SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
* RobertNL wijst Iemand op de post van Shiznutsquote:
Kabeltje gekipt en met busjes verbonden, check . Helaas is van mijn oude ISO set de antenne kabel los, deze is normaal nodig zodat de antenne kan uitschuiven. Moet morgen dus nog even uitzoeken hoe/waar die weer terug moet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Waarom heb je horloges van duizenden euro's?
Omdat het behalve de tijd aan moet geven ook een beetje een statussymbool is en de klasse van vervaardiging en design nogal verschilt. Zo heb je dure horloges uit edelmetaal en ingelegde diamantjes met superprecieze handgemaakte uurwerkjes... maar je hebt ook gemachineerd spul van afvalmetaal dat niks kost. Dat zie je en voel je gewoon aan het design en aan de afwerking. Wil niet zeggen dat een goedkoop horloge maar een week meegaat, wil gewoon zeggen dat 'ie de tijd aangeeft en verder niet zo heel speciaal is. Net zoals een nieuwe McLaren P1 wel erg speciaal is, maar een 2e hands Dacia Logan niet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Robbertnl, kan er een sim in?? Dan kan je heerlijk flitsmeister draaien!
Hou on s op de hoogte, ben ook erg benieuwd!Aigh aigh Captain!![]()
Ja, dat kan zover ik zie, er zitten namelijk 2 USB kabels aan:quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:20 schreef Captain_koek het volgende:
Robbertnl, kan er een sim in?? Dan kan je heerlijk flitsmeister draaien!
Hou on s op de hoogte, ben ook erg benieuwd!
3G stick is niet meegeleverd, maar voor rond de 20 euro heb je zo'n stick die met Android werkt wel dacht ik![]()
WIFI is wel meegeleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat betaal je nou daarvoor? en via welke shop besteld? Niet dat ik er zelf 1 wil, maar gewoon interesse.![]()
http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.htmlquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:55 schreef Miniem het volgende:
Wat betaal je nou daarvoor? en via welke shop besteld? Niet dat ik er zelf 1 wil, maar gewoon interesse.
Gekocht tijdens de Aliexpress sale, met $50 coupon
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
230 uiteindelijk dus?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.html
Gekocht tijdens de Aliexpress sale, met $50 coupon![]()
zo wat een lomp apparaat joh!
Ik snap niet waarom dat ding zo groot is, zit er zoveel hardware in?Gegroet!![]()
je kan gewoon bij de auto slager zo'n verloopje kopen ( iso naar draadjes ) dan is het enkel kroonsteentjes er tussen en klaar!quote:
je heb iig een goede car dvd speler( zelfde als die ik had ) mijne is helaas 1 april ( no joke.. ) voor de 2e x gestolen in 1 maand tijd... dus ik rij nu rond met oude radio
( 2x vind de verzekering maatschappij niet leuk in 1 maand tijd.. dus adviseerde ze me hem niet weer te kopen ivm dat ze 100& weer terug komen en kijken of ik er weer 1 in heb zitten.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
omdat het heerlijk is!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Zspirit het volgende:
zo wat een lomp apparaat joh!
Ik snap niet waarom dat ding zo groot is, zit er zoveel hardware in?
sta ik te wachten op een klant/file, HUP ff tv kijken! ( vooral tijdens EK / OS was dit ideaal!! )
ben ik klaar? hup mail binnenhalen, factureren en uitprinten vanuit je bus!
me broer heeft er spoitfy op en netflix!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
voor de antenne moet je ff verloopje kopen, maakt van zo'n klein dingetje een plug zeg maarquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL wijst Iemand op de post van Shiznuts
Kabeltje gekipt en met busjes verbonden, check . Helaas is van mijn oude ISO set de antenne kabel los, deze is normaal nodig zodat de antenne kan uitschuiven. Moet morgen dus nog even uitzoeken hoe/waar die weer terug moet.![]()
btw ook ( oranje? / zwart ) door verbinden! ) dan kan je altijd tv kijken omdat je dvd speler "denkt" dat hij op de handrem staat! maar dit staat ook vast wel in je boekjeSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Gisten al gefixt, gewoon met busjes gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef revpolen het volgende:
[..]
je kan gewoon bij de auto slager zo'n verloopje kopen ( iso naar draadjes ) dan is het enkel kroonsteentjes er tussen en klaar!
Dat meen je nietquote:je heb iig een goede car dvd speler( zelfde als die ik had ) mijne is helaas 1 april ( no joke.. ) voor de 2e x gestolen in 1 maand tijd... dus ik rij nu rond met oude radio
( 2x vind de verzekering maatschappij niet leuk in 1 maand tijd.. dus adviseerde ze me hem niet weer te kopen ivm dat ze 100& weer terug komen en kijken of ik er weer 1 in heb zitten.. )
. Dat is balen. Ze zijn er ook met afneembaar frontje, dat niet iets?
Op verzoek:SPOILER: Nog meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherm spiegelt op de foto's meer dan in het echt. Kan hem prima aflezen
SPOILER: GPS testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Yup.... Nee zijn niet met afneembaar frontjequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef RobertNL het volgende:
Dat meen je niet. Dat is balen. Ze zijn er ook met afneembaar frontje, dat niet iets?
binnenkort ga ik kijken voor nieuwe bedrijfsbus, dan wil ik er wel weer 1 gaan nemen
Jezus kut Priceangels, ik geef heletijd aan dat ik ik 4 weken wacht op mn pakketje, PostNL van niks weet, en ik dus mn geld terug wil.
komen ze heletijd met ja blijf wachten komt vanzelf, dus ik werd boos en zei dat ik een paypal claim ging indienen.
Willen ze een refund van 1USD offeren, fuck dat ik ga maar die paypal claim starten.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Mijn Earson ER-151 is net binnen gekomen![]()
Moet ik hem eerst helemaal opladen voor gebruik?
EDIT: Voor het eerst dat de value op een pakketje niet klopt , er staat 'Value: USD10.00'.
@RobertNL: Mooi ding zeg![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door N22 op 08-04-2014 14:53:17 ]Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
@bobbernaut, lol ze hebben bij DX mij ook geprobeerd af te kopen met 5$ terwijl het ging om een 40$ DOAGegroet!![]()
Ja zwaar vervelend.. Net maar een geschil geopend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:52 schreef Zspirit het volgende:
@bobbernaut, lol ze hebben bij DX mij ook geprobeerd af te kopen met 5$ terwijl het ging om een 40$ DOA
(als ze niet reageren, krijg ik dan automatisch mn geld terug? Of moet ik er nog een claim van maken?)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
4 weken is toch nog lang geen 43 dagenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
Jezus kut Priceangels, ik geef heletijd aan dat ik ik 4 weken wacht op mn pakketje, PostNL van niks weet, en ik dus mn geld terug wil.
komen ze heletijd met ja blijf wachten komt vanzelf, dus ik werd boos en zei dat ik een paypal claim ging indienen.
Willen ze een refund van 1USD offeren, fuck dat ik ga maar die paypal claim starten.? Je hebt nog ruim de tijd om te claimen
Gezien een lange termijn gemiddelde van 20 dagen is 30-35 dagen wachten niet eens zo heel gek.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja wacht iets van 36 dagen nu, 3 maart, maar het is nog steeds niet in Nederland, terwijl dingen die ik later heb besteld van verschillende shops al binnen zijn, binnen 2 weken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
4 weken is toch nog lang geen 43 dagen? Je hebt nog ruim de tijd om te claimen
Gezien een lange termijn gemiddelde van 20 dagen is 30-35 dagen wachten niet eens zo heel gek.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heren!
Ja ik heb de OP gelezen. Nee, ik kan het niet vinden.
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Wat een geluidquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:47 schreef N22 het volgende:
Mijn Earson ER-151 is net binnen gekomen![]()
Moet ik hem eerst helemaal opladen voor gebruik?
EDIT: Voor het eerst dat de value op een pakketje niet klopt , er staat 'Value: USD10.00'.![]()
![]()
Topaankoop.
Is er overigens iemand hier die een Engelse/vertaalde manual weet te vinden/heeft van de Earson? Google leverde niks op helaas.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Waarvoor heb je een handleiding nodig?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wat een geluid![]()
![]()
Topaankoop.
Is er overigens iemand hier die een Engelse/vertaalde manual weet te vinden/heeft van de Earson? Google leverde niks op helaas.
Connecten is simpel, en ja opladen voor gebruik.![]()
Kijk de OP.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kijk er overheenquote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
quote:Nee ehm in de vorige delen staat er wel iets over, zoek je namaak (MAG NIET!!!11!!1!) of wat?
Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btwOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuffquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Nee ehm in de vorige delen staat er wel iets over, zoek je namaak (MAG NIET!!!11!!1!) of wat?
Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btwYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuffquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btwOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb zelf geen kleding gekocht uit China, maar meestal staan er wel maattabellen bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuff
Kledingmaten vallen daar veel kleiner uit dan hier, dus neem ook een grotere maat dan dat je hebt.
Levertijden zijn hetzelfde als alle items uit China.
En als je goedkope kleding zoekt kun je het beter bij zaken als Primark of C&A en dergelijke halen.![]()
Lijkt me gewoon wel handig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een handleiding nodig?
Connecten is simpel, en ja opladen voor gebruik.
Wat ik nu weet:
- Rood lampje uit = klaar met opladen
- Bluetooth knop ingedrukt houden voor paar seconden = bluetooth uitzetten/aanzetten
- In bluetoothmodus: - knop 1 sec indrukken vorig nummer / +knop 1 sec ingedrukt houden volgend nummer
Echter, +/- doet niks bij AUX, wilde gewoon weten of dat een functie hoort te hebben/heeft.
Daarnaast merk ik dat in AUX-modus het maximumvolume merkbaar zachter is dan het maximumvolume met bluetooth. Niet dat het uitmaakt, maar ik zou het omgekeerde verwachten.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ja, wel het een en ander besteld. Ik bestel alleen als er duidelijke foto's en tabellen met maten in centimeters / inches bij staan. XL / XXL / S heb je normaal daar weinig aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar..
Meeste kwam overigens van Aliexpress met echte Chinese kledingwinkels heb ik geen ervaring verder. Kan alleen nog zeggen: Kijk enorm uit of merkjes etc niet zijn weg gehaald voor de foto. Je zou de eerste en laatste niet zijn die een boete ontvangt. .
Gaaf ding Robert; da's zeker geen kattepis!![]()
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef revpolen het volgende:
omdat het heerlijk is!
sta ik te wachten op een klant/file, HUP ff tv kijken! ( vooral tijdens EK / OS was dit ideaal!! )Moet je wel een printer hebbenquote:ben ik klaar? hup mail binnenhalen, factureren en uitprinten vanuit je bus!![]()
Laptop met 3G-dongle is waarschijnlijk ook wel prettiger, maar ik snap dat het zeker handig kan zijn.
Dat zal rap gaan met de dataquote:me broer heeft er spoitfy op en netflix!![]()
* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kleding gekocht uit China, maar meestal staan er wel maattabellen bij.
Kledingmaten vallen daar veel kleiner uit dan hier, dus neem ook een grotere maat dan dat je hebt.
Levertijden zijn hetzelfde als alle items uit China.
En als je goedkope kleding zoekt kun je het beter bij zaken als Primark of C&A en dergelijke halen.Dank julliequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, wel het een en ander besteld. Ik bestel alleen als er duidelijke foto's en tabellen met maten in centimeters / inches bij staan. XL / XXL / S heb je normaal daar weinig aan.
Meeste kwam overigens van Aliexpress met echte Chinese kledingwinkels heb ik geen ervaring verder. Kan alleen nog zeggen: Kijk enorm uit of merkjes etc niet zijn weg gehaald voor de foto. Je zou de eerste en laatste niet zijn die een boete ontvangt. .
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Niet eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?.
Die versie van mij heeft niet eens DVB-T, boeide mij niet om de meerprijs te betalen (45$).quote:Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan jaquote:Dat zal rap gaan met de data![]()
.
Spotify valt wel mee, vooral als je je playlists even download vooraf.Balenquote:* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken![]()
![]()
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?![]()
Wel als je je bankrekening aan paypal hebt gekoppeld. staat wel ergens een optie geloof ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?You can't be late if you don't show up.![]()
Hoe?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah geluktquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet iemand wie de pakketten van Singapore Post in Nederland aflevert? Gewoon TNT post of hebben ze een andere distributeur?![]()
PostNLquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand wie de pakketten van Singapore Post in Nederland aflevert? Gewoon TNT post of hebben ze een andere distributeur?![]()
Geil!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet eens.
[..]
Die versie van mij heeft niet eens DVB-T, boeide mij niet om de meerprijs te betalen (45$).
[..]
Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan ja.
Spotify valt wel mee, vooral als je je playlists even download vooraf.
[..]
Balen
Je kunt er dus gewoon Sygic (of andere navi) op draaien met je aangeschafte key? De gadget-freak in me zegt meteen bestellen, maar als ik dan terugdenk hoeveel moeite ik gehad heb met alles inbouwen (achteruitrijcamera via spiegel, etc) dan heb ik weinig zin om daar nog eens aan te beginnen
Maar 't ziet er wel tof uit."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Toen ik in China zat wel dus over levertijd kan ik niks zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.
Vaak goede kwaliteit voor de prijs(jas van 6 euro, alleen de naden aan de binnenkant niet zo mooi afgewerkt).
Ik draag in Nederland S of XS maar moest daar L bestellen, dat soms nog aan de kleine kant was. Schoenen ook een maat of 2 groter.
Soms is het niet precies hetzelfde als op de afbeelding, zoals iemand anders ook al zei: weggephotoshopte merkjes enzo. En een jas/vest dat op het plaatje een stuk kleiner en dunner leek dan hij bleek te zijn.
En gave korean style kleding
It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Ja, zojuist via de Playstore TomTom geïnstalleerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geil!
Je kunt er dus gewoon Sygic (of andere navi) op draaien met je aangeschafte key?
Inbouwen stelde helemaal niets voor, alleen de kabeltjes vast maken en klaar.quote:De gadget-freak in me zegt meteen bestellen, maar als ik dan terugdenk hoeveel moeite ik gehad heb met alles inbouwen (achteruitrijcamera via spiegel, etc) dan heb ik weinig zin om daar nog eens aan te beginnen
Maar 't ziet er wel tof uit.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iets anders, bestaan er usb-wifi stickjes die 5gHz kunnen ontvangen?
Ik heb 'n laptop die geen 5gHz kan ontvangen, graag zou ik dat wel willen. Enlighten me!"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Oh nee, kabeltjes connecten, etc is ook geen probleem. Ik kreeg alleen m'n 1din radio met alle kabels erachter al niet geweldig weggewerkt. Ik wil datzelfde gekloot niet ook nog eens met 'n 2din meemaken. Daarbij heeft 'n Opel last van CAN-bus, ik zie daar ook nog wel gezeik mee. En m'n stuurbediening is me ook wel 'n beetje heiligquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zojuist via de Playstore TomTom geïnstalleerd
[..]
Inbouwen stelde helemaal niets voor, alleen de kabeltjes vast maken en klaar.
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Heb geen aandelen, maar er zitten twee mooie CAN draadjes (RX en TX) en stuurbedieningsdraadjes zijn ook aanwezigquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oh nee, kabeltjes connecten, etc is ook geen probleem. Ik kreeg alleen m'n 1din radio met alle kabels erachter al niet geweldig weggewerkt. Ik wil datzelfde gekloot niet ook nog eens met 'n 2din meemaken. Daarbij heeft 'n Opel last van CAN-bus, ik zie daar ook nog wel gezeik mee. En m'n stuurbediening is me ook wel 'n beetje heilig
Goddomme, lul!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb geen aandelen, maar er zitten twee mooie CAN draadjes (RX en TX) en stuurbedieningsdraadjes zijn ook aanwezig
Dadelijk moet ik 'm wel gaan bestellen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Iemand nog een coupon of refferal van Itailor? Aangezien ik er toch wat ga bestellen
1. EK en OS zijn op de DVB-Tquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?
[..]
Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)
[..]
Moet je wel een printer hebben![]()
Laptop met 3G-dongle is waarschijnlijk ook wel prettiger, maar ik snap dat het zeker handig kan zijn.
[..]
Dat zal rap gaan met de data![]()
* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken![]()
![]()
dus is geen probleem,
2. ik heb een printer thuis staan die wireless print ( door middel van email en wifi )
3, Ziggo monteur, dus in alle ziggo gebieden wifi
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gisten al gefixt, gewoon met busjes gedaan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat meen je niet. Dat is balen. Ze zijn er ook met afneembaar frontje, dat niet iets?
Op verzoek:SPOILER: Nog meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherm spiegelt op de foto's meer dan in het echt. Kan hem prima aflezen
Mercedes?SPOILER: GPS testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de uitsnede zelf groter gemaakt?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Volvo s40quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mercedes?
Heb je de uitsnede zelf groter gemaakt?
dat kan je toch zo zien![]()
![]()
inron my803 komt eraan![]()
Dat zijn de betere budget zakmessen uit China. Deze zomer lekker takjes snijden in het bos![]()
![]()
![]()
Geinig ding, Robert. Super dat je al die apps kunt draaien. Daar ben ik wel jaloers op!
Nu nog een mooier autointerieur.
edit: en eindelijk toch ook maar de Earson besteld. Ik vind er wel een doel voor.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dromer op 08-04-2014 19:46:04 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Geen idee, interesseert mij niets namelijk. Sowieso eigenlijk niets wat op NL zenders wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:32 schreef revpolen het volgende:
1. EK en OS zijn op de DVB-Tdus is geen probleem,
Oh zo, ik dacht in je bus printen, niet thuis.quote:2. ik heb een printer thuis staan die wireless print ( door middel van email en wifi )
Werkt dat überhaupt? Hebben hier ook Ziggo maar modem staat in bridge-modus dus wij kunnen geen gebruik maken van hotspots. Of werk je toevallig voor Ziggo dat je ontvangst gegarandeerd is?quote:3, Ziggo monteur, dus in alle ziggo gebieden wifi![]()
![]()
More info.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef monkeybrain het volgende:
Dat zijn de betere budget zakmessen uit China. Deze zomer lekker takjes snijden in het bos![]()
[ afbeelding ]![]()
5mm weg moeten vijlen, het is helaas niet helemaal een standaard dubbele din maatquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mercedes?
Heb je de uitsnede zelf groter gemaakt?. Dit kost minder dan een nieuwe cover er omheen
.
Is wel nice jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef Dromer het volgende:
Geinig ding, Robert. Super dat je al die apps kunt draaien. Daar ben ik wel jaloers op!
Nu nog een mooier autointerieur.
edit: en eindelijk toch ook maar de Earson besteld. Ik vind er wel een doel voor.![]()
. Nog tips voor must-have-auto-apps?
Maar ga je voor ¤500 meer interieur krijgen dan? En dit is natuurlijk een auto die ''made in Holland'' is
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 08-04-2014 21:22:00 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Broer werkt idd voor ziggoquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
Werkt dat überhaupt? Hebben hier ook Ziggo maar modem staat in bridge-modus dus wij kunnen geen gebruik maken van hotspots. Of werk je toevallig voor Ziggo dat je ontvangst gegarandeerd is?
OBD met een elm327: je motor-management uitlezen. Als app neem je dan Torquequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
5mm weg moeten vijlen, het is helaas niet helemaal een standaard dubbele din maat. Dit kost minder dan een nieuwe cover er omheen
.
[..]
Is wel nice ja. Nog tips voor must-have-auto-apps?
Maar ga je voor ¤500 meer interieur krijgen dan? En dit is natuurlijk een auto die ''made in Holland'' is![]()
![]()
ODB heb ik, weet alleen niet of je een volvo uit '96 al kan uitlezen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef marco_sire het volgende:
[..]
OBD met een elm327: je motor-management uitlezen. Als app neem je dan Torquequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ziet er goed uit
. Waar heb je ze gekocht?
Ik vraag maar niet wat je in dat bos doet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
'k Zou echt niet weten waar je in godsnaam zo'n mes voor nodig zou hebben.
Nou ja, misschien leuk om door al dat plakband te snijden als je weer eens een overingepakte zending uit China binnenkrijgt.Hoewel, monkeybrain woont natuurlijk in een ongure buurt met vele donkere steegjes waar 'ie noodgedwongen rond moet lopen met getande zaklampen. Een mes kan dan ook geen kwaad. Ter zelfverdediging... uiteraard.
En goed om te horen de Earson ER-151 goed aankomt. Aan alleen die er al eentje hebben: proficiat! Aan allen die er nog eentje gaan halen: ook proficiat!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmmmmm, ik laat een 18650 batterij stuiteren waarvan het kopje afbreekt..... Weggooien of lijmen?
En mag je 18650 van verschillende merken combineren of beter van niet?![]()
Combineren kan niet dacht ik, en vallen, geen idee hopen dat de cel verder niet stuk isquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:27 schreef marco_sire het volgende:
Hmmmmm, ik laat een 18650 batterij stuiteren waarvan het kopje afbreekt..... Weggooien of lijmen?
En mag je 18650 van verschillende merken combineren of beter van niet?
Ik heb zelf een stapeltje SanRenMu, Ganzo en Enlan messen. De SanRenMu 710 is denk ik mijn favoriet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:58 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]Design is gejat van Sebenza, maar de kwaliteit is enorm voor het spotgoedkope aankoopbedrag.
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.![]()
![]()
Leuk design zegquote:Op woensdag 9 april 2014 00:11 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.
[ afbeelding ]![]()
En zelfs een geïntegreerde flessenopener.
Het is dat ik al diverse messen heb uit China (waaronder een waar bij aankomst "böker" op bleek te staan). Enige mes wat ik nog mis is er een voor het vissen, het liefst met een hol gevormd lemmet, zoals een tourneermes, en gelijkend op een spyderco.
(Stiekem hou ik de B878 in mijn achterhoofd, want het ziet er uit als een leuk hebbedingetje)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ebay en fasttech, exduct heeft er ook een berg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ODB heb ik, weet alleen niet of je een volvo uit '96 al kan uitlezen.
[..]![]()
Ziet er goed uit
. Waar heb je ze gekocht?
Ik vraag maar niet wat je in dat bos doet.
Het gaat voornamelijk om de merken sanrenmu, inron, enlan, bee, ganzo, navy.
Ze kosten zo rond de $15/20 en hebben veel bang for the buck. Ze "lenen" wel wat modellen van bekende merken maar gebruiken verder wel "fatsoenlijk" materiaal.
Ik zit de filmpjes van die Rus te bekijken en hij ramt een aantal a-merken in puin terwijl een aantal Chinezen het aardig uithouden. Met als "super China mes" die Ganzo y704, zijn woorden![]()
Kortom, voor normaal gebruik kun je voor niet al teveel geld leuke zakmessen vinden. Nederlandse prijzen zijn sowieso al aso hoog voor een hoop Amerikaanse merken. Zelf import scheelt al snel 40%
Daarom heb ik ook de rode kleur genomen, hoef ik niet elke avond mijn mes schoon te poetsen als ik thuis komquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou echt niet weten waar je in godsnaam zo'n mes voor nodig zou hebben.
Nou ja, misschien leuk om door al dat plakband te snijden als je weer eens een overingepakte zending uit China binnenkrijgt.Hoewel, monkeybrain woont natuurlijk in een ongure buurt met vele donkere steegjes waar 'ie noodgedwongen rond moet lopen met getande zaklampen. Een mes kan dan ook geen kwaad. Ter zelfverdediging... uiteraard.
Het heeft nogal een esthetische waarde, zo'n mooi klompje gevormd staal. Prachtig
Die zijn vaak van heel slecht staal gemaakt. Ik heb er ook een aantal maar die zijn alleen geschikt voor de vitrinekastquote:Op woensdag 9 april 2014 00:59 schreef N22 het volgende:
[..]
Het is dat ik al diverse messen heb uit China (waaronder een waar bij aankomst "böker" op bleek te staan).
Nou ja, heel licht werk lukt ook wel.
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Het heeft nogal een esthetische waarde, zo'n mooi klompje gevormd staal. Prachtig![]()
Daar heb ik tot nu toe geen last van met mijn messen. Tot aan het openrammen van kokosnoten m.b.v. een hamer en het doorhakken van dikke takken aan toe. Zijn er genoeg in omloop van slechte kwaliteit, daar heb je gelijk in, misschien heb ik mazzel gehad.quote:[..]
Die zijn vaak van heel slecht staal gemaakt. Ik heb er ook een aantal maar die zijn alleen geschikt voor de vitrinekastNou ja, heel licht werk lukt ook wel.
Wel leuk om wat nieuwe (Chinese) merken te leren kennen voor eventuele latere aankopen.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:11 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb echter de B787 altijd bij me, omdat hij het minst op een wapen lijkt en niet intimiderend oogt als ik hem gebruik op mijn werk of in gezelschap.
[ afbeelding ]
Dat geeft een goed signaal af dat ik niet degene ben waarmee je wilt rotzooien
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.![]()
Komt omdat jij mensen constant verblind met die zaklampen van je, of je maakt paints voor ze.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Awwww yeah... (status: 'in stock').
[ afbeelding ]
En morgenmiddag twee zendingen oppikken. Ben benieuwd.
DOOGEE phone? WLToys V272? AliExpress-sale shirtje?Wacht op reviews / plaatjes etc
Bedankt, ga er 1 bestellen voor de vakantiequote:Op woensdag 9 april 2014 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Ebay en fasttech, exduct heeft er ook een berg.
Het gaat voornamelijk om de merken sanrenmu, inron, enlan, bee, ganzo, navy.
Ze kosten zo rond de $15/20 en hebben veel bang for the buck. Ze "lenen" wel wat modellen van bekende merken maar gebruiken verder wel "fatsoenlijk" materiaal.
Ik zit de filmpjes van die Rus te bekijken en hij ramt een aantal a-merken in puin terwijl een aantal Chinezen het aardig uithouden. Met als "super China mes" die Ganzo y704, zijn woorden
Kortom, voor normaal gebruik kun je voor niet al teveel geld leuke zakmessen vinden. Nederlandse prijzen zijn sowieso al aso hoog voor een hoop Amerikaanse merken. Zelf import scheelt al snel 40%
Jij weet ook van de leven op het straat zie ik. Gquote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom, hoe meer intimiderend hoe beter.
Iedereen is altijd erg aardig tegen mij.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Heb je weleens van kantoor pesterijen gehoord? Als een intimiderend mes uitklappen bij het kopieerapparaat dit kan voorkomen dan is dat niet slecht voor $20quote:Op woensdag 9 april 2014 09:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Jij weet ook van de leven op het straat zie ik. G![]()
Flink afwisselen helpt ook, dan komt vanzelf de vraag hoeveel messen je wel niet hebt.
Even stilte, beetje geïrriteerd aankijken en dan zeg je, "genoeg".![]()
![]()
Ik ben nu bijna 2 maand aan het afstuderen, en hier en daar zit er nog wel eens wat kantoor humor tussen ookquote:Op woensdag 9 april 2014 09:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je weleens van kantoor pesterijen gehoord? Als een intimiderend mes uitklappen bij het kopieerapparaat dit kan voorkomen dan is dat niet slecht voor $20![]()
Flink afwisselen helpt ook, dan komt vanzelf de vraag hoeveel messen je wel niet hebt.
Even stilte, beetje geïrriteerd aankijken en dan zeg je, "genoeg".
Dus om te voorkomen dat ik slachtoffer wordt moet ik gewoon een beetje met zon chinees mes rond gaan lopen zwaaien? ik zal het eens proberen! thanks voor de tip
!
Mooie messen, maar ik heb dr geen functie voor..
Daarnaast is die wet destijds(1-2 jaar terug?) toch aangepast en mag je niet zo maar messen etc. in bezit hebben?![]()
Je mag gewoon met een keukenblok van de blokker over straat hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna 2 maand aan het afstuderen, en hier en daar zit er nog wel eens wat kantoor humor tussen ook
Dus om te voorkomen dat ik slachtoffer wordt moet ik gewoon een beetje met zon chinees mes rond gaan lopen zwaaien? ik zal het eens proberen! thanks voor de tip
!
Mooie messen, maar ik heb dr geen functie voor..
Daarnaast is die wet destijds(1-2 jaar terug?) toch aangepast en mag je niet zo maar messen etc. in bezit hebben?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je mag gewoon met een keukenblok van de blokker over straat hoor.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.![]()
Krom eigenlijk....quote:Op woensdag 9 april 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
alleen als je hem in je auto hebt liggen uit de verpakking is het een ander verhaal.
Dus een los mes in je auto wordt gewoon ingenomen.
en I know.. I'm just sayin'YouTube
Nee, volledig logisch eigenlijkquote:Dat zal daar niet zomaar liggen om je appeltje te schillen...
Messen bij je dragen![]()
![]()
Het is óf voor tokkies met agressieproblemen, óf voor ongelofelijke nerds die menen dat ze daarmee ultimate survival skills hebben.
Don't let my username fool you...![]()
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, volledig logisch eigenlijkDat zal daar niet zomaar liggen om je appeltje te schillen...
Messen bij je dragen![]()
![]()
Het is óf voor tokkies met agressieproblemen, óf voor ongelofelijke nerds die menen dat ze daarmee ultimate survival skills hebben.
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
heeft iemand misschien tips voor een goede multitool uit china?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.
Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp (slagwapen), gereedschap etc.
Van echt goede kwaliteit dan?![]()
Ja, daar zie ik het nut ook nog wel van in dan, maar om het standaard bij je te dragen is gewoon onzin...quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, voor op vakantie of als ik ergens rond het huis (of bij een ander) bezig ben is het toch wel erg handig. Er overal de hele dag mee lopen is inderdaad gewoon niet nodig.Tja, ergens wel logisch. Je zou een keer zo'n tokkie tegenkomen die meteen begint te flippen en met z'n Maglite begint te slaanquote:Die wet gaat overigens nog veel verder, alles wat als een wapen gebruikt kan worden mag niet in je auto liggen. Dus ook een 4 cells zaklamp, gereedschap etc.
* Metalfreak is erg anti wapens
Don't let my username fool you...![]()
Tja, in dat geval kan je alles als wapen zien natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik het nut ook nog wel van in dan, maar om het standaard bij je te dragen is gewoon onzin...
[..]
Tja, ergens wel logisch. Je zou een keer zo'n tokkie tegenkomen die meteen begint te flippen en met z'n Maglite begint te slaan
* Metalfreak is erg anti wapens.
Zag dat die merken die Monkeybrain noemde ook een aantal multitools verkochten. Wellicht daar eens naar kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
heeft iemand misschien tips voor een goede multitool uit china?
Van echt goede kwaliteit dan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja ik zag ganzo al bij fasttech. Zag er wel netjes uitquote:Op woensdag 9 april 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, in dat geval kan je alles als wapen zien natuurlijk.
[..]
Zag dat die merken die Monkeybrain noemde ook een aantal multitools verkochten. Wellicht daar eens naar kijken.![]()
Bij Aliexpress zijn er genoeg te vinden: http://chinaprices.us?q=ganzo%20multi
Alleen iets weerhoudt me om daar te bestellen
Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Heb zelf altijd een zwitsers zakmes in de auto liggen.
Niets mis mee, enorm handig.YouTube
Banggood vroeg om een video van mijn earson die ik niet aan de praat krijg. Dus ik leuk video uploaden op youtube, zonder er dus bij na te denken dat dat in China is geblokkeerd. (Behalve in HK dan). Hoe sturen jullie die videos? Kan me voorstellen dat al die uploadsites ook geblokkeerd zijn.![]()
Youtube is vaak prima, ze werken daar wel omheen.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
Banggood vroeg om een video van mijn earson die ik niet aan de praat krijg. Dus ik leuk video uploaden op youtube, zonder er dus bij na te denken dat dat in China is geblokkeerd. (Behalve in HK dan). Hoe sturen jullie die videos? Kan me voorstellen dat al die uploadsites ook geblokkeerd zijn.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb de video gewoon aan een email gehangen. Mits niet te groot gaat dat prima.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
Banggood vroeg om een video van mijn earson die ik niet aan de praat krijg. Dus ik leuk video uploaden op youtube, zonder er dus bij na te denken dat dat in China is geblokkeerd. (Behalve in HK dan). Hoe sturen jullie die videos? Kan me voorstellen dat al die uploadsites ook geblokkeerd zijn.![]()
aan email hangen wordt hem denk ik nietquote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Gunny het volgende:
[..]
Ik heb de video gewoon aan een email gehangen. Mits niet te groot gaat dat prima.
wat zijn de limieten van bijlages, meestal 10 mb ofzo max..
dan heb je of gewoon kut kwaliteit beeld materiaal of gewoon een heeeeeel erg korte video..
zoals Robert al zegt, gewoon Youtube gebruiken.. ze hebben daar wel de truukjes om de blokkade te omzeilen![]()
![]()
Banggood kon m'n filmpje van Youtube wel openen hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:50 schreef davedavy het volgende:
![]()
Had ik al geprobeerd, moest het versturen via emailMisschien als ik dat met die mini cam van bic film dat het dan past maar opgenomen met een telefoon gaat niet werken
Ik stuur wel gewoon een direct link vanaf me website.
![]()
Wat? Gewoon een seller met feedback uitzoeken dan moet het goed gaan tochquote:Op woensdag 9 april 2014 11:53 schreef BillsGate het volgende:
Bij Aliexpress zijn er genoeg te vinden: http://chinaprices.us?q=ganzo%20multi
Alleen iets weerhoudt me om daar te bestellen![]()
?
Iemand nog dingen die ze willen zien in een review van de Auto radio?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: