SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://instagram.com/caitlinricefit#
Poll: GYM - Lekkerste Hunk verkiezing Maart 2014
• Ethalololic
• Montelly
• Dreamerbulk
• JemapelleF
• Sap
• Awesome
• McNulty (rip)
• Seto
• Champy
• Yuri_boyka
• Fathank
• RaymondK
• No1uknow
• Eleiko
• THFXR
• Dima
• Klokov
• Weissman
• Snakey
• Beach
• VMSDKR
• Drinky
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: GYM - Lekkerste Babe verkiezing Maart 2014
• GRS
• JackieBrown
• IrCute
• Fanta-Stick
• MsMessy
• Zarb
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 6% gewijzigd door Montelly op 16-03-2014 13:59:56 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
DM me maar, ik voeg ze wel toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]Sodetering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Pas toen ik de spoiler opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
[ afbeelding ]wat is er zo boeiend aan die vogels danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel ons meerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hey jy was tog die chick van die nudies in zo'n .rar?
Weet je zeker dat het een dildo is en niet Etha zelf?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pussyshots en zelfs eentje met een rode dildo in d'r anus.
Of roze, hij kan ook roze zijn.
Ik schaam me dat ik dit kan, maar ik zie duidelijk het verschil tussen een dildo en een dickquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een dildo is en niet Etha zelf?
Echt wat is jouw probleem gefrustreerde gastquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hey jy was tog die chick van die nudies in zo'n .rar?
Montelly spamde een link naar de OP, ik zag jouw naam 3 posts eronder en moest er weer aan denkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem gefrustreerde gast. Honderd jaar later en nog steeds bezig terwijl ik jou nooit wat heb gedaan man.
Wat is er tussen jullie gebeurd? Is dit een kloon van Seto?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem gefrustreerde gast. Honderd jaar later en nog steeds bezig terwijl ik jou nooit wat heb gedaan man.
ik doe niet aan kloonsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie gebeurd? Is dit een kloon van Seto?
Als JB wint post ik de pussyshotsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie gebeurd? Is dit een kloon van Seto?
das een goed ideequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:01 schreef Weissman het volgende:
Jonges ik ga stoppen met skwatten en voortaan trainen voor mooie lange spieren.
Pas gvd geen broeken meer
zoek een goeie raw denim (nee geen g-star) broekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:01 schreef Weissman het volgende:
je ontkent nog bevestigt .....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je had met je kont moeten schudden, trilla met die billaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Cargopants paar wijdtematen groter kopen en de riem strak of laten inkortenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:01 schreef Weissman het volgende:
Mensen weten niet beterquote:
Er is serieus ook een .gif in die .rar waar ze dat doetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je had met je kont moeten schudden, trilla met die billa
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is serieus ook een .gif in die .rar waar ze dat doet.
Hahaha!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Cargo pants zijn wel een goede als je er lelijk uit wil zienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Cargopants paar wijdtematen groter kopen en de riem strak of laten inkorten[ afbeelding ]
[..]
Mensen weten niet beter
Seto pls, ik sta op een gedeelde eerste plek met de manlet-kingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:17 schreef seto het volgende:
[..]
Cargo pants zijn wel een goede als je er lelijk uit wil zien
ze waren niet mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef no1uknow het volgende:
post ik een foto van m'n mooie kuiten paar topics terug, 0 stemmen. Jammer dit.
Een mede manlet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef no1uknow het volgende:
En allemaal een beetje op etha stemmen vanuit medelijden met z'n manlet struggles.
1,20 dacht ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een mede manlet?
Hoe langkort is hij?
Dat doen alle vrouwenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef G.R.S. het volgende:
lol, jullie moeten juist stemmen op fanta, ircute en jb. Ik laat alleen maar goed gelukte foto's zien
Net onder de manletgrensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een mede manlet?
Hoe lang is hij?
Sorry, dan bedoelde ik een stuk onder de manletgrensquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef G.R.S. het volgende:
lol, jullie moeten juist stemmen op fanta, ircute en jb. Ik laat alleen maar goed gelukte foto's zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Hoe komt het dat we beiden 3 stemmen hebben, maar dat ik boven jou sta? #manletpowerquote:
Omdat je je stelten weer aan hebtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe komt het dat we beiden 3 stemmen hebben, maar dat ik boven jou sta? #manletpower
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Omdat je je stelten weer aan hebt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]Is dat Jaco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:
fuckk, sorry boiss was jullie helemaal vergetenquote:
no thnx Jeffquote:
Dat was Awesomequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij zou niet meer posten in het weekend, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef Verbosity het volgende:
Damnit, wordt weer over het hoofd gezien....
Dan maar op mijn mede manlets stemmen.i feel you broSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve het manlet gedeelte dan, maar dat spreekt vanzelfDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
neequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het mooiste is 4 uur s'nachts zijn de meeste bezopen doen de gekste dingen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef Verbosity het volgende:
Damnit, wordt weer over het hoofd gezien....
Dan maar op mijn mede manlets stemmen.Dont worry bro, volg je hart!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
niet vergeten te taggen!quote:Op zondag 16 maart 2014 08:59 schreef Herqules het volgende:
[..]
Zo mooi dit
Echt helemaal waar ook gewoon
Vind je het erg als ik dit plaatje deel op facebook?
Die add krijg ik ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
Google heeft wel een goed profiel van je altijd.. krijg net deze ad:
[ afbeelding ]
Zondags ga ik gewoon shirtless.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef Montelly het volgende:
#tanktopcrew checking in, dang ik zie er sickcunt uit, bijna Jaco
[ afbeelding ]
Normaal ben ik een rustige jonge, maar met tanktop aan..pff
Ook beestquote:
Geen gym, wel Tennetquote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik breng de week door in arnhem, iemand een gym om aan te raden?
Ga je nu echt bij de landmacht??quote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lekker hoorwtf wist niet dat Cor een gym hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Minder wijd staan met dl.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar? Wat doen jullie tegen bloedende schenen? Ik heb echt geen zin om dooie schenen zo te krijgen...
[ afbeelding ]
#dedication
Knieën niet (te ver) over de bar laten komen. Bekijk op youtube DL tutorial van Richard Hawthorne aka 'the Ant'.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar? Wat doen jullie tegen bloedende schenen? Ik heb echt geen zin om dooie schenen zo te krijgen...
[ afbeelding ]
#dedication
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
De stang gewoonweg niet tegen je schenen aanleggen in de startpositie maar wat er vanaf; wat eigenlijk ook optimaal is. Hij hoeft namelijk niet langs je schenen te schuren.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
#dedication
quote:Deze tijde doen me denke aan hoe ik vroeger leevde altijd feeste enzo gewoonn nie boeie dat andere wat denke en gewoon gaan ik neuqte iedereeeen gewn en ging gewn bleezit me me mattie maar die tijde zein voorbij. ik moet nu gewoon volwasse worden heb nu ook een baan bij de fabriek na beetje probere
luf gehandicaptecentrum woensel
mis u one lofe bob merly
rip in peace jody
Waar ben je nu? Ben bij E5 nu, meesterlijke serie. Af en toe wel iets zweverig.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
True Detective is echt zo fucking briljant! Duister, naar, filosofisch. Makkelijk één van de beste series ooit.
Die intro song is ook zo ontzettend heerlijk;
wat is dat voor ziekte?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin nu aan e7. Hoezo zweverig?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ben je nu? Ben bij E5 nu, meesterlijke serie. Af en toe wel iets zweverig.
Krijg kanker.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:36 schreef seto het volgende:
indd goeie serie
wel jammer dat hart dood gaat aan het einde
Zieke wielen bra.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beter hou jij je kaolo smoelquote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
seto, Hart ging niet dood. Ik neem mijn woorden terug.
Beter ga je naar balaton sound festival. Mischien ga ik naar Sziget, nog best duur maar ken gelukkig wat mensen waar ik bij kan overnachten daar.quote:
Kom haten op mijn vorige username dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, sad brah. gewoon sad.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden eerlijk gezegd.
https://www.facebook.com/(...)09703&type=2&theater
Hoe is 't met je kiddo? edit: kut of was dat iemand anders?quote:
Dat was SunTzu. Close enough thoquote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe is 't met je kiddo? edit: kut of was dat iemand anders?![]()
Portugeesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom zou je die in het engels willen kijken
kracht zit hem juist in het spaanse
Aha, ik wist het.quote:
Ik zit bij Bullys. Klein hok met oude meuk en vooral op boksen mma etc gericht. Kost geen donder en kan er genoeg doen wat ik wil. Geen fancy apparatuur of sauna.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lekker hoorZiet er goed uit, beetje jammer dat t in Malburgen Oost isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Lol gewoon 4x op rij kampioenquote:
srs beetje teleurgesteld in die film. Ik dacht dat het vooral over geld ging, niet over drugs en hoeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
OMG; Wolf of Wall Street in 1080p kwaliteit.
Haha. Je moet dat interview met de echte dude eens zien. Epic.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
srs beetje teleurgesteld in die film. Ik dacht dat het vooral over geld ging, niet over drugs en hoeren.
ah.. Ik ga dat eens proberen logeer nu praktisch naast een goedkope gym maar die is 10x niks basic fit ben ik abonnee en het is op loopafstand.hopelijk is die beter dan die in schiedam. Arnhem is wel lekker man qua feestscene, vorige keer al gemerkt.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zit bij Bullys. Klein hok met oude meuk en vooral op boksen mma etc gericht. Kost geen donder en kan er genoeg doen wat ik wil. Geen fancy apparatuur of sauna.
Wil je een luxe gym met alles erop en eraan moet je of naar Indoor Action of heijenoord. In het centrum zit ook nog een basic fit die 24/7 open is dacht ik. Net buiten t centrum heb je ook nog een fitforfree. De laatste 2 ben ik nooit geweest.
Is de nieuwe HTC One al op je kanaal te bewonderen Zeta?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef ZetaOS het volgende:
Dat ziet er niet best uit...https://twitter.com/CoinexPW
owow
Wat vind je er precies zo lekker aan?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah.. Ik ga dat eens proberen logeer nu praktisch naast een goedkope gym maar die is 10x niks basic fit ben ik abonnee en het is op loopafstand.hopelijk is die beter dan die in schiedam. Arnhem is wel lekker man qua feestscene, vorige keer al gemerkt.
Galaxy 6 is in de maak.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Is de nieuwe HTC One al op je kanaal te bewonderen Zeta?
nah, ben geen taarten persoonquote:Op maandag 17 maart 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
THEFXR, in de LIDL hebben ze nu trouwens ook een soort Zweedse actie of zo. Iig, ze hebben daar goeie amandeltaart met chocolade. Aanrader.
ik ookquote:Op maandag 17 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja sws man, uurtje terug.Ik ga nu Wolf of Wall Street kijken.
jij zou korting moeten krijgen als vaste klantquote:Op maandag 17 maart 2014 00:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kijk Flubber en eet quarter pounders.
Eigenlijk wel ja. Deze week al 3x geweestquote:Op maandag 17 maart 2014 00:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij zou korting moeten krijgen als vaste klant
still bulking?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Deze week al 3x geweest
Yup. Ga nog wel een jaartje door denk ik. Ga nu rustig met rond de 1kg per maand erbij, dus niet al te veel vet.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup. Ga nog wel een jaartje door denk ik. Ga nu rustig met rond de 1kg per maand erbij, dus niet al te veel vet.
Arnhem is wel oké, maar voor de echt goeie feestjes moet je naar Nijmegen naar doornroosje. Al komt het seizoen voor de illegale raves er ook weer aan. Wat dat betreft is er wel een aardige scenequote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah.. Ik ga dat eens proberen logeer nu praktisch naast een goedkope gym maar die is 10x niks basic fit ben ik abonnee en het is op loopafstand.hopelijk is die beter dan die in schiedam. Arnhem is wel lekker man qua feestscene, vorige keer al gemerkt.
Dankje nog maar 3 maandjesquote:Op zondag 16 maart 2014 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alvast voor JB & Etha.
http://9gag.com/gag/a2NLOD1
pics or it didn't happenquote:Op maandag 17 maart 2014 08:00 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk aardappeltjes gelegd sochtends
Past er moeilijk op, waren flinke jongensquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Past er moeilijk op, waren flinke jongens
Heee heb jou wel gemist jongen!quote:Op maandag 17 maart 2014 08:32 schreef Awesome_ het volgende:
Goedemoggel! Bijna weekend jonges
whehee
Aaah leuk! In de koopgootquote:Op maandag 17 maart 2014 08:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed hoor lieverd
Ben lekker wezen shoppen met me dinnetje
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:31 schreef Ethanolic het volgende:
Gvd alsof we bij t koffiezetapparaat staan. Heb me niet voor niets ziek gemeld!
Nee bij Alexandrium. Samen gezellig naar de primark en daarna lekker bijtanken bij de Macquote:Op maandag 17 maart 2014 08:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaah leuk! In de koopgoot
Heb je een patatje gehaald bij de Bram? Zou moorden voor een patatje van de Bram man
Beetje keelpijn, etc etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziek? wat hebbie dan?
Sterkte bro
wat hebtie Jacky?
Aanstelleritus.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziek? wat hebbie dan?
Sterkte bro
wat hebtie Jacky?
Damn, in het weekend naar de Primark bij Alexander, u Sir, are a soldier.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee bij Alexandrium. Samen gezellig naar de primark en daarna lekker bijtanken bij de Mac
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje keelpijn, etc etc.
RIP in pieces Ethan
aaaah heheh lol. Je hebt niks anders gehoort zeker gisteren lolquote:Op maandag 17 maart 2014 08:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aanstelleritus.
Ernstige ziekte.
Much sneeze
Very pain
Zo erg vind ik het niet eens, het was ook mijn ideequote:Op maandag 17 maart 2014 08:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn, in het weekend naar de Primark bij Alexander, u Sir, are a soldier.
Je bent zelf een scheetje dus niks bahquote:
lol primark manquote:Op maandag 17 maart 2014 08:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het niet eens, het was ook mijn ideeCheap ass shirtjes kopen en tieten kijken
inbe4 Weissman is homo/fag/gay
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor betaquote:Op maandag 17 maart 2014 08:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol primark man
pls go, dit is geen plaats voor beta's
Van het weekend thuis gezeten met een buikgriep, goed begin van de cut want 3 kilo afgevallenquote:Op maandag 17 maart 2014 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
aaaah heheh lol. Je hebt niks anders gehoort zeker gisteren lol
[ afbeelding ]
ff serieus. Als mannen ziek zijn is het gewoon veel erger srs. dat is gewoon zo
wees maar lief voor hem![]()
Doe normaal man je bent toch geen kleuterquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor beta![]()
[ afbeelding ]
Nog een manlet gespotquote:Op maandag 17 maart 2014 09:37 schreef H1N1 het volgende:
Iemand Beta vinden vanwege z'n lengte. Echt weer Fok.
Hieronder begint de masterrace/manlet discussie weer.
Geen van die drie, vraag me af welke bronnen jij hebt.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor beta![]()
[ afbeelding ]
true datquote:Op maandag 17 maart 2014 09:47 schreef VMSDKR het volgende:
Primark, damn. Toen ik daar eens met m'n ex was brak het zweet me gewoon uit - zoveel lowlife per vierkante meter kan ik niet handelen.
Klopt, 1,81.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nog een manlet gespot
Voor de rest heb je gelijk, ik vind die discussie ook nergens op slaan.
Al is fathank de enige toffe manlet hier.
moet je voor inloggen en geen zin om geregistreed te staan op zo'n anabolennetwerk dan weet je zeker dat je keer politiebezoek krijgt vanwege je illegale creatinegebruikquote:Op maandag 17 maart 2014 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)shoot-egypte-362472/
Wat dan? Laag? Of hoog?quote:
Zo een ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:44 schreef fathank het volgende:
Zo'n leuk weegschaaltje die ook kan printen?
Kun je nog beter een bingomachine gebruiken, die zijn consistenter in resultaat.
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 10:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee verder. Vind het gew grappig om te zien1500kCal is hier ong 1,8 maaltijd
Kom ff langs, geef ik je een griepvirus, scheelt je 3 kilo in 2 dagenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:51 schreef JackieBrown het volgende:
Qua omtrek ben ik zo'n 8 cm op mn buik kwijt, taille ook, heupen 4 cm (![]()
)
dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:42 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon high rep laag gewicht gaan doen
Jij gooide hier laatst toch iets neer van Syzygy? Zijn daar nog mixjes van op Soundcloud te vinden?quote:
Mixjes zijn er niet volgens mij, het is een promotiekanaal / label, geen producer of DJ.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij gooide hier laatst toch iets neer van Syzygy? Zijn daar nog mixjes van op Soundcloud te vinden?
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hahaah etha doel je op tog??
vet grappig
ho verkeerde accountquote:Op maandag 17 maart 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
Jmf volges mij ben je echt sukkeltja hahah
Jij klinkt ook al als iemand die geen DROOGSCHEMA doet van fitness-island..quote:Op maandag 17 maart 2014 11:02 schreef Drinky het volgende:
1e dag cut/recomp, ga nu al dood van de honger
Hey weissman.. haha klopt wel.beetje.hoor, haha laterzquote:Op maandag 17 maart 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
Jmf volges mij ben je echt sukkeltja hahah
quote:Droog trainen wil zeggen dat je traint om de spieren beter tot uiting te laten komen door voornamelijk lichaamsvet te verbranden. Het primaire doel hierbij is dus het verbeteren van de spierdefinitie en niet zozeer het massaler / groter maken van de spieren. Droog trainen betekent dat met relatief lichte gewichten relatief veel reps / herhalingen worden gemaakt. Tevens dienen de oefeningen in een hoog tempo uitgevoerd te worden zonder tussendoor veel rust te nemen. Op deze manier wordt lichaamsvet optimaal verbrand. Wel moet altijd goed gelet worden op de voorgeschreven houding bij een oefening. Dit ter voorkoming van blessures. Een goede ondersteuning bij het droog-trainen met gewichten kan zijn: Hardlopen/joggen, fietsen, zwemmen of andere cardio-bewegingsvormen. Uiteraard is het ook mogelijk een combinatie van deze bewegingsvormen toe te passen. De instructeurs op de sportschool kunnen je helpen bij het samenstellen van een programma dat het beste bij je past en jou kan helpen jouw persoonlijke doelen te bereiken. - See more at: http://www.fitness-island(...)sthash.UWIQ5fcP.dpuf
welke pollquote:Op maandag 17 maart 2014 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ga haten, poll liegt niet. Iedereen stemt op mij omdat ik gewoon lekker gewoon blijf!
Wel sinds de start van de gym denkquote:Op maandag 17 maart 2014 11:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoelang zijn wij al vrienden eigenlijk JB?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Ethanolic het volgende:
mijn fitnessinstructeur bij fitforfree (175, 75kg, 12% mirin) zegt dat ze de kippen bij de aldi whey voeren waardoor ze een soort supereieren leggen? Iemand bron?
quote:
Gew uitkering ja tochquote:Op maandag 17 maart 2014 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Heb je geen kankermoer te doen ofzo? Ga werken.
Ik zit tenminste in de ziektewet.
Ja ik ben serieus, mop, ik ben 1m62 met bijbehorend gewicht (ghehe) en zittend beroep hequote:Op maandag 17 maart 2014 11:09 schreef Drinky het volgende:
Lol JB, 1500kcal sirri? Doe je ook aan bruto/netto kcal of gewoon 1500 ongeacht activiteit?
Dat is net meer dan een maaltijd
Etha gecondoliseerd
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |