Waarvoor heb je een handleiding nodig?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wat een geluid![]()
![]()
Topaankoop.
Is er overigens iemand hier die een Engelse/vertaalde manual weet te vinden/heeft van de Earson? Google leverde niks op helaas.
Kijk de OP.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Ja ik heb de OP gelezen. Nee, ik kan het niet vinden.
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.
Ik kijk er overheenquote:
quote:
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuffquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Nee ehm in de vorige delen staat er wel iets over, zoek je namaak (MAG NIET!!!11!!1!) of wat?
Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btw
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuff
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btw
Ik heb zelf geen kleding gekocht uit China, maar meestal staan er wel maattabellen bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuff
Lijkt me gewoon wel handig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een handleiding nodig?
Connecten is simpel, en ja opladen voor gebruik.
Ja, wel het een en ander besteld. Ik bestel alleen als er duidelijke foto's en tabellen met maten in centimeters / inches bij staan. XL / XXL / S heb je normaal daar weinig aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.
Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef revpolen het volgende:
omdat het heerlijk is!
sta ik te wachten op een klant/file, HUP ff tv kijken! ( vooral tijdens EK / OS was dit ideaal!! )
Moet je wel een printer hebbenquote:ben ik klaar? hup mail binnenhalen, factureren en uitprinten vanuit je bus!
Dat zal rap gaan met de dataquote:me broer heeft er spoitfy op en netflix!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kleding gekocht uit China, maar meestal staan er wel maattabellen bij.
Kledingmaten vallen daar veel kleiner uit dan hier, dus neem ook een grotere maat dan dat je hebt.
Levertijden zijn hetzelfde als alle items uit China.
En als je goedkope kleding zoekt kun je het beter bij zaken als Primark of C&A en dergelijke halen.
Dank julliequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, wel het een en ander besteld. Ik bestel alleen als er duidelijke foto's en tabellen met maten in centimeters / inches bij staan. XL / XXL / S heb je normaal daar weinig aan.
Meeste kwam overigens van Aliexpress met echte Chinese kledingwinkels heb ik geen ervaring verder. Kan alleen nog zeggen: Kijk enorm uit of merkjes etc niet zijn weg gehaald voor de foto. Je zou de eerste en laatste niet zijn die een boete ontvangt. .
Niet eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
Gaaf ding Robert; da's zeker geen kattepis!![]()
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?
Die versie van mij heeft niet eens DVB-T, boeide mij niet om de meerprijs te betalen (45$).quote:Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)
Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan jaquote:Dat zal rap gaan met de data![]()
Balenquote:* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?
Wel als je je bankrekening aan paypal hebt gekoppeld. staat wel ergens een optie geloof ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?
Hoe?quote:
Ah geluktquote:
PostNLquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand wie de pakketten van Singapore Post in Nederland aflevert? Gewoon TNT post of hebben ze een andere distributeur?
Geil!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet eens.
[..]
Die versie van mij heeft niet eens DVB-T, boeide mij niet om de meerprijs te betalen (45$).
[..]
Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan ja.
Spotify valt wel mee, vooral als je je playlists even download vooraf.
[..]
Balen
Toen ik in China zat wel dus over levertijd kan ik niks zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!
Ja, zojuist via de Playstore TomTom geïnstalleerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geil!
Je kunt er dus gewoon Sygic (of andere navi) op draaien met je aangeschafte key?
Inbouwen stelde helemaal niets voor, alleen de kabeltjes vast maken en klaar.quote:De gadget-freak in me zegt meteen bestellen, maar als ik dan terugdenk hoeveel moeite ik gehad heb met alles inbouwen (achteruitrijcamera via spiegel, etc) dan heb ik weinig zin om daar nog eens aan te beginnen
Maar 't ziet er wel tof uit.
Oh nee, kabeltjes connecten, etc is ook geen probleem. Ik kreeg alleen m'n 1din radio met alle kabels erachter al niet geweldig weggewerkt. Ik wil datzelfde gekloot niet ook nog eens met 'n 2din meemaken. Daarbij heeft 'n Opel last van CAN-bus, ik zie daar ook nog wel gezeik mee. En m'n stuurbediening is me ook wel 'n beetje heiligquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zojuist via de Playstore TomTom geïnstalleerd
[..]
Inbouwen stelde helemaal niets voor, alleen de kabeltjes vast maken en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |