Damn, in het weekend naar de Primark bij Alexander, u Sir, are a soldier.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee bij Alexandrium. Samen gezellig naar de primark en daarna lekker bijtanken bij de Mac
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje keelpijn, etc etc.
RIP in pieces Ethan
aaaah heheh lol. Je hebt niks anders gehoort zeker gisteren lolquote:Op maandag 17 maart 2014 08:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aanstelleritus.
Ernstige ziekte.
Much sneeze
Very pain
Zo erg vind ik het niet eens, het was ook mijn ideequote:Op maandag 17 maart 2014 08:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn, in het weekend naar de Primark bij Alexander, u Sir, are a soldier.
Je bent zelf een scheetje dus niks bahquote:
lol primark manquote:Op maandag 17 maart 2014 08:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het niet eens, het was ook mijn ideeCheap ass shirtjes kopen en tieten kijken
inbe4 Weissman is homo/fag/gay
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor betaquote:Op maandag 17 maart 2014 08:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol primark man
pls go, dit is geen plaats voor beta's
Van het weekend thuis gezeten met een buikgriep, goed begin van de cut want 3 kilo afgevallenquote:Op maandag 17 maart 2014 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
aaaah heheh lol. Je hebt niks anders gehoort zeker gisteren lol
[ afbeelding ]
ff serieus. Als mannen ziek zijn is het gewoon veel erger srs. dat is gewoon zo
wees maar lief voor hem![]()
Doe normaal man je bent toch geen kleuterquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor beta![]()
[ afbeelding ]
Nog een manlet gespotquote:Op maandag 17 maart 2014 09:37 schreef H1N1 het volgende:
Iemand Beta vinden vanwege z'n lengte. Echt weer Fok.
Hieronder begint de masterrace/manlet discussie weer.
Geen van die drie, vraag me af welke bronnen jij hebt.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf korter zijn dan 1.60/aan de ketting liggen/onder de plak zitten en mij uitmaken voor beta![]()
[ afbeelding ]
true datquote:Op maandag 17 maart 2014 09:47 schreef VMSDKR het volgende:
Primark, damn. Toen ik daar eens met m'n ex was brak het zweet me gewoon uit - zoveel lowlife per vierkante meter kan ik niet handelen.
Klopt, 1,81.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nog een manlet gespot
Voor de rest heb je gelijk, ik vind die discussie ook nergens op slaan.
Al is fathank de enige toffe manlet hier.
moet je voor inloggen en geen zin om geregistreed te staan op zo'n anabolennetwerk dan weet je zeker dat je keer politiebezoek krijgt vanwege je illegale creatinegebruikquote:Op maandag 17 maart 2014 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)shoot-egypte-362472/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |