abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:00:26 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138636415

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:01:06 #2
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_138636434
Binnenkort maar eens op zoek naar een nieuwe router, iemand aanraders? Tenda? Welke?
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:01:36 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138636446
:)

Hier
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:05:42 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138636576
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:01 schreef shiznuts het volgende:
:)

^
|

Hier
* RobertNL wijst Iemand op de post van Shiznuts

Kabeltje gekipt en met busjes verbonden, check . Helaas is van mijn oude ISO set de antenne kabel los, deze is normaal nodig zodat de antenne kan uitschuiven. Moet morgen dus nog even uitzoeken hoe/waar die weer terug moet.
pi_138636829
Weet ietmand hier hoelang Chinese horloges meestal meegaan? Ik heb sinds een paar dagen een automatisch horloge van ¤20,23 maar ik vraag me dus af wat nu precies echt de reden is dat het zo goedkoop is.

dinsdag 8 april 2014 @ 00:20:41 #6
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138637036
Waarom heb je horloges van duizenden euro's?
Omdat het behalve de tijd aan moet geven ook een beetje een statussymbool is en de klasse van vervaardiging en design nogal verschilt. Zo heb je dure horloges uit edelmetaal en ingelegde diamantjes met superprecieze handgemaakte uurwerkjes... maar je hebt ook gemachineerd spul van afvalmetaal dat niks kost. Dat zie je en voel je gewoon aan het design en aan de afwerking. Wil niet zeggen dat een goedkoop horloge maar een week meegaat, wil gewoon zeggen dat 'ie de tijd aangeeft en verder niet zo heel speciaal is. Net zoals een nieuwe McLaren P1 wel erg speciaal is, maar een 2e hands Dacia Logan niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:20:07 #7
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_138641876
Robbertnl, kan er een sim in?? Dan kan je heerlijk flitsmeister draaien!

Hou on s op de hoogte, ben ook erg benieuwd!
Aigh aigh Captain!
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:46:29 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138642532
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:20 schreef Captain_koek het volgende:
Robbertnl, kan er een sim in?? Dan kan je heerlijk flitsmeister draaien!

Hou on s op de hoogte, ben ook erg benieuwd!
Ja, dat kan zover ik zie, er zitten namelijk 2 USB kabels aan:

3G stick is niet meegeleverd, maar voor rond de 20 euro heb je zo'n stick die met Android werkt wel dacht ik ;)
WIFI is wel meegeleverd :)
SPOILER
pi_138642755
Wat betaal je nou daarvoor? en via welke shop besteld? Niet dat ik er zelf 1 wil, maar gewoon interesse.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:57:31 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138642809
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:55 schreef Miniem het volgende:
Wat betaal je nou daarvoor? en via welke shop besteld? Niet dat ik er zelf 1 wil, maar gewoon interesse.
http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.html

Gekocht tijdens de Aliexpress sale, met $50 coupon :)
pi_138645740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.html

Gekocht tijdens de Aliexpress sale, met $50 coupon :)
230 uiteindelijk dus?
pi_138646874
zo wat een lomp apparaat joh!
Ik snap niet waarom dat ding zo groot is, zit er zoveel hardware in?
Gegroet!
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:25:55 #13
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_138647591
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:46 schreef RobertNL het volgende:

blabla
je kan gewoon bij de auto slager zo'n verloopje kopen ( iso naar draadjes ) dan is het enkel kroonsteentjes er tussen en klaar!

je heb iig een goede car dvd speler :) ( zelfde als die ik had ) mijne is helaas 1 april ( no joke.. ) voor de 2e x gestolen in 1 maand tijd... dus ik rij nu rond met oude radio :( ( 2x vind de verzekering maatschappij niet leuk in 1 maand tijd.. dus adviseerde ze me hem niet weer te kopen ivm dat ze 100& weer terug komen en kijken of ik er weer 1 in heb zitten.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:27:32 #14
226677 revpolen
pi_138647649
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Zspirit het volgende:
zo wat een lomp apparaat joh!
Ik snap niet waarom dat ding zo groot is, zit er zoveel hardware in?
omdat het heerlijk is!
sta ik te wachten op een klant/file, HUP ff tv kijken! ( vooral tijdens EK / OS was dit ideaal!! )
ben ik klaar? hup mail binnenhalen, factureren en uitprinten vanuit je bus!

me broer heeft er spoitfy op en netflix!
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:31:31 #15
226677 revpolen
pi_138647795
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

* RobertNL wijst Iemand op de post van Shiznuts

Kabeltje gekipt en met busjes verbonden, check . Helaas is van mijn oude ISO set de antenne kabel los, deze is normaal nodig zodat de antenne kan uitschuiven. Moet morgen dus nog even uitzoeken hoe/waar die weer terug moet.
voor de antenne moet je ff verloopje kopen, maakt van zo'n klein dingetje een plug zeg maar :P
btw ook ( oranje? / zwart ) door verbinden! ) dan kan je altijd tv kijken omdat je dvd speler "denkt" dat hij op de handrem staat! maar dit staat ook vast wel in je boekje
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:31:37 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138647799
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef revpolen het volgende:

[..]

je kan gewoon bij de auto slager zo'n verloopje kopen ( iso naar draadjes ) dan is het enkel kroonsteentjes er tussen en klaar!
Gisten al gefixt, gewoon met busjes gedaan ;)

quote:
je heb iig een goede car dvd speler :) ( zelfde als die ik had ) mijne is helaas 1 april ( no joke.. ) voor de 2e x gestolen in 1 maand tijd... dus ik rij nu rond met oude radio :( ( 2x vind de verzekering maatschappij niet leuk in 1 maand tijd.. dus adviseerde ze me hem niet weer te kopen ivm dat ze 100& weer terug komen en kijken of ik er weer 1 in heb zitten.. )
Dat meen je niet :(. Dat is balen. Ze zijn er ook met afneembaar frontje, dat niet iets?

Op verzoek:
SPOILER: Nog meer foto's
Scherm spiegelt op de foto's meer dan in het echt. Kan hem prima aflezen :)
SPOILER: GPS test
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:35:35 #17
226677 revpolen
pi_138647953
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef RobertNL het volgende:

Dat meen je niet :(. Dat is balen. Ze zijn er ook met afneembaar frontje, dat niet iets?

Yup.... Nee zijn niet met afneembaar frontje :( binnenkort ga ik kijken voor nieuwe bedrijfsbus, dan wil ik er wel weer 1 gaan nemen :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:45:20 #18
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138650663
Jezus kut Priceangels, ik geef heletijd aan dat ik ik 4 weken wacht op mn pakketje, PostNL van niks weet, en ik dus mn geld terug wil.
komen ze heletijd met ja blijf wachten komt vanzelf, dus ik werd boos en zei dat ik een paypal claim ging indienen.
Willen ze een refund van 1USD offeren, fuck dat ik ga maar die paypal claim starten.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:47:10 #19
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_138650721
Mijn Earson ER-151 is net binnen gekomen :D
Moet ik hem eerst helemaal opladen voor gebruik?

EDIT: Voor het eerst dat de value op een pakketje niet klopt , er staat 'Value: USD10.00'.

@RobertNL: Mooi ding zeg :o ^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door N22 op 08-04-2014 14:53:17 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_138650919
@bobbernaut, lol ze hebben bij DX mij ook geprobeerd af te kopen met 5$ terwijl het ging om een 40$ DOA
Gegroet!
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:54:55 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138650988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:52 schreef Zspirit het volgende:
@bobbernaut, lol ze hebben bij DX mij ook geprobeerd af te kopen met 5$ terwijl het ging om een 40$ DOA
Ja zwaar vervelend.. Net maar een geschil geopend.

(als ze niet reageren, krijg ik dan automatisch mn geld terug? Of moet ik er nog een claim van maken?)
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:00:52 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138651221
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
Jezus kut Priceangels, ik geef heletijd aan dat ik ik 4 weken wacht op mn pakketje, PostNL van niks weet, en ik dus mn geld terug wil.
komen ze heletijd met ja blijf wachten komt vanzelf, dus ik werd boos en zei dat ik een paypal claim ging indienen.
Willen ze een refund van 1USD offeren, fuck dat ik ga maar die paypal claim starten.
4 weken is toch nog lang geen 43 dagen :P? Je hebt nog ruim de tijd om te claimen
Gezien een lange termijn gemiddelde van 20 dagen is 30-35 dagen wachten niet eens zo heel gek.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:05:25 #23
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138651415
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

4 weken is toch nog lang geen 43 dagen :P? Je hebt nog ruim de tijd om te claimen
Gezien een lange termijn gemiddelde van 20 dagen is 30-35 dagen wachten niet eens zo heel gek.
Ja wacht iets van 36 dagen nu, 3 maart, maar het is nog steeds niet in Nederland, terwijl dingen die ik later heb besteld van verschillende shops al binnen zijn, binnen 2 weken.
  Admin dinsdag 8 april 2014 @ 15:19:58 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138651992
Heren!
Ja ik heb de OP gelezen. Nee, ik kan het niet vinden.

Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:20:40 #25
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_138652014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:47 schreef N22 het volgende:
Mijn Earson ER-151 is net binnen gekomen :D
Moet ik hem eerst helemaal opladen voor gebruik?

EDIT: Voor het eerst dat de value op een pakketje niet klopt , er staat 'Value: USD10.00'.
Wat een geluid :9~ :9~ *O* Topaankoop.
Is er overigens iemand hier die een Engelse/vertaalde manual weet te vinden/heeft van de Earson? Google leverde niks op helaas.
pi_138652069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef N22 het volgende:

[..]

Wat een geluid :9~ :9~ *O* Topaankoop.
Is er overigens iemand hier die een Engelse/vertaalde manual weet te vinden/heeft van de Earson? Google leverde niks op helaas.
Waarvoor heb je een handleiding nodig?
Connecten is simpel, en ja opladen voor gebruik.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:22:55 #27
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138652112
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef yvonne het volgende:
Heren!

Heeft een van jullie, of je vriendinnen al eens bij ( chineze) Kledingshops gekocht?Ervaringen, maten, levertijd etc ben ik benieuwd naar.
Kijk de OP.
  Admin dinsdag 8 april 2014 @ 15:24:28 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138652177
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Kijk de OP.
Ik kijk er overheen }:|
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 8 april 2014 @ 15:26:01 #29
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138652231
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik kijk er overheen }:|
:T Nee ehm in de vorige delen staat er wel iets over, zoek je namaak (MAG NIET!!!11!!1!) of wat?

Ik hoor soms wel wat over nelly.taobao.com btw
  Admin dinsdag 8 april 2014 @ 15:30:52 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138652422
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

:T Nee ehm in de vorige delen staat er wel iets over, zoek je namaak (MAG NIET!!!11!!1!) of wat?

Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuff

dinsdag 8 april 2014 @ 15:31:32 #31
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138652446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, bv http://www.aliexpress.com/ zulke zaken. Niks namaak, gewoon kleding en stuff
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:

pi_138652469
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen kleding gekocht uit China, maar meestal staan er wel maattabellen bij.
Kledingmaten vallen daar veel kleiner uit dan hier, dus neem ook een grotere maat dan dat je hebt.
Levertijden zijn hetzelfde als alle items uit China.
En als je goedkope kleding zoekt kun je het beter bij zaken als Primark of C&A en dergelijke halen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:32:43 #33
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_138652488
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waarvoor heb je een handleiding nodig?
Connecten is simpel, en ja opladen voor gebruik.
Lijkt me gewoon wel handig.
Wat ik nu weet:
- Rood lampje uit = klaar met opladen
- Bluetooth knop ingedrukt houden voor paar seconden = bluetooth uitzetten/aanzetten
- In bluetoothmodus: - knop 1 sec indrukken vorig nummer / +knop 1 sec ingedrukt houden volgend nummer

Echter, +/- doet niks bij AUX, wilde gewoon weten of dat een functie hoort te hebben/heeft.

Daarnaast merk ik dat in AUX-modus het maximumvolume merkbaar zachter is dan het maximumvolume met bluetooth. Niet dat het uitmaakt, maar ik zou het omgekeerde verwachten.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:36:01 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138652611
quote:
Heren!

Ja, wel het een en ander besteld. Ik bestel alleen als er duidelijke foto's en tabellen met maten in centimeters / inches bij staan. XL / XXL / S heb je normaal daar weinig aan :P.

Meeste kwam overigens van Aliexpress met echte Chinese kledingwinkels heb ik geen ervaring verder. Kan alleen nog zeggen: Kijk enorm uit of merkjes etc niet zijn weg gehaald voor de foto. Je zou de eerste en laatste niet zijn die een boete ontvangt :P. .
pi_138652617
Gaaf ding Robert; da's zeker geen kattepis! _O_
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef revpolen het volgende:
omdat het heerlijk is!
sta ik te wachten op een klant/file, HUP ff tv kijken! ( vooral tijdens EK / OS was dit ideaal!! )
Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)
quote:
ben ik klaar? hup mail binnenhalen, factureren en uitprinten vanuit je bus!
Moet je wel een printer hebben ;)
Laptop met 3G-dongle is waarschijnlijk ook wel prettiger, maar ik snap dat het zeker handig kan zijn. :Y
quote:
me broer heeft er spoitfy op en netflix!
Dat zal rap gaan met de data :X

* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken -O- ;(
  Admin dinsdag 8 april 2014 @ 15:37:49 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138652679
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen kleding gekocht uit China, maar meestal staan er wel maattabellen bij.
Kledingmaten vallen daar veel kleiner uit dan hier, dus neem ook een grotere maat dan dat je hebt.
Levertijden zijn hetzelfde als alle items uit China.
En als je goedkope kleding zoekt kun je het beter bij zaken als Primark of C&A en dergelijke halen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, wel het een en ander besteld. Ik bestel alleen als er duidelijke foto's en tabellen met maten in centimeters / inches bij staan. XL / XXL / S heb je normaal daar weinig aan :P.

Meeste kwam overigens van Aliexpress met echte Chinese kledingwinkels heb ik geen ervaring verder. Kan alleen nog zeggen: Kijk enorm uit of merkjes etc niet zijn weg gehaald voor de foto. Je zou de eerste en laatste niet zijn die een boete ontvangt :P. .
Dank jullie ^O^

dinsdag 8 april 2014 @ 15:59:54 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138653523
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
Gaaf ding Robert; da's zeker geen kattepis! _O_
Je hebt zekers ergens een versterker achterin de koffer hangen?
Niet eens :@.
quote:
Helaas is DVB-T wel gelimiteerd tot de publieke omroepen (zonder abonnement dan) en is er een grote kans dat dit na 2017 niet meer mogelijk is (frequenties worden dan waarschijnlijk niet meer hiervoor ingezet)
Die versie van mij heeft niet eens DVB-T, boeide mij niet om de meerprijs te betalen (45$).
quote:
Dat zal rap gaan met de data :X
Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan ja :P.
Spotify valt wel mee, vooral als je je playlists even download vooraf.
quote:
* Iemand91 gaat kijken of hij 2 keer een PayPal geschil kan aanmaken -O- ;(
Balen :'(
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:03:09 #38
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138653693
is het mogelijk om geld van paypal naar mn bankrekening te schrijven?
pi_138653848
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
Ja.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:07:49 #40
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138653879
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
Wel als je je bankrekening aan paypal hebt gekoppeld. staat wel ergens een optie geloof ik
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:07:53 #41
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138653884
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:07 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja.
Hoe?
pi_138653909
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:07 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hoe?
Als je hem gekoppeld hebt.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:09:46 #43
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_138653968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Als je hem gekoppeld hebt.
Ah gelukt
pi_138654573
Weet iemand wie de pakketten van Singapore Post in Nederland aflevert? Gewoon TNT post of hebben ze een andere distributeur?
pi_138654829
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand wie de pakketten van Singapore Post in Nederland aflevert? Gewoon TNT post of hebben ze een andere distributeur?
PostNL
pi_138654986
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Niet eens :@.

[..]

Die versie van mij heeft niet eens DVB-T, boeide mij niet om de meerprijs te betalen (45$).

[..]

Netflix onderweg doe ik regelmatig, kan wel hard gaan ja :P.
Spotify valt wel mee, vooral als je je playlists even download vooraf.

[..]

Balen :'(
Geil!

Je kunt er dus gewoon Sygic (of andere navi) op draaien met je aangeschafte key? De gadget-freak in me zegt meteen bestellen, maar als ik dan terugdenk hoeveel moeite ik gehad heb met alles inbouwen (achteruitrijcamera via spiegel, etc) dan heb ik weinig zin om daar nog eens aan te beginnen :X

Maar 't ziet er wel tof uit.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_138655020
quote:
Heren!

Toen ik in China zat wel dus over levertijd kan ik niks zeggen.
Vaak goede kwaliteit voor de prijs(jas van 6 euro, alleen de naden aan de binnenkant niet zo mooi afgewerkt).
Ik draag in Nederland S of XS maar moest daar L bestellen, dat soms nog aan de kleine kant was. Schoenen ook een maat of 2 groter.
Soms is het niet precies hetzelfde als op de afbeelding, zoals iemand anders ook al zei: weggephotoshopte merkjes enzo. En een jas/vest dat op het plaatje een stuk kleiner en dunner leek dan hij bleek te zijn.
En gave korean style kleding _O_
It's not too late to change your hikikomori ways!
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:39:17 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138655102
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:36 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Geil!

Je kunt er dus gewoon Sygic (of andere navi) op draaien met je aangeschafte key?
Ja, zojuist via de Playstore TomTom geïnstalleerd :D
quote:
De gadget-freak in me zegt meteen bestellen, maar als ik dan terugdenk hoeveel moeite ik gehad heb met alles inbouwen (achteruitrijcamera via spiegel, etc) dan heb ik weinig zin om daar nog eens aan te beginnen :X

Maar 't ziet er wel tof uit.
Inbouwen stelde helemaal niets voor, alleen de kabeltjes vast maken en klaar.
pi_138655189
Iets anders, bestaan er usb-wifi stickjes die 5gHz kunnen ontvangen?

Ik heb 'n laptop die geen 5gHz kan ontvangen, graag zou ik dat wel willen. Enlighten me!
pi_138655264
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, zojuist via de Playstore TomTom geïnstalleerd :D

[..]

Inbouwen stelde helemaal niets voor, alleen de kabeltjes vast maken en klaar.
Oh nee, kabeltjes connecten, etc is ook geen probleem. Ik kreeg alleen m'n 1din radio met alle kabels erachter al niet geweldig weggewerkt. Ik wil datzelfde gekloot niet ook nog eens met 'n 2din meemaken. Daarbij heeft 'n Opel last van CAN-bus, ik zie daar ook nog wel gezeik mee. En m'n stuurbediening is me ook wel 'n beetje heilig :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')