niet vergeten te taggen!quote:Op zondag 16 maart 2014 08:59 schreef Herqules het volgende:
[..]
Zo mooi dit
Echt helemaal waar ook gewoon
Vind je het erg als ik dit plaatje deel op facebook?
Die add krijg ik ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
Google heeft wel een goed profiel van je altijd.. krijg net deze ad:
[ afbeelding ]
Zondags ga ik gewoon shirtless.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef Montelly het volgende:
#tanktopcrew checking in, dang ik zie er sickcunt uit, bijna Jaco
[ afbeelding ]
Normaal ben ik een rustige jonge, maar met tanktop aan..pff
Ook beestquote:
Geen gym, wel Tennetquote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik breng de week door in arnhem, iemand een gym om aan te raden?
Ga je nu echt bij de landmacht??quote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik breng de week door in arnhem, iemand een gym om aan te raden?
Lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lekker hoorwtf wist niet dat Cor een gym hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Minder wijd staan met dl.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar? Wat doen jullie tegen bloedende schenen? Ik heb echt geen zin om dooie schenen zo te krijgen...
[ afbeelding ]
#dedication
Knieën niet (te ver) over de bar laten komen. Bekijk op youtube DL tutorial van Richard Hawthorne aka 'the Ant'.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar? Wat doen jullie tegen bloedende schenen? Ik heb echt geen zin om dooie schenen zo te krijgen...
[ afbeelding ]
#dedication
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
De stang gewoonweg niet tegen je schenen aanleggen in de startpositie maar wat er vanaf; wat eigenlijk ook optimaal is. Hij hoeft namelijk niet langs je schenen te schuren.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
#dedication
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |