Hahahaquote:Op donderdag 10 april 2014 23:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk ik niet in de auto gekkie. Ik kijk alleen netflix in de trein.
Wel een beetje een overhaaste conclusie![]()
Maar ik zal je wens in mijn achterhoofd houden en nooit netflix in een auto gaan kijken
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef Miniem het volgende:
Die voeding van 12v naar 5v.
Hoe werkt dat? Je sluit hem op een 12v bron aan en de output is 5v?
Als het maar geen wagen van PostNL is. Dan komen onze pakjes te laat.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef zombieboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tegen een vrachtwagen aan botst als je weer eens netflix in je auto zit te kijken
Care to sharequote:Op vrijdag 11 april 2014 00:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nice, kan ik wel gebruiken voor een volgend project
Gaaf, maar waar zit m nou het voordeel om dit zelf te bouwen? Functioneel of financieel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef RobertNL het volgende:
Afgelopen weken wat spul binnen gekregen voor een projectje, IP camera op basis van een Raspberry, softwarematig nog niet helemaal over uit hoe ik het ga doen (constante stream of snapshots). Maar het is wel de bedoeling dat hij mooie scherpe 1080P plaatjes gaat produceren.
....
etc
....
Beiden, nu heb je een 1080P beeld, IR cut en POE waar dat bij andere camera's met een flink prijskaartje kan komen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:24 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Gaaf, maar waar zit m nou het voordeel om dit zelf te bouwen? Functioneel of financieel?
Niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef l0lownkill het volgende:
Deze planten lijken me wel grappig: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1c34f8a532
(van die vleesetende)
Iemand ervaring mee? komt niet uit china dus zou een kansje moeten hebben om te groeien.
Ah ja, ik zou denken dat de kosten elkaar weinig zouden ontlopen. Maar je hád je Rasp natuurlijk al....quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Beiden, nu heb je een 1080P beeld, IR cut en POE waar dat bij andere camera's met een flink prijskaartje kan komen.
Daarnaast is het ook leuk om zoiets te maken natuurlijk
Een prima opgekweekte variant is niet zo duur hoor, scheelt je een hoop moeite cq wachttijd. Let the feeding frenzy begin!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef l0lownkill het volgende:
Deze planten lijken me wel grappig: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1c34f8a532
(van die vleesetende)
Iemand ervaring mee? komt niet uit china dus zou een kansje moeten hebben om te groeien.
Tja daar heb ik weleens naar gezocht bij de plaatselijke tuinwinkel, maar niks kunnen vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:09 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Een prima opgekweekte variant is niet zo duur hoor, scheelt je een hoop moeite cq wachttijd. Let the feeding frenzy begin!
Gewoon bij een tuincentrum te krijgen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef l0lownkill het volgende:
(van die vleesetende)
Yep, kant en klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon bij een tuincentrum te krijgen tegenwoordig.
Tjongejonge, zit ik Downstar lastig te vallen over ip cams en dan blijk jij de echte kenner te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef RobertNL het volgende:
Afgelopen weken wat spul binnen gekregen voor een projectje, natuurlijk veelal spul uit China, wellicht de moeite om hier ook even te delen.
IP camera op basis van een Raspberry, softwarematig nog niet helemaal over uit hoe ik het ga doen (constante stream of snapshots). Maar het is wel de bedoeling dat hij mooie scherpe 1080P plaatjes gaat produceren.
[ afbeelding ]
1: Voeding, 12V --> 5V
2: IR Cut (Bij nacht filter uit en overdag aan).
3: Pi Noir camera
4: Jack --> draadjes
5: Micro USB 90 graden (deel van plastic weg gesneden).
6: POE inserter en splitter (passief)
7: Mini SD adapter (iets kleiner dan normaal)
8: Raspberry PI model B, 256MB RAM
9: Dummy behuizing
10: Plexiglas
Onderweg voor dit project:
Lens
Verder moet ik nog iets van IR leds hebben, maar moet nog even zien hoe ik die in ga bouwen dus dat doe ik later pas.
Meer plaatjes (zal nog even wat meer / betere foto's plaatsen).
Ik heb er 1 van Hornbach van vorig jaar. Ook eens bij Groenrijk gehaald.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja daar heb ik weleens naar gezocht bij de plaatselijke tuinwinkel, maar niks kunnen vinden.
Misschien hebben ze ze dit jaar.
Heb ook al eens bij de groenrijk gekeken, hadden ze niet. Ik zal morgen ff kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tjongejonge, zit ik Downstar lastig te vallen over ip cams en dan blijk jij de echte kenner te zijn![]()
Hoeveel kost zo'n heel pakket bij elkaar? Ik kan namelijk geen enkele cam vinden die precies doet wat ik wil.
[..]
Ik heb er 1 van Hornbach van vorig jaar. Ook eens bij Groenrijk gehaald.
Kosten iets van 3 euro. Begon na 6 maanden wel een beetje weg te rotten.
Opkweken zal waarschijnlijk wel lukken maar dat is meer voor de leuk omdat het veel werk is.
Bij het raam zetten waar de zon flink schijnt en goed nathouden in potgrond.
Wel grappig om dikke vliegen te meppen en vervolgens in die bladeren te laten zakken, HAP!!
http://www.megagadgets.nl(...)mg2b0CFbMftAodiUUAbgquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja daar heb ik weleens naar gezocht bij de plaatselijke tuinwinkel, maar niks kunnen vinden.
Misschien hebben ze ze dit jaar.
ik heb wel gezegd dat ik aan het kijken was naar een SJ4000quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou kan het zijn dat ik hem gemist heb, maar hier was iemand die de sj4000 gekocht had (2 examplaren) en ik wacht eigenlijk nog steeds op een review
Die hond van een egel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou kan het zijn dat ik hem gemist heb, maar hier was iemand die de sj4000 gekocht had (2 examplaren) en ik wacht eigenlijk nog steeds op een review
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |