SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-03-2014 19:17:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wat een brave TT na die laatste posts
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
heb nog wel nagdacht maar kon zo snel niets bedenkenquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
waarom vertellen jullie me dit als deze dagen al voorbij zijn...quote:![]()
Het is hier dus een gewone "It is Saturday so I go for a 10km run" day'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Van langzaam lopen wordt je sneller.
Paar running friends van mij krijg ik dat alleen niet aan hun verstand en ze lopen dan ook steeds tegen blessures op.
/Mosterd na maaltijd post.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Antwoord op deze en gerelateerde posts. Lang verhaal; alleen lezen als je ervoor open staat (ofzo).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wil je toch wat vragenHoe denk je zélf dat die ontsteking is ontstaan? En hoe zou je het kunnen voorkomen als je weer hersteld bent?
Ik heb eens naar je Endomondo trainingen zitten kijken. Afgelopen zondag liep je, tijdens de CPC, 5km met een gemiddeld tempo van 5:40 min/km. Gemiddelde HR lag op 184.
Pak ik er wat willekeurige trainingen bij, en daar zie ik steeds hetzelfde: Tempo's tussen de 5:40 en ongeveer 6:00 min/km (met één uitschieter naar 6:30 min/km). Ook bij deze trainingen ligt je HR zo rond de 180.
Denk je niet dat je tijdens trainingen te hard gaat? Je intensiteit tijdens trainingen ligt vrijwel gelijk aan je wedstrijdintensiteit. Ik zou nog eens kritisch naar je trainingen kijken, voor jezelf duidelijk verschillende tempo's en daarbij horende trainingen gaan opstellen. En daarmee denk IK dat je al een heel eind verder gaat komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
MaleDuckquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
even uit nieuwsgierigheid,zonder te hoeven teuglezen.... wie zaten er allemaal in het team het eerste jaar?
DonVanelli
xzaz
Yuki
DJMO
En ik zei de gekZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Antwoord op deze en gerelateerde posts. Lang verhaal; alleen lezen als je ervoor open staat (ofzo).Je lat hoeft niet minder hoog, wel anders hoog. Mijn perfectionisme voed ik door te blijven verbeteren zonder blessures. Ben er trots op dat ik als niet-sporter inmiddels een jaar loop zonder noemenswaardige blessure. En juist als je het sporten zo hard nodig hebt moet je zuinig zijn op je lijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Antwoord op deze en gerelateerde posts. Lang verhaal; alleen lezen als je ervoor open staat (ofzo).Goed dat je eindelijk gaat proberen langzamer te lopen. Helpt echt. En wees dan trots dat jke weer een week blessurevrij hebt gelopen ofzo. Of dat je bij dat volgende evenement (wie weet de Marikenloop) weer super hebt gelopen. Of omdat je verder ging dan de vorige keer. Of omdat je niet hijgde na je LDL. Of. Of. Of. Leave your ego at the door, zeiden we bij het poker altijd. Geldt ook bij hardlopen. Dat gaat niet om ego, dat gaat om de lange termijn. Kijk daar naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees kritisch op je loopgroep die je eventueel gaat zoeken. Hoe snel gaan ze er? Niet te snel? Zijn er groepen met een andere snelheid? Dat soort dingen.
Maar goed dat je gaat werken! Top! Drink er één op vanavond.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Over 10km gesproken...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarom vertellen jullie me dit als deze dagen al voorbij zijn...![]()
Het is hier dus een gewone "It is Saturday so I go for a 10km run" day
Mag ik in de OP voor de Marikenloop, 18 mei?
• Yuki - 10 km
En in het kader van m'n vorige post: als 10km nog niet verantwoord is, wijzig ik 'm naar 5km.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
[..]
Antwoord op deze en gerelateerde posts. Lang verhaal; alleen lezen als je ervoor open staat (ofzo).Herkenbare dingen in je verhaal, zoals het moeite hebben met langzaam hardlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat je zelf best wat dingen mag uitvinden, ipv iedereen op zijn blauwe ogen geloven. M.a.w. van een keer verplicht weken rust nemen omdat je overtrained/overbelast bent leer je meer dan van het verhaal van iemand die dat heeft meegemaakt. Maar tegelijkertijd: advies hier is altijd goed bedoeld, dus af en toe luisteren naar iemand met hardloopervaring is niet verkeerd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 14-03-2014 20:14:27 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Niemand beweert overigens dat langzaam hardlopen makkelijk is. Je moet het een paar keer doen. Maar dan kan je het gewoon. En sommigen kunnen het na 5 keer. Anderen pas na 10 keer. Maar niemand kan het niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga het ook proberenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
Niemand beweert overigens dat langzaam hardlopen makkelijk is. Je moet het een paar keer doen. Maar dan kan je het gewoon. En sommigen kunnen het na 5 keer. Anderen pas na 10 keer. Maar niemand kan het niet.Maar dan wel morgen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
[..]
Antwoord op deze en gerelateerde posts. Lang verhaal; alleen lezen als je ervoor open staat (ofzo).Er is al redelijk wat, en inhoudelijk goed, op gereageerd, maar toch even mijn aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lopen (en sporten) een goede uitlaatklep is, en jij die nodig hebt, kan ik me volledig bij inkomen. Maar vergeet niet dat steeds pijntjes oplopen en geblesseerd raken ook een enorme mentale domper is. Je zult je motivatie (of je trotsheid) moeten gaan putten uit andere dingen (zoals Mossel al heel duidelijk aangaf)
Goed dat je "hulp wilt zoeken voor het langzamer lopen", maar dat zul je - uiteindelijk - toch echt zelf moeten gaan doen. Ik weet uit m`n eigen ervaring dat het in het begin echt heel moeilijk is om langzamer te lopen dan eigenlijk comfortabel voelt. Er is maar één manier: Gewoon doen. Als het zwaarder voelt? Tough.
Toen ik net begon liep ik ook 13km op 5:50 min/km. Nu doe ik diezelfde afstand bijna een minuut per kilometer langzamer en voelt véél comfortabeler. Het is een kwestie van wennen, en dat zul je misschien moeten gaan opbouwen. Hoe gek dat ook klinkt.
Nu weet ik zelf ook niet het fijne van HR, zeker niet in jouw situatie. Maar het lijkt me dat er toch altijd een (duidelijk) verschil in HR moet zijn tussen een loop op 5:30 min/km en 6:30 min/km. Dat is een te groot verschil om daar qua intensiteit niks van terug te kunnen zien (denk ik..). Maar goed, dat ga je dus al oplossen door zo nu en dan langzaam lopen af te wisselen met wat harder lopen :
Even voor de goede orde Yuki, met mijn opmerking wilde ik je niet in de zeik zetten o.i.d. Ik zie dat je het je het heel graag wilt (misschien iets te graag zelfs haha), en ik probeer op deze manier te helpen. Ik vroeg niet voor niets "Waar denk je dat het aan ligt?" - Stukje (zelf)reflectie om daar bewust van te worden en leerpunten uit te trekken en ik denk dat dat aardig gelukt is
[ Bericht 4% gewijzigd door Levitas op 14-03-2014 20:19:46 ]![]()
DonVanelli.....inderdaad! die liep vrij aardig volgens mij als mijn geheugen goed isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
MaleDuck
DonVanelli
xzaz
Yuki
DJMO
En ik zei de gek'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We moeten xzaz eigenlijk ook weer even contacten. Die was er vorig jaar ook bij, misschien wil ie wel weerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
MaleDuck
DonVanelli
xzaz
Yuki
DJMO
En ik zei de gek[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik haal nu de voldoening uit de wedstrijden waarbij je verbetering ook nog eens officieel gemeten én gepubliceerd wordt. Niks GPS glitch, gewoon een officiële HM in <vul tijd in> *trots* !!!![]()
2.14.55!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik haal nu de voldoening uit de wedstrijden waarbij je verbetering ook nog eens officieel gemeten én gepubliceerd wordt. Niks GPS glitch, gewoon een officiële HM in <vul tijd in> *trots* !!!
/trotsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En door gericht naar zo'n evenement te trainen wordt de waarde ook nog eens veel groter. Die dag MOET het gebeuren. Nog een extra dimensie. Dat maakt die langzame duurloopjes weer goed.![]()
Hear hearquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
En door gericht naar zo'n evenement te trainen wordt de waarde ook nog eens veel groter. Die dag MOET het gebeuren. Nog een extra dimensie. Dat maakt die langzame duurloopjes weer goed.
Ik train dan ook op een manier dat ik aan het eind, vlak voor een evenement, volledig op mijn training kan vertrouwen en voor mijzelf weet dat ik naar eer en geweten alles gegeven tijdens training'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb zonet een Zoladztest gedaan. Ziet er heel strak uit in endomondo.
http://www.endomondo.com/workouts/308576082/2165055heitieh![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/308576082/2165055Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tof!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/308576082/2165055![]()
Voor de Ekidenfans in Brabant, Eindhoven Atletiek houdt er ook een: http://www.ekideneindhoven.nl/index.htmlKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yuki, ik denk dat je goed bezig bent met een stukje bewustwording. Daar mag je trots op zijn.quote:
Een goede loopgroep herken je heel snel. Ik was afgelopen maandag nog geen half uur aan het lopen toen de trainer precies al mijn verbeterpunten op kon noemen. Wees dus selectief als je op zoek gaat. En je hebt hier kunnen lezen dat veel mensen tegen zo'n groep op zagen (brr...eng, nieuwe mensen) maar het uiteindelijk heel gezellig en leerzaam vonden.
Mijn dag vandaag, werken, eten, ruzie met mijn gps in Endomono dus gelopen met Runkeeper, ruzie met Runkeeper en uiteindelijk mijn rondje maar handmatig uitgestippeld om toch iets van registratie te hebben, op de bank geploft en hier bijgelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ekiden zou voor mij al lastig worden angezien de dag ervoor een bruiloft zou zijn, dit blijkt echter nu opdezelfde dag te zijn![]()
Hier hoef ik alleen nie bij te zijn van mijn vriendin dus wordt het toch ekiden die dag.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ekiden zou voor mij al lastig worden angezien de dag ervoor een bruiloft zou zijn, dit blijkt echter nu opdezelfde dag te zijn![]()
Hier hoef ik alleen nie bij te zijn van mijn vriendin dus wordt het toch ekiden die dag.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Idem, als je een keer een rondje samen wil lopen. Sowieso gaat lopen makkelijker in gezelschap, dus als je het lastig vindt om langzaam te lopen, zoek dan iemand op die je tegen kan houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef Gogo83 het volgende:
En ik bied me graag aan als langzaam-tempo-pacer hoor. Mocht je ooit eens in de buurt zijn Yuki.
Sterkte ermee!![]()
Hele late reactie. Langzamer lopen is goedDoor een "discusssie" hier ben ik langzamer lopen en dat wende snel. Weet niet of ik daardoor sneller ben geworden maar het gaat wel makkelijker.
McTwente (ofzo), aj ook uut Twente komt kunn we saamn jaagn of met de trein!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Iedereen die gereageerd heeft op m'n lange verhaal, waar ik nu naar kijk als een soort "anonieme doodlopers-bekentenis": ontzettend bedankt.
mossel in het bijzonder; je weet denk ik wel waaromen ik drink er 1 op zodra ik een langzame training gelopen heb
Maar ook Guard, gogo, pijll en anderen die ik misschien vergeet te noemen: bedankt!Klopt. Ik heb ergens in september/oktober gezegd: "als ik weer geblesseerd raak, waardoor ik stil kom te staan om later weeeeeeer vanaf 0 te moeten beginnen, dan is hardlopen niet mijn sport. Dan stop ik ermee."quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Er is al redelijk wat, en inhoudelijk goed, op gereageerd, maar toch even mijn aanvulling:
Dat lopen (en sporten) een goede uitlaatklep is, en jij die nodig hebt, kan ik me volledig bij inkomen. Maar vergeet niet dat steeds pijntjes oplopen en geblesseerd raken ook een enorme mentale domper is. Je zult je motivatie (of je trotsheid) moeten gaan putten uit andere dingen (zoals Mossel al heel duidelijk aangaf)
Nu is hier geen sprake van, maar het onderschrijft wel wat jij hierboven zegt. Ook nu is het een mentale domper.
Het zal wel even omschakelen zijn, om motivatie en trots te putten uit iets anders dan afstand/tempo. Maar die uitdaging ga ik graag aanKlopt ook. Ik moet langzamer lopen, zoals ook ik hiervoor al m'n snelheidsrecords brak. Die hulp zit 'm vooral in het helpen ervaren dat ik m'n km's ook langzaam kan lopen.quote:Goed dat je "hulp wilt zoeken voor het langzamer lopen", maar dat zul je - uiteindelijk - toch echt zelf moeten gaan doen. Ik weet uit m`n eigen ervaring dat het in het begin echt heel moeilijk is om langzamer te lopen dan eigenlijk comfortabel voelt. Er is maar één manier: Gewoon doen. Als het zwaarder voelt? Tough.
Toen ik net begon liep ik ook 13km op 5:50 min/km. Nu doe ik diezelfde afstand bijna een minuut per kilometer langzamer en voelt véél comfortabeler. Het is een kwestie van wennen, en dat zul je misschien moeten gaan opbouwen. Hoe gek dat ook klinkt.
In dat opzicht: gogo en pijll, weet wat je aanbiedtik kom er misschien wel op terug
En een loopgroep wil ik vooral weer opzoeken voor die variatie. Interval-trainingen vind ik lastig in m'n eentje. In een groep gaat dat makkelijker, weet ik uit ervaring.
Daarnaast is het lopen in een groep ook leuk en zijn alle tips over techniek etc mooi meegenomenDat dacht ik dus ook, maar mijn HR laat iets anders zien. Ik wil de gesuggereerde meetfout nog wel uitsluiten door een keer met de HR-band van een vriend te lopen; kijken of er dan een zelfde soort grafiek uit komt. Denk 't overigens wel, want met mijn eigen band heb ik heel geloofwaardige grafiekjes tijdens spinnen, roeien, crosstrainen, buiten fietsen...quote:Nu weet ik zelf ook niet het fijne van HR, zeker niet in jouw situatie. Maar het lijkt me dat er toch altijd een (duidelijk) verschil in HR moet zijn tussen een loop op 5:30 min/km en 6:30 min/km. Dat is een te groot verschil om daar qua intensiteit niks van terug te kunnen zien (denk ik..). Maar goed, dat ga je dus al oplossen door zo nu en dan langzaam lopen af te wisselen met wat harder lopen :
Maar hey, misschien zakt m'n hartslag wel als ik het langzamere lopen eens wat langer volhoud dan 1 rondje van 4kmDan ook voor de duidelijkheid: ik voelde me niet in de zeik gezet door je. No worries.quote:Even voor de goede orde Yuki, met mijn opmerking wilde ik je niet in de zeik zetten o.i.d. Ik zie dat je het je het heel graag wilt (misschien iets te graag zelfs haha), en ik probeer op deze manier te helpen. Ik vroeg niet voor niets "Waar denk je dat het aan ligt?" - Stukje (zelf)reflectie om daar bewust van te worden en leerpunten uit te trekken en ik denk dat dat aardig gelukt is
Het was wel even confronterend, in combinatie met het stukje bewustwording bij de fysio en de posts die volgden na de jouwe. Maar dat is goed.
De reden dat ik er iets bij zette over ervoor open staan, was aan iedereen gericht en hoofdzakelijk degenen die hier 1,5-2 jaar geleden ook al postten. Ik snap namelijk best dat er wat scepsis jegens mij ontstaan is in de loop van de tijd, omdat ik nogal wat adviezen naast me neergelegd heb.
Wijsheid komt met de jaren, ofzo...![]()
Mocht ik boos overgekomen zijn: dat was ik ookmaar niet op jou of anderen in het topic. Ik was pissig op mezelf.
Nog steeds wel een beetje, maar ik weet nu dat ik 't anders ga aanpakken. En dat helpt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Yuki, ik denk dat je trots op jezelf nag zijn, bewustwording is de eerste stap.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Mogguh. Zo banaantje is op. Zo even de gear in orde maken (lees rugzak met water) en dan moet die 35 maar...![]()
succes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Zo banaantje is op. Zo even de gear in orde maken (lees rugzak met water) en dan moet die 35 maar...
Hier zo eerst voor een medische test, en daarna trainen met de groep.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dit is 'm!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Zo banaantje is op. Zo even de gear in orde maken (lees rugzak met water) en dan moet die 35 maar...![]()
![]()
Go get themquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Zo banaantje is op. Zo even de gear in orde maken (lees rugzak met water) en dan moet die 35 maar...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Yuki, komt helemaal goed!De rest van het jaar gewoon blessurevrij!
Swets veel succes en plezier!Loop je in je eentje?
![]()
Succes Swetsie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi man! Ik zit nu aan de porridge en mag 5km minder dan jijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:38 schreef Swetsenegger het volgende:
F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi man! Ik zit nu aan de porridge en mag 5km minder dan jijquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij ook heel veel succes! Is dat de laatste superlange duurloop voor de M?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi man! Ik zit nu aan de porridge en mag 5km minder dan jij[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij ook succes!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi man! Ik zit nu aan de porridge en mag 5km minder dan jij
Het ligt er een beetje aan wanneer een lange duurloop een superlange duurloop wordt, maar in principe wel jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij ook heel veel succes! Is dat de laatste superlange duurloop voor de M?
Langste lange duurloop bedoel ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wanneer een lange duurloop een superlange duurloop wordt, maar in principe wel jasuperlang vind ik het sowieso
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
gels mee, sultana mee. Komt goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:48 schreef cafca het volgende:
Goed bezig Yuki, gaat goedkomen!
En Swets, 35km op alleen een banaan?![]()
Ik doe met je mee! Formule 1 nog afkijken en dan ook 35 lopen, laatste lange duurloop voor de marathon. Succes iig! Jij ook Yurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:38 schreef Swetsenegger het volgende:
The line is a dot to you!![]()
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi man! Ik zit nu aan de porridge en mag 5km minder dan jij
* ..-._---_-.- gaat de de-ochtend-na-het-uit-eten-gaan-verschijnselen wegontbijten, kind afzetten op het voetbalveld en dan op naar de funrun!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 07:57:50 ]![]()
Funrunners tot straks!
Kepler ook veel plezier met je loopje
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 08:05:35 ]![]()
Thanks all, en funrun-ze
Als ik zo eens naar mn schema kijk, is alles van 90 minuten tot en met 2,5 uur een lange duurloop, en alles langer dan 2,5 uur een hele lange duurloop. Althans, zo werkt het in mn hoofd![]()
Heeft een van jullie toevallig een extra spibelt die ik even zou kunnen gebruiken. Ben die van mij vergeten en wou wat fotootjes maken onderweg. Maar misschien dat een van de anderen ook wel telefoon mee hebben.![]()
Gisteravond snoeihard door m'n enkel geklapt. Ik stond even op m'n wreef ipv voetzool. Meteen ijs erop gedaan. Kan nu nauwelijks lopen![]()
Dat wordt een tijdje geen hardlopen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik heb geen extra Spibelt, wel een imitatie Spibelt (niet heel fijn) en nog van die armdingen. Ik neem wel wat mee.![]()
je zaterdagmorgenlogica klopt aardig hoor!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
Als ik zo eens naar mn schema kijk, is alles van 90 minuten tot en met 2,5 uur een lange duurloop, en alles langer dan 2,5 uur een hele lange duurloop. Althans, zo werkt het in mn hoofd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat is het voordeel daarvan ten opzichte van een normale?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:11 schreef YUR het volgende:
Ohja, goeie...vanmiddag die SPIbelt Endurance ff bestellen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat is het voordeel daarvan ten opzichte van een normale?quote:De Endurance SPIbelt™ is onze Premium waterafstotende SPIbelt, ook erg geschikt voor trailrunning.
De Endurance Belt in het zwart heeft een groter, waterafstotend, neopreen zakje dan de original en waterafstotende SPIbelt.
De elastieken band is breder dan bij de original SPIbelt: 3,8cm vs 2,4cm bij de original. Hierdoor is hij stabieler bij een zwaardere belading. Daarnaast is de sluiting zwaarder uitgevoerd.
De Endurance SPIbelt heeft 6 lusjes voor gelletjes in de elastieken band. Twee race-toggles waaraan u uw wedstrijdnummer kunt bevestigen zijn aan de elastieken band bevestigd.
Daarnaast heeft de Endurance belt voor de veiligheid twee reflecterende stroken op de voorkant van het zakje.
Er kunnen een iPhone, Blackberry, GSM, sleutels en tot 6 gel packs in de SPIbelt worden opgeborgen.
De SPIbelt rammelt niet wanneer u in beweging bent.
De SPIbelt is verstelbaar en past daardoor bij een heupmaat van 24" - 40+" (60cm - 100+cm).F means you're fucked![]()
Mja, valt niet tegen he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je zaterdagmorgenlogica klopt aardig hoor!
Alles groter, dus eigenlijk. Nee, ik denk dat ik nog steeds geen SPI-belt hoefquote:
sometime size mattersquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vooral voor bij de marathon...dan kan ik makkelijker de gelletjes meenemen, en mn telefoon (voor muziek op de evt moeilijke momenten in bijvoorbeeld het Kralingse bos).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Alles groter, dus eigenlijk. Nee, ik denk dat ik nog steeds geen SPI-belt hoefF means you're fucked![]()
Snap ik! In jouw geval zou ik er ook voor gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Vooral voor bij de marathon...dan kan ik makkelijker de gelletjes meenemen, en mn telefoon (voor muziek op de evt moeilijke momenten in bijvoorbeeld het Kralingse bos).
![]()
![]()
Mijlpaaltje weer marathonloperts, die langste LDL![]()
Ik ging gister mee met meneer naar de opticien want hij wilde een sportzonnebril op sterkte. Raden wie er met eentje naar buiten kwam? MoiEn hij is zoó cool
![]()
Ik vond het verder eens heerlijk om weer eens door te zakken vannacht. Heb me best een tijdje ingehouden met biertjes & maandenlang stond die vrijdagavond in het teken van die LDL (en dat gaat ie ook weer staan), maar even niet hoeven =![]()
Alhoewel dat stukje opoffering prima is bevallen hoor
Yuki, mooi verhaal. Langzame LDL pacer (ofwel: hobbelrondje) meldt zich. Maar je kunt het prima zelf!![]()
Oh ja, Yuki, hobbel met de Marikenloop lekker met ons mee! Wij gaan lekker langzaam
team hobbel girl power FTW!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja, Yuki, hobbel met de Marikenloop lekker met ons mee! Wij gaan lekker langzaam'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
team hobbel girl power FTW!!
Klikken op eigen risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:31 schreef Quoi het volgende:
Klikken op eigen risico
You did notSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klikken op eigen risico
Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dat op sterkte?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Extragratis zweet!quote:
quote:![]()
Mr Q heeft een andere bril met meekleurende glazen op sterkte (normale bril dus voor lopen en tevens zonnebril). Allemaal mogelijk.
Ik heb geen sterkte oid dus kon deze gewoon meenemen (met korting uiteraard)
Gups? Heb jij 'm ook?
![]()
Ik had ook op mooier weer gehoopt voor de funrun, maar goed, het is wat het is.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kijken of ik vanmiddag tijd over heb, ik win nu ook zo'n dingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:49 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Mr Q heeft een andere bril met meekleurende glazen op sterkte (normale bril dus voor lopen en tevens zonnebril). Allemaal mogelijk.
Gups? Heb jij 'm ook?
Nee, maar ik vind m wel heel coolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:49 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Gups? Heb jij 'm ook?
![]()
Ik ga vandaag langs de brillenwinkels fietsen, op jacht naar een sportzonnebril op sterkte
En toen was ik een halfuur te vroeg voor de looptraining, omdat ik per ongeluk gepland had op Google Maps fiets ipv auto. Camping in mah car.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Echt jammer dat het niet meer uitgezonden word.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik doe met je mee! Formule 1 nog afkijken en dan ook 35 lopen, laatste lange duurloop voor de marathon. Succes iig! Jij ook Yur![]()
Maar een perfect running day vandaag! Zonnetje schijnt, duurloop dag.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
uit nieuwsgierigheid...wat ben je daar ongeveer voor kwijt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:57 schreef Quoi het volgende:
Prijzen voor op sterkte zijn wel behoorlijk overigens. Blij met mijn hawkeyes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tof!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort samen eens een lekker rustig rondje maken
ThanksDik verdiend, na je HM van afgelopen zondag!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:18 schreef Quoi het volgende:
![]()
Mijlpaaltje weer marathonloperts, die langste LDL![]()
Ik ging gister mee met meneer naar de opticien want hij wilde een sportzonnebril op sterkte. Raden wie er met eentje naar buiten kwam? MoiEn hij is zoó cool
![]()
Ik vond het verder eens heerlijk om weer eens door te zakken vannacht. Heb me best een tijdje ingehouden met biertjes & maandenlang stond die vrijdagavond in het teken van die LDL (en dat gaat ie ook weer staan), maar even niet hoeven =![]()
Alhoewel dat stukje opoffering prima is bevallen hoorquote:Yuki, mooi verhaal. Langzame LDL pacer (ofwel: hobbelrondje) meldt zich. Maar je kunt het prima zelf!En ook Quoi en Gup: thanksquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja, Yuki, hobbel met de Marikenloop lekker met ons mee! Wij gaan lekker langzaam
[ Bericht 64% gewijzigd door Yuki op 15-03-2014 09:15:37 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ligt aan de keuze die je maakt. Op sterkte + meekleurend was 320 euro (per glas*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid...wat ben je daar ongeveer voor kwijt?) Alleen op sterkte is uiteraard een stuk goedkoper (100-150?).
Meekleurend houdt nu wel in dat je een alles-in-een bril hebt voor het sporten: als de zon niet en wel schijnt.
*gelukkig kreeg hij het 2e glas gratis![]()
![]()
Hoooooooly shit!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ligt aan de keuze die je maakt. Op sterkte + meekleurend was 320 euro (per glas*) Alleen op sterkte is uiteraard een stuk goedkoper (100-150?).
Meekleurend houdt nu wel in dat je een alles-in-een bril hebt voor het sporten: als de zon niet en wel schijnt.
*gelukkig kreeg hij het 2e glas gratis![]()
Tweede glas gratis is dan wel heel fijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles op eigen kosten, of doet de verzekering van mr.Q ook nog mee?
Toffe bril trouwens!
Jij gaat shinen bij de Ekiden
Klikken op eigen risico
Cool ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook nog steeds voor een zonnebril![]()
![]()
woo veel succes jullie extreem ver loperiken!
ik ga gewoon voor weer een lesje van Evy zometeen. Wel weer een weekje verder!![]()
![]()
Jij ook succes!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:37 schreef Twinky het volgende:
woo veel succes jullie extreem ver loperiken!
ik ga gewoon voor weer een lesje van Evy zometeen. Wel weer een weekje verder!
Ik ga zo ook. 7 a 8 kilometer. Nog bedenken welke muziek ik aan zet.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoooooooly shit!
Tweede glas gratis is dan wel heel fijn jaVerzekering: geen idee eigenlijk. Shinen: yeps!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles op eigen kosten, of doet de verzekering van mr.Q ook nog mee?
Toffe bril trouwens!
Jij gaat shinen bij de Ekiden
Hats, de sponsor van de Golden Ten is echt een aanrader dus, of was je daar al geweest?![]()
Beyonce- Survivor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:40 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Jij ook succes!
Ik ga zo ook. 7 a 8 kilometer. Nog bedenken welke muziek ik aan zet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou. Er was helemaal niemand. Tot tien over half tien gewacht, maar er was geen loper, geen organisatie, niks. Rondje gereden over het terrein nog, want wie weet, ook al had ik intussen al 50x gecheckt dat ik toch echt bij SnowLimits moest zijn (dat was dicht overigens). Dus toen maar weer naar huis gegaan. Ik begrijp er geen yota van.
Huh?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb twintig euro betaald voor een looptraining waarbij niemand kwam opdagen.Dus nu even mailen naar Run2Day want dit vind ik NIET leuk.
Nee, ik zou dat even checken! Benieuwd wat er misgegaan is![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gewoon weer eens een beetje zenuwen voor een wedstrijd. Eerste wedstrijd sinds tijden waar het gewoon echt om de tijd gaat en niet om het uitlopen. Om 1 uur van start![]()
![]()
Shit! Dat is raarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:58 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb twintig euro betaald voor een looptraining waarbij niemand kwam opdagen.Dus nu even mailen naar Run2Day want dit vind ik NIET leuk.
![]()
Kan je ze niet bellen? Misschien is het later op de dag nog, of morgen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb een heel duidelijk mailtje gehad met tijd & plaats en het staat ook zo op de website... Echt een beetje idioot dit. Ik heb ze gemaild, hopelijk reageren ze nog. Later op de dag & morgen kan ik er toch niet meer heen, dus het heeft geen haast. Ik wil alleen wel graag weten of de clinic geannuleerd is (en zo ja, mijn geld terug) of dat ik gewoon niet gemaild ben over de nieuwe startlocatie (en zo ja, waar dat dan is zodat ik volgende week wel goed zit).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Shit! Dat is raar![]()
Kan je ze niet bellen? Misschien is het later op de dag nog, of morgen?
Maar goed voorlopig zit ik even te balen op de bank want dit kon ik er eigenlijk net niet meer bij hebben.
Dit!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:28 schreef Quoi het volgende:
e kans om het weekend alsnog lekker te beg
En gewoon even de Run2Day bellen joh. Dat gaat sneller. En Run2Day kennende zeggen ze dan meteen dat ze je terugbetalen en met excuses enzoZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ja dit! Laat die stommerds je dag niet verpesten!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:28 schreef Quoi het volgende:
Sarasi, ga lekker zelf lopen! Je kans om het weekend alsnog lekker te beginnen![]()
Ja, ik wacht even tot mijn moeder wakker wordt en dan sleep ik haar mee voor een rondje. Heb zelf op Kardinge ook al even gerend om warm te blijven en dat was ook wel lekker. Het is gewoon zo stom dat ik al drie keer gedroomd heb dat ik het niet kon vinden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:28 schreef Quoi het volgende:
Sarasi, ga lekker zelf lopen! Je kans om het weekend alsnog lekker te beginnen![]()
Nu eerst maar even aan de chocomel.
Zou het even checken! Er zijn verzekeringen die een vergoeding hebben voor sportbril op sterkte; naast gewone brillen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Verzekering: geen idee eigenlijk. Shinen: yeps!
Hats, de sponsor van de Golden Ten is echt een aanrader dus, of was je daar al geweest?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja ze nemen dus niet op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit!
En gewoon even de Run2Day bellen joh. Dat gaat sneller. En Run2Day kennende zeggen ze dan meteen dat ze je terugbetalen en met excuses enzo
Wat een stomme situatie!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, ik wacht even tot mijn moeder wakker wordt en dan sleep ik haar mee voor een rondje. Heb zelf op Kardinge ook al even gerend om warm te blijven en dat was ook wel lekker. Het is gewoon zo stom dat ik al drie keer gedroomd heb dat ik het niet kon vinden.![]()
Nu eerst maar even aan de chocomel.
Straks lekker met je moeder lopen, veel plezier!!
![]()
sarasi.
Ik hoop dat je lekkee kan gaan rennen met je moeder en toch nog een beetje leuke dag hebt
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nou, de clinic schijnt afgelopen donderdag geannuleerd te zijn. Dus het lag niet aan mij, hoezee.
Maar, hoe kan het dat jij daar niet van op de hoogte gesteld bent dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef Sarasi het volgende:
Nou, de clinic schijnt afgelopen donderdag geannuleerd te zijn. Dus het lag niet aan mij, hoezee.
En wordt 'ie verplaatst, of krijg je je geld terug?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb verder nog geen idee, ik krijg straks een mailtje met meer info. Ze boden in ieder geval direct hun verontschuldigingen aan, en ik kan er inmiddels (wat chocomel al niet doet met je) eigenlijk ook wel weer om lachen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar, hoe kan het dat jij daar niet van op de hoogte gesteld bent dan?
En wordt 'ie verplaatst, of krijg je je geld terug?
Edit: Geld was nog niet geïncasseerd, dus dat blijf ik houden. Vanuit de winkel kunnen ze me eventueel doorverwijzen naar een andere loopgroep in de buurt. Waarom ik de mail niet ontvangen heb is een raadsel, maar de winkel in Groningen is een franchise dus iRun wist verder ook niet zoveel van de incasso ed. Dus geannuleerd wegens te weinig inschrijvingen. Jammer wel.
[ Bericht 21% gewijzigd door Sarasi op 15-03-2014 10:56:49 ]Your opinion of me is none of my business.![]()
Jammer inderdaad. Maar je hebt nu in ieder geval wel duidelijkheid.
Ik kon de eerste keer de startlokatie niet vindendat was ook tamelijk blond
Medische test, overgewicht, joh dat wist ik nog niet, bloeddruk perfect.
Daarna aan de warming up en starten met 5x2 min 1 min lopen en een stukje op hardste tempo wat je kunt.
Ik kon wel janken, ik kan de rest van de groep gewoon niet bijhouden. Ik heb mn eigen tempo en die lange latten die gaan veel sneller. Dat voelt zo frustrerend.
Als ik dan hoor dat met de huiswerktrainingen zij echt moeite hadden (5x 1m l/w en de andere dag 4x 2 min l/3 wandelen) en ik dat dan weer wel haal.
T voelt gewoon alsof ik er totaal niet bij hoor, want veel te langzaam, de slak.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
@Sarasi wat balen zeg en wat een verhaal.
Straks les 9 van Evy lopen, heb er zin in! Wel een beetje spierpijn van het squashen van gisteren maar dat komt vast goed.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Balen dat het niet hier in de buurt is anders konden we samen trage slak zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
Daarna aan de warming up en starten met 5x2 min 1 min lopen en een stukje op hardste tempo wat je kunt.
Ik kon wel janken, ik kan de rest van de groep gewoon niet bijhouden. Ik heb mn eigen tempo en die lange latten die gaan veel sneller. Dat voelt zo frustrerend.
Als ik dan hoor dat met de huiswerktrainingen zij echt moeite hadden (5x 1m l/w en de andere dag 4x 2 min l/3 wandelen) en ik dat dan weer wel haal.
T voelt gewoon alsof ik er totaal niet bij hoor, want veel te langzaam, de slak.komt goed, dan moeten ze maar even op je wachten. En jij had tenminste geen moeite met de training
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Niemand loopt hetzelfde tempo. Het gaat ook niet om snel lopen, maar om lekker lopen! Gewoon je eigen ding doen en niets aantrekkenvan prestaties van anderen. Zelfs Jero is niet altijd de snelste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
T voelt gewoon alsof ik er totaal niet bij hoor, want veel te langzaam, de slak.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Jij loopt dus een beter tempo, want jij houdt alle traingen vol. Misschien kunnen die latten wel goed voor de bus rennen maar daar gaat het niet om. Het gaat om doseren en uithoudingsvermogen en dat heb jij dus meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
Of lees ik t verkeerd?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ynske, laat je niet ontmoedigen door de rest! Herken het wel hoor, maar toch...
Ik heb er weer 7.61 zware kilometers op zitten. Ging niet vanzelf vandaag. Nu douchen en ontbijten.![]()
Zij lopen te snel, zij houden de training thuis niet vol.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
voor jou omdat je wel goed je energie en uithoudingsvermogen in weet te zetten!!
Maar ik snap je gevoel, ik zou daar zelf ook moeite mee hebben.
Oh en ik ben een lange lat van ruim 1.85 maar ben ook een slak!![]()
Laat die lange latten lekker snel zijn. Ieder heeft zijn eigen tempo. Als je er maar plezier in hebt! Je doet het voor jezelfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:
T voelt gewoon alsof ik er totaal niet bij hoor, want veel te langzaam, de slak.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vervelende situatie, maar gelukkig kun je er weer om lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb verder nog geen idee, ik krijg straks een mailtje met meer info. Ze boden in ieder geval direct hun verontschuldigingen aan, en ik kan er inmiddels (wat chocomel al niet doet met je) eigenlijk ook wel weer om lachen.
Edit: Geld was nog niet geïncasseerd, dus dat blijf ik houden. Vanuit de winkel kunnen ze me eventueel doorverwijzen naar een andere loopgroep in de buurt. Waarom ik de mail niet ontvangen heb is een raadsel, maar de winkel in Groningen is een franchise dus iRun wist verder ook niet zoveel van de incasso ed. Dus geannuleerd wegens te weinig inschrijvingen. Jammer wel.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
k wil dat shirt!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laat die lange latten lekker snel zijn. Ieder heeft zijn eigen tempo. Als je er maar plezier in hebt! Je doet het voor jezelf![]()
[ afbeelding ]
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ga ook maar weer beginnen met hardlopen. In 2012 alle Evylessen tot 5 km gedaan en twee wedstrijden gelopen (5 km). Toptijd destijds ongeveer 28,5 minuut. (toen ook actief hier meegepost)
Heb sinds een aantal maanden een baan waarbij ik vrijwel de hele dag achter de computer zit. De kilo's vliegen eraan en dat is knudde. Vind hardlopen niet leuk (daarom in 2013 er niks aan gedaan) maar het werkt welVanochtend gelijk m'n oude goedje uit de kast gehaald en gekeken wat ik kon (2,6 km in 19 minuten).
Wel geinig, ik liep over het fietspad en een tegemoetkomende oude man riep "ga zo door, ik zie de calorieën eraf vliegen" Gelijk steun bij de eerste keer dus![]()
Hiernaast nog actief met waterpolo, wedstrijdseizoen is een beetje aan het afronden dus de trainingen zullen ook wat makkelijker gaan worden. Mooie tijd dus om dat ergens te gaan compenseren![]()
![]()
Pas wel op met die afstanden gelijk op je oude schoenen. Je kan de conditie van de waterpolo wel hebben maar de belasting op de benen is weer groot aan het begin. En vooral omdat je op oudere schoenen loopt waar de demping al wel eens uit kan zijn na die lange poos in de kast te hebben gestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:43 schreef VKV het volgende:
Ik ga ook maar weer beginnen met hardlopen. In 2012 alle Evylessen tot 5 km gedaan en twee wedstrijden gelopen (5 km). Toptijd destijds ongeveer 28,5 minuut. (toen ook actief hier meegepost)
Heb sinds een aantal maanden een baan waarbij ik vrijwel de hele dag achter de computer zit. De kilo's vliegen eraan en dat is knudde. Vind hardlopen niet leuk (daarom in 2013 er niks aan gedaan) maar het werkt welVanochtend gelijk m'n oude goedje uit de kast gehaald en gekeken wat ik kon (2,6 km in 19 minuten).
Wel geinig, ik liep over het fietspad en een tegemoetkomende oude man riep "ga zo door, ik zie de calorieën eraf vliegen" Gelijk steun bij de eerste keer dus![]()
Hiernaast nog actief met waterpolo, wedstrijdseizoen is een beetje aan het afronden dus de trainingen zullen ook wat makkelijker gaan worden. Mooie tijd dus om dat ergens te gaan compenserenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh wat heerlijk was dat![]()
Kort kort, flauw zonnetje, lekker windje, polderlandschap, boerenlucht, water, 12 km
http://www.endomondo.com/workouts/308797531/6503018
En dat een wildvreemde dan roept "zo, jij bent afgevallen zeg!"
* De_kluizenaar zijn dag kan niet meer stuk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kleine 14 km gelopen vanmorgen. Het gevoel zei dat ik meer had gelopen, maar helaas. Volgende week maar wat verder gaan.![]()
Doe jij ook mee met Ekiden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Kort kort, flauw zonnetje, lekker windje, polderlandschap, boerenlucht, water, 12 km
* De_kluizenaar zijn dag kan niet meer stuk.
FOK!king held
Ik twijfel nog met inschrijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met Ekiden?
FOK!king held
Super om de Fokkers weer te meeten maar het parcours is echt niet leuk. En die peer pressure om snel te lopen voor het team he
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Die is moordend idd. Meedoen dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog met inschrijven.
Super om de Fokkers weer te meeten maar het parcours is echt niet leuk. En die peer pressure om snel te lopen voor het team he
Je bent lekker bezig jij trouwens!![]()
Vanmorgen maar even een paar nieuwe pantoffels gehaald bij RunnersWorld Amersfoort. De oude waren met zo'n 1000km toch echt wel op (vond ook de verkoper).
Een gezellig half uurtje later stond ik weer buiten met de opvolgers van mijn Saucony Triumph.
Links versie 10, rechts versie 11. Gewoon een versie upgrade dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GlenHighland op 15-03-2014 12:20:03 ]![]()
Niet zeuren en meedoenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
bewolkt weer hier en ik ga zo wedstrijd lopen die deels over duinen en het strand gaat. Dikke twijfels om voor kort-kort of lang/kort te gaan.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
Even creatief gedaan met startnummers en medailles.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja chef.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Leuk gedaan!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Erkenning uit onverwachte hoekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
* De_kluizenaar zijn dag kan niet meer stuk.
Oeh, dat ziet er leuk uit!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo toch maar in m'n eentje nog even een rondje maken. Zonnetje erbij, lekker rondjes om het voetbalveld rennen.
Kom je gewoon ook in Fok!king Determination! Dan hoef je niet zo hard, want volharding is dan al voldoendequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vanochtend met een vriend van me gelopen, het plan was een kilometer of 13. Halverwege een stukje route geïmproviseerd waardoor we een klein beetje anders liepen dan de bedoeling was. Vrij veel onverhard gelopen, nog een beetje gepraat over eventueel meedoen aan de 25km trail in Drenthe deze zomer en dat het op zich best mogelijk zou moeten zijn om een hm in minder dan 2 uur te lopen.
En dan zit je zo ineens op 21 km
Wat wel jammer is: ik bedacht dat ik op 21 km mijn horloge uit zou doen en dan wandelen we de laatste kilometer wel, want het beste was er sowieso wel af. Zie ik in Endomondo dus dat we 100 meter te vroeg waren, en nu telt-ie niet als best distance mee
http://www.endomondo.com/workouts/308804149/14083692
Wel wat blaartjes nu.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wat veel duo-startnummers alquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, als de een moet lopen, moet de ander mee om te rijden. En als die ander er dan toch al is, kan die net zo goed ook meelopen. Dus geven we ons meestal maar allebei opquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was niet bij de Safari run!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja, als de een moet lopen, moet de ander mee om te rijden. En als die ander er dan toch al is, kan die net zo goed ook meelopen. Dus geven we ons meestal maar allebei op[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
man man man, je 30KM en 35KM duurloop van elkaar scheiden met een PR op een HM is niet slim marathontrainingtechnisch gezien kwam ik vandaag op een heul HEUL pijnlijke manier achter. Afzien heeft voor mij een compleet nieuwe betekenis.
Al na een kilometer of 5 voelde ik dat het een zware dag ging worden, bij elke stap sleepte ik een sub 2 uur HM mee. Loodzware benen. Hoewel het op dat moment volgens de statistieken nog wel aardig ging. gemiddelde pace zo rond de 6:30 en HR keurig rond de 150. Tot zo'n 28KM was het ook allemaal nog wel te doen, maar daarna werd het echt zwaar, en de laatste 5KM heb ik louter op karakter uit kunnen lopen strompelen met een pace van rond de 7 minuten. En kiezeltje op de weg zorgde in dat stadium voor instant kramp in kuit en hamstring. En de hele familie met de hamer die vorig jaar Yur stonden op te wachten tijdens de marathon heb ik nu in de laatste 3KM een handje geschud. Die kunnen de 13e dus thuis blijven.
Na thuis komst even wat koolhydraten gegeten en gaan douchen. Onder de douche kotsmisselijk en ongeveer ALLES onder m'n navel doet zeer en schiet in een ernstige verkramping als ik er naar kijk.
Maar goed... hij staat op de teller die 35. Nu wel even goed nadenken hoe mijn trainingsprogramma er voor de komende 4 weken uit gaat zien want ik heb geen zin om tegen een overtraining of, erger, een zware blessure aan te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/308831957/819185
[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 15-03-2014 13:09:51 ]![]()
First things firstquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, maar werd het tijd om echt te gaan trainen voor CPC.en met Rondje NL ben je er wel gewoon weer rennend bij!
Swets, nu heb je die familie Hamer vast ontmoet. Hoef je ze tijdens de Marathon niet meer te groetennu lekker uitrusten!
Rustigaan je kilometers blijven maken nu, lijkt me. Snelheidstrainingen hoeven niet meer, dat werkt nu toch niet meer door. Wel sterk gedaan hoor tot nu toe!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
man man man, je 30KM en 35KM duurloop van elkaar scheiden met een PR op een HM is niet slim marathontrainingtechnisch gezien kwam ik vandaag op een heul HEUL pijnlijke manier achter. Afzien heeft voor mij een compleet nieuwe betekenis.
Al na een kilometer of 5 voelde ik dat het een zware dag ging worden, bij elke stap sleepte ik een sub 2 uur HM mee. Loodzware benen. Hoewel het op dat moment volgens de statistieken nog wel aardig ging. gemiddelde pace zo rond de 6:30 en HR keurig rond de 150. Tot zo'n 28KM was het ook allemaal nog wel te doen, maar daarna werd het echt zwaar, en de laatste 5KM heb ik louter op karakter uit kunnen lopen strompelen met een pace van rond de 7 minuten. En kiezeltje op de weg zorgde in dat stadium voor instantie kramp in kuit en hamstring. En de hele familie met de hamer die vorig jaar Yur stonden op te wachten tijdens de marathon heb ik nu in de laatste 3KM een handje geschud. Die kunnen de 13e dus thuis blijven.
Na thuis komst even wat koolhydraten gegeten en gaan douchen. Onder de douche kotsmisselijk en ongeveer ALLES onder m'n navel doet zeer en schiet in een ernstige verkramping als ik er naar kijk.
Maar goed... hij staat op de teller die 35. Nu wel even goed nadenken hoe mijn trainingsprogramma er voor de komende 4 weken uit gaat zien want ik heb geen zin om tegen een overtraining of, erger, een zware blessure aan te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/308831957/819185Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja! Lekker op 6.59min/km rondhobbelen daar met een zwoegende Gogo achter me aan!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
First things firsten met Rondje NL ben je er wel gewoon weer rennend bij!
Swets, nu heb je die familie Hamer vast ontmoet. Hoef je ze tijdens de Marathon niet meer te groetennu lekker uitrusten!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
2 Ekiden startnummersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
RD, mag dit in de OP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30[b]5 Juli 2014 - [url=www.rotterdamekiden.nl]Ekiden (Rotterdam)[/url][/b]
[*] Streamnl
[*] Levitas
[*] cafca (ovb)
[*] Zwabberhark
[*] Twinky
[*] pijll
[*] GlenHighland
[*] Debsterr
[*] Guard (ovb)
[*] hatsaflats (ovb)
[*] Yuki (ovb)
[*] Corniel
[*] Guppyfriend
[*] ..-._---_-.- (ovb)
[*] GotC
[*] YUR
[*] Jero_nimo
[*] Swetsenegger
[*] E.T.
[*] Daywalk3r (ovb)
[*] Quoi
[*] Mr. Quoi
[*] Lastpost
[*] Silk (ovb)
[*] Angel-A
[*] McTwente
[*] Murmeli
[*] TheWhiteCowboy
[*] MaleDuck
En nu al op 1 na evenveel deelnemers als vorig jaar, dat beloofd wat
[ Bericht 2% gewijzigd door MaleDuck op 15-03-2014 13:25:29 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ynske, de mensen voor mij hebben het allemaal heel mooi gezegd en ik kan er weinig aan toevoegen: de lange latten lopen nu lekker hard van stapel maar jij bent degene met de langste adem. Laat je niet gek maken door ze, alhoewel ik wel voor kan stellen dat het totaal niet fijn voelt, en loopt, om achterop te raken. Laat je niet ontmoedigen, doorzetten, we're with you girl!
Swets, kijk je uit!Ik bedoel, respect en zo, en succes met het uitrusten, dat ook, ik doe het je niet na, zou niet durven.
Ik ben net weer met de loopgroep geweest en het ging veel beter dan ik had verwacht. 10km gelopen en ik had er makkelijk nog wat kilometers aan kunnen en willen plakken. Heerlijk weer, mooie route met afwisselend verhard/onverhard. Fietsers die je aanmoedigen. En ik denk dat ik eindelijk m'n goede houding en loopstijl te pakken heb, zonder ervan buiten adem te raken. Toen we bijna terug waren merkte iemand zelfs op dat ik nog zo lekker licht aan het lopen was.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/308831920/11151289
Nu heb ik wel weer wat blaartjes op de plaats van m'n linkervoet waar ik altijd blaartjes heb als ik heb gelopen. Ene keer wat kleintjes, nu een wat grotere. Ik heb m'n schoenen sinds mei vorig jaar, toen ik begon met lopen. Moet ik al voorzichtig gaan denken over het aanschaffen van nieuwe of hoeft het niet per sé aan de schoen te liggen?![]()
@Swets, Een behoorlijke mega afstand gelopen![]()
Hopelijk herstel je snel. Succes ermee!!Ik ben geen OVB meerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
2 Ekiden startnummers
RD, mag dit in de OP:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Mooi lijstje MD!
Jeutje Swets!Ik bedacht me vanmorgen nog: mijn benen voelen nog wat zwaar en vermoeid en jullie gaan daarmee gewoon even 35 km lopen! Maar daar heb je ook voor getraind, dus dat is geen vergelijking. Maar dat die HM dan in je benen zit kan ik me wel een beetje voorstellen
No worries, je hebt het grootste deel van je training erop zitten. Even gas terug kan
![]()
![]()
quote:
Goed gedaan Swets. Nu afbouwen en de laatste 1 a 2 weken gaan taperen. Je M rustig starten en dan komt het helemaal goed.
* ..-._---_-.- komt net terug van minimeet/funrun. Het was leuk! Behalve dan de koprol aan het eind. Vol op mijn schouder geland en die begint nu aardig stijf te worden.![]()
Hoop dat niet te erg is met je schouder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Goed gedaan Swets. Nu afbouwen en de laatste 1 a 2 weken gaan taperen. Je M rustig starten en dan komt het helemaal goed.
* ..-._---_-.- komt net terug van minimeet/funrun. Het was leuk! Behalve dan de koprol aan het eind. Vol op mijn schouder geland en die begint nu aardig stijf te worden.
Wel props voor de afrol, zeer professioneel
Leuke ochtend idd
Als je lichaam daar om vraagt moet je dat doen. Goed hydrateren vandaag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga ff een uurtje of 2 naar bed denk ikJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, de funrun was fun
(Wij hadden helaas geen tijd meer op jullie te wachten en de verhalen over de koprol te horen, Kids zaten thuis op ons te wachten)![]()
Dat is een flinke club!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
2 Ekiden startnummers
RD, mag dit in de OP:
[ code verwijderd ]
En nu al op 1 na evenveel deelnemers als vorig jaar, dat beloofd wat
Vanmorgen met de loopgroep door het bos gelopen. Voor het eerst sinds de val op mijn knie 6 weken geleden durfde ik het weer aan. We hebben 3 verschillende trainers en de een is wat spartaanser dan de andere, je weet nooit wie je treft 's morgens. Vandaag hadden we de pittigste trainer. Eerst een stuk inlopen, dan wat oefeningen voor rompstabiliteit, weer een stukje lopen en wat loopscholing (ministry of silly walks vind ik dat altijd). Daarna interval: 30 seconden voluit, even bijkomen, dan 45 seconden, 60 seconden, 75 seconden en anderhalve minuut. En toen het hele riedeltje nog een keer, rek- en strekoefeningen bij een bruggetje en rustig uitlopen tot de parkeerplaats. Dit was een pittige training, maar hij is ook zo zwaar als je hem zelf maakt natuurlijk.
Mijn knie hield zich goed en het was heerlijk om weer eens voluit te gaan!
Donderdag mag ik naar een sportfysio omdat mijn knie nog elke avond warm en dik is, er zit vocht in als ik de hele dag gewerkt heb of een flink stuk gelopen. Misschien kan hij/zij me helpen met oefeningen en een schemaatje voor het lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijke loop gehad vanochtend, had de route iets verkeerd ingeschat en kwam uiteindelijk uit op 36,5 km. Ondanks de zware trainingsweek (in totaal 90k gelopen) ging het echt fantastischIk kon het tempo meer dan prima vasthouden en behalve een moeilijk momentje rond de 30 ging het eigenlijk gewoon vanzelf. Uiteindelijk een prima gemiddelde van 5.10 gehaald
Het vreemde is dat ik niks gegeten heb onderweg, en alleen maar een flesje AA heb gedronken. Had er eigenlijk ook weinig behoefte aan, zit er nu aan te denken dat dit misschien ook iets te maken heeft met mn vorige marathon. Toen heb ik vanaf het begin om de 30min een gelletje genomen en kwam uiteindelijk de man met de hamer tegen. Nu bijna hetzelfde tempo gelopen zonder eten en zonder problemen (vorige 35k ging hetzelfe)
Maar goed, vertrouwen in een goede marathon op 13 april groeit met de dagKomende weken rustig aan en over twee weken denk ik nog een 30er (met 10-15km op marathon tempo erin)
@Swets, vervelend om te lezen dat het zo slecht ging... Bedenk wel dat het beter kan gebeuren in een training dan in de wedstrijd, je lichaam wordt er alleen maar beter door! (moet je het lichaam wel rust gunnen komende dagen!) Hou gewoon de CPC aan als ijkpunt!The line is a dot to you!![]()
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pas wel op met die afstanden gelijk op je oude schoenen. Je kan de conditie van de waterpolo wel hebben maar de belasting op de benen is weer groot aan het begin. En vooral omdat je op oudere schoenen loopt waar de demping al wel eens uit kan zijn na die lange poos in de kast te hebben gestaan.is dat ook wanneer je je schoenen nog wel regelmatig gebruikt om stukken te wandelen?
![]()
Ik zie niet in wat er verkeerd aan is. Blijkbaar kun je 9km lopen in 7.22 gemiddeld. Prima conditie dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
Ik ben geen hardloper, maar heb vandaag ook even een stukje gedaan. Duidelijk geen conditie meer![]()
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind het nogal een eind voor iemand die nooit looptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
Ik ben geen hardloper, maar heb vandaag ook even een stukje gedaan. Duidelijk geen conditie meer![]()
[ afbeelding ]Met de conditie zal het wel meevallen.
![]()
Dat is misschien het gemiddelde, maar ik kan nog niet echt een goede snelheid vasthouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er verkeerd aan is. Blijkbaar kun je 9km lopen in 7.22 gemiddeld. Prima conditie dus.![]()
![]()
Met af en toe een stoplicht of een stukje wandelen tussendoor heb ik ook zulke grafieken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is misschien het gemiddelde, maar ik kan nog niet echt een goede snelheid vasthouden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belangrijkste is dat je lekker gelopen hebt en tevreden bent over wat je gedaan hebt.![]()
Oh ja, ik ben er wel tevreden over. Zodra ik buiten stond verdween het zonnetje en werd het een stuk kouder, ik was bijna terug naar huis gelopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Met af en toe een stoplicht of een stukje wandelen tussendoor heb ik ook zulke grafieken.
Belangrijkste is dat je lekker gelopen hebt en tevreden bent over wat je gedaan hebt.![]()
![]()
Helemaal niks mis mee. Je loopt sneller dan ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]En met je grafiekjes is ook niet zo veel aan de hand, je bent misschien wat te snel gestart waardoor je het niet vol kon houden maar als je rustiger start (en misschien met wat kortere afstanden/intervallen) is er niks aan de hand en kun je het prima volhouden zo te zien.
Respect voor de LDL lopers vandaag. 30+ kilometers vergt toch behoorlijk wat doorzettingsvermogen!
En ookvoor alle Start to runners. Er zullen altijd mensen zijn die harder lopen dan jij maar waar het om gaat is dat je het volhoud op jouw tempo.
Vanmorgen opgestaan met pijn in mijn hoofd en zou graag een rondje lopen om het er even uit te waaien maar morgen wedstrijd dus maar even niet doen. Net daarom toch maar even een paracetamol gepakt maar het voelt alsof dat deze keer niet zo heel veel gaat uitmaken.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Thanxquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee. Je loopt sneller dan ik.En met je grafiekjes is ook niet zo veel aan de hand, je bent misschien wat te snel gestart waardoor je het niet vol kon houden maar als je rustiger start (en misschien met wat kortere afstanden/intervallen) is er niks aan de hand en kun je het prima volhouden zo te zien.
Respect voor de LDL lopers vandaag. 30+ kilometers vergt toch behoorlijk wat doorzettingsvermogen!
En ookvoor alle Start to runners. Er zullen altijd mensen zijn die harder lopen dan jij maar waar het om gaat is dat je het volhoud op jouw tempo.
Vanmorgen opgestaan met pijn in mijn hoofd en zou graag een rondje lopen om het er even uit te waaien maar morgen wedstrijd dus maar even niet doen. Net daarom toch maar even een paracetamol gepakt maar het voelt alsof dat deze keer niet zo heel veel gaat uitmaken.
Het plan was eigenlijk om te proberen 30 minuten aan 1 stuk door te lopen, zonder breaks, maar dat plan was ik eigenlijk helemaal vergeten toen ik eenmaal liep![]()
![]()
Ik ging vanmorgen dus op jacht naar een sportzonnebril op sterkte! Dus vol goede moed naar winkelcentrum Kronenburg gefietst.
Bij Eyewish keken ze me heel schapig aan en moest ik maar kijken bij de gewone zonnebrillen die op sterkte leverbaar waren. Bij Pearle zeiden ze doodleuk dat ik op internet maar een montuur moest bestellen en dat ik daar dan wel de glazen kon laten regelen. Ja, maar dat wil ik dus juist niet, ik wil passen en alles! Bij Hans Anders heb ik het maar niet eens meer geprobeerd.
Ik dacht even aan opgeven, maar in winkelcentrum Rijkerswoerd zat ook nog een opticien, wist ik. Geen grote keten, dus misschien had ik daar meer geluk. En ja hoor! Ruimte keuzeVerschillende merken en mogelijkheden, fijn!
Ik heb een aantal modellen gepast, maar eigenlijk wist ik al meteen dat het de eerste bril die ik opzette moest wordenTot nu toe is dat altijd zo geweest, de eerste bril is altijd meen raak. Ik had m eigenlijk al min of meer gekozen, maar toen vertelde de opticien dat hij dezelfde bril ook nog in bestelling had staat, in twee andere kleuren. En toen ik heb besloten te wachten tot die twee ook binnen zijn, om dan te kiezen. Hij belt als ze binnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Even naar buiten om te wandelen kan ook, het hoeft niet altijd hard. Misschien waait de pijn je hoofd uit. Sterkte.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef Nanook24 het volgende:
Vanmorgen opgestaan met pijn in mijn hoofd en zou graag een rondje lopen om het er even uit te waaien maar morgen wedstrijd dus maar even niet doen. Net daarom toch maar even een paracetamol gepakt maar het voelt alsof dat deze keer niet zo heel veel gaat uitmaken.![]()
* Guard is even binnengelopen bij de opticien
En stond ook weer snel buiten
Vanaf 1 april is er een actie waardoor de zonnebrilglazen een stuk goedkoper zijn, dus wacht ik daar even op.
Maar heb al wel gezien dat dit weer een duur grapje gaat worden
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ging vanmorgen dus op jacht naar een sportzonnebril op sterkte! Dus vol goede moed naar winkelcentrum Kronenburg gefietst.
Bij Eyewish keken ze me heel schapig aan en moest ik maar kijken bij de gewone zonnebrillen die op sterkte leverbaar waren. Bij Pearle zeiden ze doodleuk dat ik op internet maar een montuur moest bestellen en dat ik daar dan wel de glazen kon laten regelen. Ja, maar dat wil ik dus juist niet, ik wil passen en alles! Bij Hans Anders heb ik het maar niet eens meer geprobeerd.
Ik dacht even aan opgeven, maar in winkelcentrum Rijkerswoerd zat ook nog een opticien, wist ik. Geen grote keten, dus misschien had ik daar meer geluk. En ja hoor! Ruimte keuzeVerschillende merken en mogelijkheden, fijn!
Ik heb een aantal modellen gepast, maar eigenlijk wist ik al meteen dat het de eerste bril die ik opzette moest wordenTot nu toe is dat altijd zo geweest, de eerste bril is altijd meen raak. Ik had m eigenlijk al min of meer gekozen, maar toen vertelde de opticien dat hij dezelfde bril ook nog in bestelling had staat, in twee andere kleuren. En toen ik heb besloten te wachten tot die twee ook binnen zijn, om dan te kiezen. Hij belt als ze binnen zijn.
Mooie bril! Ik blijf me verbazen over de service bij andere Eyewish vestigingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je bij een andere opticien wel goed geholpen werd. Zelf zou ik in alle gevallen voor blauw
gaan. Als je het niet weet gewoon even allebei passen en desnoods willekeurige mensen in de winkel om hun mening vragen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef Angel-A het volgende:
Even naar buiten om te wandelen kan ook, het hoeft niet altijd hard. Misschien waait de pijn je hoofd uit. Sterkte.Ik denk dat ik dat straks maar even ga doen ja.
Fijn zo'n meedenkende opticien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Guard het volgende:
Vanaf 1 april is er een actie waardoor de zonnebrilglazen een stuk goedkoper zijn, dus wacht ik daar even op.
Maar heb al wel gezien dat dit weer een duur grapje gaat worden
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Netjes dat ze dat alvast even melden! En heb je wel al iets gezien wat je bevalt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Guard het volgende:
Maar heb al wel gezien dat dit weer een duur grapje gaat worden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De 30km van vandaag zit er ook weer in. Er liepen er een paar mee die de 35km nog moesten/wilden doen. Heb er even aan gedacht om de laatste 5 er dan ook maar aan vast te plakken, maar ik moest te nodig kakken.
Op 29,8km kreeg ik ook ineens een krampscheut in mn kuit, de het kwam op zich wel aardig uit dat ik toch gewoon voor de 30 ben gegaan.
Mijlpaal van de dag: Over de 500km heen dit jaar
Ja dat wel, maar ik ga pas echt kijken in april, misschien hebben ze dan ook wat nieuwe modellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Netjes dat ze dat alvast even melden! En heb je wel al iets gezien wat je bevalt?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vond vooral de reactie van de Pearle bijzonder: "bestel maar ergens online". Hoe on-klantvriendelijk wil je het hebben?!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Mooie bril! Ik blijf me verbazen over de service bij andere Eyewish vestigingen.Fijn dat je bij een andere opticien wel goed geholpen werd. Zelf zou ik in alle gevallen voor blauw
gaan. Als je het niet weet gewoon even allebei passen en desnoods willekeurige mensen in de winkel om hun mening vragen.
Rood is zeker ook acceptabel hoor, maar als ik dan een kleur kan kiezen en ze zijn toch al besteld, dan wil ik daar wel even op wachtenzo op het plaatje lijkt blauw me net iets mooier/beter staan. Leukleuk! Al is wachten moeilijk
De mevrouw die me vandaag hielp keek ook een beetje meewarig toen ik vertelde dat ik mijn vorige (gewone en zonne) bril bij de eye wish had gekocht. "ja die kunnen die gebogen glazen niet eens bestellen, en die krijgen die actie prijs ook niet"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond vooral de reactie van de Pearle bijzonder: "bestel maar ergens online". Hoe on-klantvriendelijk wil je het hebben?!
Rood is zeker ook acceptabel hoor, maar als ik dan een kleur kan kiezen en ze zijn toch al besteld, dan wil ik daar wel even op wachtenzo op het plaatje lijkt blauw me net iets mooier/beter staan. Leukleuk!
Dat is dan wel een leuke inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kom je gewoon ook in Fok!king Determination! Dan hoef je niet zo hard, want volharding is dan al voldoende
Zo ik heb t van me afgedouched. Dinsdag ga ik weer, en zaterdag zien we het wel weer.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zoveel heb ik vorig jaar gelopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:32 schreef YUR het volgende:
De 30km van vandaag zit er ook weer in. Er liepen er een paar mee die de 35km nog moesten/wilden doen. Heb er even aan gedacht om de laatste 5 er dan ook maar aan vast te plakken, maar ik moest te nodig kakken.
Op 29,8km kreeg ik ook ineens een krampscheut in mn kuit, de het kwam op zich wel aardig uit dat ik toch gewoon voor de 30 ben gegaan.
Mijlpaal van de dag: Over de 500km heen dit jaar
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:41 schreef Angel-A het volgende:
Dat ziet er leuk uit als loopplek. Heb jaren van Amsterdam Noord naar mijn werk in Amstelveen gefietst, maar nooit bedacht dat je naast de Bosbaan ook een leuk park hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, toen was ik ook totaal niet geinteresseerd in lopen, dat scheelt
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
M'n ene gewone bril is van Het Huis/Eyewish, en m'n huidige van Pearle. Maar ik denk dat als ik weer een nieuwe wil, ik eerst naar de opticien ga waar ik vandaag ben geweest. Veel leuker, persoonlijker en mooiere keuze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:36 schreef Guard het volgende:
[..]
De mevrouw die me vandaag hielp keek ook een beetje meewarig toen ik vertelde dat ik mijn vorige (gewone en zonne) bril bij de eye wish had gekocht. "ja die kunnen die gebogen glazen niet eens bestellen, en die krijgen die actie prijs ook niet"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik woon hier nu bijna een jaar en het is echt mijn favoriete hang-out met lopen, fietsen, chillen, vliegeren, barbecuen en zonnen. Zelfs als het druk is in het bos zijn er plekken waar nauwelijks mensen zijn. En ik verdwaal er nog regelmatig, dat komt door al die watertjes waar niet altijd een brug over loopt, en er zijn veel paadjes die op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit als loopplek. Heb jaren van Amsterdam Noord naar mijn werk in Amstelveen gefietst, maar nooit bedacht dat je naast de Bosbaan ook een leuk park hebtOk, toen was ik ook totaal niet geinteresseerd in lopen, dat scheelt
![]()
Pak een schema uit de OP, anders kan je over 2 weken een maand niet meer lopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is misschien het gemiddelde, maar ik kan nog niet echt een goede snelheid vasthouden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Held. Geen last van de CPC?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:32 schreef YUR het volgende:
Mijlpaal van de dag: Over de 500km heen dit jaar![]()
![]()
Dik PR gelopen net tijdens de Plassenloop!
![]()
Officiële tijd nog niet binnen, maar de GPS gaf 46:38 aan. Dik twee minuten af van mijn vorige PR. Zal als de officiële tijd binnen is een wat langer verslagje maken!![]()
![]()
Nooooo. Mijn horloge komt vandaag maar ik ben op een verjaardag. En mijn huisgenoten hebben 'm de eerste keer niet aangenomen. Dus nu komt 'ie maandag.
Guppers ook al zo'n mooie bril!
@Quoi: nog niet geweest nee. De belastingdienst heeft me voor deze en komende maand budgettechnisch een beetje beperkt, dus ik moet even prioriteiten stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm, misschien niet het verstandigst na gisteren 1,5 uur "pádel", gisteravond een pokertoernooitje waarna ik nog welgeteld 3 uur had om te slapen, één kop koffie en nog geen ontbijt, maar als ik nú niet ga, ga ik vandaag helemaal niet meer. Dus op naar Week 4 dag 3, 5x 5´1´ en vooral proberen l a n g z a a m a a n t e d o e n
Alsof ik thuis komquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaha. Onder voorbehoud dan, weet echt niet of ik dan kan. Maar als ik kan doe ik mee. Leuk!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wel flauw trouwens dat Endomondo best veel van m'n eindsprint afsnoept in het grafiekje, vergeleken met Garmin connect:
Endomondo:
Garmin:![]()
(iets andere grafiekjes, omdat ik vergeten was om tussen warmlopen en rekken/strekken/loopscholing m'n Garmin was vergeten uit te zettenAls ik met Endomondo op eenzelfde manier wil zoomen komt er een "reset zoom" knopje voor m'n eindsprint.)
![]()
Waarom zou je een iPhone, Blackberry en GSM mee willen nemen, vraag ik mij dan afquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik mag van de fysio beginnen met wandelen. Gewoon wandelen, stevig doorlopen. Als dat goed gaat mag ik weer hardlopen.
Beginnend met les 1 van Evy![]()
![]()
Ik ga het ook wel doen, overigens, liever nu goed dan dat ik blijf sukkelen en niet pijnvrij kan lopen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Bij mij liep het ook in het begin helemaal in de soep. Ik ben toen begonnen met een half uur wandelen en heb elke training een minuut hardlopen eraan toegevoegd, 'op weg naar evy'. Het duurde lang maar was uiteindelijk wel dat wat ervoor gezorgd heeft dat ik met Evy verder konquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag van de fysio beginnen met wandelen. Gewoon wandelen, stevig doorlopen. Als dat goed gaat mag ik weer hardlopen.
Beginnend met les 1 van Evy![]()
![]()
Ik ga het ook wel doen, overigens, liever nu goed dan dat ik blijf sukkelen en niet pijnvrij kan lopen
Ook heb ik in die periode veel beter geleerd naar mijn lichaam te luisteren, omdat je zo weinig hardloopt en zo bezig bent met wat je lijf eigenlijk kan. Dus of je de volgende keer wel door kunt met nog een extra minuut, of dat je beter nog die drie keer 1 minuut loopt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hahaha. Onder voorbehoud dan, weet echt niet of ik dan kan. Maar als ik kan doe ik mee. Leuk!!
![]()
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter![]()
![]()
Swets, kepler en YURTop gedaan, jullie hebben weer de kilometers in de benen
Zonnebrillen..hmm..misschien ooit eens naar kijken.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter! Beterschaapjes
![]()
![]()
Jeetje stip!watskebeurt?
Nou, ik ben toch gaan hardlopen. Eerste interval viel wat langer uit dan gepland (8min ipv 6min), want mijn broertje belde, waar ik was.![]()
Voelt toch wel super lekker en het ging ook gewoon heel goed. Veel vlakker gelopen dan voor de coaching van mam en ook een veel beter vol te houden tempo kunnen vasthouden. Dus blij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.![]()
Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallenquote:). Doorgelopen, nog wat gedronken en toen naar huis gereden. Na het douchen kon ik niet eens meer zelf mijn sokken aantrekken. Diagnose volgt nog.
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallen). Doorgelopen, nog wat gedronken en toen naar huis gereden. Na het douchen kon ik niet eens meer zelf mijn sokken aantrekken. Diagnose volgt nog.
![]()
![]()
Oei, klote stipstreep... we duimen voor een goede afloop![]()
En hoewel sceptisch, hier nu ook een fan van langzaaaaaaamWas geen moment buiten adem en kon de laatste 5 minuten nog een "sprintje" trekken
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/308897508/14149185
Maar geen bekertjes op die manier
Damm dat klinkt niet leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Funrun, koprol, boem. In eerste instantie leek het mee te vallen (ik zei vallen). Doorgelopen, nog wat gedronken en toen naar huis gereden. Na het douchen kon ik niet eens meer zelf mijn sokken aantrekken. Diagnose volgt nog.
Koprollen maken is voor kinderen joh!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter
Tis dat ik een keer een nieuwe afstand heb aangetikt, maar doe het verder al een tijdje zonder bekertjes, en het lopen is nog steeds leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef flipsen het volgende:
En hoewel sceptisch, hier nu ook een fan van langzaaaaaaamWas geen moment buiten adem en kon de laatste 5 minuten nog een "sprintje" trekken
![]()
Maar geen bekertjes op die manier
Lijkt alsof daar een atletiekbaan in het bos is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef flipsen het volgende:
![]()
Maar geen bekertjes op die manierIt has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ai, da's niet funny! Beterschap!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Funrunkoprolschouder werd toch wel erg stijf en pijnlijk. Stipstreep zit nu bij de SEH. Röntgenfoto's zijn gemaakt, nu wachten op de dokter![]()
*proest....quote:
Gelukkig is je gevoel voor humor nog intactMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is de oprit van een hotel, maar je kan langs 2 kanten en zo heb je een mooi rondje, van nét geen 500m (dus makkelijk kilometers tellen).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Lijkt alsof daar een atletiekbaan in het bos is?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Allemaal leuke verhalen hier bij thuiskomst!* Veel bewondering voor iedereen. Ik hoop maandag voor mijn nachtdienst het lopen weer op te pakken. De heup voelt steeds beter, da's een plus.
* op stipstreep na danBalen man.
![]()
Ik had heel veel zonnebril gerelateerde posts gequote maar zat het even algemeen houden.
Om te beginnen, stiekem vallen Pearle en Eyewish tegenwoordig over hetzelfde hoofdkantoor. Beetje jammer wel want mijn meneer was juist weg gegaan bij Pearle omdat hun manier van werken hem niet aanstond.
Verder zal je over het algemeen beter geholpen worden bij een semi-particuliere opticien. Zij verkopen over het algemeen een duurder segment brillen en zijn daarom ook min of meer verplicht betere service te verlenen.
Stipstreep, ik hoop dat het meevalt daar bij de SEH en dat je over een paar dagen weer gewoon pijnvrij kunt lopen.
Sarasi en flipsen zijn goed bezig zag ik.![]()
Ik ben even met de meiden naar de skatebaan gelopen en het heeft geholpen. Mijn hoofdpijn is nog niet helemaal weg maar gelukkig wel een stuk minder.
Wat vinden jullie van de loopanalyses en het hele gebeuren bij het aanschaffen van nieuwe schoenen? Heb dit bij mijn vorige twee paar wel gedaan, asics waren dat. Had soms wel last van tintelende tenen en een keer shin splints. Toen op de bonnefooi nike lunarglide gekocht en heb werkelijk nergens last meer van. Begin de waarde van zo'n loopanalyse nu dus wel in twijfel te trekken. Nike is gekocht omdat ik ze er leuk uit vond zien, dus dat zegt ook weinig....Ofn0h![]()
Show medailles post.
Na een jaar wedstrijdjes doen.
De lelijkste plastic medaille was het zwaarste.. slechts 4 km door mul zand bij 25 graden. (star balm)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een goed retro-behang!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Show medailles post.
[ afbeelding ]
De lelijkste plastic medaille was het zwaarste.. slechts 4 km door mul zand bij 25 graden. (star balm)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Blessures liggen nooit alleen aan je schoenen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:19 schreef GANZENBORD het volgende:
Wat vinden jullie van de loopanalyses en het hele gebeuren bij het aanschaffen van nieuwe schoenen? Heb dit bij mijn vorige twee paar wel gedaan, asics waren dat. Had soms wel last van tintelende tenen en een keer shin splints. Toen op de bonnefooi nike lunarglide gekocht en heb werkelijk nergens last meer van. Begin de waarde van zo'n loopanalyse nu dus wel in twijfel te trekken. Nike is gekocht omdat ik ze er leuk uit vond zien, dus dat zegt ook weinig....
En het niet hebben van shin splints (op het ogenblik) is niet omdat je geen loopanalyse hebt gedaan.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennen![]()
![]()
Tuurlijk. Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Zou het morgen lekker hardloopweer worden?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennennonde, das behoorlijk minder.
En het zag er niet eens zo ernstig uit...
Hoop dat het snel heelt stipstreep, je moet natuurlijk wel door de berm op de ekiden...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Beter dan vandaag, als ik het weerbericht zo zie. Vandaag was trouwens overigens ook een prima hardloopweertje: Af en toe een lekker zonnetje, maar niks te warm.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Zou het morgen lekker hardloopweer worden?
Vandaag overigens niet kunnen lopen. Wakker geworden met hoofdpijn, later zijn daar mijn normale migraine symptomen bij gekomen (warm hebben, weinig gevoel in armen en benen, misselijkheid). Dus van m`n werk naar huis, tabletjes erin, terug naar m`n werk en kijken hoe het ging.
Na het werk thuis gekomen, meteen m`n bed in gedoken en ruim 1,5 uur geslapen. Hoofdpijn is weg, slapheid zit er nog wel in.
Maar, morgen met Mossel 10km lopen en daar heb ik nu ontzettend veel zin in![]()
![]()
Het is altijd hardloopweer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Zou het morgen lekker hardloopweer worden?Maar volgens de weervoorspellingen ziet het er hier in de regio in elk geval goed uit.
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennenBalen!
Damn! Sterkte!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Onze wall of Fame.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]Ik heb met ET gesproken laatst ^^
![]()
Wat klote stipstreep! ik hoop dat het uiteindelijk meevalt voor je.
Ik heb vandaag de Roparun-kustloop op Dishoek gelopen. Ik had al wel verwacht dat het parcours zwaar zou zijn, omdat de duinen daar vrij hoog zijn en we een stuk over het strand moesten. Ik besloot me niet voor de 10km in te schrijven, maar voor de 4km. Wat een rotparcours. Veel lange trappen. Veel hoogteverschillen in het stuk over de duinen en dan nog het strand op. Volle tegenwind en hoog water waardoor iedereen door het mulle zand moest.
foto van de duinpaden
Ik liep met de snellere lopers van de 10km mee tot het punt dat de 4km weer het strand af moest. Ik kon over het strand richting de duin kijken en zag niemand voor me lopen. Ook bij de trappen aan het eind zag ik niemand. Eenmaal bovenop de duin keek ik achter me en zag dat ik ook een aardig gat geslagen had met de mensen achter me. Na een stuk over de duinen kwam ik weer een verkeersregelaar tegen. Die vertelde me dat ik tweede lag. Dus lekker door gelopen door het bos en af en toe over mijn schouder gekeken. Toen was ik bij de finish en bleek ik de eerste man te zijn! Wel is waar geklopt door een vrouw, maar zij bleek bij de Nederlandse sub-top te horen, dus dan maakt me dat helemaal niks uit!
ondanks dat de meeste en betere lopers de 10km liepen en ik daar zeker niet voorin mee had kunnen doen toch heel erg trots. Eerste man op de 4km en een VVV bon van 10,- rijker.
4km in 18:37
http://www.endomondo.com/workouts/308933800/9191691
(En een bekertje voor snelste kilometer, toevallig precies vanaf de plek waar ik te horen kreeg dat ik op tweede positie liep)Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Zo, dat zuigt behoorlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb vandaag de Roparun-kustloop op Dishoek gelopen. Ik had al wel verwacht dat het parcours zwaar zou zijn, omdat de duinen daar vrij hoog zijn en we een stuk over het strand moesten. Ik besloot me niet voor de 10km in te schrijven, maar voor de 4km. Wat een rotparcours. Veel lange trappen. Veel hoogteverschillen in het stuk over de duinen en dan nog het strand op. Volle tegenwind en hoog water waardoor iedereen door het mulle zand moest.
foto van de duinpaden
[ afbeelding ]
Ik liep met de snellere lopers van de 10km mee tot het punt dat de 4km weer het strand af moest. Ik kon over het strand richting de duin kijken en zag niemand voor me lopen. Ook bij de trappen aan het eind zag ik niemand. Eenmaal bovenop de duin keek ik achter me en zag dat ik ook een aardig gat geslagen had met de mensen achter me. Na een stuk over de duinen kwam ik weer een verkeersregelaar tegen. Die vertelde me dat ik tweede lag. Dus lekker door gelopen door het bos en af en toe over mijn schouder gekeken. Toen was ik bij de finish en bleek ik de eerste man te zijn! Wel is waar geklopt door een vrouw, maar zei bleek bij de Nederlandse sub-top te horen, dus dan maakt me dat helemaal niks uit!
ondanks dat de meeste en betere lopers de 10km liepen en ik daar zeker niet voorin mee had kunnen doen toch heel erg trots. Eerste man op de 4km en een VVV bon van 10,- rijker.
(En een bekertje voor snelste kilometer, toevallig precies vanaf de plek waar ik te horen kreeg dat ik op tweede positie liep)![]()
Mwah, mijn trainingsschema is niet verandert. Intensiteit en hoeveelheid lopen per week is al jaren stabiel bij mij. Wellicht dat ik beter ben gaan lopen, maar eigenlijk zie ik de schoenen vrijwel als enige variabele parameter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Blessures liggen nooit alleen aan je schoenen...
En het niet hebben van shin splints (op het ogenblik) is niet omdat je geen loopanalyse hebt gedaan.
En dat het hebben van een loopanalyse geen directe relatie heeft met mijn shin splints is nu juist mijn punt; wat is de zin van een loopanalyse als het advies daaruit niet gecorreleerd is met de blessures die je ervaart?Ofn0h![]()
Shin splints hangen in zoverre samen met je schoenen dat overproneren een oorzaak kan zijn. Maar dit valt dan altijd samen met trainingsintensiteit.
Dat je nu geen shinsplints ervaart zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat je benen ondertussen aan je trainingsintensiteit gewend zijn. Waarbij de lunarglides een slechte keuze zijn als je last hebt van pronatie.![]()
Niemand zal ooit zeggen dat je nooit blessures krijgt als je een loopanalyse laat doen. Het verkleint de kans op blessures doordat je een schoen aangemeten krijgt die bij je loopstijl past.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:40 schreef GANZENBORD het volgende:
[..]
Mwah, mijn trainingsschema is niet verandert. Intensiteit en hoeveelheid lopen per week is al jaren stabiel bij mij. Wellicht dat ik beter ben gaan lopen, maar eigenlijk zie ik de schoenen vrijwel als enige variabele parameter.
En dat het hebben van een loopanalyse geen directe relatie heeft met mijn shin splints is nu juist mijn punt; wat is de zin van een loopanalyse als het advies daaruit niet gecorreleerd is met de blessures die je ervaart?
Het lijkt me eerder dat je in het begin te vlug hebt opgebouwd en daardoor geblesseerd bent geraakt.
Bij je derde paar schoenen in gelijkblijvende intensiteit en hoeveelheid is je lichaam gewend geraakt aan de belasting en waarschijnlijk heb je daardoor nu minder blessures.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennenbalen man!
![]()
Cool!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mascleta het volgende:
foto van de duinpaden
[ afbeelding ]
Ik liep met de snellere lopers van de 10km mee tot het punt dat de 4km weer het strand af moest. Ik kon over het strand richting de duin kijken en zag niemand voor me lopen. Ook bij de trappen aan het eind zag ik niemand. Eenmaal bovenop de duin keek ik achter me en zag dat ik ook een aardig gat geslagen had met de mensen achter me. Na een stuk over de duinen kwam ik weer een verkeersregelaar tegen. Die vertelde me dat ik tweede lag. Dus lekker door gelopen door het bos en af en toe over mijn schouder gekeken. Toen was ik bij de finish en bleek ik de eerste man te zijn! Wel is waar geklopt door een vrouw, maar zij bleek bij de Nederlandse sub-top te horen, dus dan maakt me dat helemaal niks uit!
(En een bekertje voor snelste kilometer, toevallig precies vanaf de plek waar ik te horen kreeg dat ik op tweede positie liep)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Aah gedverdemme, hoe lang ben je hier ongeveer zoet mee?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Uitslag: niets gebroken, wel een band in het gewricht afgescheurd. Dat moet met rust helen. Voorlopig kan ik dus niet rennen![]()
Netjes!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mascleta het volgende:
(En een bekertje voor snelste kilometer, toevallig precies vanaf de plek waar ik te horen kreeg dat ik op tweede positie liep)
Potverdorie... Ik laat je 1 rondje alleen, doe je ditquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heel veel sterkte de komende tijd.![]()
Die vierkante 'bronzen' medaille links is mooi! Waar is die van?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Show medailles post.
[ afbeelding ]
De lelijkste plastic medaille was het zwaarste.. slechts 4 km door mul zand bij 25 graden. (star balm)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Stip, wat doe je nou..Je koprol zag er inderdaad wel gaaf uit, erg klote dat je er alleen zo geblesseerd uit bent gekomen...
Beterschap, hoop dat je snel weer kan rennen!
Mascleta erg goed gelopen, erg mooie tijd voor zo'n zwaar parkoers en een eerste plek, gefeliciteerd man!![]()
![]()
Swets, jammer dat het niet helemaal ging zoals je wou. Maar na zulke zware weken is dat niet gek nee. Nu wat rustiger aan en herstellen. Na zo diep zijn gegaan kom je er extra sterk uit door supercompensatie!
YUR ook lekker gedaan!![]()
Verder mooie zonnebrillen, medaille/startnummerhouders en mooie eindsprint!![]()
![]()
![]()
Thanks, maar eigenlijk tweede dus. Al klinkt 1e man beter. hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Mascleta erg goed gelopen, erg mooie tijd voor zo'n zwaar parkoers en een eerste plek, gefeliciteerd man!![]()
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Lekker man!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Mascleta het volgende:
foto van de duinpaden
[ afbeelding ]
(En een bekertje voor snelste kilometer, toevallig precies vanaf de plek waar ik te horen kreeg dat ik op tweede positie liep)
Jij hebt toch ook shin splints gehad? Nu helemaal geen last meer van? Hoe lang ben je nou in totaal kwijt geweest met herstellen en weer opbouwen?? En hoe heb je dat opbouwen aangepakt?
Enneh, Swets, YUR en alle andere (extreem afstands) lopers, goed gedaan weer!![]()
Zo, net samen met Wolve even m'n nieuwe schoentjes uitgeprobeerd. 2.4km! Jawel, heus!
Gewoon even rustig hobbelen en beetje de beentjes loslopen, en dan morgen weer een mijlpaal halen als het goed is. 21.1km 'wedstrijd', en dan nog een x-aantal km naar huis daarna, wat het totaal op >26, hopelijk 28km gaat brengen, maar we kijken even hoe dat gaat!
Stipstreep!![]()
balen man!
hoop dat je spoedig herstelt!
Ja doei.![]()
Nou, dat weet ik nog zo net nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:53 schreef Mascleta het volgende:
Thanks, maar eigenlijk tweede dus. Al klinkt 1e man beter. haha
Ah ok, vandaar geen beroemde Moblo peptalk voor mij vandaag. Maandag ga ik weerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, net samen met Wolve even m'n nieuwe schoentjes uitgeprobeerd. 2.4km! Jawel, heus!
Gheheik zal kijken of ik dan even mezelf uit m'n boeken sleuren
![]()
Heb zin in morgen! Mijlpalen
Ja doei.![]()
Eigenlijk had ik er na 5KM al vrede mee dat het zwaar zou worden vandaag. Heb heel even op de halve gedacht uit te stappen (vlak bij huis) maar besloten gewoon die 35 te lopen. Tot 28KM kon ik ook het tempo redelijk goed houden, die laatste 7 waren killing. En zeker de laatste 5 omdat ik vlak daarvoor een drukke weg over moest en moest wachten. Toen moest ik wel even heel diep in mezelf graven naar motivatie voor de laatste 5quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Swets, jammer dat het niet helemaal ging zoals je wou. Maar na zulke zware weken is dat niet gek nee. Nu wat rustiger aan en herstellen. Na zo diep zijn gegaan kom je er extra sterk uit door supercompensatie!
Ondertussen zijn de meeste pijntjes alweer weg. Nu even goed mijn rust pakken, nog wat kilometers maken en dan moet het maar de 13e.![]()
He, ze geven nog steeds handdoeken weg bij de Groet uit Schoorl. Ik heb er eentje uit 2006. Wel een ander kleurtje, zo te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Show medailles post.
[ afbeelding ]
De lelijkste plastic medaille was het zwaarste.. slechts 4 km door mul zand bij 25 graden. (star balm)![]()
Weken.Hoeveel is nog niet bekend. Ik mis al jaren een band in mijn linkerenkel, en nu ook een in mijn rechterschouder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:34 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Aah gedverdemme, hoe lang ben je hier ongeveer zoet mee?
* ..-._---_-.- heeft een bandeloos/losbandig leven![]()
Wat een supergezellige wall of famequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onze wall of Fame.
[ afbeelding ]
[..]![]()
Mijn startnummers hangen nog steeds boven elkaar. Soms toch wel jammer.
Wil nog eens wat doen met de oorkondes van mooie wedstrijden (zoals de (halve) Marathon van Eindhoven, de midwintermarathon, etc.) in een lijstje aan de zijkant van de muur.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wow, SEMTEX!
Startnummers gooi ik weg (alhoewel die van zondag hier nog ligt...), medailles gaan in een doos, want het zijn er inmiddels al VEUL!
Er hangen er een paar aan onze lelijke gelukskat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leiden! Op de 4 mijl in groningen na de leukste loop vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die vierkante 'bronzen' medaille links is mooi! Waar is die van?
Deze hang ik er straks bij![]()
Ze hebben vanmorgen van onze groep een foto gemaakt tijdens t begin van de trainingik kom er niet onflatteuser op staan
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:19 schreef Quoi het volgende:
Wow, SEMTEX!
Startnummers gooi ik weg (alhoewel die van zondag hier nog ligt...), medailles gaan in een doos, want het zijn er inmiddels al VEUL!
Er hangen er een paar aan onze lelijke gelukskat
Lekker kitscherigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ook 3 van die dingen staan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Pics.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Ynske het volgende:
Ze hebben vanmorgen van onze groep een foto gemaakt tijdens t begin van de trainingik kom er niet onflatteuser op staan
Die ziet er ook cool uit zeg!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Leiden! Op de 4 mijl in groningen na de leukste loop vorig jaar.
Deze hang ik er straks bij
[ afbeelding ]![]()
Dat kan natuurlijk niet, zoiets posten en dan de foto er niet bij zetten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Ynske het volgende:
![]()
Hm, iets te voorbarig over het herstel van de heup. Bij het op de bank neerploffen voelde ik 'm toch nog. Benieuwd of ik maandag pijnvrij ben. Verder ben ik ongezond moe, ik kan de laatste tijd niet altijd scherp zien (geen leeftijdsverschijnsel, voor de onvermijdelijke inkoppers langskomen).![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, zoiets posten en dan de foto er niet bij zetten.Ja doei.![]()
Trailliefhebbers: http://www.sport.be/cretesdespa/2014/nl/ (voor volgend jaar ms? of nog snel opgeven)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook al vind ik het nog spannend hoe ik weer lekker kan gaan lopen (gezien de achillespees en nog wat andere kleine pijntjes na de HM), hopla maar weer
1
2[b]18 mei 2014 - [url=http://www.marathon.nl]Marathon Leiden (Leiden)[/url][/b]
[*] Quoi - 10 km![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, zoiets posten en dan de foto er niet bij zetten.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Je loopt niet eens achteraan!quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Toch kunnen die twee wel met elkaar samenhangen. Ik zou voor de zekerheid eens langs een opticien gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Hm, iets te voorbarig over het herstel van de heup. Bij het op de bank neerploffen voelde ik 'm toch nog. Benieuwd of ik maandag pijnvrij ben. Verder ben ik ongezond moe, ik kan de laatste tijd niet altijd scherp zien (geen leeftijdsverschijnsel, voor de onvermijdelijke inkoppers langskomen)."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
dat was aan t begin jaquote:
Btw ik ben in zwart met paarsToday is life -
Dale Carnegie![]()
Nooit praten als je weet dat er een foto gemaakt wordt. Dat resulteert idd vaak in dit soort foto's. Jij als fotograaf zou toch beter moeten weten.quote:
ik had helemaal niet in de gaten dat die gast aan t klooien was met zn foonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nooit praten als je weet dat er een foto gemaakt wordt. Dat resulteert idd vaak in dit soort foto's. Jij als fotograaf zou toch beter moeten weten.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Leiden! Op de 4 mijl in groningen na de leukste loop vorig jaar.
Deze hang ik er straks bij
[ afbeelding ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vandaag les 9 gelopen. Ging niet zo lekker moet eens gaan kijken hoe ik het kan combineren met squashen en dan zodat mijn lijf wel genoeg rust krijg.
Snel vergeten, dinsdag les 10
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ziet er inderdaad wel aardig uit!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef SEMTEX het volgende:
Trailliefhebbers: http://www.sport.be/cretesdespa/2014/nl/ (voor volgend jaar ms? of nog snel opgeven)
Is een iets vlotter parcours dan de TdF lijkt het. Een leuke om in de gaten te houden voor volgend jaar me dunkt!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Netjes man. Wat ik mij dan af vraag, als je lange afstanden loopt (35Km), wat is dan je tempo/snelheid ongeveer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik er na 5KM al vrede mee dat het zwaar zou worden vandaag. Heb heel even op de halve gedacht uit te stappen (vlak bij huis) maar besloten gewoon die 35 te lopen. Tot 28KM kon ik ook het tempo redelijk goed houden, die laatste 7 waren killing. En zeker de laatste 5 omdat ik vlak daarvoor een drukke weg over moest en moest wachten. Toen moest ik wel even heel diep in mezelf graven naar motivatie voor de laatste 5
Ondertussen zijn de meeste pijntjes alweer weg. Nu even goed mijn rust pakken, nog wat kilometers maken en dan moet het maar de 13e.![]()
![]()
Prima foto idd.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
in training normaal gesproken 6m:30s/KM. Vandaag ging dat ff niet, werd gemiddeld 6m:36squote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Netjes man. Wat ik mij dan af vraag, als je lange afstanden loopt (35Km), wat is dan je tempo/snelheid ongeveer?![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Quoi het volgende:
Ook al vind ik het nog spannend hoe ik weer lekker kan gaan lopen (gezien de achillespees en nog wat andere kleine pijntjes na de HM), hopla maar weer
[ code verwijderd ]![]()
Vast niet voor de medaille he
ik heb trouwens garmin 220 besteld. BAM. Ik wilde heel lang al een goed horloge en vond de 620 waar jullie allemaal zo fan van zijn eigenlijk te duur en de 210 miste ik wat functies bij (al is die nu nog goedkoper).
Dus toen de 220 uitkwam begon ik te kwijlen en nog harder te sparen. En nou heb ik hem gewoon besteld en ga ik hem hoop ik deze week nog hardlopend uitproberen en anders dit weekend skiënd![]()
![]()
Jammer dat het een Garmin is (quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Twinky het volgende:
ik heb trouwens garmin 220 besteld. BAM. Ik wilde heel lang al een goed horloge en vond de 620 waar jullie allemaal zo fan van zijn eigenlijk te duur en de 210 miste ik wat functies bij (al is die nu nog goedkoper).
Dus toen de 220 uitkwam begon ik te kwijlen en nog harder te sparen. En nou heb ik hem gewoon besteld en ga ik hem hoop ik deze week nog hardlopend uitproberen en anders dit weekend skiënd) maar welkom bij de horlogeclub
![]()
Tof! Mijn TomTom komt maandag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Twinky het volgende:
Dus toen de 220 uitkwam begon ik te kwijlen en nog harder te sparen. En nou heb ik hem gewoon besteld en ga ik hem hoop ik deze week nog hardlopend uitproberen en anders dit weekend skiënd![]()
Ik hoop dat de inschrijfdatum van de 4Mijl snel bekend is.
Your opinion of me is none of my business.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: