Dankje nog maar 3 maandjesquote:Op zondag 16 maart 2014 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alvast voor JB & Etha.
http://9gag.com/gag/a2NLOD1
pics or it didn't happenquote:Op maandag 17 maart 2014 08:00 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk aardappeltjes gelegd sochtends
Past er moeilijk op, waren flinke jongensquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Past er moeilijk op, waren flinke jongens
Heee heb jou wel gemist jongen!quote:Op maandag 17 maart 2014 08:32 schreef Awesome_ het volgende:
Goedemoggel! Bijna weekend jonges
whehee
Aaah leuk! In de koopgootquote:Op maandag 17 maart 2014 08:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed hoor lieverd
Ben lekker wezen shoppen met me dinnetje
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:31 schreef Ethanolic het volgende:
Gvd alsof we bij t koffiezetapparaat staan. Heb me niet voor niets ziek gemeld!
Nee bij Alexandrium. Samen gezellig naar de primark en daarna lekker bijtanken bij de Macquote:Op maandag 17 maart 2014 08:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaah leuk! In de koopgoot
Heb je een patatje gehaald bij de Bram? Zou moorden voor een patatje van de Bram man
Beetje keelpijn, etc etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziek? wat hebbie dan?
Sterkte bro
wat hebtie Jacky?
Aanstelleritus.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziek? wat hebbie dan?
Sterkte bro
wat hebtie Jacky?
Damn, in het weekend naar de Primark bij Alexander, u Sir, are a soldier.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee bij Alexandrium. Samen gezellig naar de primark en daarna lekker bijtanken bij de Mac
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje keelpijn, etc etc.
RIP in pieces Ethan
aaaah heheh lol. Je hebt niks anders gehoort zeker gisteren lolquote:Op maandag 17 maart 2014 08:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aanstelleritus.
Ernstige ziekte.
Much sneeze
Very pain
Zo erg vind ik het niet eens, het was ook mijn ideequote:Op maandag 17 maart 2014 08:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn, in het weekend naar de Primark bij Alexander, u Sir, are a soldier.
Je bent zelf een scheetje dus niks bahquote:
lol primark manquote:Op maandag 17 maart 2014 08:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het niet eens, het was ook mijn ideeCheap ass shirtjes kopen en tieten kijken
inbe4 Weissman is homo/fag/gay
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor betaquote:Op maandag 17 maart 2014 08:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol primark man
pls go, dit is geen plaats voor beta's
Van het weekend thuis gezeten met een buikgriep, goed begin van de cut want 3 kilo afgevallenquote:Op maandag 17 maart 2014 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
aaaah heheh lol. Je hebt niks anders gehoort zeker gisteren lol
[ afbeelding ]
ff serieus. Als mannen ziek zijn is het gewoon veel erger srs. dat is gewoon zo
wees maar lief voor hem![]()
Doe normaal man je bent toch geen kleuterquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor beta![]()
[ afbeelding ]
Nog een manlet gespotquote:Op maandag 17 maart 2014 09:37 schreef H1N1 het volgende:
Iemand Beta vinden vanwege z'n lengte. Echt weer Fok.
Hieronder begint de masterrace/manlet discussie weer.
Geen van die drie, vraag me af welke bronnen jij hebt.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor beta![]()
[ afbeelding ]
true datquote:Op maandag 17 maart 2014 09:47 schreef VMSDKR het volgende:
Primark, damn. Toen ik daar eens met m'n ex was brak het zweet me gewoon uit - zoveel lowlife per vierkante meter kan ik niet handelen.
Klopt, 1,81.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nog een manlet gespot
Voor de rest heb je gelijk, ik vind die discussie ook nergens op slaan.
Al is fathank de enige toffe manlet hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |