Geen gym, wel Tennetquote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik breng de week door in arnhem, iemand een gym om aan te raden?
Ga je nu echt bij de landmacht??quote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik breng de week door in arnhem, iemand een gym om aan te raden?
Lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lekker hoorwtf wist niet dat Cor een gym hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Minder wijd staan met dl.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar? Wat doen jullie tegen bloedende schenen? Ik heb echt geen zin om dooie schenen zo te krijgen...
[ afbeelding ]
#dedication
Knieën niet (te ver) over de bar laten komen. Bekijk op youtube DL tutorial van Richard Hawthorne aka 'the Ant'.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar? Wat doen jullie tegen bloedende schenen? Ik heb echt geen zin om dooie schenen zo te krijgen...
[ afbeelding ]
#dedication
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
De stang gewoonweg niet tegen je schenen aanleggen in de startpositie maar wat er vanaf; wat eigenlijk ook optimaal is. Hij hoeft namelijk niet langs je schenen te schuren.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
#dedication
quote:Deze tijde doen me denke aan hoe ik vroeger leevde altijd feeste enzo gewoonn nie boeie dat andere wat denke en gewoon gaan ik neuqte iedereeeen gewn en ging gewn bleezit me me mattie maar die tijde zein voorbij. ik moet nu gewoon volwasse worden heb nu ook een baan bij de fabriek na beetje probere
luf gehandicaptecentrum woensel
mis u one lofe bob merly
rip in peace jody
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |