SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
Nou iTailor shirt is binnen!
Eerste impressie: Heel erg netjes voor het geld.
9 Februari besteld en nu binnen [Precies een maand dus!]
De fit is zowat perfect, heb de nek iets te smal genomen maar dat zou ik nog even moeten testen.
Heel erg mooi afgewerkt, netjes genaaid enzulks. Ik ga hier echt nog wel vaker van bestellen! Stof is wel een beetje dun en kreukelt snel doordat het 100% katoen is.
Kleur was een beetje off toen ik hem voor het eerst zag, Had grijs besteld en hij leek wat paarsig onder LED licht. Maar hij is toch mooi grijzig/blauw onder zonlicht.
Slechte foto's, Ze zien er ook anders uit IRL:Ziet er goed uit! Netjes afgewerkt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was je nu uiteindelijk kwijt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Toen ik nog op de taxi reed heb ik dat wel eens nagevraagd, maar die agent zei "Als je er niet mee gaat slaan is het oke".quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.
¤39,95 incl verzendenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Netjes afgewerkt inderdaad.
Wat was je nu uiteindelijk kwijt?
In de kast bij Nelly Frijda?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:10 schreef henk3412 het volgende:
wie weet waar ik deze bord en fluit krijg?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, heb gisteren die van 20 besteld, ex verzenden. Ook erg benieuwdquote:
Dat zakmes had ik al eens bij de kermis 'gewonnen' (uiteindelijk toen er denk ik wel 20 euro voor kwijtquote:Op woensdag 9 april 2014 16:34 schreef shiznuts het volgende:
Lol, de ironie.Loop ik natuurlijk te bitchen over messen... krijg ik er zelf een binnen.
[ afbeelding ]
Complimentary zakmesje.Hadden ze bij de ES710i gestopt:
[ afbeelding ]
Andere zending was...
[ afbeelding ]
Omdat ik niet graag doodga...
Waren dus helemaal nog niet een nanoquadcopter en ook geen smartphone of shirtjes.
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
Nou iTailor shirt is binnen!
Eerste impressie: Heel erg netjes voor het geld.
9 Februari besteld en nu binnen [Precies een maand dus!]
De fit is zowat perfect, heb de nek iets te smal genomen maar dat zou ik nog even moeten testen.
Heel erg mooi afgewerkt, netjes genaaid enzulks. Ik ga hier echt nog wel vaker van bestellen! Stof is wel een beetje dun en kreukelt snel doordat het 100% katoen is.
Kleur was een beetje off toen ik hem voor het eerst zag, Had grijs besteld en hij leek wat paarsig onder LED licht. Maar hij is toch mooi grijzig/blauw onder zonlicht.
Slechte foto's, Ze zien er ook anders uit IRL:lange maand heb jij dan... :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld vast maart
Oh shitquote:Op woensdag 9 april 2014 22:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
lange maand heb jij dan... :p
Je bedoeld vast maart
Rij altijd rond met me messenset.. ze deden 1x moeilijk bij algemeen controle! maar voor me beroep moet ik altijd me messenset bij me hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.
Persoonlijk zou ik oppassen met (nep)leer uit china die geen keuring in Europa heeft gehad. Zelfs met zo`n keuring kan het al lomp zijn (zie de Scapino spaanse sloffenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef Yiha het volgende:
Nepleren jas van Buyincoins is binnen. Is imo de snelste tot nu toe. Ziet er goed uit. Chinese kwaliteit, zeg maar. Niet te veel franjes, gewoon een degelijk product voor een zachte prijs ( naar westerse normen). 1 nadeel: de geur, ik laat hem een nachtje uitwaaien buiten.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het 100% kunstmatig is hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:07 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik oppassen met (nep)leer uit china die geen keuring in Europa heeft gehad. Zelfs met zo`n keuring kan het al lomp zijn (zie de Scapino spaanse sloffen). Je kunt het zelf het beste inschatten, ik wil je alleen wijzen op de kans dat je loodvergiftiging (of iets anders naars) kan krijgen als dat leer je huid ergens (in)direct raakt.
Zie ook: http://america.aljazeera.(...)apshowhelllooks.html maar dit is nog vrij onschuldig.
Ik ben ook wel benieuwd naar die hangmatten, zijn wel heel goedkoop, volgens mij liggen die hangmatten van touw nooit fijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:13 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze hangmatten? Ga er eentje halen omdat hij me wel comfortabel en weerbestendig lijkt.
Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef Goddelijker het volgende:
Al 2-3 dagen een pakketje op "Zending wordt voorbereid door de verzender" staan, die ligt dus bij de douane.
Komt ie eindelijk na 30 dagen in NL aan (Sweden Post), krijg je dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |