduct heeft er ook een berg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ODB heb ik, weet alleen niet of je een volvo uit '96 al kan uitlezen.
[..]![]()
Ziet er goed uit
. Waar heb je ze gekocht?
Ik vraag maar niet wat je in dat bos doet.
Daarom heb ik ook de rode kleur genomen, hoef ik niet elke avond mijn mes schoon te poetsen als ik thuis komquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou echt niet weten waar je in godsnaam zo'n mes voor nodig zou hebben.
Nou ja, misschien leuk om door al dat plakband te snijden als je weer eens een overingepakte zending uit China binnenkrijgt.Hoewel, monkeybrain woont natuurlijk in een ongure buurt met vele donkere steegjes waar 'ie noodgedwongen rond moet lopen met getande zaklampen. Een mes kan dan ook geen kwaad. Ter zelfverdediging... uiteraard.
Die zijn vaak van heel slecht staal gemaakt. Ik heb er ook een aantal maar die zijn alleen geschikt voor de vitrinekastquote:Op woensdag 9 april 2014 00:59 schreef N22 het volgende:
[..]
Het is dat ik al diverse messen heb uit China (waaronder een waar bij aankomst "böker" op bleek te staan).
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Het heeft nogal een esthetische waarde, zo'n mooi klompje gevormd staal. Prachtig
Daar heb ik tot nu toe geen last van met mijn messen. Tot aan het openrammen van kokosnoten m.b.v. een hamer en het doorhakken van dikke takken aan toe. Zijn er genoeg in omloop van slechte kwaliteit, daar heb je gelijk in, misschien heb ik mazzel gehad.quote:[..]
Die zijn vaak van heel slecht staal gemaakt. Ik heb er ook een aantal maar die zijn alleen geschikt voor de vitrinekastNou ja, heel licht werk lukt ook wel.
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:11 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.
[ afbeelding ]
Komt omdat jij mensen constant verblind met die zaklampen van je, of je maakt paints voor ze.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.
Dat geeft een goed signaal af dat ik niet degene ben waarmee je wilt rotzooien
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Awwww yeah... (status: 'in stock').
[ afbeelding ]
En morgenmiddag twee zendingen oppikken. Ben benieuwd.
DOOGEE phone? WLToys V272? AliExpress-sale shirtje?
Bedankt, ga er 1 bestellen voor de vakantiequote:Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Ebay en fasttech, exduct heeft er ook een berg.
Het gaat voornamelijk om de merken sanrenmu, inron, enlan, bee, ganzo, navy.
Ze kosten zo rond de $15/20 en hebben veel bang for the buck. Ze "lenen" wel wat modellen van bekende merken maar gebruiken verder wel "fatsoenlijk" materiaal.
Ik zit de filmpjes van die Rus te bekijken en hij ramt een aantal a-merken in puin terwijl een aantal Chinezen het aardig uithouden. Met als "super China mes" die Ganzo y704, zijn woorden
Kortom, voor normaal gebruik kun je voor niet al teveel geld leuke zakmessen vinden. Nederlandse prijzen zijn sowieso al aso hoog voor een hoop Amerikaanse merken. Zelf import scheelt al snel 40%
Jij weet ook van de leven op het straat zie ik. Gquote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.
Dat geeft een goed signaal af dat ik niet degene ben waarmee je wilt rotzooien
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.
Heb je weleens van kantoor pesterijen gehoord? Als een intimiderend mes uitklappen bij het kopieerapparaat dit kan voorkomen dan is dat niet slecht voor $20quote:Op woensdag 9 april 2014 09:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Jij weet ook van de leven op het straat zie ik. G
Ik ben nu bijna 2 maand aan het afstuderen, en hier en daar zit er nog wel eens wat kantoor humor tussen ookquote:Op woensdag 9 april 2014 09:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je weleens van kantoor pesterijen gehoord? Als een intimiderend mes uitklappen bij het kopieerapparaat dit kan voorkomen dan is dat niet slecht voor $20![]()
Flink afwisselen helpt ook, dan komt vanzelf de vraag hoeveel messen je wel niet hebt.
Even stilte, beetje geïrriteerd aankijken en dan zeg je, "genoeg".
Je mag gewoon met een keukenblok van de blokker over straat hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna 2 maand aan het afstuderen, en hier en daar zit er nog wel eens wat kantoor humor tussen ook
Dus om te voorkomen dat ik slachtoffer wordt moet ik gewoon een beetje met zon chinees mes rond gaan lopen zwaaien? ik zal het eens proberen! thanks voor de tip
!
Mooie messen, maar ik heb dr geen functie voor..
Daarnaast is die wet destijds(1-2 jaar terug?) toch aangepast en mag je niet zo maar messen etc. in bezit hebben?
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je mag gewoon met een keukenblok van de blokker over straat hoor.
Krom eigenlijk....quote:Op woensdag 9 april 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.
Nee, volledig logisch eigenlijkquote:
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, volledig logisch eigenlijkDat zal daar niet zomaar liggen om je appeltje te schillen...
Messen bij je dragen![]()
![]()
Het is óf voor tokkies met agressieproblemen, óf voor ongelofelijke nerds die menen dat ze daarmee ultimate survival skills hebben.
heeft iemand misschien tips voor een goede multitool uit china?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.
Ja, daar zie ik het nut ook nog wel van in dan, maar om het standaard bij je te dragen is gewoon onzin...quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.
Tja, ergens wel logisch. Je zou een keer zo'n tokkie tegenkomen die meteen begint te flippen en met z'n Maglite begint te slaanquote:Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp, gereedschap etc.
Tja, in dat geval kan je alles als wapen zien natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik het nut ook nog wel van in dan, maar om het standaard bij je te dragen is gewoon onzin...
[..]
Tja, ergens wel logisch. Je zou een keer zo'n tokkie tegenkomen die meteen begint te flippen en met z'n Maglite begint te slaan
* Metalfreak is erg anti wapens
Zag dat die merken die Monkeybrain noemde ook een aantal multitools verkochten. Wellicht daar eens naar kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
heeft iemand misschien tips voor een goede multitool uit china?
Van echt goede kwaliteit dan?
Ja ik zag ganzo al bij fasttech. Zag er wel netjes uitquote:Op woensdag 9 april 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, in dat geval kan je alles als wapen zien natuurlijk.
[..]
Zag dat die merken die Monkeybrain noemde ook een aantal multitools verkochten. Wellicht daar eens naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |