Geen gym, wel Tennetquote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik breng de week door in arnhem, iemand een gym om aan te raden?
Ga je nu echt bij de landmacht??quote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lekker hoorwtf wist niet dat Cor een gym hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Minder wijd staan met dl.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar? Wat doen jullie tegen bloedende schenen? Ik heb echt geen zin om dooie schenen zo te krijgen...
[ afbeelding ]
#dedication
Knieën niet (te ver) over de bar laten komen. Bekijk op youtube DL tutorial van Richard Hawthorne aka 'the Ant'.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar? Wat doen jullie tegen bloedende schenen? Ik heb echt geen zin om dooie schenen zo te krijgen...
[ afbeelding ]
#dedication
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
De stang gewoonweg niet tegen je schenen aanleggen in de startpositie maar wat er vanaf; wat eigenlijk ook optimaal is. Hij hoeft namelijk niet langs je schenen te schuren.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
#dedication
quote:Deze tijde doen me denke aan hoe ik vroeger leevde altijd feeste enzo gewoonn nie boeie dat andere wat denke en gewoon gaan ik neuqte iedereeeen gewn en ging gewn bleezit me me mattie maar die tijde zein voorbij. ik moet nu gewoon volwasse worden heb nu ook een baan bij de fabriek na beetje probere
luf gehandicaptecentrum woensel
mis u one lofe bob merly
rip in peace jody
Waar ben je nu? Ben bij E5 nu, meesterlijke serie. Af en toe wel iets zweverig.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
True Detective is echt zo fucking briljant! Duister, naar, filosofisch. Makkelijk één van de beste series ooit.
Die intro song is ook zo ontzettend heerlijk;
wat is dat voor ziekte?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin nu aan e7. Hoezo zweverig?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ben je nu? Ben bij E5 nu, meesterlijke serie. Af en toe wel iets zweverig.
Krijg kanker.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:36 schreef seto het volgende:
indd goeie serie
wel jammer dat hart dood gaat aan het einde
Zieke wielen bra.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beter hou jij je kaolo smoelquote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
seto, Hart ging niet dood. Ik neem mijn woorden terug.
Beter ga je naar balaton sound festival. Mischien ga ik naar Sziget, nog best duur maar ken gelukkig wat mensen waar ik bij kan overnachten daar.quote:
Kom haten op mijn vorige username dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, sad brah. gewoon sad.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden eerlijk gezegd.
https://www.facebook.com/(...)09703&type=2&theater
Hoe is 't met je kiddo? edit: kut of was dat iemand anders?quote:
Dat was SunTzu. Close enough thoquote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe is 't met je kiddo? edit: kut of was dat iemand anders?![]()
Portugeesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom zou je die in het engels willen kijken
kracht zit hem juist in het spaanse
Aha, ik wist het.quote:
Ik zit bij Bullys. Klein hok met oude meuk en vooral op boksen mma etc gericht. Kost geen donder en kan er genoeg doen wat ik wil. Geen fancy apparatuur of sauna.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lekker hoorZiet er goed uit, beetje jammer dat t in Malburgen Oost isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Lol gewoon 4x op rij kampioenquote:
srs beetje teleurgesteld in die film. Ik dacht dat het vooral over geld ging, niet over drugs en hoeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
OMG; Wolf of Wall Street in 1080p kwaliteit.
Haha. Je moet dat interview met de echte dude eens zien. Epic.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
srs beetje teleurgesteld in die film. Ik dacht dat het vooral over geld ging, niet over drugs en hoeren.
ah.. Ik ga dat eens proberen logeer nu praktisch naast een goedkope gym maar die is 10x niks basic fit ben ik abonnee en het is op loopafstand.hopelijk is die beter dan die in schiedam. Arnhem is wel lekker man qua feestscene, vorige keer al gemerkt.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zit bij Bullys. Klein hok met oude meuk en vooral op boksen mma etc gericht. Kost geen donder en kan er genoeg doen wat ik wil. Geen fancy apparatuur of sauna.
Wil je een luxe gym met alles erop en eraan moet je of naar Indoor Action of heijenoord. In het centrum zit ook nog een basic fit die 24/7 open is dacht ik. Net buiten t centrum heb je ook nog een fitforfree. De laatste 2 ben ik nooit geweest.
Is de nieuwe HTC One al op je kanaal te bewonderen Zeta?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef ZetaOS het volgende:
Dat ziet er niet best uit...https://twitter.com/CoinexPW
owow
Wat vind je er precies zo lekker aan?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah.. Ik ga dat eens proberen logeer nu praktisch naast een goedkope gym maar die is 10x niks basic fit ben ik abonnee en het is op loopafstand.hopelijk is die beter dan die in schiedam. Arnhem is wel lekker man qua feestscene, vorige keer al gemerkt.
Galaxy 6 is in de maak.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Is de nieuwe HTC One al op je kanaal te bewonderen Zeta?
nah, ben geen taarten persoonquote:Op maandag 17 maart 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
THEFXR, in de LIDL hebben ze nu trouwens ook een soort Zweedse actie of zo. Iig, ze hebben daar goeie amandeltaart met chocolade. Aanrader.
ik ookquote:Op maandag 17 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja sws man, uurtje terug.Ik ga nu Wolf of Wall Street kijken.
jij zou korting moeten krijgen als vaste klantquote:Op maandag 17 maart 2014 00:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kijk Flubber en eet quarter pounders.
Eigenlijk wel ja. Deze week al 3x geweestquote:Op maandag 17 maart 2014 00:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij zou korting moeten krijgen als vaste klant
still bulking?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Deze week al 3x geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |