Het live concert is ook echt vet, ik moet die eigenlijk een keer converten naar mp3, Diesel Power Live krijg je kippenvel vanquote:
Inderdaad, dolle pret altijd op die machine.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
Ja heb nu vaste trainbuddy, dus ga lekker chest press doen, vind het trouwens een super oefening.
Beat je dan ook da beat??quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef fathank het volgende:
Alles van Pauly D. Ook te gebruiken onder de zonnebank
.
Dan verslijt hij snel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat gebeurt er als je teveel rug traint ?
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?quote:
Dan krijg je een v-shape zonder borst. Hebben veel van die chinezen (oude foto van Jackie Chan opzoeken!)quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?
Ik heb nog nooit echt dikke spierkwabben op iemands rug gezien, denk niet dat het heel snel buiten proportie raakt. Maar op den duur zul je denk ik wel gaan zien dat je bijv nog steeds een kippenborstje hebt terwijl je wel een brede rug hebt? Met van die vleugeltjes onder je oksels weetjewel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer als: train je teveel borst krijg je een apenhouding van. teveel armen staat ook zo lelijk. ben benieuwd hoe het er uitziet als je teveel rug traint. bestaat er uberhaupt iets als teveel rug trainen ?
Lijkt me dat je dan (van bovenaf gezien) een omgekeerde driehoek fysiek krijgt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
4 maart volgend jaar in Ahoyquote:
neequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zullen we het maar weer over kwark gaan hebben?
de duurdere = altijd beter zegt kerel in me gym ook hij squat 1100 kg zag hem vandag ook squaten ik werd helemaal hard hahahaquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef 16meter het volgende:
Welke tonijn is beter, die van de Aldi of toch John West?
Echte mannen vangen hun tonijn zelfquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef 16meter het volgende:
Welke tonijn is beter, die van de Aldi of toch John West?
wat de flap 1100kg wat een bezemquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
de duurdere = altijd beter zegt kerel in me gym ook hij squat 1100 kg zag hem vandag ook squaten ik werd helemaal hard hahaha
ja en dat is zonder handschoenenquote:
Laatst was er zo'n ecto joch die 40 kilo aan het deadliften was en had zo'n riem om.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef 16meter het volgende:
welke zemmel squat nou 1100kg
warmup met 1200 gek (wel met riem)
ik haal altijd eieren van euroshopper want daar zitten de meeste eiwitten in, dat zei iemand op een fitness forum
Als je zo gaat denken gaat het inderdaad niet lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:08 schreef star_gazer het volgende:
Ik zal nooit een echt beest zijn als Till Lindemann
wtf zonder handschoenen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ja en dat is zonder handschoenenziek veel respect voor hem maar hij traint ook al 8 jaar en is hellemaal clean
jha daarna was hij even helemaal kapot leek het hahaha maar na 2 minuten ruste slingerte hij alweer heen en weer door de gym ja echt een aap die manquote:
mijn fitnessinstructeur bij fitforfree (175, 75kg, 12% mirin) zegt dat ze de kippen bij de aldi whey voeren waardoor ze een soort supereieren leggen? Iemand bron?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef 16meter het volgende:
welke zemmel squat nou 1100kg
warmup met 1200 gek (wel met riem)
ik haal altijd eieren van euroshopper want daar zitten de meeste eiwitten in, dat zei iemand op een fitness forum
kweenie wist niet dat kippe dat lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mijn fitnessinstructeur bij fitforfree (175, 75kg, 12% mirin) zegt dat ze de kippen bij de aldi whey voeren waardoor ze een soort supereieren leggen? Iemand bron?
edit gespot!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kweenie wist niet dat kippe dat lekker
vonden haha vast vanille ofzo of miss mais smaak hahahahah maar ja zou je wel helpen bij je fitnisdoelen in 2011 kan niet genoeg eiwit eten maatje van me zit op 370 gram per dag nu hijs 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |