Yep, kant en klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon bij een tuincentrum te krijgen tegenwoordig.
Tjongejonge, zit ik Downstar lastig te vallen over ip cams en dan blijk jij de echte kenner te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef RobertNL het volgende:
Afgelopen weken wat spul binnen gekregen voor een projectje, natuurlijk veelal spul uit China, wellicht de moeite om hier ook even te delen.
IP camera op basis van een Raspberry, softwarematig nog niet helemaal over uit hoe ik het ga doen (constante stream of snapshots). Maar het is wel de bedoeling dat hij mooie scherpe 1080P plaatjes gaat produceren.
[ afbeelding ]
1: Voeding, 12V --> 5V
2: IR Cut (Bij nacht filter uit en overdag aan).
3: Pi Noir camera
4: Jack --> draadjes
5: Micro USB 90 graden (deel van plastic weg gesneden).
6: POE inserter en splitter (passief)
7: Mini SD adapter (iets kleiner dan normaal)
8: Raspberry PI model B, 256MB RAM
9: Dummy behuizing
10: Plexiglas
Onderweg voor dit project:
Lens
Verder moet ik nog iets van IR leds hebben, maar moet nog even zien hoe ik die in ga bouwen dus dat doe ik later pas.
Meer plaatjes (zal nog even wat meer / betere foto's plaatsen).
Ik heb er 1 van Hornbach van vorig jaar. Ook eens bij Groenrijk gehaald.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja daar heb ik weleens naar gezocht bij de plaatselijke tuinwinkel, maar niks kunnen vinden.
Misschien hebben ze ze dit jaar.
Heb ook al eens bij de groenrijk gekeken, hadden ze niet. Ik zal morgen ff kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tjongejonge, zit ik Downstar lastig te vallen over ip cams en dan blijk jij de echte kenner te zijn![]()
Hoeveel kost zo'n heel pakket bij elkaar? Ik kan namelijk geen enkele cam vinden die precies doet wat ik wil.
[..]
Ik heb er 1 van Hornbach van vorig jaar. Ook eens bij Groenrijk gehaald.
Kosten iets van 3 euro. Begon na 6 maanden wel een beetje weg te rotten.
Opkweken zal waarschijnlijk wel lukken maar dat is meer voor de leuk omdat het veel werk is.
Bij het raam zetten waar de zon flink schijnt en goed nathouden in potgrond.
Wel grappig om dikke vliegen te meppen en vervolgens in die bladeren te laten zakken, HAP!!
http://www.megagadgets.nl(...)mg2b0CFbMftAodiUUAbgquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja daar heb ik weleens naar gezocht bij de plaatselijke tuinwinkel, maar niks kunnen vinden.
Misschien hebben ze ze dit jaar.
ik heb wel gezegd dat ik aan het kijken was naar een SJ4000quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou kan het zijn dat ik hem gemist heb, maar hier was iemand die de sj4000 gekocht had (2 examplaren) en ik wacht eigenlijk nog steeds op een review
Die hond van een egel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou kan het zijn dat ik hem gemist heb, maar hier was iemand die de sj4000 gekocht had (2 examplaren) en ik wacht eigenlijk nog steeds op een review
Misschien heb jij hem wel bang gemaakt.... met de no sjonnie attitude rule.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die hond van een egel.
Wel patstalk, maar niet de ervaring delen.Foei.
Interesse in een reviewtje..?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef egelhond het volgende:
Heb de SJ4000 binnen. Besteld op 7 maart en gister binnen.
Zometeen uitproberen met de phantom.
- Dus wie interesse heeft
Bij de BCC, Dixons, Mediamarktquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:25 schreef wihehin het volgende:
Heeft iemand een tip voor een AC -> USB blokje? Het liefst eentje van >2 ampère die niet ontploft.
werken wel goe die matjes voor een tijdje iddquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij de BCC, Dixons, Mediamarkt![]()
Voor adapters/converters geldt nog altijd de regel dat je die beter in nederland kan halen![]()
Betaal je iets meer, maar heb je wel garantie/zekerheid dat het werkt en niet ontploft![]()
Ze hebben trouwens bij Aurabuy weer is een $0.01 dollar deal![]()
Antislip/plak matje voor in de auto of ergens in huis met schuine oppervlakkenHad er vroeger eentje die werkte verbazingwekkend goed.. maar uhm kind of kwijt tussen alle andere chinese gadgets
![]()
(KlikkLikklIkkliK)
[ link | afbeelding ][ afbeelding ]
Site is trouwens wel **** traagBen ik niet van ze gewend van vorige bestellingen.
Ps. werken afbeeldingen verkleinen én url geven niet in combinatie met img=XXX size tag?![]()
Haha besteld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voor adapters/converters geldt nog altijd de regel dat je die beter in nederland kan halen![]()
Betaal je iets meer, maar heb je wel garantie/zekerheid dat het werkt en niet ontploft![]()
Antislip/plak matje voor in de auto of ergens in huis met schuine oppervlakkenHad er vroeger eentje die werkte verbazingwekkend goed.. maar uhm kind of kwijt tussen alle andere chinese gadgets
![]()
(KlikkLikklIkkliK)
Site is trouwens wel **** traagBen ik niet van ze gewend van vorige bestellingen.
Ps. werken afbeeldingen verkleinen én url geven niet in combinatie met img=XXX size tag?![]()
Nou, dat zaklampje van Tmart heb ik al vaker gebruikt dan sommige gadgets die het 100 voudige kostten...quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:46 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Haha besteld.
Weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee moet, maar dat is met de meeste 1ct deals zo
Ook dit is niet perfect. Maar ik zal als hij klaar is eens een Dm sturenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tjongejonge, zit ik Downstar lastig te vallen over ip cams en dan blijk jij de echte kenner te zijn![]()
Hoeveel kost zo'n heel pakket bij elkaar? Ik kan namelijk geen enkele cam vinden die precies doet wat ik wil.
Zit wel iets vaags in de kliklik link sophos meld een threath dus de link niet geopendquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
![]()
(KlikkLikklIkkliK)
http://www.ebay.nl/itm/32(...)id=p3984.m1439.l2649quote:Op zondag 13 april 2014 13:05 schreef RobertNL het volgende:
Wat heb je betaald voor die pry tools? Die moet ik ook nog eens aanschaffen.
Zo'n metalen zeepje is ook handig. Doet wat het belooft te doen
Ja ik zit daar dus ook net naar te kijken, ze hebben wel leuke kleding!quote:
Kwaliteit is erbarmelijk. Kleine dingetjes zoals knopen die loskomen, zakken die scheuren, afwerking is ook niet alles en meestal stinkt het naar fabriek.quote:Op zondag 13 april 2014 13:47 schreef Zspirit het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met van die externe accu laders?
Bij banggood zijn ze in de aanbieding 3.80 voor een 2600 mAH.
Nu snap ik dat het niet echt die volle 2600 mAH zal zijn maar dat maakt mij niet zo veel uit voor dat geld.
Werken die dingen een beetje?
Ik ben vooral bang dat ik mijn iPhone 4 ermee sloop.
[..]
Ja ik zit daar dus ook net naar te kijken, ze hebben wel leuke kleding!
hebben meer mensen hier ervaring met kleding kopen uit china?
Ik zie best wel wat leuke dingen er tussen staan, is dat een beetje kwaliteit of kan je het na een keer wassen weggooien.
Wat voorbeelden van kleding die ik wel zou willen kopen:
Nep lederen jasje
Basbal vest (zou ik liever als jas willen)
Overhemd
Het nadeel is een beetje dat al die jassen volgens mij meer vesten zijn, volgens mij zit er geen voering in en is het dus niet echt een goede jas.
Behalve de allergische reactie die je krijgt van dat radioactieve metaal.quote:Op zondag 13 april 2014 11:15 schreef Zspirit het volgende:
Zojuist de lord of the rings ring besteld, vet lache voor 2$
http://www.dx.com/p/class(...)d-ring-golden-181569
TMI dude!quote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef monkeybrain het volgende:
Even mijn lijst afwerkenAlles van Ebay
[..]
poepvingers
[ afbeelding ]
vind het op de foto's allemaal maar een beetje dun qua stof lijken..quote:Op zondag 13 april 2014 14:12 schreef Zspirit het volgende:
Slechte kwaliteit als in H&M kwaliteit?
Ik koop vrij veel H&M kleding en dan heb je inderdaad vaak dat de knopen loslaten of de zakken scheuren maar daar kan ik mee leven, die naai ik zelf altijd weer vast.
Ziet het er wel mooi uit en is het fatsoenlijke stof dat vind ik vooral belangrijk.
@yiha zou fijn zijn ben benieuwd naar je foto's!
Ik vind dat ze echt mooie producten hebben, volgens de foto's dan.
http://www.banggood.com/M(...)-Blazer-p-80634.html
http://www.banggood.com/M(...)ar-Suit-p-81308.html
http://www.banggood.com/M(...)Colors-p-906612.html
zou ze alle 3 eigenlijk gelijk willen kopen.
Enig idee hoelang die kortingen blijven of is dat bullshit en is die korting er altijd?
Ja dat idee heb ik ook, die jassen zijn volgens mij allemaal meer vesten dan jassen volgens mij hebben de kledingstukken ook geen voering.quote:Op zondag 13 april 2014 14:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
vind het op de foto's allemaal maar een beetje dun qua stof lijken..
En dat is de reden waarom ik eigenlijk geen kleding uit china haal..quote:Op zondag 13 april 2014 14:30 schreef Xetran het volgende:
Ik mag toch hopen dat voor 10 euro uit China, dat de kwaliteit wel gelijk staat aan die van H&M. Daar kosten die dingen vaak ook niet heel gek veel meer dan bij de Chinees.. Of ben ik nu heel gek aan het denken?
Die middelste is wel erg gaaf, ik denk dat ik de afwerking van die vest/jas even afwacht, en dan wel weer verder zie.
Dat valt nog wel mee vind ik.quote:Op zondag 13 april 2014 15:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom ik eigenlijk geen kleding uit china haal..
kijk een bij een V&D of H&M,C&A etc... zelfde kwaliteit en goedkoop..
voordeel daarbij is tevens de kleding kan passen
Laat dan maar wetenquote:Op zondag 13 april 2014 14:31 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook, die jassen zijn volgens mij allemaal meer vesten dan jassen volgens mij hebben de kledingstukken ook geen voering.
Ik ga denk ik maar gewoon deze blazer bestellen en kijken wat het is.
Edit: Bestelt, wil de gok wel wagen voor die 12 euro, als ie binnen is zal ik een foto posten!
Als een maandelijkse H&M bezoeker sluit ik me daar bij aan. Laat maar weten hoe het is!quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee vind ik.
Bij de H&M ben je zo 40 euro kwijt voor een blazer en 25 - 30 euro voor een overhemd, in de uitverkoop betaal je dan met geluk respectievelijk 20 en 15 euro en dan is banggood nog een stuk goedkoper. Als ik de keuze had haal ik ze dan ook liever bij H&M omdat je dan kan passen en voelen etc. Maar een blazer voor 10 euro vind je echt niet snel bij H&M.
Comfortabeler maybe. Maar de Delta's klinken niet beter dan de Piston v2. Had je misschien de Piston v1? De v2 is alleen in goudkleur, de v1 is zilver.quote:Op zondag 13 april 2014 20:07 schreef Xetran het volgende:
Ik vond de delta's vooral erg fijn. Fijner dan de Pistons in ieder geval.
Ik had er 1 hiervan besteld, maar die bevielen een bekende zo goed dat ik er maar een paar van bijbesteld heb. Het geluid op een kale Tablet was in elk geval veel beter dan ik verwachtte.quote:Op zondag 13 april 2014 19:24 schreef cb2013 het volgende:
Het spijt me van deze post, wordt vast vaak gevraagd.
Ik zoek goedkope maar goedeoordopjes met goede bas. Alleen ik kan die oordopjes die ik ooit had niet meer vinden. Misschien weet iemand raad..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |