Is de nieuwe HTC One al op je kanaal te bewonderen Zeta?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef ZetaOS het volgende:
Dat ziet er niet best uit...https://twitter.com/CoinexPW
owow
Wat vind je er precies zo lekker aan?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah.. Ik ga dat eens proberen logeer nu praktisch naast een goedkope gym maar die is 10x niks basic fit ben ik abonnee en het is op loopafstand.hopelijk is die beter dan die in schiedam. Arnhem is wel lekker man qua feestscene, vorige keer al gemerkt.
Galaxy 6 is in de maak.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Is de nieuwe HTC One al op je kanaal te bewonderen Zeta?
nah, ben geen taarten persoonquote:Op maandag 17 maart 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
THEFXR, in de LIDL hebben ze nu trouwens ook een soort Zweedse actie of zo. Iig, ze hebben daar goeie amandeltaart met chocolade. Aanrader.
ik ookquote:Op maandag 17 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja sws man, uurtje terug.Ik ga nu Wolf of Wall Street kijken.
jij zou korting moeten krijgen als vaste klantquote:Op maandag 17 maart 2014 00:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kijk Flubber en eet quarter pounders.
Eigenlijk wel ja. Deze week al 3x geweestquote:Op maandag 17 maart 2014 00:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij zou korting moeten krijgen als vaste klant
still bulking?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Deze week al 3x geweest
Yup. Ga nog wel een jaartje door denk ik. Ga nu rustig met rond de 1kg per maand erbij, dus niet al te veel vet.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup. Ga nog wel een jaartje door denk ik. Ga nu rustig met rond de 1kg per maand erbij, dus niet al te veel vet.
Arnhem is wel oké, maar voor de echt goeie feestjes moet je naar Nijmegen naar doornroosje. Al komt het seizoen voor de illegale raves er ook weer aan. Wat dat betreft is er wel een aardige scenequote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah.. Ik ga dat eens proberen logeer nu praktisch naast een goedkope gym maar die is 10x niks basic fit ben ik abonnee en het is op loopafstand.hopelijk is die beter dan die in schiedam. Arnhem is wel lekker man qua feestscene, vorige keer al gemerkt.
Dankje nog maar 3 maandjesquote:Op zondag 16 maart 2014 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alvast voor JB & Etha.
http://9gag.com/gag/a2NLOD1
pics or it didn't happenquote:Op maandag 17 maart 2014 08:00 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk aardappeltjes gelegd sochtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |